Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πυρκαγια


james01gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 hours ago, korakios said:

αν είναι όλα τυλιγμένα με τέτοια κουβέρτα εξαρχής ?

Δεν ξέρω αν θα βοηθούσε, πιθανότατα ναι 

Όμως είναι πολύ ακριβές, και το κυριότερο θα ήταν φοβερά χρονοβόρο να βάζεις - βγάζεις κουβέρτα σε κάθε αμάξι που φορτώνεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια, μία λύση θα ήταν να έρχονται τα αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες και να προσαρμόζονται στο όχημα πριν την τελική παράδοση. Αλλά μικρό μυαλό έχω εγώ, ας σταματήσουμε τα ηλεκτρικά καλύτερα.

Να δείτε που στο τέλος θα αποκτήσουμε ψέκες και με αυτά και αντί να τα βελτιώσουμε, να τα κάνουμε πιο ασφαλή, να βρούμε νέες και πιο αποδοτικές μεθόδους γύρω από αυτά, θα φτάσουμε στο σημείο όπου θα αντικαταστήσουμε τα πυρηνικά και τον ηλεκτρισμό με πετρέλαιο, λιγνήτη και άλλα τέτοια "ασφαλέστατα" kafsima "Γιατί η παλεοί σωφή κσέρουν κε τα εμπιστεβοντε!11!!!!"

Edit : Πάντως, προσωπικά, καλύτερα να έχω ένα μάτσο ηλεκτρικά μπροστά μου που ενδέχεται να πάρουν φωτιά (λέμε τώρα), παρά ένα μάτσο κουτιά που μοιράζουν καρκίνο ασταμάτητα.

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, csontheline είπε

Βέβαια, μία λύση θα ήταν να έρχονται τα αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες και να προσαρμόζονται στο όχημα πριν την τελική παράδοση. Αλλά μικρό μυαλό έχω εγώ, ας σταματήσουμε τα ηλεκτρικά καλύτερα.

Να δείτε που στο τέλος θα αποκτήσουμε ψέκες και με αυτά και αντί να τα βελτιώσουμε, να τα κάνουμε πιο ασφαλή, να βρούμε νέες και πιο αποδοτικές μεθόδους γύρω από αυτά, θα φτάσουμε στο σημείο όπου θα αντικαταστήσουμε τα πυρηνικά και τον ηλεκτρισμό με πετρέλαιο, λιγνήτη και άλλα τέτοια "ασφαλέστατα" kafsima "Γιατί η παλεοί σωφή κσέρουν κε τα εμπιστεβοντε!11!!!!"

Edit : Πάντως, προσωπικά, καλύτερα να έχω ένα μάτσο ηλεκτρικά μπροστά μου που ενδέχεται να πάρουν φωτιά (λέμε τώρα), παρά ένα μάτσο κουτιά που μοιράζουν καρκίνο ασταμάτητα.

Τα ηλεκτρικά δεν σε πειράζουν γιατί απλα τον καρκίνο τον μοιράζουν αλλού και όχι πάνω σου. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, csontheline είπε

 

Edit : Πάντως, προσωπικά, καλύτερα να έχω ένα μάτσο ηλεκτρικά μπροστά μου που ενδέχεται να πάρουν φωτιά (λέμε τώρα), παρά ένα μάτσο κουτιά που μοιράζουν καρκίνο ασταμάτητα.

Ε ναι. Άλλωστε οι μπαταρίες και όλα αυτά φτιάχνονται σε εργοστάσια που χρησιμοποιούν λουλούδια και αγάπη. Η διαφορά είναι ότι τον καρκίνο τον τρώνε άλλοι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, james01gr said:

Τα ηλεκτρικά δεν σε πειράζουν γιατί απλα τον καρκίνο τον μοιράζουν αλλού και όχι πάνω σου. 

Οι ΜΕΚ, όσο και να βελτιωθούν, από την φύση τους αυτό κάνουν. Παράγουν καυσαέρια.

Από την άλλη, τα ηλεκτρικά, μοιράζουν καρκίνο αλλού, γιατί είναι ακόμα νωρίς και δεν έχουν θεσπιστεί σωστά. Μάλλον ξεχνάς ότι για δεκαετίες ολόκληρες οι ΜΕΚ δημιούργησαν τεράστιες επιπλοκές λόγω του μολύβδου (και το γνώριζαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες). Τα ηλεκτρικά κινούνται πιο γρήγορα, έχουμε περισσότερη πληροφόρηση, θα έρθουν στα ίσια τους πιο γρήγορα ΕΦΟΣΟΝ δεν πιάσουμε σταυρούς, σκόρδα και ασήμι και αρχίσουμε το ράντισμα να διώξουμε το κακό.

Πάνω σε αυτή την βάση, η λύση είναι να περιοριστούν οι αιτιές των πυρκαγιών στα ηλεκτρικά (βελτίωση μπαταριών, προστασιών κλπ) και όχι να κόψουμε την εξέλιξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, csontheline είπε

Οι ΜΕΚ, όσο και να βελτιωθούν, από την φύση τους αυτό κάνουν. Παράγουν καυσαέρια.

Από την άλλη, τα ηλεκτρικά, μοιράζουν καρκίνο αλλού, γιατί είναι ακόμα νωρίς και δεν έχουν θεσπιστεί σωστά. Μάλλον ξεχνάς ότι για δεκαετίες ολόκληρες οι ΜΕΚ δημιούργησαν τεράστιες επιπλοκές λόγω του μολύβδου (και το γνώριζαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες). Τα ηλεκτρικά κινούνται πιο γρήγορα, έχουμε περισσότερη πληροφόρηση, θα έρθουν στα ίσια τους πιο γρήγορα ΕΦΟΣΟΝ δεν πιάσουμε σταυρούς, σκόρδα και ασήμι και αρχίσουμε το ράντισμα να διώξουμε το κακό.

Πάνω σε αυτή την βάση, η λύση είναι να περιοριστούν οι αιτιές των πυρκαγιών στα ηλεκτρικά (βελτίωση μπαταριών, προστασιών κλπ) και όχι να κόψουμε την εξέλιξη.

Τα ηλεκτρικά βασίζονται σε μια τεχνολογία παρωχημενη και με υλικά τα οποία είναι χειρότερα από τα υλικά τα οποία κατασκευαζονται τώρα τα αυτοκίνητα. Δλδ πως μπορείς να ανακυκλώσεις τις μπαταρίες; και ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα γιατί ακόμη δεν έχουν πουληθεί αρκετά ενώ ούτε έχουν αρχίσει να αποσύρονται. Σε δέκα χρονακια θα τα βρούμε μπροστά μας. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει ομως αλλα μου κοψατε τα φτερα τωρα εκει που ελεγα να πατησω το κουμπι

image.png.e5f5fcf38630077489f26a000fc395c6.png

πως θα σκασω μυτη τωρα σπιτι να τραβαω μπαλαντέζα απο μονοφασικό και να κάψω το ψυγείο ?!?!?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, gbras said:

Παντως στην Ελλαδα ολες οι φωτιες αφορουν θερμικα οχηματα και οχι ηλεκτρικα.

Κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς πως το ποσοστό των ηλεκτρικών στην Ελλάδα είναι τόσο μικρό που το λες και σχεδόν μηδαμινό, άσε που ο μέσος όρος ηλικίας τους ζήτημα να είναι τα 1-2 έτη ενώ στα θερμικά είναι πάνω από 15.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Joshua21 said:

Κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς πως το ποσοστό των ηλεκτρικών στην Ελλάδα είναι τόσο μικρό που το λες και σχεδόν μηδαμινό, άσε που ο μέσος όρος ηλικίας τους ζήτημα να είναι τα 1-2 έτη ενώ στα θερμικά είναι πάνω από 15.

Ειναι τουλαχιστον 20.000 οχηματα σε κυκλοφορια,  δεν το λες και μηδαμινο ποσοστο, οτι ειναι μικρο ναι. Ο μεσος ορος ηλικιας ειναι μικρος οντως αλλα υπαρχουν οχηματα 10ετιας και βαλε. Αλλο αυτο ειναι επισης με τα ηλεκτρικα, δεν θα παρουν ποτε φωτια επειδη εμειναν ασυντηρητα η εχει υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια. Εστω και αν τα συμβαντα ηταν συγκρισιμα θα επρεπε να εχουμε εστω μια πυρκαγια σε ηλεκτρικο. Ουτε καν αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποσοστο ειναι τοσο μικρο στην ελλαδα που δεν μπορεις να βγαλεις καποιο στατιστικο.

Και το θεμα μας ειναι νομιζω οτι οταν παρεις ηλεκτρικο θα παρει φωτια μετα απο 2 χρόνια ή by default αλλα το το οτι δεν ειναι αντιμετωπίσιμο και περιβαντολογικα καταστροφικο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/08/2023 at 01:32, Ukforthemoment said:

Aν θες να μιλήσεις για κίνδυνο κοίτα το παρακάτω 

https://www.theguardian.com/news/2023/may/02/e-bike-e-scooter-battery-fires-uk-data

Το πρόβλημα δεν είναι τα ηλεκτρικά, το πρόβλημα είναι τα προβληματικά ηλεκτρικά όπως αναφέρει και το άρθρο.

Μήπως να βάλουμε και τις φωτιές απο κινητά ή άλλες συσκευές με μπαταρία  στο σπίτι; 

Θα μου πεις η διαφορά εκεί είναι οτι ο όγκος της μπαταρίας είναι μικρότερος,  όποτε είναι και διαχειρίσιμο, αλλά αν σκάσει πάνω σου θα σου κάνει ζημιά.

Αυτό που πρέπει να ζητάμε είναι να υπάρχει έλεγχος και κυκλώματα ασφαλείας στα οχήματα και στα πατίνια/ποδήλατα.

Την περασμένη βδομάδα διάβασα πάντως για δυο λεωφορεία συμβατικά πυυ πήρανε φωτιά  και δυο αμάξια, το ένα δυστήχως με θάνατο, δεν καταφέρανε να την σβήσουν την φωτιά αρκετά γρήγορα

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, gbras said:

Ειναι τουλαχιστον 20.000 οχηματα σε κυκλοφορια,  δεν το λες και μηδαμινο ποσοστο, οτι ειναι μικρο ναι. Ο μεσος ορος ηλικιας ειναι μικρος οντως αλλα υπαρχουν οχηματα 10ετιας και βαλε. Αλλο αυτο ειναι επισης με τα ηλεκτρικα, δεν θα παρουν ποτε φωτια επειδη εμειναν ασυντηρητα η εχει υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια. Εστω και αν τα συμβαντα ηταν συγκρισιμα θα επρεπε να εχουμε εστω μια πυρκαγια σε ηλεκτρικο. Ουτε καν αυτο..

Το ποσοστό των ηλεκτρικών ξέρεις προκύπτει από το πλήθος τους σε σχέση με το σύνολο των κυκλοφορούντων, το πλήθος τους από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα. 20.000 ηλεκτρικά σε σχέση με τα 8.882.981 συνολικά σε κυκλοφορία είναι ποσοστό περίπου 0,25%, μια χαρά το λες σχεδόν μηδαμινό.

Επίσης αν το ποσοστό των ηλεκτρικών είναι σχεδόν μηδαμινό, τότε το ποσοσό των ηλεκτρικών άνω των 10 ετών είναι πραγματικά μηδαμινό, μην πω μηδενικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Joshua21 said:

8.882.981

Που τον βρηκες αυτο τον αριθμο? Θες να το ξαναδεις λιγο.Επισης αν δεν σε πειθει αυτο που λεω παρε τοτε τον συνολικο αριθμο στην ΕΕ των ηλεκτρικων και δες τα συμβαντα για το 2023.

 

 

25 minutes ago, Joshua21 said:

Επίσης αν το ποσοστό των ηλεκτρικών είναι σχεδόν μηδαμινό, τότε το ποσοσό των ηλεκτρικών άνω των 10 ετών είναι πραγματικά μηδαμινό, μην πω μηδενικό.

Προσωπικα ξερω δυο ιδιοκτητες με αυτοκινητα 10ετιας. Αλλα χανεις το νοημα. Το ηλεκτρικο δεν θα παρει φωτια, ουτε θα βρωμιζει τον κοσμο επειδη εμεινε ασυντηρητο. Ειτε ειναι 2 ετων ειτε 20.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκουντ ολ' Μέρικα, που έχει μπόλικα ηλεκτρικά, σας κάνει;

Η πρώτη στήλη για την πιο σωστή σύγκριση.

Hybrid, gas, and electric car fire statistics

https://www.autoinsuranceez.com/gas-vs-electric-car-fires/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...