Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, filip123go είπε

Κοινώς "trust me bro" . Τους έχει αφήσει 10 χρόνια πίσω η Tesla στα ηλεκτρικά και τρέχουν πως και πως να τα μαζέψουν.

Πάρ'τε 50 Tesla και καν'τε μια σοβαρή έρευνα. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

οδηγησε ενα porsche  tycan 4s και ελα μετα να μου πεις για τα  τεσλα απο τα jumbo

  • Like 2
  • Confused 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 minutes ago, gjp1000 said:

οδηγησε ενα porsche  tycan 4s και ελα μετα να μου πεις για τα  τεσλα απο τα jumbo

Αρχικά, δεν οδηγώ αυτοκίνητα-μπρελοκ. 

2ο. Τι σκ@τα σχέση έχει αυτό που λες με αυτό που έγραψα;;; Να ανέφερες τουλάχιστον καμία σοβαρή μάρκα....

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pentraks είπε

Αγαπητέ, ρεαλιστικά  είπαμε όχι σπουδές περιπτώσεων! αναγράφει εξάλλου τις συνθήκες μετρήσεων ..... ...

"Indication of real-world range in several situations. Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C. For 'Highway' figures a constant speed of 110 km/h is assumed. The actual range will depend on speed, style of driving, weather and route conditions."
 

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ πιο κοντά στα πραγματικά δεδομένα σε σχέση με τα brochures, wltp 

The EV Database aims to gather as much real-world data as possible. A lot of information in the car industry is often not applicable in practice, as these are often based on theoretical data gathered in laboratories. To avoid misunderstandings, the EV Database shows the official data in addition to the real-world data.

mild weather 23 βαθμοί χωρίς AC γελάει ο κόσμος βέβαια.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

mild weather 23 βαθμοί χωρίς AC γελάει ο κόσμος βέβαια.

Καλα τα λέει, 23 έξω και βόρεια (με πιθανή συννεφιά) δε χρειάζεσαι AC. 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, filip123go είπε

Κοινώς "trust me bro" . Τους έχει αφήσει 10 χρόνια πίσω η Tesla στα ηλεκτρικά και τρέχουν πως και πως να τα μαζέψουν.

Πάρ'τε 50 Tesla και καν'τε μια σοβαρή έρευνα. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

Οι πουθενάδες του Consumer Reports δοκίμασαν κάτι πάντως.

Αναφορά σε κείμενο

Temperature and other driving conditions have an impact; Tesla doesn't meet range claims year round

https://www.consumerreports.org/cars/hybrids-evs/how-temperature-affects-electric-vehicle-range-a4873569949/

Μόλις τώρα, pentraks είπε

Καλα τα λέει, 23 έξω και βόρεια (με πιθανή συννεφιά) δε χρειάζεσαι AC. 

Μια χαρά τα λέει, 23 έξω και με ήλιο έμπαινα στο αμάξι και ίδρωνα.

Α είπες συννεφιά. Ωραία ακόμα 2 παράμετροι να λάβουμε υπόψιν. Γιατί συννεφιά και όχι ηλιοφάνεια;

Δημοσ.
6 minutes ago, filip123go said:

Αρχικά, δεν οδηγώ αυτοκίνητα-μπρελοκ. 

2ο. Τι σκ@τα σχέση έχει αυτό που λες με αυτό που έγραψα;;; Να ανέφερες τουλάχιστον καμία σοβαρή μάρκα....

Το ότι θεωρούμε τα Porsche μη σοβαρά αυτοκίνητα απλά ασχολιαστο...

Τη μόνη εταιρεία με supercars που μπορούν να είναι 100% καθημερινά μη σοβαρή. Μάλιστα.

  • Like 2
Δημοσ.
Just now, NT1G said:

Temperature and other driving conditions have an impact; Tesla doesn't meet range claims year round

Spoiler

 You don't fucking say!!

300px-Surprised_Pikachu_HD.jpg.20b09e08a7e7969719c69d1d9aa1a24e.jpg

Όπως όλες οι μπαταρίες, παντού, από τότε που εφευρέθηκαν οι μπαταρίες.!! 

Rtfm. Σε κάθε συσκευή το γράφει, και μάλιστα έχει και μέγιστα και ελάχιστα όρια.

 

2 minutes ago, primeragt said:

Το ότι θεωρούμε τα Porsche μη σοβαρά αυτοκίνητα απλά ασχολιαστο...

Τη μόνη εταιρεία με supercars που μπορούν να είναι 100% καθημερινά μη σοβαρή. Μάλιστα.

100% για εσένα , που φτάνει μέχρι εκεί η τσέπη σου. Για άλλους είναι αντίστοιχο του ka.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, filip123go είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 You don't fucking say!!

300px-Surprised_Pikachu_HD.jpg.20b09e08a7e7969719c69d1d9aa1a24e.jpg

Όπως όλες οι μπαταρίες, παντού, από τότε που εφευρέθηκαν οι μπαταρίες.!! 

Rtfm. Σε κάθε συσκευή το γράφει, και μάλιστα έχει και μέγιστα και ελάχιστα όρια.

 

100% για εσένα , που φτάνει μέχρι εκεί η τσέπη σου. Για άλλους είναι αντίστοιχο του ka.

Πες τα filip να του φτάνουν μόνο για Porsche των 120000€ και οχι για το αντιστοιχο Tesla. Ποσο πλεμπαρία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, NT1G said:

Πες τα filip να του φτάνουν μόνο για Porsche των 120000€ και οχι για το αντιστοιχο Tesla. Ποσο πλεμπαρία.

Lol, τα Tesla είναι ακόμα πιο σάπια. Ειδικά σε δρόμους της Ελλάδας που είναι γεμάτοι λακούβες, μετά από 1.5 - 2 χρόνια τρίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Αλλά σε ότι αφορά την υλοποίηση του κινητήρα (και γενικότερα το σύστημα φόρτισης) είναι 10 χρόνια μπροστά. Εξού και όλοι οι κατασκευαστές, ενας-ενας υιοθετούν το δικό τους πρότυπο φόρτισης.

Τέλος εάν το αυτοκίνητο δεν έχει από 200k και πάνω, εγώ δεν πατάω μέσα. Καλύτερα να πάρω το μέτρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, filip123go said:

Τέλος εάν το αυτοκίνητο δεν έχει από 200k και πάνω, εγώ δεν πατάω μέσα. Καλύτερα να πάρω το μέτρο.

Παίζει να είσαι ο πιο πλούσιος σε όλο το insomnia 😄

Επεξ/σία από alexiosdimitriadis
Δημοσ.

Νομίζω ότι πιο χρήσιμο είναι να σκεφτόμαστε πόσο επηρεάζεται αναλογικά η κατανάλωση του κάθε είδους οχήματος από όλους τους παράγοντες που αναφέρθηκαν, και όχι τόσο τα απόλυτα όρια. Δηλαδή, αν εγώ φορτώσω κάργα το όχημα, πόσο % θα χάσω από την ιδανική αυτονομία ενός ηλεκτρικού, ή ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος; Είναι εύκολο να αναφερόμαστε στη μέγιστη αυτονομία με ιδανικές συνθήκες οδήγησης, αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό (π.χ. να ανεβώ στο χωριό, 1000 μέτρα υψόμετρο, τέσσερις ενήλικες με τον χώρο αποσκευών τιγκαρισμένο). Πόσο θα επηρεαστεί το ένα όχημα και πόσο το άλλο; Αν έχω δώσει ένα σεβαστό ποσό να αγοράσω ένα αυτοκίνητο, θέλω να με εξυπηρετεί όσο πιο πολύ γίνεται σε αυτά που έχω κατά νου, και όχι να προσαρμόζομαι εγώ στις απαιτήσεις του οχήματος, χωρίς βέβαια να γίνομαι σιδεροφάγος....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε, ναι δεν είναι φερέγγυος  όπως όλες οι υπόλοιποες εταιρείες , είτε τεχνολογίας είτε οχημάτων. 

Αλήθεια πόσοι από εσάς όταν αγοράσατε αμάξι είδατε την κατανάλωση στα χαρτιά και πόσοι στην πράξη;;; 

μην αρχίσω για επεξεργαστές κινητά μέχρι φακούς και μπαταρίες .

" Tesla παρέλειψε να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες ότι ο κρύος καιρός μπορεί να μειώσει την εμβέλεια των αυτοκινήτων της. Δοκιμές έδειξαν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla έχαναν έως και 50,5% *(σε πόσο κάτω του μηδέν δε λένε ) της αναφερόμενης αυτονομίας τους σε κρύο καιρό."

μάλιστα ποιος δεν ξέρει ότι οι μπαταρίες (ότι τύπου και εαν είναι ) ρίχνουν την αυτονομία τους όσο αυξάνετε το κρύο. έλεος πια .

και η αυτονομία σε άλλες μάρκες από την AAA Foundation, έβαλα τις πρωτες μόνο.

Μοντέλο Αυτονομία (WLTP) Αυτονομία (Χειμώνα) Αυτονομία (Καλοκαίρι)
Audi e-tron GT Quattro  475 km 280 km 394 km
Audi Q4 40 e-tron  520 km 307 km 432 km
Audi e-tron 50  470 km 277 km 390 km
BMW i3  309 km 182 km 256 km
BMW i4  590 km 348 km 490 km
BMW iX3  461 km 272 km 383 km
BMW iX 40 xDrive  426 km 251 km 354 km
Citroën e-C4  354 km 209 km 294 km
Citroën e-Berlingo  285 km 168 km 237 km
Επεξ/σία από lost2
Δημοσ.
Στις 28/7/2023 στις 4:17 ΜΜ, pentraks είπε

Φυσικά και τα ηλεκτρικά θα πάρουν φωτιά, όπως και τα θερμικά αλλά δε το κάνει κανείς θέμα. ΟΛΑ παίρνουν.
Έψαξες και βρήκες μερικά video για να μας πεις κάτι που ξέρουμε ήδη? Η μήπως σου είπε κάποιος ψέματα ότι δε παίρνουν?

Αυτό που έχει σημασία είναι να μας πεις (αφού ψάξεις έγκυρες πηγές, γρήγορο παράδειγμα εδώ) τι πιθανότητες έχει ένα ηλεκτρικό κι ένα θερμικό για να λαμπαδιάσουν. 
Εκεί θα καταλάβεις γιατί φωνάζεις τσάμπα...

Η κατάσβεση για μένα είναι θέμα, αν και μπορεί να περιοριστεί πολύ εύκολα με κατάλληλα μέσα πχ car fireblankets
 

Η κόρη μου που εργάζεται στη πυροσβεστική στα Γιάννενα μου λέει ότι έχουν καθημερινά αρκετές κλήσεις για φωτιά σε αυτοκίνητα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...