spectaculator Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Fail δύο στα δύο! Μια από τον Κωτσόβολο και μια από το Cosmos Sport! Και στις δυο περιπτώσεις κι ενώ αγόρασα online με τα προϊόντα να εμφανίζονται ως άμεσα διαθέσιμα, μετά από σχεδόν ένα μήνα μου ακύρωσαν τις αγορές λόγω έλλειψης στοκ! Ατελείωτη αναμονή στο άχρηστο Live Chat του Κωτσόβολου, ατελείωτα τηλεφωνήματα και διαβεβαιώσεις πως θα παραλάβω την επόμενη κι από τους δυο, και τελικά μετά από σχεδόν ένα μήνα κοροϊδίας ακύρωση αγοράς κι από τους δυο. Αξιοσημείωτο πως τα προϊόντα που είχα αγοράσει ακόμη φαίνονται διαθέσιμα τόσο στα Skroutz και BestPrice, όσο και στα online καταστήματά τους!
andreas1gr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, spectaculator είπε Fail δύο στα δύο! Μια από τον Κωτσόβολο και μια από το Cosmos Sport! Και στις δυο περιπτώσεις κι ενώ αγόρασα online με τα προϊόντα να εμφανίζονται ως άμεσα διαθέσιμα, μετά από σχεδόν ένα μήνα μου ακύρωσαν τις αγορές λόγω έλλειψης στοκ! Ατελείωτη αναμονή στο άχρηστο Live Chat του Κωτσόβολου, ατελείωτα τηλεφωνήματα και διαβεβαιώσεις πως θα παραλάβω την επόμενη κι από τους δυο, και τελικά μετά από σχεδόν ένα μήνα κοροϊδίας ακύρωση αγοράς κι από τους δυο. Αξιοσημείωτο πως τα προϊόντα που είχα αγοράσει ακόμη φαίνονται διαθέσιμα τόσο στα Skroutz και BestPrice, όσο και στα online καταστήματά τους! Είναι ο Κωτσοβολος στο σκρουτζ και στο μπεστ; Ομολογώ ότι δεν τον έχω πετύχει....
spectaculator Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 3 minutes ago, andreas1gr said: Είναι ο Κωτσοβολος στο σκρουτζ και στο μπεστ; Ομολογώ ότι δεν τον έχω πετύχει.... Τον Κωτσό τον πέτυχα στο μπεστ: https://www.bestprice.gr/m/496/kotsovolos.html Τον Cosmos και στα δυο, αλλά μετά από την κριτική φωτιά στο Skroutz εξαφανίστηκε: https://www.bestprice.gr/m/955/cosmos-sport.html Έπρεπε να διαβάσω κριτικές πριν το παω για online... 1 minute ago, vanni said: Τα προϊόντα είναι στο Σκρουτζ όχι τα καταστήματα Τα προϊόντα είναι στα online shops τους και όχι στο Skroutz. Από το Σκρουτζ πας στις σελίδες τους!
Λύση sdikr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Λύση Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Ο κότσος και το cosmo μαζί με το Plus4u είναι ειδική κατηγορία απο μόνοι τους
w95chris Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Ποτέ δεν είχα θέμα με τον Κωτσο. Βέβαια πάντα ότι ήθελα έκανα online παραγγελία και παραλαβή από το κατάστημα. Ποτέ δεν είχα θέμα. Ίσως μια φορά ή δύο που έψαχναν τα προϊόντα για κάμποση ώρα. Αλλά να υπάρχει τη στιγμή της παραγγελίας διαθέσιμο και να μου πουν μετά πως δεν υπάρχει, ποτέ. Από Cosmos έχω παραγγείλει περισσότερες φορές. Δεν είχα θέμα ποτέ (μάλλον μια φορά πριν χρόνια κάτι εξαντλήθηκε και τελικά τα βρήκαμε με άλλο προϊόν). Όλα στην ώρα τους έφευγαν και έφταναν (είτε παραλαβή από κατάστημα είτε παράδοση στο σπίτι).
sdikr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 2 minutes ago, w95chris said: Ποτέ δεν είχα θέμα με τον Κωτσο. Βέβαια πάντα ότι ήθελα έκανα online παραγγελία και παραλαβή από το κατάστημα. Ποτέ δεν είχα θέμα. Ίσως μια φορά ή δύο που έψαχναν τα προϊόντα για κάμποση ώρα. Αλλά να υπάρχει τη στιγμή της παραγγελίας διαθέσιμο και να μου πουν μετά πως δεν υπάρχει, ποτέ. Από Cosmos έχω παραγγείλει περισσότερες φορές. Δεν είχα θέμα ποτέ (μάλλον μια φορά πριν χρόνια κάτι εξαντλήθηκε και τελικά τα βρήκαμε με άλλο προϊόν). Όλα στην ώρα τους έφευγαν και έφταναν (είτε παραλαβή από κατάστημα είτε παράδοση στο σπίτι). Εδώ σχετικό νήμα για τον κότσο πρόσφατο
invisiblesurfer Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Plus4u έκανα πρόσφατα (2 εβδομάδες πριν) καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ακόμα δε μου έχει απαντήσει ο συνήγορος, περιμένω. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2023 από invisiblesurfer
Titos301 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2023 απλά ετυχες στην περιπτωση να σου ακυρωθουν και οι 2 παραγγελιες, αυτο ειναι παρα πολυ σπανιο, λογικα δεν θα σου ξανασυμβει
madbeezboy Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 καλησπέρα, και εμένα μου έτυχε το ίδιο με το Leroy merlin. Έκανα παραγγελία online (μιας και δεν υπήρχε διαθέσιμο το προϊόν για παραλαβή από κατάστημα) και ενώ όλα οκ έλεγε παράδοση σε 5 εργάσιμες ημέρες μου ήρθε μετά email ότι δυστυχώς ακυρώνουμε την παραγγελία. Μπήκα να ελέγξω το site και τα δείχνει ακόμη διαθέσιμα και έκανα ξανά παραγγελία για να τσεκάρω! Δεν καταλαβαίνω τι κερδίζουν με το να μην ενημερώνουν το stock τους. Να κάνω καταγγελία στον Συνήγορο αλλά θα γίνει κάτι; Εννοώ θα επιβληθεί πρόστιμο στο κατάστημα οπότε θα σοβαρευτούν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα