Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πυρκαγια


james01gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, kage είπε

Κυκλοφορούν ήδη στα επιβατηγα πλοια ηλεκτρικα φορτηγα με πολλαπλασιες χώρου μπαταριες από ένα ιχ 

Προφανως στα σύγχρονα φωτοβολταϊκά βάζεις λιθιου μπαταριες LIFEPO4

Το καράβι ήταν ξανά της γκριμαλντι ...περιμένουμε βίντεο από το σκάσιμο μπαταριας στα γκαράζ τ καραβιου..ούτε σε εκείνο το olympia π έπιασε φωτια στην Κέρκυρα είδαμε κάτι.. (π δεν υπήρχαν τότε ηλεκτρικα)

 

Σε πολλα οχηματαγωγα, βάζουν οι οδηγοί φορτηγών φορτία τα οποία δεν τα δηλώνουν για δύο λόγους. Ο πρώτος γιατί κάποια από αυτά δεν μπαίνουν σε καράβι και ο δεύτερος είναι πως εάν μπαίνουν πρέπει πληρώσουν επιναυλο για επικίνδυνα φορτία. Επίσης στα καράβια, οι θέσεις είναι περιορισμένες. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να περιμένεις στο λιμάνι μέχρι να βρεις θέση. 

 

4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Εδώ περισσ'οτερα για την φωτιά στο Norman Atlantic το 2014. 

https://www.theatlantic.com/photo/2015/01/the-deadly-fire-aboard-the-ferry-norman-atlantic/100882/


Σαφώς και δεν υπήρχαν ηλεκτρικα οχήματα στα deck του. 
Δεν έσβηνε με τιποτε παρα μόνο αφου καταστράφηκε ολοσχερώς. , (δειτε και τις φωτογραφίες)

Ατυχηματα συνέβαιναν  με όλες τις τεχνολογίες και (μάλλον ) θα συνεχίσουν να συμβαινουν, 'οπως δειχνει η ιστορία. (Δυστυχώς). 
Μην βγαζετε το μένος σας με ανακρίβειες, σε κάτι που ενδεχομένως δεν σας αρεσει. 

Το Norman Atlantic βυθίστηκε γιατι μαλλον υπήρχαν φορτηγά με μη δηλωμένο φορτίο. για λόγους ασφαλείας, μπορεί ένα φορτηγό να μεταφέρει συγκεκριμένο βάρος μπαταριών. Για τους ίδιους λόγους ασφαλείας, σε πλοιο επιτρέπεται συγκεκριμένη ποσότητα μπαταριών για μεταφορά. Εάν όλο το πλοίο είναι γεμάτο ηλεκτρικά, το όριο ασφαλείας πάει περίπατο. 

 

10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Βλέπεις συνάφεια  με προσωπικά δεδομένα και αυτοκίνητα και ΕΕ κλπ που γράφει;

Αλλάξω την θεματολογία τότε για να κάνω πιο κατανοητό αυτό που θέλω να πω. Η ΕΕ μας πρήζει κάθε Οκτώβρη και Μάρτη για το εάν θα αλλάξει η θερινή ώρα. Βάζει κανόνες για τους φορτιστές των φορητών συσκευών (καλώς έκανε σε αυτό) αλλά σε σημαντικό θέμα ασφάλειας δεν έχει θεσπίσει ούτε κανόνες ούτε τίποτα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις που το πάω. 

4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Εδώ περισσ'οτερα για την φωτιά στο Norman Atlantic το 2014. 

https://www.theatlantic.com/photo/2015/01/the-deadly-fire-aboard-the-ferry-norman-atlantic/100882/


Σαφώς και δεν υπήρχαν ηλεκτρικα οχήματα στα deck του. 
Δεν έσβηνε με τιποτε παρα μόνο αφου καταστράφηκε ολοσχερώς. , (δειτε και τις φωτογραφίες)

Ατυχηματα συνέβαιναν  με όλες τις τεχνολογίες και (μάλλον ) θα συνεχίσουν να συμβαινουν, 'οπως δειχνει η ιστορία. (Δυστυχώς). 
Μην βγαζετε το μένος σας με ανακρίβειες, σε κάτι που ενδεχομένως δεν σας αρεσει. 

Τα περισσότερα από τα ατυχήματα συμβαίνουν για τους εξής λόγους. Ο πρώτος είναι η αμέλεια. Ο δεύτερος είναι ο δόλος (όταν μιλάμε για δόλο, εννοούμε και ενεργειες οι οποίες γίνονται και το έμμεσο αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια φωτιά ή έκρηξη. Πχ η απόκρυψη ευφλεκτων υλών σε φορτία που μπαίνουν σε καραβια). Το τρίτο είναι η αστοχία υλικού. Σε περίπτωση φωτιάς στο δρόμο μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου που δεν μπορεί να σβηστεί αποδεδειγμένα και το ξέρουν ολοι, ποιος πιστευεις πως θα είναι ο πιο ταιριαστός λόγος από τους παραπάνω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Δεν σβήνονται εύκολα k ο αφρος κοστιζει κ ισως εχει συντομη διαρκεια ζωης.. . αν θυμάστε είχαν απαγορευτεί στα αεροπλάνα τα κινητα samsung note 7 ,π εσκαγαν λογω μονωσης οι μπαταρίες...

Θεωρητικά ίσως να έβρισκαν λύση με πυρίμαχες κουβερτες..αν πετυχαιναν την φωτιά στην αρχη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/07/2023 at 21:24, Ukforthemoment said:

Τόσα χρόνια κυκλοφορούν ηλεκτρικά.Ή δεν εμπλέκονται σε ατυχήματα ή δεν συμβαίνει κατι σημαντικό αφού δεν έχει μαθευτεί κάτι

νομιζω μαλλον δεν παρακολουθεις τις εξελιξεις σε αυτον τον τομεα, γιατι οντως υπαρχει θεμα με την κατασβεση φωτιας σε ηλεκτρικα αυτοκινητα και ηλεκτρικα λεωφορεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, epp είπε

νομιζω μαλλον δεν παρακολουθεις τις εξελιξεις σε αυτον τον τομεα, γιατι οντως υπαρχει θεμα με την κατασβεση φωτιας σε ηλεκτρικα αυτοκινητα και ηλεκτρικα λεωφορεια.

Βάλε παραδείγματα αν θες.Εγώ έβαλα απο τα σκουτερ που έχουν κάψει σπίτια και σκοτωσει άτομα.

https://belux.edmo.eu/fact-check-do-electric-cars-catch-fire-more-often-than-combustion-engine-cars/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Aν θες να μιλήσεις για κίνδυνο κοίτα το παρακάτω 

https://www.theguardian.com/news/2023/may/02/e-bike-e-scooter-battery-fires-uk-data

Όταν θα ανέβουν οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά και θα αρχίσουν να τα φορτίζουν όλοι σπίτι, το ίδιο θα γινει. Γιατί το πιθανότερο ειβαι πως οι φωτιές ξεκινάνε από πρίζες οι οποίες δεν μπορούν να δώσουν την τάση που χρειάζεται και πιάνουν φωτιά. Για τα ηλεκτρικά πιστεύεις πως θα περάσουν όλοι καινούργιες γραμμές έως τον πίνακα για να φορτίζουν στο σπίτι; θα παει η πατέντα σύννεφο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, james01gr said:

Όταν θα ανέβουν οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά και θα αρχίσουν να τα φορτίζουν όλοι σπίτι, το ίδιο θα γινει. Γιατί το πιθανότερο ειβαι πως οι φωτιές ξεκινάνε από πρίζες οι οποίες δεν μπορούν να δώσουν την τάση που χρειάζεται και πιάνουν φωτιά. Για τα ηλεκτρικά πιστεύεις πως θα περάσουν όλοι καινούργιες γραμμές έως τον πίνακα για να φορτίζουν στο σπίτι; θα παει η πατέντα σύννεφο. 

μα καλα υπαρχει ανθρωπος που πιστευει οτι στην Ελλαδα με τις υποδομες μας με την ΔΕΔΗΗΕ που καθε καλοκαιρι σκανε μετασχοιματιστες και αναβουν φωτιες ο ενας μετα τον αλλον, που μας λενε να κανουμε οικονομια γιατι η καταναλωση εχει φτασει max που κανουν προγραμματισμενες διακοπες ανα περιοχη για να καλυψουν το βαρος θα μπορεσει αυτη η εταιρεια να καλυψει οταν το 2030-40 ποτε ειναι που λενε οτι και καλα θα ειναι μονο ηλεκτρικα (δεν θα  γινει ποτε για τον λογο αυτο που γραφω και πολλους αλλους για μενα) τα ποσα εκκατομυρια αυτοκινητα θα υπαρχουν.

Θες 2 λεπτα να βαλεις βενζινη, θα εχουν παντου φορτιστες ? θα μπαινεις σπιτι σου και θα φορτιζει ολη η ελλαδα που εχει αυτοκινητα πλεον μονο ηλεκτρικα το αμαξι. Και δεν θα ερθει η συντελεια.

πως το εχετε σκεφτει εσεις οτι θα παιξει δηλαδη πρακτικα και λογικα αυτο ???

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
17 λεπτά πριν, great είπε

το 2030-40 ποτε ειναι που λενε

2035 αποφάσισαν οι υποανάπτυκτοι της Ε.Ε. αλλά η πρωτοπόρος Ελλάδα ήθελε ανάπτυξη απο το 2025 😛

19 λεπτά πριν, great είπε

και καλα θα ειναι μονο ηλεκτρικα

για πώληση καινούριων μόνο , δε θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των παλιών

Μαζί με την κωλοτούμπα που κάνανε για "πράσινη" ανάπτυξη (επιτρέψαν τελευταία στιγμή ευτυχώς ΕΣΠΑ για πυρηνικά και φυσικό αέριο) , αφήσαν και παραθυράκι για συνέχιση θερμικών με βιοκαύσιμα . Φυσικά η Ελλάδα όπως έμεινε 15+ χρόνια πίσω στο φυσικό αέριο (20+ υγραέριο) , έτσι ξέμεινε και στο βιοαέριο/βιομεθάνιο και μόλις φέτος υπάρχει κινητικότητα σε έργα

 

Πολωνία που είναι κολλητός μου , του λέγανε οτι θα παίξει πρόταση στη Βουλή για απαγόρευση ηλεκτρικών στο κέντρο της πόλης μετά τα πρόσφατα συμβάντα

Και να παίξει αμφιβάλλω οτι θα ψηφιστεί , κάποια μέτρα όμως πρέπει να παρθούν (πχ υποχρεωτική ασφάλεια στα ηλεκτροκίνητα,  κατάλληλα μέσα πυρόσβεσης σε πάρκινγκ και σταθμούς κτλ) .

Στη μπανανία της ανάπτυξης απλά θα έρχεται πυροσβεστικό χωρίς νερό , με αστυνομία να απομακρύνει τον κόσμο και παπάδες να διαβάζουν τα θύματα ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, korakios said:

για πώληση καινούριων μόνο , δε θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των παλιών

αυτο δεν το ειχα καταλαβει (τοε χω αφησει το θεμα καθως πιστευω οτι θα τα παρατησουν αφου δεν γινεται πρακτικα αυτο το κολπο)

και παλι ομως δηλαδη να παθεις κατι χτυπα ξυλο και θα πρεπει να παρεις ηλεκτρικο που το καλοκαιρι δεν θα φορτιζει γιατι θα πεφτει η ασφαλεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

2035 αποφάσισαν οι υποανάπτυκτοι της Ε.Ε. αλλά η πρωτοπόρος Ελλάδα ήθελε ανάπτυξη απο το 2025 😛

για πώληση καινούριων μόνο , δε θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των παλιών

Μαζί με την κωλοτούμπα που κάνανε για "πράσινη" ανάπτυξη (επιτρέψαν τελευταία στιγμή ευτυχώς ΕΣΠΑ για πυρηνικά και φυσικό αέριο) , αφήσαν και παραθυράκι για συνέχιση θερμικών με βιοκαύσιμα . Φυσικά η Ελλάδα όπως έμεινε 15+ χρόνια πίσω στο φυσικό αέριο (20+ υγραέριο) , έτσι ξέμεινε και στο βιοαέριο/βιομεθάνιο και μόλις φέτος υπάρχει κινητικότητα σε έργα

 

Πολωνία που είναι κολλητός μου , του λέγανε οτι θα παίξει πρόταση στη Βουλή για απαγόρευση ηλεκτρικών στο κέντρο της πόλης μετά τα πρόσφατα συμβάντα

Και να παίξει αμφιβάλλω οτι θα ψηφιστεί , κάποια μέτρα όμως πρέπει να παρθούν (πχ υποχρεωτική ασφάλεια στα ηλεκτροκίνητα,  κατάλληλα μέσα πυρόσβεσης σε πάρκινγκ και σταθμούς κτλ) .

Στη μπανανία της ανάπτυξης απλά θα έρχεται πυροσβεστικό χωρίς νερό , με αστυνομία να απομακρύνει τον κόσμο και παπάδες να διαβάζουν τα θύματα ....

Η Πολωνία είναι άλλη κατηγορία. Έχει τόσα ορυχεία με κάρβουνο που παρόλο τις απειλές της ΕΕ δεν μασάει και συνεχίζει και καίει κάρβουνο για παραγωγή ενέργειας. Τα ηλεκτρικά είναι καταδικασμενα να αποτυχουν. Ο τρόπος ανεφοδιασμού τους ειναι λες και πάμε 100 χρόνια πίσω που κουραζοταν το άλογο και έπρεπε να κοιμηθεί και να φάει το βράδυ για να συνεχίσει. Η μόνη ελπίδα (δυστυχώς βέβαια) είναι η Γερμανία που θα το τρεναρει για να ηλεκτρικά όσο μπορεί. Ήδη κέρδισε την πρώτη μικρή μάχη. Που επιτρέπει την πώληση αυτοκινητων ΜΕΚ και μετά το 2035 αρκεί να καίνε καύσιμα που έχουν μηδενικό αποτύπωμα. Το οποίο σημαίνει βιοκαύσιμα ή συνθετικά. Τα euro 7 θα έχουν την δυνατότητα αυτή. Το θέμα ειναξ να δούμε πόσο θα κοστίζουν τα καύσιμα αυτά. Εγώ πιστεύω πως απλά θα γίνει ένας διαχωρισμός. Σκανδιναβία, benelux θα πάνε φουλ ηλεκτρικά, οι υπόλοιποι mix. 

3 ώρες πριν, great είπε

αυτο δεν το ειχα καταλαβει (τοε χω αφησει το θεμα καθως πιστευω οτι θα τα παρατησουν αφου δεν γινεται πρακτικα αυτο το κολπο)

και παλι ομως δηλαδη να παθεις κατι χτυπα ξυλο και θα πρεπει να παρεις ηλεκτρικο που το καλοκαιρι δεν θα φορτιζει γιατι θα πεφτει η ασφαλεια

Δεν θα σταματήσει η πώληση ΜΕΚ. Απλά τα καύσιμα δεν θα προέρχονται από πετρέλαιο. Και όσο φτάνουμε στο 2035 θα αλλάξουν και άλλο τα πράγματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι χάνουμε λίγο το νόημα, το πρόβλημα δεν είναι αν πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό στον δρόμο, one way or another θα σβήσει 

Το πρόβλημα είναι στους κλειστούς χώρους, κοιταγα το βίντεο με τις κουβέρτες και γέλαγα…

Βαλτε στο μυαλό σας ένα γκαράζ σε ένα πλοίο της γραμμής, πως είναι τα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο, και σκεφτείτε να παίρνει φωτιά ένα αμάξι στο κέντρο, με 40-50 εκατοστά απόσταση από τα διπλανά του 

Πόση ώρα θα κάνει το πλήρωμα να εντοπίσει την φωτιά, να ντυθεί, να εξοπλιστεί και να πλησιάσει το φλεγόμενο όχημα ;

Αρκετή, δυστυχώς 

Ασε που είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσεις να βάλεις κουβέρτα από πάνω σε μια τέτοια κατάσταση 

Οι συγκρίσεις με το Norman Atlantic είναι εντελώς άστοχες, όποιος θέλει ας διαβάσει τι έγινε, μιλάμε για εντελώς διαφορετικό πράγμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Νομίζω ότι χάνουμε λίγο το νόημα, το πρόβλημα δεν είναι αν πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό στον δρόμο, one way or another θα σβήσει 

Το πρόβλημα είναι στους κλειστούς χώρους, κοιταγα το βίντεο με τις κουβέρτες και γέλαγα…

Βαλτε στο μυαλό σας ένα γκαράζ σε ένα πλοίο της γραμμής, πως είναι τα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο, και σκεφτείτε να παίρνει φωτιά ένα αμάξι στο κέντρο, με 40-50 εκατοστά απόσταση από τα διπλανά του 

Πόση ώρα θα κάνει το πλήρωμα να εντοπίσει την φωτιά, να ντυθεί, να εξοπλιστεί και να πλησιάσει το φλεγόμενο όχημα ;

Αρκετή, δυστυχώς 

Ασε που είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσεις να βάλεις κουβέρτα από πάνω σε μια τέτοια κατάσταση 

Οι συγκρίσεις με το Norman Atlantic είναι εντελώς άστοχες, όποιος θέλει ας διαβάσει τι έγινε, μιλάμε για εντελώς διαφορετικό πράγμα 

αν είναι όλα τυλιγμένα με τέτοια κουβέρτα εξαρχής ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Νομίζω ότι χάνουμε λίγο το νόημα, το πρόβλημα δεν είναι αν πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό στον δρόμο, one way or another θα σβήσει 

Το πρόβλημα είναι στους κλειστούς χώρους, κοιταγα το βίντεο με τις κουβέρτες και γέλαγα…

Βαλτε στο μυαλό σας ένα γκαράζ σε ένα πλοίο της γραμμής, πως είναι τα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο, και σκεφτείτε να παίρνει φωτιά ένα αμάξι στο κέντρο, με 40-50 εκατοστά απόσταση από τα διπλανά του 

Πόση ώρα θα κάνει το πλήρωμα να εντοπίσει την φωτιά, να ντυθεί, να εξοπλιστεί και να πλησιάσει το φλεγόμενο όχημα ;

Αρκετή, δυστυχώς 

Ασε που είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσεις να βάλεις κουβέρτα από πάνω σε μια τέτοια κατάσταση 

Οι συγκρίσεις με το Norman Atlantic είναι εντελώς άστοχες, όποιος θέλει ας διαβάσει τι έγινε, μιλάμε για εντελώς διαφορετικό πράγμα 

Το σημαντικότερο είναι πως ακόμη και εάν το σβήσουν, μπορεί να ξαναπαρει. 

Εαν διάβασες ένα άρθρο που ανέβασε ο uk, σε κάποιες χώρες τα βάζουν σε επιτηρηση με κάμερα εάν ξαναρπαξουν για να τα ξανασβησουν ενώ στο Λουξεμβούργο τα πετάνε με γερανό σε δεξαμενές με νερό, τα βαπτιζουν. Μιλάμε για τραγικά πράγματα. Σε πλοίο θα σβήσει η φωτιά εάν πλυμμηρισει το αμπάρι (δλδ βυθιστεί το πλοίο...) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...