Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 minutes ago, Just_travel_everywhere said:

Μιλάω για diesel ...και όπως είπα είδα το αυτοκίνητο μου με ένα ντεπόζιτο φορτωμένο από βενετια έφτασα Φρανκφούρτη χωρίς να  χρειαστεί να πάω στην αντλία.  55λιτρα ντεπόζιτο.  Τα ηλεκτρικά δεν είναι για ταξίδια.  

Άσχετο, αλλά username checks out

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, pentraks είπε

Φυσικά και τα ηλεκτρικά θα πάρουν φωτιά, όπως και τα θερμικά αλλά δε το κάνει κανείς θέμα. ΟΛΑ παίρνουν.
Έψαξες και βρήκες μερικά video για να μας πεις κάτι που ξέρουμε ήδη? Η μήπως σου είπε κάποιος ψέματα ότι δε παίρνουν?

Αυτό που έχει σημασία είναι να μας πεις (αφού ψάξεις έγκυρες πηγές, γρήγορο παράδειγμα εδώ) τι πιθανότητες έχει ένα ηλεκτρικό κι ένα θερμικό για να λαμπαδιάσουν. 
Εκεί θα καταλάβεις γιατί φωνάζεις τσάμπα...

Η κατάσβεση για μένα είναι θέμα, αν και μπορεί να περιοριστεί πολύ εύκολα με κατάλληλα μέσα πχ car fireblankets
 

Από πότε η μελέτη μιας  ασφαλιστικής είναι αξιόπιστη ?? Η δε δεύτερη αναφορά στο άρθρο από το Λουξεμβούργο δεν αναφέρει ούτε ποσοστό ανά κατηγορία οχήματος ούτε επιμέρους μεταβλητές ,άντε δλδ να την πούμε απλή μελέτη παρατήρησης ( ούτε καν ) .  Οπότε το άρθρο που παραθέτεις δεν έχει ουσιαστικα καμία αξιοπιστία. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσεις πως θεωρείς αξιόπιστη την πηγή , δλδ πως το ξέρεις εσύ ότι ειναι αξιόπιστη πχ η αναφορά του Russia today .  

Τέλος ένα άρθρο που εν μέρει αποδομει  τη μελέτη που ανέφερες με πολύ λογικά επιχειρήματα . 

https://www.caranddriver.com/news/a40163966/cars-catching-fire-new-york-times-real-statistics/

Στην ερώτηση σου απαντώ ως εξής : ο μόνος τρόπος να ξέρουμε είναι όταν  ο αριθμός των κυκλοφορούντων ηλεκτρικων αυτοκινητων συγκεκριμενης χρονικής διάρκειας κυκλοφορίας ( δε μπορείς να συγκρίνεις ένα αμάξι ενός μήνα  με ένα 10 ετών ) θα είναι ίδιος με των συμβατικών αυτοκινήτων σε μια γεωγραφική / πολιτική οντότητα με συγκεκριμένα standard  για τα προϊόντα της ( πχ eu κλπ )  . Αυτή για μένα θα ήταν η αρχική αναγκαία συνθήκη ,καθώς φυσικά πρέπει να υπάρχουν και πολλές άλλες παράμετροι. Μέχρι τότε ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει και να απέχει από τον προσβάλει τον συνομιλητή του .

 

Επεξ/σία από Choronzoon
  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, Just_travel_everywhere said:

Μιλάω για diesel ...και όπως είπα είδα το αυτοκίνητο μου με ένα ντεπόζιτο φορτωμένο από βενετια έφτασα Φρανκφούρτη χωρίς να  χρειαστεί να πάω στην αντλία.  55λιτρα ντεπόζιτο.  Τα ηλεκτρικά δεν είναι για ταξίδια.  

πηρες 830 κμ μονοκοπανιά?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, sndev είπε

γεια σου boomer,

δεν κατάλαβα , τι εννοείς να σκάσεις 1000 ευρώ επίσκεψή?

Για το 1ο μεγάλο σέρβις θα λέει στα 45000km, :D :D :D

17 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Μιλάω για diesel ...και όπως είπα είδα το αυτοκίνητο μου με ένα ντεπόζιτο φορτωμένο από βενετια έφτασα Φρανκφούρτη χωρίς να  χρειαστεί να πάω στην αντλία.  55λιτρα ντεπόζιτο.  Τα ηλεκτρικά δεν είναι για ταξίδια.  

10 ώρες ταξίδι, ούτε μια στάση (όχι αναγκαστικά για καύσιμα),  μωρέ μπραβο αντοχές! γιατί αν έκανες έστω 2, τότε θα μπορούσες και με ηλεκτρικό σε 3 στάσεις 25λεπτες.. 

τώρα αν κάνεις το ταξίδι κάθε 2 μέρες, πάσο, αλλά το ότι (τα ηλεκτρικά) δεν είναι για ταξιδια ειναι σχετικό

 

8 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Από πότε η μελέτη μιας  ασφαλιστικής είναι αξιόπιστη ?? Η δε δεύτερη αναφορά στο άρθρο από το Λουξεμβούργο δεν αναφέρει ούτε ποσοστό ανά κατηγορία οχήματος ούτε επιμέρους μεταβλητές ,άντε δλδ να την πούμε απλή μελέτη παρατήρησης ( ούτε καν ) .  Οπότε το άρθρο που παραθέτεις δεν έχει ουσιαστικα καμία αξιοπιστία. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσεις πως θεωρείς αξιόπιστη την πηγή , δλδ πως το ξέρεις εσύ ότι ειναι αξιόπιστη πχ η αναφορά του Russia today .  

Τέλος ένα άρθρο που εν μέρει αποδομει  τη μελέτη που ανέφερες με πολύ λογικά επιχειρήματα . 

https://www.caranddriver.com/news/a40163966/cars-catching-fire-new-york-times-real-statistics/

Στην ερώτηση σου απαντώ ως έξεις : ο μόνος τρόπος να ξέρουμε είναι όταν  ο αριθμός των κυκλοφορούντων ηλεκτρικων αυτοκινητων συγκεκριμενης χρονικής διάρκειας κυκλοφορίας ( δε μπορείς να συγκρίνεις ένα αμάξι ενός μήνα  με ένα 10 ετών ) θα είναι ίδιος με των συμβατικών αυτοκινήτων σε μια γεωγραφική / πολιτική οντότητα με συγκεκριμένα standard  για τα προϊόντα της ( πχ eu κλπ )  . Αυτή για μένα θα ήταν η αρχική αναγκαία συνθήκη ,καθώς φυσικά πρέπει να υπάρχουν και πολλές άλλες παράμετροι. Μέχρι τότε ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει και να απέχει από τον προσβάλει τον συνομιλητή του .

 

Σου είπα να ψάξεις και θα βρεις την αλήθεια εκεί έξω google Is your friend απο μελέτες και πειράματα άλλο τίποτα. Σου παρέθεσα απλα ενα λινκ στατιστικών στα γρήγορα και ΔΕΝ είναι ασφαλιστικής, εγκυρότατο είναι. learn your facts.

Τώρα σοβαρά συγκρίνεις τι είναι πιο επικίνδυνο για ανάφλεξη? 50 λίτρα βενζίνης που σε μια τούμπα σε ατύχημα λαμπαδιάζει σε 2 λεπτά το όχημα με μια μεγάλη μπαταρία που έχει τόσα Layers προστασίας εκ κατασκευής? Και ξαναλέω, φυσικά και παίρνουν φωτιά, απλα ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ και οι πιθανότητες σε σχέση με τα θερμικά είναι απείρως λιγότερες.

Δεν εχω κατι αλλο να προσθέσω στο ζήτημα, και οι 2 αναφεραμε τα επιχειρηματα μας, ο καθένας μπορει να ψαχτεί περισσότερο για να ανακαλύψει τι συμβαινει πραγματικά.

Επεξ/σία από pentraks
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Ζούμε σε Πλανήτη με απατεώνες όλες τις μεγάλες εταιρίες ...

Αυτό τα λέει όλα.

 

 

Η κατανάλωση στα συμβατικά βγαίνει με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο, σε εργαστηριακές συνθήκες που προσομοιάζουν την καθημερινότητα.

Και φυσικά τα νούμερα βγαίνουν πάντα αισιόδοξα.

Ας κάνουν το ίδιο και στα ηλεκτρικά.

Επεξ/σία από fwtonio
Δημοσ.
4 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ενω της βενζίνης δεν το εκαναν αυτό ποτέ, που ειναι παρομοιώσεις πλεον οτι για να πιασεις την καταναλωση των εργοστασιων πρεπει να το οδηγεις σε συνθήκες ελλειψης βαρύτητας 😁

Απαπαπααααααα

Έχουμε βρει τώρα για ολα φταίνε τα Τέσλα, ανακάλυψαμε ξαφνικά τον τροχό 😂

Υπάρχει συγκεκριμένο μείγμα για το τρόπο οδήγησης, πόσο πόλη και πόσο αυτοκινητοδρομο. Χωρίς κλιματιστικό, μόνο οδηγό, συγκεκριμένες αλλαγές ταχύτητας κτλ. Αμφιβάλλω εάν τα κάνει κανείς αυτά. Δλδ εγώ συνήθως οδηγώ μια ταχηλυτητα κάτω από ότι μου λέει το trip στην πόλη γιατι δεν μου αρέσει να φρεναρω συνεχώς.και είμαι ένα λίτρο πάνω στην κατανάλωση. Το να φτιάξει ο άλλος ειδικό γραφείο για αυτό, τότε συμβαίνει πως '' κάτι ξέρει, κάτι ξέρει'' που έλεγε και ο Βουτσάς. 

Δημοσ.

Θα πω και εγω την εμπειρία με το tesla. Με το model Y τα 510 χιλιόμετρα δεν τα φτανεις ουτε σπαθιά να καταπιεις, και ειμαι πολυ ηρεμος οδηγος και οδηγω ομαλή ταχύτητα παντα, θα ελεγα 350-400 με οσα εχω δει. Με centry mpde κλειστο και θερμανση στο 23 τις μισες μερες. Επισης εχω βαλει να μου δειχνει το ποσοστο μπαταριας και οχι τα χιλιόμετρα γιατί οντως τα φουσκωνει λιγο, αλλα μετα σκεφτομαι και στο παλιο θερμικο αμαξι η προβλεψη τα φουσκωνε απλα με όχι τόσο μεγάλη απόκλιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Η αγορά πάντα είχε ανάγκη της μέτρησης κατανάλωσης, αλλά τώρα με την έλευση των ηλεκτρικών το έχει περισσότερο. Πλέον παίζει μεγάλη σημασία και η αυτονομία και πρέπει κάποιος να μπει στην μέση να κάνει την βρώμικη δουλειά. Όπως έρχεται η EURO NCAP να σου πει πόσο ασφαλές είναι το αυτοκίνητο σου, έτσι πρέπει να έρθει κάτι παρόμοιο στην Ευρώπη που να μετράει τις καταναλώσεις των οχημάτων κάτω υπό συγκεκριμένες συνθήκες έτσι ώστε να έχουμε ένα σωστό μέτρο σύγκρισης. Με τα ηλεκτρικά έχει υπάρξει το απόλυτο χάος. Βγαίνει ο ένας και λέει ότι κάνω 270km ο άλλος ότι έχω μεγάλη μπαταρία των 82KW/h. Ο καθένας το μακρύ και το κοντό του να παρουσιάσει τα δεδομένα όπως τον συμφέρει. Είναι όμως λογικό ότι σε ένα αγώνα ψέματος ο οποίος ξεκίνησε από τότε που τα καύσιμα άρχισαν να είναι ακριβά ότι οι αποβιώσαντες θα είναι αυτοί που λένε τα καλύτερα και τα κρύβουν ακόμη καλύτερα απ' όλους!

Δημοσ.
40 minutes ago, Devil9697 said:

Θα πω και εγω την εμπειρία με το tesla. Με το model Y τα 510 χιλιόμετρα δεν τα φτανεις ουτε σπαθιά να καταπιεις, και ειμαι πολυ ηρεμος οδηγος και οδηγω ομαλή ταχύτητα παντα, θα ελεγα 350-400 με οσα εχω δει. Με centry mpde κλειστο και θερμανση στο 23 τις μισες μερες. Επισης εχω βαλει να μου δειχνει το ποσοστο μπαταριας και οχι τα χιλιόμετρα γιατί οντως τα φουσκωνει λιγο, αλλα μετα σκεφτομαι και στο παλιο θερμικο αμαξι η προβλεψη τα φουσκωνε απλα με όχι τόσο μεγάλη απόκλιση.

 Η θέρμανση στο 23 σου τρωει 2 με 3  kw/ H  δλδ περιπου 1 με 2 %, το οποιο δε το λες λίγο γιαυτο σου προκειπτει τόση μεγάλη απόκλήση. 

Δημοσ.
19 hours ago, jimmy213 said:

Σε ποιο αμάξι γίνεται αυτό;

Επίσης, η κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής για το αμάξι σου, ισχύει; Την βλέπεις συχνά;

turboDiesel 1.6L dci 130 με ντεποζιτο 61L ,  πραγματικο range 1000 με 1200χλμ με τα 1200 ευκολα οταν κινεισαι αποκλειστικα  σε ανοιχτους δρομους με ταχυτητες 90-120km/h

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, manolis940 είπε

...Όπως έρχεται η EURO NCAP να σου πει πόσο ασφαλές είναι το αυτοκίνητο σου, έτσι πρέπει να έρθει κάτι παρόμοιο στην Ευρώπη που να μετράει τις καταναλώσεις των οχημάτων κάτω υπό συγκεκριμένες συνθήκες έτσι ώστε να έχουμε ένα σωστό μέτρο σύγκρισης. ...

Υπάρχει. WLTP λέγεται. Εκτός και αν θες κάθε χώρα να βγάζει δικούς της τρόπους μέτρησης να έχουμε 28 διαφορετικές μετρήσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλό το WLTP και είναι ωραίο βοήθημα για συγκρίσεις μεταξύ οχημάτων αφού είναι υπο τις ίδιες συνθήκες οι μετρήσεις. Κρατάμε όμως μικρό καλάθι γιατί ούτε τα νούμερα αυτά  είναι ρεαλιστικά.
Για (περισσότερο) ρεαλιστικότερες εκτιμήσεις (και άλλες πληροφορίες) για τα EV μπορεί να βρει κανείς εδώ πχ παραδειγμα model Y LR

Φαίνονται και οι τιμές WLTP για συγκρίσεις καθώς και οι καταναλώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pentraks είπε

Καλό το WLTP και είναι ωραίο βοήθημα για συγκρίσεις μεταξύ οχημάτων αφού είναι υπο τις ίδιες συνθήκες οι μετρήσεις. Κρατάμε όμως μικρό καλάθι γιατί ούτε τα νούμερα αυτά  είναι ρεαλιστικά.
Για (περισσότερο) ρεαλιστικότερες εκτιμήσεις (και άλλες πληροφορίες) για τα EV μπορεί να βρει κανείς εδώ πχ παραδειγμα model Y LR

Φαίνονται και οι τιμές WLTP για συγκρίσεις καθώς και οι καταναλώσεις.

Πως ορίζεις τα ρεαλιστικά νούμερα;

Ένας που οδηγεί ηλεκτρικό το καλοκαίρι στην Αθήνα με 30 βαθμούς και τέρμα το κλιματιστικό κολλημένος στην κίνηση είναι ρεαλιστικό;

Ένας που οδηγεί χειμώνα στην Στοκχόλμη με -10 βαθμούς και τέρμα την θέρμανση πηγαίνοντας με 80 στην εθνική είναι ρεαλιστικό;

Ένας που οδηγεί άνοιξη στο  Μόναχο με 20 βαθμούς και καθόλου θέρμανση/ψύξη είναι ρεαλιστικό;

Πως μπορεί να γίνουν "σωστές" μετρήσεις που γράφουν στις προηγούμενες σελίδες όταν οι ρεαλιστικές συνθήκες είναι τόσο διαφορετικές;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πως ορίζεις τα ρεαλιστικά νούμερα;

Ένας που οδηγεί ηλεκτρικό το καλοκαίρι στην Αθήνα με 30 βαθμούς και τέρμα το κλιματιστικό κολλημένος στην κίνηση είναι ρεαλιστικό;

Ένας που οδηγεί χειμώνα στην Στοκχόλμη με -10 βαθμούς και τέρμα την θέρμανση πηγαίνοντας με 80 στην εθνική είναι ρεαλιστικό;

Ένας που οδηγεί άνοιξη στο  Μόναχο με 20 βαθμούς και καθόλου θέρμανση/ψύξη είναι ρεαλιστικό;

Πως μπορεί να γίνουν "σωστές" μετρήσεις που γράφουν στις προηγούμενες σελίδες όταν οι ρεαλιστικές συνθήκες είναι τόσο διαφορετικές;

Αγαπητέ, ρεαλιστικά  είπαμε όχι σπουδές περιπτώσεων! αναγράφει εξάλλου τις συνθήκες μετρήσεων ..... ...

"Indication of real-world range in several situations. Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C. For 'Highway' figures a constant speed of 110 km/h is assumed. The actual range will depend on speed, style of driving, weather and route conditions."
 

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ πιο κοντά στα πραγματικά δεδομένα σε σχέση με τα brochures, wltp 

The EV Database aims to gather as much real-world data as possible. A lot of information in the car industry is often not applicable in practice, as these are often based on theoretical data gathered in laboratories. To avoid misunderstandings, the EV Database shows the official data in addition to the real-world data.

Επεξ/σία από pentraks

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...