Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, korakios είπε

δε μπορεί να κάνει και κάτι , δλδ εκτόνωση θα έκανε , όχι μπαμ

12 ώρες πριν, Black Demis είπε

Σε περίπτωση μεγάλης πυρκαγιάς μπορεί να κάνει bleve. Βέβαια αν ήταν να τρομάζουμε από αυτό, δεν θα είχαμε γκαζάκια στο σπίτι και εκατοντάδες χιλιάδες φιάλες και δεξ/νες υγραερίου κάθε μεγέθους και είδους, σε κυκλοφορία. Παίρνουμε τα κατάλληλα μέτρα προστασίας και προχωράμε.

Μεταχείρισμένο diesel = 30~40K τον χρόνο, το ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Μην σου φέρουν ξέρω'γω 5ετίας, με κάτω από 100 χιλιάδες χλμ., είναι σίγουρη ΑΠΑΤΗ. Κατά τα άλλα μην το φοβάσαι, αν το βρίσκεις ίδια τιμή πάρε diesel. Αλλιώς κοίτα αεριάκι που λέει και ο @korakios

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dstilio είπε

 

1) Μια χαρά θα είσαι και με diesel, αλλά με 12χιλ χιλιόμετρα δεν είναι πρόβλημα και η βενζίνη.

2) αυτό που λένε ότι τα diesel βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα ισχύει μόνο για αυτούς που κάνουν άπειρα (δες ταρίφες με 500χιλ χιλιόμετρα). Εσένα με 12χιλ χλμ το χρόνο δεν σε επηρεάζει.

3) όπως σου είπε ο φίλος, μεταχειρισμένο και ειδικά diesel ΜΟΝΟ από ιδιώτες!!!! Αυστηρά ΜΟΝΟ από ιδιώτες και ΠΡΩΤΟ χέρι αγορασμένο από αυτούς. Είναι ξεφτίλα ελληνική οι μάντρες που ειλικρινά είναι σχεδόν όλες απατεώνες και αυστηρή τιμωρία δεν έχει υπάρξει σε αυτό το βρώμικο κλάδο μέχρι στιγμής. Diesel σε μάντρα είναι κατά πάσα πιθανότητα τα χιλιόμετρα που βλέπεις x3 - x5. Ακόμα και Αν είναι από ελληνικό diesel leasing στην Πάτρα σκέψου: οι επαγγελματίες στη πελοποννησο συχνά έχουν πολλούς νόμους που επιβλέπουν. Παίζει να κάνουν 200χλμ τη μέρα.

Στα εισαγωγής diesel δε το συζητώ…

Ναι αλλά αν έχει ιστορικό λεπτομερές στην αντιπροσωπεία από το leasing ανά τακτά διαστήματα  με όλα τα ΚΤΕΟ περασμένα πως θα πάει ο μαντράς να το γυρίσει 100.000.Πως γίνεται να μην φανεί ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Asure1999 said:

Ναι αλλά αν έχει ιστορικό λεπτομερές στην αντιπροσωπεία από το leasing ανά τακτά διαστήματα  με όλα τα ΚΤΕΟ περασμένα πως θα πάει ο μαντράς να το γυρίσει 100.000.Πως γίνεται να μην φανεί ;

Οπως λες στα κτεο φαινονται ολα οποτε δεν εχεις θεμα. Το θεμα δεν ειναι τοσο τα χιλιομετρα αλλα η συντηρηση και η χρηση που εχει γινει

Για την κινηση που το θελεις και σε ανοιχτο δρομο μια χαρα ειναι το diesel μη το φοβασαι.

Οπως ολα τα μεταχ εχει ενα ρισκο, οπως λεω σε ολους, εχε καβατζα ενα χιλιαρικο για μια βλαβη που μπορει να ζητησει

 

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, mechpanos είπε

 

Μεταχείρισμένο diesel = 30~40K τον χρόνο, το ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Μην σου φέρουν ξέρω'γω 5ετίας, με κάτω από 100 χιλιάδες χλμ., είναι σίγουρη ΑΠΑΤΗ. Κατά τα άλλα μην το φοβάσαι, αν το βρίσκεις ίδια τιμή πάρε diesel. Αλλιώς κοίτα αεριάκι που λέει και ο @korakios

Εγώ που έχω μοντέλο 2016 με 85k km αν το πουλήσω είμαι απατεώνας?

Δημοσ.

Ιδανικά για οικονομία παίρνεις καινούργιο αυτοκίνητο σε diesel ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο βενζίνης και του βάζεις εσύ υγραέριο.

Ποιο είναι το ρίσκο στο μεταχειρισμένο diesel? Το κύριο πρόβλημα είναι τα γυρισμένα χιλιόμετρα και το γεγονός ότι συνήθως ο κόσμος που παίρνει diesel πληρώνει ακριβότερα για την αγορά του για να έχει οικονομία από το καύσιμο επειδή ακριβώς κάνει πολλά χιλιόμετρα. Επίσης σε γενικές γραμμές τα diesel βγάζουν πιο ακριβές βλάβες απ' ότι η βενζίνη (πχ μπεκ, αντλία καυσίμου, φίλτρο μικροσωματιδίων DPF, σύστημα ουρίας-βλέπε PSA). Τέλος παίζει μεγαλύτερο ρόλο απ΄ ότι στη βενζίνη το είδος της χρήσης. Πχ από τη χρήση μέσα σε κίνηση (ξεκίνα-σταμάτα) / μικρές διαδρομές εντός πόλης είναι πολύ πιθανό να καταστραφεί νωρίς το φίλτρο DPF (να γεμίσει κάπνα).

Ποιο είναι το ρίσκο στο μεταχειρισμένο με υγραέριο? Πολύ απλά το υγραέριο είναι μετατροπή και κατ' επέκταση μπορεί η μετατροπή να πετύχει όμως μπορεί και όχι, ανάλογα το σύστημα υγραερίου και τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Επίσης κυκλοφορούν πολλοί εγκαταστάτες υγραερίου οι οποίοι δεν κάνουν σωστές εγκαταστάσεις, ή υπάρχουν επίσης εγκαταστάτες που κλειδώνουν τον εγκέφαλο με κωδικό και δεν μπορείς να πας σε άλλον για ρύθμιση. Άρα είναι προτιμότερο να βρεις εσύ κάποιον που να σου εμπνέει εμπιστοσύνη και να κάνει αυτός την μετατροπή. Παλαιότερα οι εγκαταστάσεις υγραερίου σε αυτοκίνητα ήταν ακόμα περισσότερο αμφίβολες, πλέον τα συστήματα είναι λίγο πιο plug and play, παρακολουθούν και ρυθμίζουν το μίγμα και με βάση τα fuel trims, οι εγκαταστάτες έχουν περισσότερη εμπειρία. Οπότε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που έχει διανύσει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα με λάθος ρυθμισμένο υγραέριο ενδέχεται να έχει δημιουργήσει ζημιά για παράδειγμα στις βαλβίδες εξαγωγής του κινητήρα και δεν μπορείς να το ξέρεις παρά μόνο όταν θα πας για ακριβή αλλαγή ή επισκευή του κινητήρα.

Εννοείται υπάρχουν εξαιρέσεις / ευκαιρίες στα παραπάνω, με αυτοκίνητα που παρά την ηλικία τους έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα και είναι καλοσυντηρημένα αλλά πόσες είναι αυτές στο συνολικό πλήθος των προς πώληση αυτοκινήτων?

 

Δημοσ.

Ναι διευκρίνιση: diesel από ιδιώτη ναι.

Diesel από μάντρα είναι που φοβόμαστε όλοι γιατί έχουν κάνει τα άπειρα.

Δημοσ.
Στις 30/7/2023 στις 10:21 ΜΜ, andreaspA είπε

μιλαω για προασφαλιστικου ελεγχους απο ασφαλιστικές εταιρίες. Κανουν πισω σημαινει οτι γραφουν εκθεσεις με προτροπη να μην ασφαλιστεί το όχημα.

Αρνηση παροχης υπηρεσιας, η οποια μαλιστα ειναι υποχρεωτικη βασει νομου.

Δημοσ.

Παίρνεις ντίζελ και ξενοιάζεις. Και επειδή ζεις στην ευρωπαϊκή ένωση που αγαπάνε ιδιαίτερα το πετρέλαιο(απαγόρευσαν το euro 4 μετακίνηση στην πόλη), παίρνεις το αυτοκίνητο με τον πετρελαιοκινητήρα και το μετατρέπεις σε σαλόνι υποδοχής. Γιατί να έρχεστε ο Μιμίκος και η Μαίρη σπιτι σου να κάθονται στον καναπέ που είναι κοινότυπο; Τους κατεβάζεις κάτω τους βάζεις στο αμάξι στο πίσω ανοίγεις και τις πόρτες και βάζεις μπροστά και τη μουσική και είσαι άρχοντας αφού έτσι και αλλιώς θα το έχεις μόνο για να υποδέχεσαι κόσμο σαν σαλόνι.

 

Τα ντίζελ αξίζουν από euro 5 και πάνω και αυτό παίζεται γιατί φημολογείται ότι και τα 5αρια θα καταργηθούν από κίνηση μέσα στον αστικό ιστό. Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά, υβριδικά, βενζινοκίνητα με λίγα κυβικά. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Τα ντίζελ αξίζουν από euro 5 και πάνω και αυτό παίζεται γιατί φημολογείται ότι και τα 5αρια θα καταργηθούν από κίνηση μέσα στον αστικό ιστό. Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά, υβριδικά, βενζινοκίνητα με λίγα κυβικά. 

μέχρι να επιβεβαιωθούν οι φήμες βέβαια, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας καίνε λιγότερο και στοιχίζουν περίπου τα μισά από ένα υβριδικό, τα δε ηλεκτρικά ας φτιάξουν σταθμούς φόρτισης πρώτα και μετά ας τα δούμε, αλλιώς μόνο για αστική χρήση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, antonis35 είπε

μέχρι να επιβεβαιωθούν οι φήμες βέβαια, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας καίνε λιγότερο και στοιχίζουν περίπου τα μισά από ένα υβριδικό, τα δε ηλεκτρικά ας φτιάξουν σταθμούς φόρτισης πρώτα και μετά ας τα δούμε, αλλιώς μόνο για αστική χρήση.

Ποια δεν πληρώνουν τέλη? Euro 6 έχει ο φαδερ και πληρώνει κανονικότατα τέλη Troc 1.6 tdi 2020 μοντέλο. Μόνο τα υβδριδικά γλυτώνουν αλλά εάν είναι να γίνω κινησιολάγνος τι να πω. Εδώ κοιτάμε διαδρομές να αποφύγουμε την κίνηση όχι να πέσουμε μέσα σε αυτή για να μειώσουμε την καταναλώση.

Επεξ/σία από tilaverboy
Δημοσ.
On 30/07/2023 at 19:22, Asure1999 said:

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο γύρω στις 11.000 ευρώ αλλά είμαι σε δίλλημα.Από την μία σκέφτομαι να προτιμήσω toyota yaris '16 diesel από μάντρα και πριν σε leasing λόγω φθηνότερου καυσίμου από την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει για αποστάσεις 12 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως λόγω βαλβίδων egr και φίλτρων dpf που ίσως να βουλώσουν λόγω των χαμηλών αποστάσεων και των ακριβών επισκευών που ίσως χρειαστούν.Τα χιλιόμετρα θα είναι ας πούμε 70% εθνική 30% κίνηση (Πάτρα) σύνολο μία ώρα δρόμος πήγαινε έλα στη δουλειά.Εφόσον οι τιμές των βενζινοκίνητων και των diesel είναι στα ίδια και θα δε θα έχω να κάνω απόσβεση τι μου προτείνετε ;

Τα έχω στο μυαλό μου ως εξής:

Diesel Θέλει πολλά χιλιόμετρα  αλλιώς προβλήματα,συμφέρει λόγω καυσίμου,βγάζουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα,ακριβές ζημιές.

Βενζίνη ακριβότερο καύσιμο ,αντέχουν λιγότερα χιλιόμετρα,έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Δηλαδή με 16 χιλιόμετρα εθνική και 5 στην κίνηση δηλαδή μισή ώρα δρόμο θα έχω θέμα ; Θα προλαβαίνει να ζεσταθεί επαρκώς ο κινη΄τηρας που θέλει λίγη ώρα και το φίλτρο θα μένει καθαρό ;

Ποιές είναι οι εμπειρίες σας ;

Κατά τη γνώμη μου Diesel μόνο,είναι πολύ αξιόπιστα 

On 30/07/2023 at 21:20, Black Demis said:

και αν ο άνθρωπος οδηγάει στην πόλη? θα του γεμίσει το dpf θα γίνει agr σαν ένα κομμάτι κάρβουνου και καταλυτής θα γεμίσει οσο δεν πάει θα πρέπει ντε και καλά θέλει δεν θέλει να πηγαίνει και ταξίδια να το σκάει?

ολα πάνε ανάλογά με την χρήση

οσο για τα γκαζαδικα ναι μεν αλλά ΜΟΝΟ αν ειναι από το εργοστάσιο

Κάτι μου λέει ότι δεν έχεις diesel,γι αυτό τα λες αυτά  😛

Επισης, από το εργοστάσιο δεν υπάρχει LPG ,μόνο cgn. Αν εννοούσες αυτό γκαζάδικο. 
για του λόγου το αληθές 

On 01/08/2023 at 00:52, dstilio said:

Ναι διευκρίνιση: diesel από ιδιώτη ναι.

Diesel από μάντρα είναι που φοβόμαστε όλοι γιατί έχουν κάνει τα άπειρα.

Δηλαδή? ποια η διαφορά? Τι του κάνουν στη μάντρα τα φορτώνουν ξύλα?😅

Δημοσ.
33 minutes ago, ChristosVl said:

Κατά τη γνώμη μου Diesel μόνο,είναι πολύ αξιόπιστα 

Κάτι μου λέει ότι δεν έχεις diesel,γι αυτό τα λες αυτά  😛

Επισης, από το εργοστάσιο δεν υπάρχει LPG ,μόνο cgn. Αν εννοούσες αυτό γκαζάδικο. 
για του λόγου το αληθές 

Δηλαδή? ποια η διαφορά? Τι του κάνουν στη μάντρα τα φορτώνουν ξύλα?😅

Στην δουλειά έχουμε diesel είχαμε 3 αμάξια 2 είχαν πωλητές και ένα κρατήσαμε για τοπικές μετακινήσεις,  αυτό που έχουν πωλητές τπτ στο δικό μας dpf δύο φορές γισ καθαρισμό πήγε μαζί με agr μπουκώνουν μπεκ κλπ, πωλητές 30 πλασια χιλομετρα τπτ μόνο τε κλασσικά service.

 Lpg έχει όλο το group Renault /Dacia, Cng έχει το group vag, η αλλιος έχει και τα δύο στην αγορά

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...