Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, korakios είπε

για πες ακριβώς πως έγινε το περιστατικό και τι ακριβώς έφταιγε

έλεγχος εννοείται πρέπει να γίνεται ανεξάρτητα μετατροπής ή όχι

δεν θα πω ονομα εγκαταστάτη υγραερίου, αλλα υπαρχει ονομα που το βλεπουν πραγματογνωμονες σε προασφαλιστικους και κανουν πίσω.

 

Επεξ/σία από andreaspA
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, andreaspA είπε

δεν θα πω ονομα εγκαταστάση υγραερίου, αλλα υπαρχει ονομα που το βλεπουν πραγματογνωμονες σε προασφαλιστικους και κανουν πίσω.

δεν ξέρω τι σημαίνει "προασφαλιστικους" , επίσης δεν κατάλαβα τι εννοείες "κανουν πίσω"

 υπάρχουν και γνωστά ονόματα που δεν πατά κάποιος για εγκατάσταση  😛

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο γύρω στις 11.000 ευρώ αλλά είμαι σε δίλλημα.Από την μία σκέφτομαι να προτιμήσω diesel από μάντρα και πριν σε leasing λόγω φθηνότερου καυσίμου από την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει για αποστάσεις 12 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως λόγω βαλβίδων egr και φίλτρων dpf που ίσως να βουλώσουν λόγω των χαμηλών αποστάσεων και των ακριβών επισκευών που ίσως χρειαστούν.Τα χιλιόμετρα θα είναι ας πούμε 70% εθνική 30% κίνηση (Πάτρα) σύνολο μία ώρα δρόμος πήγαινε έλα στη δουλειά.Εφόσον οι τιμές των βενζινοκίνητων και των diesel είναι στα ίδια και θα δε θα έχω να κάνω απόσβεση τι μου προτείνετε ;

Τα έχω στο μυαλό μου ως εξής:

Diesel Θέλει πολλά χιλιόμετρα  αλλιώς προβλήματα,συμφέρει λόγω καυσίμου,βγάζουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα,ακριβές ζημιές.

Βενζίνη ακριβότερο καύσιμο ,αντέχουν λιγότερα χιλιόμετρα,έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Δηλαδή με 16 χιλιόμετρα εθνική και 5 στην κίνηση δηλαδή μισή ώρα δρόμο θα έχω θέμα ; Θα προλαβαίνει να ζεσταθεί επαρκώς ο κινη΄τηρας που θέλει λίγη ώρα και το φίλτρο θα μένει καθαρό ;

Ποιές είναι οι εμπειρίες σας ;

εν ολιγης μενεις στην πατρα.

Χωρις συζητηση θα παρεις πετρελαιο και δεν θα ακους κουταμαρες. Κανενα προβλημα δεν θα εχεις. Προβλημα εχουν κάποιοι που εχουν παρει πετρελαια για να πηγαινουν το παιδι στον βρεφονηπιακο στην αθηνα, και στον φουρνο. Και παλι υπο συζήτηση! Δεν γνωριζω ΚΑΝΕΝΑ πετρελαιο που αγοραστικε καινουργιο, και να εχει προβλημα. Ξερω καποια που αγοραστικαν μεταχειρισμενα , υποτιθεται με Χ χλμ, και εβγαλαν προβλημα στα μπεκ και στο dpf. Και παλι δεν χαθηκε ο κοσμος. Το SEAT πχ που λεω που εβγαλε προβλημα στο dpf, βγηκε, καθαριστηκε με 200ευρω και εχουν περασει 80.000χλμ χωρις κανενα προβλημα.

Πηρα πετρελαιο 2000cc και ειναι η καλυτερη κινηση που εχω κανει. Πηγαινοερχομαι στα μερη σου με τρειλερ φορτωμενο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 750κιλα , ανηφορα, κατηφορα, αδειος, γεματος , με 140χλμ και 8λ/100 καταναλωση πετρελαιο.

Αν ειχα παρει το GLB βενζινη που σκεφτόμουν αποκλειεται να επεφτα κατω απο 12λ/100 στις ιδιες συνθηκες.

Μόλις τώρα, korakios είπε

δεν ξέρω τι σημαίνει "προασφαλιστικους" , επίσης δεν κατάλαβα τι εννοείες "κανουν πίσω"

 υπάρχουν και γνωστά ονόματα που δεν πατά κάποιος για εγκατάσταση  😛

μιλαω για προασφαλιστικου ελεγχους απο ασφαλιστικές εταιρίες. Κανουν πισω σημαινει οτι γραφουν εκθεσεις με προτροπη να μην ασφαλιστεί το όχημα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, andreaspA είπε

Δεν γνωριζω ΚΑΝΕΝΑ πετρελαιο που αγοραστικε καινουργιο, και να εχει προβλημα.

PSA group ,αντλία adblue

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

μιλαω για προασφαλιστικου ελεγχους απο ασφαλιστικές εταιρίες. Κανουν πισω σημαινει οτι γραφουν εκθεσεις με προτροπη να μην ασφαλιστεί το όχημα.

α, καλή φάση , δεν ήξερα οτι γίνεται καν αυτό

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

PSA group ,αντλία adblue

δεν πειραζει. Δεν θα παρει PSA. Να σου πω αλλα χιλια προβληματα που βγαζουν αυτοκινητα με βενζινη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

έγινε έρευνα για δικαστήριο (από δυο ανεξάρτητες πλευρές)

πάσο :)

Μόλις τώρα, andreaspA είπε

δεν πειραζει. Δεν θα παρει PSA. Να σου πω αλλα χιλια προβληματα που βγαζουν αυτοκινητα με βενζινη.

καλά , είναι και τα DSG των vag ανεξαρτήτως καυσίμου , αλλά κάτι συγκεκριμένο για βενζίνη και πρόβλημα δεν έχω ακούσει

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

και αν ο άνθρωπος οδηγάει στην πόλη? θα του γεμίσει το dpf θα γίνει agr σαν ένα κομμάτι κάρβουνου και καταλυτής θα γεμίσει οσο δεν πάει θα πρέπει ντε και καλά θέλει δεν θέλει να πηγαίνει και ταξίδια να το σκάει?

ολα πάνε ανάλογά με την χρήση

οσο για τα γκαζαδικα ναι μεν αλλά ΜΟΝΟ αν ειναι από το εργοστάσιο

Μα ο άνθρωπος λέει, 70% εθνική. Άρα; πως θα του γεμίσει; μια χαρά θα κανει την αναγέννηση το dpf. 

1 ώρα πριν, korakios είπε

πάσο :)

καλά , είναι και τα DSG των vag ανεξαρτήτως καυσίμου , αλλά κάτι συγκεκριμένο για βενζίνη και πρόβλημα δεν έχω ακούσει

Στο μπάτζετ που εχει, πέφτει ακριβώς στον καταπληκτικό tsi κινητήρα του vag πριν 8-9 χρόνια. 

Δημοσ.
14 hours ago, james01gr said:

Από ότι διάβασα, δυστυχώς υπάρχει ένας νεκρός αλλά το πλοίο έχει εκκενωθεί. Αλά φαντάζεσαι σε κάνα πλοίο της γραμμής, όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν ικανό αριθμό αυτοκινήτων, να υπάρχει καμία σύγκρουση στο γκαράζ τι έχει να γίνει; και το πλοίο δεν θα έχει μέσα να σβήσει την φωτιά. Εγώ αυτό δεν μπορώ να καταλάβω. Γνωρίζεις πως βάζεις μια μεγάλη χημική μπαταρία σε ένα αυτοκίνητο, και αφήνουν να τα βάζουν σε κυκλοφορία χωρίς να βρουν τρόπους να αντιμετωπισουν πιθανά προβλήματα; και μιλάμε για τεχνολογία που είναι 15 χρόνια πλεον. Η ΕΕ σε αυτήν την περίπτωση τι κανει, για να καταλάβω. Ασχολείται με τα προσωπικά δεδομένα αλλά την ασφάλεια των πολιτών σε οχήματα που προωθεί η ίδια και επιδοτεί την έχει βάλει στην τουαλέτα. Ακόμη και να μην υπάρχουν θύματα σε ατύχημα με ηλεκτρικά και πιάσουν φωτιά, θα πρέπει να μείνουν ώρες στο σημείο μέχρι να σβήσει η φωτιά μόνη της. Καταπληκτικό σενάριο

 

3 hours ago, Black Demis said:

και αν ο άνθρωπος οδηγάει στην πόλη? θα του γεμίσει το dpf θα γίνει agr σαν ένα κομμάτι κάρβουνου και καταλυτής θα γεμίσει οσο δεν πάει θα πρέπει ντε και καλά θέλει δεν θέλει να πηγαίνει και ταξίδια να το σκάει?

ολα πάνε ανάλογά με την χρήση

οσο για τα γκαζαδικα ναι μεν αλλά ΜΟΝΟ αν ειναι από το εργοστάσιο

Διαβάστε την αρχική ανάρτηση και θα καταλάβετε ποια θα είναι η καθημερινή χρήση όπως ανέφερε…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακρυα απο μη εργοστασιακο αεριο

περα απο το οτι σαν μοντα επιβαρυνει τον κινητηρα, δεν καλυπτεσαι απο την ασφαλεια σε περιπτωση ατυχηματος σε χωρους που δεν επιτρεπεται το αεριο, παρκινγκ κτλ

ασε που δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει το αμαξι σε περιπτωση συγκρουσης

τωρα με 12κ χλμ ετησιως βαλτα κατω και δες αν η διαφορα του καλου ντιζελ με την βενζινη ειναι ικανη ωστε να εχεις σημαντικη οικονομια. 

1.8 εχει το πετρελαιο, 1,9 η βενζινη. Σε ενα φουλαρισμα 50λιτρων ειναι 5 ευρω. Με την χαμηλοτερη καταναλωση ντιζελ, αντε αυτο να γινει 15. Αν τα 15 ευρω σου κανουν διαφορα πηγαινεις ντιζελ. Αλλιως βενζινη να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, tutuyo είπε

μακρυα απο μη εργοστασιακο αεριο

περα απο το οτι σαν μοντα επιβαρυνει τον κινητηρα, δεν καλυπτεσαι απο την ασφαλεια σε περιπτωση ατυχηματος σε χωρους που δεν επιτρεπεται το αεριο, παρκινγκ κτλ

ασε που δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει το αμαξι σε περιπτωση συγκρουσης

τωρα με 12κ χλμ ετησιως βαλτα κατω και δες αν η διαφορα του καλου ντιζελ με την βενζινη ειναι ικανη ωστε να εχεις σημαντικη οικονομια. 

1.8 εχει το πετρελαιο, 1,9 η βενζινη. Σε ενα φουλαρισμα 50λιτρων ειναι 5 ευρω. Με την χαμηλοτερη καταναλωση ντιζελ, αντε αυτο να γινει 15. Αν τα 15 ευρω σου κανουν διαφορα πηγαινεις ντιζελ. Αλλιως βενζινη να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Μα δεν έχει 1.8 το diesel, παρακάτω έχει. Επίσης εάν σε βενζίνη ένας κινητήρας καίει 8λ/100 στο ντιζελ καίει κάτω από 6. Με 50λ ντεπόζιτο, βγάζεις 600χλμ στην βενζίνη και 800 στο ντιζελ. Δεν είναι 5 ευρώ η διαφορά... Για να κάνει δλδ η βενζίνη τα ιδια χλμ με το ντιζελ χρειάζεσαι ακομη 16 λίτρα καυσιμου. Στο 100χλμ το ντιζελ κοστίζει 9.6€ (με 1.60 το ντιζελ) και η βενζίνη 14.4 (με 1.80 η βενζίνη). Στα 12κ χλμ είναι 570€/χρονο. 

Το πρόβλημα με το diesel είναι πχ ο ιμάντας που θέλει αλλαγη συχνότερα (σε βενζίνη πχ σε κάποια μοντέλα δεν χρειάζεσαι καν αλλαγή). Συνήθως στην βενζίνη θα βρεις ευκολότερα συνεργείο που να έχει ασχοληθεί, εάν κάποια στιγμή αποφασίσει να το κάνει αέριο, γίνεται. 

Αυτό πρέπει να αποφασίσει ο νηματοθετης. Εάν τα 500-600€ τον χρόνο που του κάνει οικονομία το καύσιμο τον χρόνο θα του καλύψει και το μεγαλύτερο κόστος αγοράς του ίδιου αυτοκινήτου αλλά και κάποιων ακριβών ανταλλακτικών. 

  • Like 2
Δημοσ.

Diesel και μάντρα είναι λέξεις που δε θέλεις να τις συνδυάσεις, γιατί πολύ απλά ότι αυτοκίνητο βλέπεις βάζεις το λιγότερο +100.000 χιλ.

Κυριολεκτικά έχω δει επιβατικά αυτοκίνητα 2-3 ετών στη Γερμανία με πάνω από 200.000 χιλ. και έρχονται στην Ελλάδα 10 ετίας με 150.000 συνολικά.

Για τα χιλιόμετρα που κάνεις δε θα ασχολούμουν με πετρέλαιο αλλά αυτό καθαρά προσωπική μου άποψη, αν ήταν τουλάχιστον τα διπλάσια τότε κάτι γινόταν.

Δημοσ.

εβαλα το 1.8 ως τιμη του πριμιουμ ντιζελ, το οποιο θεωρω απαραιτητο. Οποτε στον (σωστο) υπολογισμο σου, αυτα τα 500 ευρω οφελος συμπιεζονται κι αλλο.

Τωρα αν στο πορτοφολι του καθενα αυτα τα 30-40 ευρω της βενζινης εχουν σημντικη επιπτωση το ξερει καθενας. Με 12κ χλμ ετησιως δεν καρπωνεσαι τα οφελη του ντιζελ

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 hours ago, Asure1999 said:

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο γύρω στις 11.000 ευρώ αλλά είμαι σε δίλλημα.Από την μία σκέφτομαι να προτιμήσω diesel από μάντρα και πριν σε leasing

 

31 minutes ago, Axelq said:

Diesel και μάντρα είναι λέξεις που δε θέλεις να τις συνδυάσεις, γιατί πολύ απλά ότι αυτοκίνητο βλέπεις βάζεις το λιγότερο +100.000 χιλ.

Κυριολεκτικά έχω δει επιβατικά αυτοκίνητα 2-3 ετών στη Γερμανία με πάνω από 200.000 χιλ. και έρχονται στην Ελλάδα 10 ετίας με 150.000 συνολικά.

Για τα χιλιόμετρα που κάνεις δε θα ασχολούμουν με πετρέλαιο αλλά αυτό καθαρά προσωπική μου άποψη, αν ήταν τουλάχιστον τα διπλάσια τότε κάτι γινόταν.

1) Μια χαρά θα είσαι και με diesel, αλλά με 12χιλ χιλιόμετρα δεν είναι πρόβλημα και η βενζίνη.

2) αυτό που λένε ότι τα diesel βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα ισχύει μόνο για αυτούς που κάνουν άπειρα (δες ταρίφες με 500χιλ χιλιόμετρα). Εσένα με 12χιλ χλμ το χρόνο δεν σε επηρεάζει.

3) όπως σου είπε ο φίλος, μεταχειρισμένο και ειδικά diesel ΜΟΝΟ από ιδιώτες!!!! Αυστηρά ΜΟΝΟ από ιδιώτες και ΠΡΩΤΟ χέρι αγορασμένο από αυτούς. Είναι ξεφτίλα ελληνική οι μάντρες που ειλικρινά είναι σχεδόν όλες απατεώνες και αυστηρή τιμωρία δεν έχει υπάρξει σε αυτό το βρώμικο κλάδο μέχρι στιγμής. Diesel σε μάντρα είναι κατά πάσα πιθανότητα τα χιλιόμετρα που βλέπεις x3 - x5. Ακόμα και Αν είναι από ελληνικό diesel leasing στην Πάτρα σκέψου: οι επαγγελματίες στη πελοποννησο συχνά έχουν πολλούς νόμους που επιβλέπουν. Παίζει να κάνουν 200χλμ τη μέρα.

Στα εισαγωγής diesel δε το συζητώ…

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...