Honda_CB400SF Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Καλησπέρα σας, Εχω δει μια μηχανή σε αγγελία όπου ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως έχει καταθέσει πινακίδες. Το ερώτημα μου είναι πως μπορεί να γίνει η μεταβίβαση καθώς με λίγο ψάξιμο είδα πως πρέπει η μηχανή για να μεταβιβαστει να έχει πληρωμένο το σήμα και ασφάλεια, όπως και ΚΤΕΟ! Στην παραπάνω περίπτωση πως θα γίνει η μεταβίβαση; μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα; τι πρέπει να προσέξει κάποιος; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
AlienTechGR Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Ασφάλεια δε θυμάμαι να μου έχουν ζητήσει ποτέ σε μεταβίβαση, μόνο ΚΤΕΟ και βεβαίωση μη οφειλής τελών κυκλοφορίας. Η διαδικασία είναι απλή. Γίνεται άρση ακινησίας (παίρνει πίσω πινακίδες δηλαδή ο πωλητής) πληρώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας του τρέχον έτους, έπειτα περνάει ΚΤΕΟ και είναι έτοιμη για μεταβίβαση. Υπόψιν, ότι πρέπει να γίνει ασφάλεια έστω ενός μήνα, για την μεταφορά της μηχανής προς το ΚΤΕΟ και πίσω. 2
Honda_CB400SF Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Ευχαριστώ για την απάντηση, Εφόσον πρέπει να γίνουν τα παραπάνω, έχω κάποιες άλλες απορίες. Στο κομμάτι των τελών το κόστος οκ είναι μικρό αλλά θα χρειαστεί να πληρώσει όλο το σήμα ο πωλητής; γτ είμαστε στα μισά του έτους. Επίσης, έστω ότι το ΚΤΕΟ σημειώνει κάποιες παρατηρήσεις (αν και φαίνεται σε καλή κατάσταση εξωτερικά η μηχανή με καθρέπτες, φλας κτλ) μπορεί να μεταβιβαστει; ή θα πρέπει να περαστει χωρίς προβλήματα από ΚΤΕΟ; Επειδή θα είναι η πρώτη μηχανή και εμπειρία από αυτά δεν έχω, είναι υποχρέωση του πωλητή να προβεί στα παραπάνω κόστη (ασφάλεια, σήμα, ΚΤΕΟ), είναι σωστό να ζητήσω μια καλύτερη τιμή ώστε να καλυφθούν και αυτά τα επιπλέον έξοδα από μεριάς μου; επίσης τα έξοδα μεταβίβασης και παράβολα ποιον συνηθίζεται να βαρύνουν; πάνε μισά μισά; Ρωτάω γιατί πήγαινα με ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων για αγορά αλλά από ότι βλέπω θα ξεφύγει παραπάνω η όλη διαδικασία.
AlienTechGR Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, Honda_CB400SF είπε Ευχαριστώ για την απάντηση, Εφόσον πρέπει να γίνουν τα παραπάνω, έχω κάποιες άλλες απορίες. Στο κομμάτι των τελών το κόστος οκ είναι μικρό αλλά θα χρειαστεί να πληρώσει όλο το σήμα ο πωλητής; γτ είμαστε στα μισά του έτους. Επίσης, έστω ότι το ΚΤΕΟ σημειώνει κάποιες παρατηρήσεις (αν και φαίνεται σε καλή κατάσταση εξωτερικά η μηχανή με καθρέπτες, φλας κτλ) μπορεί να μεταβιβαστει; ή θα πρέπει να περαστει χωρίς προβλήματα από ΚΤΕΟ; Επειδή θα είναι η πρώτη μηχανή και εμπειρία από αυτά δεν έχω, είναι υποχρέωση του πωλητή να προβεί στα παραπάνω κόστη (ασφάλεια, σήμα, ΚΤΕΟ), είναι σωστό να ζητήσω μια καλύτερη τιμή ώστε να καλυφθούν και αυτά τα επιπλέον έξοδα από μεριάς μου; επίσης τα έξοδα μεταβίβασης και παράβολα ποιον συνηθίζεται να βαρύνουν; πάνε μισά μισά; Ρωτάω γιατί πήγαινα με ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων για αγορά αλλά από ότι βλέπω θα ξεφύγει παραπάνω η όλη διαδικασία. Θα πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ σαν να ήταν να κυκλοφορήσει κανονικά δηλαδή χωρίς σοβαρές ελλείψεις ή παρατηρήσεις. Όσον αφορά τα κόστη κανονικά είναι του πωλητή (εκτός της μεταβίβασης που είναι του αγοραστή) αλλά αυτά καλό θα είναι να τα συζητήσεις και να τα βρεις μαζί του για να δεις αν και τι μπορεί να κόψει. Αν θες, γράψε για ποια μηχανή μιλάς να έχουμε λίγο μια εικόνα για το συνολικό κόστος. 2
Honda_CB400SF Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Κατάλαβα! Ένα CB400SF που είδα στο car. Στα 1500€ είναι η τιμή του η οποία σε σχέση με κάποια άλλα είναι αρκετά καλή. Αλλά είναι και 30 χρονών μηχανή και για αυτό φοβάμαι το ΚΤΕΟ. Γενικά κάποιες άλλες που παίζουν στα 2000€ είναι αρκετά πιο ακριβές κατά την άποψή μου, διότι και δεν σκοπεύω να μείνω στην Α2 κατηγορία, καθώς τον Φεβρουάριο τώρα θα μπορω να δώσω για απεριόριστο, αλλά και δύσκολα μπορεί να πωληθεί η συγκεκριμένη μηχανή, αφού και στο car που χαζεύω κατά καιρούς όσες είναι πάνω από 2000 πολύ δύσκολα φεύγουν. Έρχεται και ο στρατός στα κοντά, με ότι αυτό συνεπάγεται σε άλλα έξοδα 😂! Στη σχολή οδηγών πρώτη φορά ανέβηκα σε μηχανή χωρίς εμπειρία από παπάκι κτλ και μου φάνηκε αρκετά φιλική η συγκεκριμένη, με ωραίο ήχο! Τώρα για αγορά πιο καινούριας δεν το σκέφτομαι γιατί και δεν σκοπεύω να την κρατήσω. Θέλω να πάρω μια σχετικά σε κομπλέ τιμή ώστε και μετά αν θελήσω να την δώσω να την κατεβάσω ένα εκατοσταρικο από όσο μου στοίχησε ώστε να φύγει ή στην ανάγκη πιο χαμηλά. Από την άλλη θα έλεγε κανείς πήγαινε για το απεριόριστο και βρες κάτι καλύτερο, καθώς η Α2 κατηγορία δεν έχει και πολλές επιλογές αν δε θες να ξοδευτείς. Αλλά τα συγκεκριμένα 400cc καλά μου φαίνονται στην αρχή, σε συνδυασμό με τον ήχο του τετρακυλινδρου είμαι οκ, δε θέλω περισσότερο γκάζι, πχ να πάω στα 600cc κατευθείαν (και γενικά σε ιπποδυνάμεις ανώτερες των 50 ίππων) δε πιστεύω ότι είναι καλή ιδέα όσον αφορά στο ότι το γκάζι δύσκολα κλείνει ειδικά όταν θεωρήσουμε εσφαλμένα ότι του έχουμε πάρει τον "αέρα". Έγραψα μεγάλο σεντόνι αλλά ελπίζω να είναι κατανοητό! Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2023 από Honda_CB400SF 1
AlienTechGR Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 2 λεπτά πριν, Honda_CB400SF είπε Κατάλαβα! Ένα πορτοκαλί CB400SF Version R που είδα στο car. Στα 1500€ είναι η τιμή του η οποία σε σχέση με κάποια άλλα είναι αρκετά καλή. Αλλά είναι και 30 χρονών μηχανή και για αυτό φοβάμαι το ΚΤΕΟ. Γενικά κάποιες άλλες που παίζουν στα 2000€ είναι αρκετά πιο ακριβές κατά την άποψή μου, διότι και δεν σκοπεύω να μείνω στην Α2 κατηγορία, καθώς τον Φεβρουάριο τώρα θα μπορω να δώσω για απεριόριστο, αλλά και δύσκολα μπορεί να πωληθεί η συγκεκριμένη μηχανή, αφού και στο car που χαζεύω κατά καιρούς όσες είναι πάνω από 2000 πολύ δύσκολα φεύγουν. Έρχεται και ο στρατός στα κοντά, με ότι αυτό συνεπάγεται σε άλλα έξοδα 😂! Στη σχολή οδηγών πρώτη φορά ανέβηκα σε μηχανή χωρίς εμπειρία από παπάκι κτλ και μου φάνηκε αρκετά φιλική η συγκεκριμένη, με ωραίο ήχο! Τώρα για αγορά πιο καινούριας δεν το σκέφτομαι γιατί και δεν σκοπεύω να την κρατήσω. Θέλω να πάρω μια σχετικά σε κομπλέ τιμή ώστε και μετά αν θελήσω να την δώσω να την κατεβάσω ένα εκατοσταρικο από όσο μου στοίχησε ώστε να φύγει ή στην ανάγκη πιο χαμηλά. Από την άλλη θα έλεγε κανείς πήγαινε για το απεριόριστο και βρες κάτι καλύτερο, καθώς η Α2 κατηγορία δεν έχει και πολλές επιλογές αν δε θες να ξοδευτείς. Αλλά τα συγκεκριμένα 400cc καλά μου φαίνονται στην αρχή, σε συνδυασμό με τον ήχο του τετρακυλινδρου είμαι οκ, δε θέλω περισσότερο γκάζι, πχ να πάω στα 600cc κατευθείαν (και γενικά σε ιπποδυνάμεις ανώτερες των 50 ίππων) δε πιστεύω ότι είναι καλή ιδέα όσον αφορά στο ότι το γκάζι δύσκολα κλείνει ειδικά όταν θεωρήσουμε εσφαλμένα ότι του έχουμε πάρει τον "αέρα". Έγραψα μεγάλο σεντόνι αλλά ελπίζω να είναι κατανοητό! Σε αντίστοιχη φάση με σένα, κοιτούσα (και ευτυχώς δε πήρα) το CBR250RR MC12 του 90'. Έβλεπα τετρακύλινδρο με λίγα κυβικά, στροφάρισμα στο Θεό και Honda και νόμιζα ότι ήταν μηχανή των ονείρων μου. Τελικά πήρα αμάξι και από τότε η αγορά μηχανής έχει μπει στον πάγο. Χοντρικά χοντρικά, ας πούμε ότι μεταβίβαση κτλ θα είναι κάνα 200€ βαριά βαριά έξτρα όλα μαζί (αν και νομίζω ότι κάνα 150€ θα σου βγει ίσως και πιο κάτω), νομίζω είναι οκέι τιμή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα φύγει εύκολα όταν...είναι να φύγει.
Honda_CB400SF Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Έτσι και εγώ 😂, για αυτό δεν κοιτάζω ούτε μονοκυλινδρα ούτε δικυλινδρα. Θεωρώ τα χαμηλού κυβισμού τετρακυλινδρα αρκετά ιδιαίτερα. Ωραίο μηχανάκι, αυτό το 250ρι θα στροφαρε πολύ πιο ψηλά από το 400αρι (νομίζω πάνω από 18000 στροφές κατεβαζε). Αλλά ότι υπάρχει σε αγγελία αν θυμάμαι καλά τελευταία φορά που τα κοίταζα παίζουν σε πιο πολλά χρήματα. Γενικά είναι παλιο μοτέρ και κυρίως το ότι ειναι καρμπυρατερατο και όχι injection σκουραινουν πολυ τα πράγματα και ίσως στο τέλος να μην αξίζει η αγορά, αλλά επικαλείσαι τη Honda και λες θα είναι αξιόπιστο, αλλά τόσων χρόνων μηχανή όλο και κάτι θα ζητήσει. Κοίταζα και το αντίστοιχο ss το 400ρι αλλά τα κλιπονατα για πρώτη μηχανή δεν ξέρω (μια πτώση να έχω και φάω το κοστούμι πάει δε θα φεύγει με τπτ μετά, αντε και να βρεις άλλο κοστούμι..) και ίσως να έβγαζε πιο πολύ δύναμη από το μοτέρ του SF, μην έχω και κάνα πρόβλημα με το δίπλωμα δλδ. Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, εύχομαι να βγει από το πάγωμα η αγορά της μηχανής σύντομα. Προσωπικά έχω το δίπλωμα κάνα χρόνο και το όλο πράγμα το άφηνα στο περίμενε λόγω σχολής κτλ, αλλά θέλω να λέω πως το έχω πάρει απόφαση τώρα και να μην το μετανιώσω στη συνέχεια! Και πάλι σε ευχαριστώ, καλή συνέχεια εύχομαι και καλό βράδυ! Γιάννης. 2
Axilleas150 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Άσχετο αλλά και εγώ με αυτή πήρα το Α2, τούμπανο ήχος😤 1
Joshua21 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 On 30/07/2023 at 01:53, Honda_CB400SF said: Καλησπέρα σας, Εχω δει μια μηχανή σε αγγελία όπου ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως έχει καταθέσει πινακίδες. Το ερώτημα μου είναι πως μπορεί να γίνει η μεταβίβαση καθώς με λίγο ψάξιμο είδα πως πρέπει η μηχανή για να μεταβιβαστει να έχει πληρωμένο το σήμα και ασφάλεια, όπως και ΚΤΕΟ! Στην παραπάνω περίπτωση πως θα γίνει η μεταβίβαση; μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα; τι πρέπει να προσέξει κάποιος; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! Πρώτα θα γίνει άρση ακινησίας, θα πρέπει να πληρωθεί το σήμα του τρέχοντος έτους, να περάσει κτεο αν δεν έχει δελτίο σε ισχύ, να ασφαλιστεί, και μετά θα μπορέσει να γίνει η μεταβίβαση. Δεν χρειάζεται να προσέξει κάτι κάποιος όσο αφορά τα διαδικαστικά, είτε υπάρχουν οι προϋποθέσεις και γίνεται μεταβίβαση, είτε δεν υπάρχουν οπότε δεν θα γίνει. On 30/07/2023 at 02:28, Honda_CB400SF said: Εφόσον πρέπει να γίνουν τα παραπάνω, έχω κάποιες άλλες απορίες. Στο κομμάτι των τελών το κόστος οκ είναι μικρό αλλά θα χρειαστεί να πληρώσει όλο το σήμα ο πωλητής; γτ είμαστε στα μισά του έτους. Επίσης, έστω ότι το ΚΤΕΟ σημειώνει κάποιες παρατηρήσεις (αν και φαίνεται σε καλή κατάσταση εξωτερικά η μηχανή με καθρέπτες, φλας κτλ) μπορεί να μεταβιβαστει; ή θα πρέπει να περαστει χωρίς προβλήματα από ΚΤΕΟ; Επειδή θα είναι η πρώτη μηχανή και εμπειρία από αυτά δεν έχω, είναι υποχρέωση του πωλητή να προβεί στα παραπάνω κόστη (ασφάλεια, σήμα, ΚΤΕΟ), είναι σωστό να ζητήσω μια καλύτερη τιμή ώστε να καλυφθούν και αυτά τα επιπλέον έξοδα από μεριάς μου; επίσης τα έξοδα μεταβίβασης και παράβολα ποιον συνηθίζεται να βαρύνουν; πάνε μισά μισά; Ρωτάω γιατί πήγαινα με ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων για αγορά αλλά από ότι βλέπω θα ξεφύγει παραπάνω η όλη διαδικασία. Ναι, μεταβίβαση δεν γίνεται αν δεν είναι πληρωμένα τα τέλη ολόκληρου του έτους, η τμηματική πληρωμή τελών ισχύει μόνο για κυκλοφορία. Επίσης η μεταβίβαση προϋποθέτει δελτίο ελέγχου ΚΤΕΟ σε ισχύ και όχι δελτίο χωρίς ελλείψεις, μεταβίβαση μπορεί να γίνει ακόμα και αν έχουν διαπιστωθεί σοβαρές ελλείψεις για όσο διάστημα ισχύει το δελτίο (30-40 ημέρες). Τα έξοδα μεταβίβασης είναι 39€ (9€ τα τέλη αδείας και 30€ τα τέλη μεταβίβασης για 0-400cc), τα οποία συνηθίζεται να βαρύνουν τον αγοραστή και επίσης πληρώνονται στο όνομα του αγοραστή. Όλα τα υπόλοιπα (ασφάλεια, σήμα, κτεο) συνηθίζεται να βαρύνουν τον πωλητή, μια και χωρίς αυτά δεν μπορεί να το πουλήσει. Κανένας όμως δεν σας εμποδίζει να συμφωνήσετε κάτι διαφορετικό εφόσον συμφωνείτε και οι δύο. 1
antoniscbf Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) ειναι πολυ καλη μοτο ,αν ειναι βεβαια σε καλη κατασταση ,να ξερεις πάντως εχει ακριβό service ,τωρα οσον αφορά την μεταβίβαση υπάρχει 1 προβλημα που αφορά τον πωλητή κ οχι εσένα ,ποσο καιρό εχει καταθέσει τις πινακίδες γνωρίζεις ? αν ειναι πανω απο 3-4 χρόνια δεν θυμαμαι ακριβώς ,και τωρα λόγω οτι μπορεις να κανεις πλέον ηλεκτρονικά την παράδοση η να παρεις πισω τις πινακίδες ,θα πρεπει να βγάλει ΝΕΑ πινακίδα με νέο αριθμό η οποία στοιχίζει 30 ευρω κ θα παει ο πωλητής πρώτα στην εφορία που εχει καταθέσει τις πινακίδες οι οποίες εχουν καταστραφεί κ πληρώνει εκει κ τα τέλη ,μετα σου δινουν 1 χαρτί κ με αυτο πηγαίνεις σε υπηρεσία συγκοινωνιών του υπουργείου (εγω πηγα στον αγιο δημήτριο αθηνα) κανεις αιτηση + το χαρτί που εδωσαν απο την εφορία πληρώνεις 30 ευρω σε παράβολο το κοστος της πινακίδας κ σε 3-4 ημέρες πηγαινει κ παραλαμβάνει την νεα πινακίδα ,κ μετα γίνεται η διαδικασία πώλησης της μοτο σε σένα ,το ΙΔΙΟ ισχυει κ για τα αυτοκινητα ( το εκανα πρόσφατα κ αυτη ειναι η διαδικασία) προσοχή ,θα το πας για ελεγχο σε δικό σου μηχανικό την μοτο ...τα περισσότερα τα εχουν ξεσκίσει κ μερικα ειναι λογω παλαιότητας 3-4-5 χέρι.... Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2023 από antoniscbf 1
Honda_CB400SF Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Άμα είναι τοσο καιρό με πάνω από 3 4 χρόνια θα είμαι πολύ άτυχος 😂, με ότι αυτό συνεπάγεται για σέρβις και συντήρηση αχαχαχαχα. Θα δούμε, ευχαριστώ για την απάντηση!
SabotazNic Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Μήπως να το ξανά σκεφτείς για την αγορά? Όπως λες και εσύ, έρχεται ο στρατός οπότε θα μπει στην άκρη η μηχανή, θα δώσεις και για απεριόριστα τον Φεβρουάριο. Άσε που ίσως βρεθεί καμία καλή ευκαιρία για κάτι πιο πρόσφατο.
Dantε Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Αγορα βαρελι διχως πατο ειναι αυτη που πας να κανεις. Εφοσον δε θες για πολυ καιρο, παρε ενα παπι να μαθεις να κυκλοφορεις και μετα παρε κατι σοβαρο. Τα CB400 ηταν καλα, μεχρι πριν 10(μη πω 15) χρονια.
Honda_CB400SF Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Έχετε δίκιο, αλλά και απεριόριστο να βγάλω πάνω από 600cc δε θέλω, σγρ θα έχω πολλές επιλογές, πολύ περισσότερες από ότι τωρα! Ευτυχώς υπάρχει ένα σκουτερακι στην οικογένεια αφού έβγαλα δίπλωμα το πηγαίνω κανονικά! Τώρα για το CB είναι από τα πιο παλιά που παίζουν, αλλά σε σχέση με ότι άλλο έχω δει σε αυτή την κατηγορία είναι το μόνο που μου αρέσει σημαντικά. Είναι απλό, στρογγυλοφαναρο (και το άλλο με το φεηρινγκ αλλάζει), με χαμηλή σχετικά σέλα και εύκολο στην οδήγηση. Βέβαια υπάρχουν και κάτι MT07 με Α2 περιοριστη που νταξει άλλα χρήματα. Σίγουρα είναι μηχανή αρκετά παλιά με ότι αυτό συνεπάγεται και δεν έχω πάρει ακόμα την τελική απόφαση. Απλά θέλω με κάτι να ξεκινήσω ώστε μετά όταν και αν βγάλω το απεριόριστο να πάω με πιο μεγάλη ευκολία σε πιο μεγάλου κυβισμού μηχανές. Απλά φοβάμαι ότι επειδή σε λίγο θα μπω στρατό (ταυτότητα την ξεχνάω οπότε ίσως να μην μπορώ να ξεκινήσω διαδικασίες για απεριόριστο) μετά τη θητεία με βλέπω για το δίπλωμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα