Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

το οτι στην Κορεα εφαγε προστιμο ειναι ανεξαρτητου εγκυροτητας........

Αυτό είπα! είτε είναι (έγκυρα) είτε όχι, η συμπεριφορά (πρήξιμο) είναι ίδια! Αφορμή ψάχνουν!

Τρανό παράδειγμα:

17 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

https://www.autoevolution.com/news/breaking-cargo-ship-carrying-electric-vehicles-is-burning-near-ameland-in-the-netherlands-218612.html

Γάργαρα το κάναν αυτό ... 

Κίνα επίσης πάει το κάψιμο/ αυτοαναφλεξη... Των ηλεκτρικών σύννεφο . Κουβέντα βέβαια , ετοιμάζονται τώρα να τα φέρουν μαζικά  και Ευρώπη 

 

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, skritikos είπε

Το να υπολογίσεις με μεγάλη ακρίβεια διάρκεια μπαταρίας είτε σε χρόνο είτε σε range είναι πολύ δυσκολότερο από ότι νομίζουμε οι περισσότεροι.

Είναι πρακτικά αδύνατο και παραμένει και θα παραμένει ένας από τους λόγους γκρίνιας, όπως και στα κινητά, laptop.

Αυτό που βλέπω από την δική μου εμπειρία με ηλεκτρουποβοηθούμενο δίτροχο 3 χρόνια τώρα είναι πως με λίγη σκέψη και κατανόηση του πως δουλεύει το σύστημα, όχι μόνο φτάνω αλλά ξεπερνάω πια τα εκτιμούμενα range που δίνει ο κατασκευαστής. 

Και αυτό ήταν κίνητρο για μένα να διαβάσω περισσότερο και για τα οχήματα μου με Μ.Ε.Κ. Και κατάφερα να ρίξω κι εκεί αρκετά την μέση κατανάλωση μου, χωρίς να χάσω ιδιαίτερα σε μέση ταχύτητα κίνησης.

Έχω την εντύπωση πως αν μπορούσα να δοκιμάσω ένα ποιοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για 2-3 μήνες θα έφτανα τα νούμερα που λένε και ίσως και να τα ξεπερνούσα. Προσπαθώ να οργανώσω μια δοκιμή για μέσα στο '24 αλλά για την ώρα υπάρχουν αρκετές δυσκολίες να επιλυθούν.

προφανώς και μπορεις να πίασεις τα range που δίνει η tesla. Αλλα σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εγώ για παράδειγμα δεν πάιζει να πιάσω το range για κανένα λόγο, θέλω το aircondition μου στο 21, θέλω να επιταχύνω απότομα (οχι επικ'υνδυνα βέβαια) θέλω να πηγαίνω σταθερα 130 όπου επιτρέπεται κλπ. οπότε το 550 που δίνει η tesla σε εμένμα είναι πραγματικό 400 max.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"o Musk έδωσε εντολή στην ομάδα της Tesla για τη χρήση αλγορίθμων για την εμφάνιση πιο αισιόδοξων αριθμών εμβέλειας." == o Musk για μια ακομα φορα εδωσε εντολη για απατη και ψεμα. Αντιστοιχα εκανε με το autopilot με ψευτικο σκηνοθετιμενο βιντεο που το παρουσιαζε σαν Live οτι οδηγιεται και παρκαρει μονο του. Αποτελεσμα αυτού ηταν να πεθανει πολυς κοσμος που πιστευε ότι οντως έκανε αυτό που ελεγε ο musk. Πρακτικα τους δολοφονησε εξ αμελιας. Αν δεν ηταν τοσο πλουσιος θα ηταν ισοβια φυλακη. 

7 minutes ago, kaklas13 said:

προφανώς και μπορεις να πίασεις τα range που δίνει η tesla. Αλλα σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εγώ για παράδειγμα δεν πάιζει να πιάσω το range για κανένα λόγο, θέλω το aircondition μου στο 21, θέλω να επιταχύνω απότομα (οχι επικ'υνδυνα βέβαια) θέλω να πηγαίνω σταθερα 130 όπου επιτρέπεται κλπ. οπότε το 550 που δίνει η tesla σε εμένμα είναι πραγματικό 400 max.

 

βασικα εχουν κανει ερευνα και επισημα με μετρησεις ειναι 85% αυτο που λεει. και ακριβως το ιδιο νουμερο στο ψεμα αντεγραψαν και οι αλλοι. Πηγαινε ομως να το κοιταξεις και να σκασεις 1000€ για την επισκεψη σαν tesla tax

Επεξ/σία από klaftop
  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, kaklas13 said:

προφανώς και μπορεις να πίασεις τα range που δίνει η tesla. Αλλα σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εγώ για παράδειγμα δεν πάιζει να πιάσω το range για κανένα λόγο, θέλω το aircondition μου στο 21, θέλω να επιταχύνω απότομα (οχι επικ'υνδυνα βέβαια) θέλω να πηγαίνω σταθερα 130 όπου επιτρέπεται κλπ. οπότε το 550 που δίνει η tesla σε εμένμα είναι πραγματικό 400 max.

Επιβεβαιώνω. Από την εμπειρία μου τα πιάνεις τα χιλιόμετρα που δίνει αλλά πρέπει να πηγαίνεις σχετικά συντηρητικά, σίγουρα αρκετά πιο αργά από το μέσο όρο.  Το EPA range που δίνουν στην Αμερική είναι αυτό που ουσιαστικά παίρνεις με κάπως normal (αλλά φυσικά συντηρητική) οδήγηση. Π.χ. για το model 3 Sr 490 WLTP και 437 EPA (272 miles). Για να πιάσεις του WLTP πρέπει να κάνεις ακροβατικά, είναι μόνο καλό για συγκρίσεις.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kaklas13 είπε

προφανώς και μπορεις να πίασεις τα range που δίνει η tesla. Αλλα σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εγώ για παράδειγμα δεν πάιζει να πιάσω το range για κανένα λόγο, θέλω το aircondition μου στο 21, θέλω να επιταχύνω απότομα (οχι επικ'υνδυνα βέβαια) θέλω να πηγαίνω σταθερα 130 όπου επιτρέπεται κλπ. οπότε το 550 που δίνει η tesla σε εμένμα είναι πραγματικό 400 max.

Θέλω πολύ να δω αν μπορώ να περάσω αυτό το 550km πχ.

Αλλά η πρώτη δοκιμή, αν γίνει, θα είναι με μικρό αυτοκίνητο πόλης (Dacia Spring Extreme) που προσπαθώ να έχω για κάποιους μήνες.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, skritikos είπε

Θέλω πολύ να δω αν μπορώ να περάσω αυτό το 550km πχ.

Αλλά η πρώτη δοκιμή, αν γίνει, θα είναι με μικρό αυτοκίνητο πόλης (Dacia Spring Extreme) που προσπαθώ να έχω για κάποιους μήνες.

 

Βρε μπορεις. Αλλα, max 100km/h, chill mode και aircondition off. Eπίσης οχι οδήγηση Εθνική οδο, μόνο πόλη.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενω της βενζίνης δεν το εκαναν αυτό ποτέ, που ειναι παρομοιώσεις πλεον οτι για να πιασεις την καταναλωση των εργοστασιων πρεπει να το οδηγεις σε συνθήκες ελλειψης βαρύτητας 😁

Απαπαπααααααα

Έχουμε βρει τώρα για ολα φταίνε τα Τέσλα, ανακάλυψαμε ξαφνικά τον τροχό 😂

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, skritikos είπε

Το να υπολογίσεις με μεγάλη ακρίβεια διάρκεια μπαταρίας είτε σε χρόνο είτε σε range είναι πολύ δυσκολότερο από ότι νομίζουμε οι περισσότεροι.

Είναι πρακτικά αδύνατο και παραμένει και θα παραμένει ένας από τους λόγους γκρίνιας, όπως και στα κινητά, laptop.

Αυτό που βλέπω από την δική μου εμπειρία με ηλεκτρουποβοηθούμενο δίτροχο 3 χρόνια τώρα είναι πως με λίγη σκέψη και κατανόηση του πως δουλεύει το σύστημα, όχι μόνο φτάνω αλλά ξεπερνάω πια τα εκτιμούμενα range που δίνει ο κατασκευαστής. 

Και αυτό ήταν κίνητρο για μένα να διαβάσω περισσότερο και για τα οχήματα μου με Μ.Ε.Κ. Και κατάφερα να ρίξω κι εκεί αρκετά την μέση κατανάλωση μου, χωρίς να χάσω ιδιαίτερα σε μέση ταχύτητα κίνησης.

Έχω την εντύπωση πως αν μπορούσα να δοκιμάσω ένα ποιοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για 2-3 μήνες θα έφτανα τα νούμερα που λένε και ίσως και να τα ξεπερνούσα. Προσπαθώ να οργανώσω μια δοκιμή για μέσα στο '24 αλλά για την ώρα υπάρχουν αρκετές δυσκολίες να επιλυθούν.

 

Φίλε όταν τα νούμερα γενικά απέχουν πολύ από την πραγματικότητα τότε απλά κάτι  συμβαίνει !! Είναι πολύ καλό αυτό που καταφέρνεις κ μπράβο σου αλλά γενικά όταν λέμε πχ χρήση 46 λεπτά μπαταρία σε ένα drone και παίρνω 30κατο σημαίνει !! Όπως σε ένα tablet 1000€ σε αναμονή να χάνει μπαταρία και φυσικά στο τέλος απέχει πολύ από τα νούμερα που δίνουν αν τα ίσια συμβαίνουν και σε αυτοκίνητο φαντάσου . Απλά το πρόβλημα είναι όταν το marketing υπόσχεται πράγματα που είναι φούσκα γίνεται έως και επικίνδυνο . Και θα προσθέσω και κάτι ακόμα όταν μιλάμε για μία τεχνολογία που την πασάρουν για πρώτη φορά στη ζωή μας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουνε κάτι σούπερ γουάου για να μπει κάποιος να αλλάξει την συνήθεια του να μπορεί χωρίς ιδιαίτερο κόπο να βγάζει 900 km με ένα ντεπόζιτο το οποίο για να το ξανά γεμίσει θέλει μόλις 3 λεπτά. Με το να πουλάς φούμαρα φρουφρού και αρώματα δεν κερδίζεις έτσι μπελάδες κερδίσει μερικά Λεφτά και μετά τρώει αρνητική δημοσιότητα δυστυχώς. Όλες αυτές οι βιομηχανίες στηρίζονται πως θα πουλήσουνε σήμερα χωρίς να ενδιαφέρονται για την επόμενη μέρα γι’ αυτό έχουμε καταντήσει έτσι όπως είμαστε

Επεξ/σία από Just_travel_everywhere
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, kaklas13 είπε

Tι λε ρε παιδι μου, συννεφο παει το κάψιμο των ηλεκτρικών ε?

https://www.autoweek.com/news/a38225037/how-much-you-should-worry-about-ev-fires/

https://www.cnbc.com/2022/01/29/electric-vehicle-fires-are-rare-but-hard-to-fight-heres-why.html

εν τω μεταξύ καταλαβαίνω να μη γουστάρει κάποιος το α ή β αυτοκίνητο ή τεχνολογία. Αλλα το να μεταφέρουμε ανυπόστατες υποθέσεις λες και κερδίζουμε κάτι απο αυτο, πραγματικά δυσκολέυομαι να το καταλάβω. Αλλωστε κανεις δεν προσπαθεί να πέισει  οποιονδήποτε να πάρει ev με το ζόρι. Στην Ελλάδα ειδικά μορεί όποιος θέλει να έχει συμβατικό όχημα για πάαααααρα πολυ καιρο ακόμα.

 

Μερικά παραδείγματα ανυπόστατων φημών . Υπάρχουν άπειρα βίντεο βέβαια . 

Για να είμαι δίκαιος αναφλέγονται και τα συμβατικά αμάξια ... Της BMW,  τυχαία βέβαια , και όπως θέλαν να μας πείσουν τα αξιόπιστα ΜΜΕ μας ( αυτά που βγάζανε πχ φωτό βοσκού που ''καηκε '' στις φωτιές πριν λίγες μέρες , ο οποίος τελικά ''αναστηθηκε '' και τους τρολαρε στο FB) έφταιγε κάθε φορά η λάθος συντήρηση ....

Το συμβατικό μου αμαξάκι τουλάχιστον όσο είναι στο 90 η θερμοκρασία στον δείκτη  δε πρόκειται να πιασει φωτιά ( εκτός και αν είναι .... Γερμανικής τεχνολογίας ) , το ηλεκτρικό .....

Τελως θα συμφωνήσω μαζί σου. Κανείς δεν μας πείθει να τα πάρουμε , διότι απλά το πλάνο είναι να μας αναγκάσουν την επόμενη δεκαετία . 

 

10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ενω της βενζίνης δεν το εκαναν αυτό ποτέ, που ειναι παρομοιώσεις πλεον οτι για να πιασεις την καταναλωση των εργοστασιων πρεπει να το οδηγεις σε συνθήκες ελλειψης βαρύτητας 😁

Απαπαπααααααα

Έχουμε βρει τώρα για ολα φταίνε τα Τέσλα, ανακάλυψαμε ξαφνικά τον τροχό 😂

Για όλα φταίει ο Μασκ φίλε και ότι πιάνει στα χέρια του  , αυτό είναι το μοτίβο γενικά παντού στα ΜΜΕ , όπου μπορούν κάνουν επίθεση .

Επεξ/σία από Choronzoon
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Φίλε όταν τα νούμερα γενικά απέχουν πολύ από την πραγματικότητα τότε απλά κάτι  συμβαίνει !! Είναι πολύ καλό αυτό που καταφέρνεις κ μπράβο σου αλλά γενικά όταν λέμε πχ χρήση 46 λεπτά μπαταρία σε ένα drone και παίρνω 30κατο σημαίνει !! Όπως σε ένα tablet 1000€ σε αναμονή να χάνει μπαταρία και φυσικά στο τέλος απέχει πολύ από τα νούμερα που δίνουν αν τα ίσια συμβαίνουν και σε αυτοκίνητο φαντάσου . Απλά το πρόβλημα είναι όταν το marketing υπόσχεται πράγματα που είναι φούσκα γίνεται έως και επικίνδυνο .

Για αυτό πρέπει πάντα να διαβάζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται αυτές οι μετρήσεις. Γιατί 3 Beaufort (για drone) παραπάνω αέρας μπορεί να αλλάξουν δραματικά τα νούμερα.

Αλλά όπως είπα και πιο πριν. Πώς μπορεί ο κατασκευαστής πχ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σου να γνωρίζει που και πως θα το οδηγείς; Την θερμοκρασία, τις ανηφόρες σου, την ταχύτητα των εθνικών οδών; Απλά δεν γίνεται. Για αυτό καταλήγουν σε κάποια νούμερα με βάση πολύ συγκεκριμένες συνθήκες κάνοντας διάφορα μικτά σενάρια.

Σε ένα βαθμό οι εκτιμήσεις που εμείς θα δούμε στις οθόνες μας είναι βασισμένες και σε guesswork. Πας πχ για 15 λεπτά καταναλώνοντας 18kw/100km και υποθέτει πως θα συνεχίσεις να κινείσαι έτσι. Γιατί αυτό έχει ως δεδομένο εκείνη την στιγμή.

Όταν φτάσουμε (αν φτάσουμε) να έχουμε ποτέ πλήρως αυτόνομη οδήγηση με μόνιμα συνδεδεμένα οχήματα σε κοινές database, τότε ίσως να μπορούν να κάνουν χρήση πολλών περισσότερων δεδομένων. Άρα καλύτερες εκτιμήσεις.

 

 

 

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 2
Δημοσ.
16 minutes ago, Just_travel_everywhere said:

για να μπει κάποιος να αλλάξει την συνήθεια του να μπορεί χωρίς ιδιαίτερο κόπο να βγάζει 900 km με ένα ντεπόζιτο

Σε ποιο αμάξι γίνεται αυτό;

Επίσης, η κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής για το αμάξι σου, ισχύει; Την βλέπεις συχνά;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Μερικά παραδείγματα ανυπόστατων φημών . Υπάρχουν άπειρα βίντεο βέβαια . 

Για να είμαι δίκαιος αναφλέγονται και τα συμβατικά αμάξια ... Της BMW,  τυχαία βέβαια , και όπως θέλαν να μας πείσουν τα αξιόπιστα ΜΜΕ μας ( αυτά που βγάζανε πχ φωτό βοσκού που ''καηκε '' στις φωτιές πριν λίγες μέρες , ο οποίος τελικά ''αναστηθηκε '' και τους τρολαρε στο FB) έφταιγε κάθε φορά η λάθος συντήρηση ....

Το συμβατικό μου αμαξάκι τουλάχιστον όσο είναι στο 90 η θερμοκρασία στον δείκτη  δε πρόκειται να πιασει φωτιά ( εκτός και αν είναι .... Γερμανικής τεχνολογίας ) , το ηλεκτρικό .....

Τελως θα συμφωνήσω μαζί σου. Κανείς δεν μας πείθει να τα πάρουμε , διότι απλά το πλάνο είναι να μας αναγκάσουν την επόμενη δεκαετία . 

 

Για όλα φταίει ο Μασκ φίλε και ότι πιάνει στα χέρια του  , αυτό είναι το μοτίβο γενικά παντού στα ΜΜΕ , όπου μπορούν κάνουν επίθεση .

Φυσικά και τα ηλεκτρικά θα πάρουν φωτιά, όπως και τα θερμικά αλλά δε το κάνει κανείς θέμα. ΟΛΑ παίρνουν.
Έψαξες και βρήκες μερικά video για να μας πεις κάτι που ξέρουμε ήδη? Η μήπως σου είπε κάποιος ψέματα ότι δε παίρνουν?

Αυτό που έχει σημασία είναι να μας πεις (αφού ψάξεις έγκυρες πηγές, γρήγορο παράδειγμα εδώ) τι πιθανότητες έχει ένα ηλεκτρικό κι ένα θερμικό για να λαμπαδιάσουν. 
Εκεί θα καταλάβεις γιατί φωνάζεις τσάμπα...

Η κατάσβεση για μένα είναι θέμα, αν και μπορεί να περιοριστεί πολύ εύκολα με κατάλληλα μέσα πχ car fireblankets
 

  • Like 5
Δημοσ.
1 hour ago, klaftop said:

"o Musk έδωσε εντολή στην ομάδα της Tesla για τη χρήση αλγορίθμων για την εμφάνιση πιο αισιόδοξων αριθμών εμβέλειας." == o Musk για μια ακομα φορα εδωσε εντολη για απατη και ψεμα. Αντιστοιχα εκανε με το autopilot με ψευτικο σκηνοθετιμενο βιντεο που το παρουσιαζε σαν Live οτι οδηγιεται και παρκαρει μονο του. Αποτελεσμα αυτού ηταν να πεθανει πολυς κοσμος που πιστευε ότι οντως έκανε αυτό που ελεγε ο musk. Πρακτικα τους δολοφονησε εξ αμελιας. Αν δεν ηταν τοσο πλουσιος θα ηταν ισοβια φυλακη. 

 

βασικα εχουν κανει ερευνα και επισημα με μετρησεις ειναι 85% αυτο που λεει. και ακριβως το ιδιο νουμερο στο ψεμα αντεγραψαν και οι αλλοι. Πηγαινε ομως να το κοιταξεις και να σκασεις 1000€ για την επισκεψη σαν tesla tax

γεια σου boomer,

δεν κατάλαβα , τι εννοείς να σκάσεις 1000 ευρώ επίσκεψή?

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Σε ποιο αμάξι γίνεται αυτό;

Επίσης, η κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής για το αμάξι σου, ισχύει; Την βλέπεις συχνά;

Μιλάω για diesel ...και όπως είπα είδα το αυτοκίνητο μου με ένα ντεπόζιτο φορτωμένο από βενετια έφτασα Φρανκφούρτη χωρίς να  χρειαστεί να πάω στην αντλία.  55λιτρα ντεπόζιτο.  Τα ηλεκτρικά δεν είναι για ταξίδια.  

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...