Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με μια νέα λεπτομερή έκθεση του Reuters, η Tesla υπερβάλλει εδώ και χρόνια στις εκτιμήσεις για την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων της, οδηγώντας σε πληθώρα αιτημάτων service από ανήσυχους ιδιοκτήτες.

Η έρευνα, η οποία επικαλείται ανώνυμες πηγές και εμπειρογνώμονες του κλάδου, διαπίστωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk έδωσε εντολή στην ομάδα της Tesla για τη χρήση αλγορίθμων για την εμφάνιση πιο αισιόδοξων αριθμών εμβέλειας.

Καθώς αυξάνονταν οι πωλήσεις, αυξάνονταν και τα αιτήματα για service. Σε απάντηση, η Tesla δημιούργησε μια ειδική "ομάδα εκτροπής" για να χειρίζεται τις "περιπτώσεις εμβέλειας", ή παράπονα από ιδιοκτήτες για χαμηλότερες από τις αναμενόμενες αποστάσεις. Τα μέλη της ομάδας εκπαιδεύτηκαν για να ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες ότι οι εκτιμήσεις της EPA για την εμβέλεια ήταν απλώς προβλέψεις και να προσφέρουν συμβουλές για την επέκταση της εμβέλειας. Ο απώτερος στόχος ήταν η ακύρωση των ραντεβού, εξοικονομώντας στην εταιρεία έως και 1.000 δολάρια ανά επίσκεψη, σύμφωνα με την έρευνα του Reuters.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Reuters δεν ήταν σε θέση να προσδιορίσει αν η Tesla εξακολουθεί μέχρι σήμερα να χρησιμοποιεί αλγόριθμους που εμφανίζουν μεγαλύτερες εκτιμήσεις εμβέλειας στο ταμπλό.

Η Tesla έχει “πιαστεί” στο παρελθόν να διαφημίζει ψευδώς τις εκτιμήσεις της για την αυτονομία της. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, νωρίτερα φέτος, οι ρυθμιστικές αρχές της Νότιας Κορέας επέβαλαν στην Tesla πρόστιμο ύψους 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων για ψευδή διαφήμιση των αποστάσεων οδήγησης στον τοπικό ιστότοπό της μεταξύ Αυγούστου 2019 και Δεκεμβρίου 2022. Η Επιτροπή Εμπορίου της Κορέας διαπίστωσε επίσης ότι η Tesla παρέλειψε να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες ότι ο κρύος καιρός μπορεί να μειώσει την εμβέλεια των αυτοκινήτων της. Δοκιμές έδειξαν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla έχαναν έως και 50,5% της αναφερόμενης αυτονομίας τους σε κρύο καιρό.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Tesla δεν έχει ακόμη αντιμετωπίσει κάποιο πρόστιμο από τις ρυθμιστικές αρχές. Ωστόσο, από τα μοντέλα που κυκλοφορούν από το 2020 και μετά, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) των ΗΠΑ απαίτησε από την Tesla να μειώσει τις εκτιμήσεις της για τη διαφημιζόμενη εμβέλεια κατά μέσο όρο 3%.

Ένα ζήτημα με τις εκτιμήσεις εμβέλειας είναι η μεταβλητότητά τους, η οποία επιτρέπει σε ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να εκμεταλλεύονται το σύστημα. Ενώ η EPA εξετάζει και εγκρίνει αυτές τις εκτιμήσεις, επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να χρησιμοποιούν μία από τις δύο μεθόδους: είτε να εφαρμόζουν έναν τυποποιημένο τύπο που μετατρέπει τα αποτελέσματα της οικονομίας καυσίμου είτε να διεξάγουν πρόσθετες δοκιμές για να παράγουν τη δική τους εκτίμηση εμβέλειας. Η Tesla χρησιμοποιούσε πάντα τη δεύτερη μέθοδο, η οποία παράγει πιο ευνοϊκούς αριθμούς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 minutes ago, alion said:

Η έρευνα, η οποία επικαλείται ανώνυμες πηγές και εμπειρογνώμονες του κλάδου

Κοινώς "trust me bro" . Τους έχει αφήσει 10 χρόνια πίσω η Tesla στα ηλεκτρικά και τρέχουν πως και πως να τα μαζέψουν.

Πάρ'τε 50 Tesla και καν'τε μια σοβαρή έρευνα. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

  • Like 9
  • Thanks 5
Δημοσ.

Καλά  παίζουν  πολλά, το πως οδηγείς  , την ταχύτητα  μέσα  ή έξω  πόλη... και την θερμοκρασία... 
Τώρα  οι άλλοι  δεν πρέπει  να μιλάνε γιατί   "Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί"

από  καρτέλ  μέχρι  τα γερμανικά  clean diesel που γέμισαν  τις μεγάλες πόλεις  ενώ  ήταν  απαγόρευση παντού... 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, filip123go είπε

Κοινώς "trust me bro" . Τους έχει αφήσει 10 χρόνια πίσω η Tesla στα ηλεκτρικά και τρέχουν πως και πως να τα μαζέψουν.

Πάρ'τε 50 Tesla και καν'τε μια σοβαρή έρευνα. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

Δεν αμφιβάλλω σε σκοπιμότητες πίσω απο όλο αυτό (για ευνόητους λόγους) αλλά σίγουρα όπου υπάρχει καπνός θα υπάρχει και φωτιά. Πχ για τον αλγόριθμο να σου δείχνει το καλύτερο σενάριο αυτονομίας που θα μπορούσε να έχει και όχι κάποιο ρεαλιστικό βάσει συνθήκων/τρόπου οδήγησης σου κλπ.   Τώρα αν τα service calls γίνονται απο αφελείς που δε κατανοούν τις συνθήκες που επηρεάζουν την αυτονομία όπως το βαρύ πόδι τότε....

Επεξ/σία από pentraks
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Και εδώ στην Ελλάδα οι φανατικοί τις ηλεκτροκίνησης θα μας πρήξουν ξανά......

Μπα, συνήθως το ανάποδο γίνεται. Όσοι θέλουν να βγάλουν χολή περιμένουν στην γωνία κάτι τέτοια θεματάκια, ανεξάρτητου εγκυρότητας... 

  • Like 5
Δημοσ.
4 minutes ago, pentraks said:

Μπα, συνήθως το ανάποδο γίνεται. Όσοι θέλουν να βγάλουν χολή περιμένουν στην γωνία κάτι τέτοια θεματάκια, ανεξάρτητου εγκυρότητας... 

το οτι στην Κορεα εφαγε προστιμο ειναι ανεξαρτητου εγκυροτητας........

  • Like 2
Δημοσ.

Πέφτω από τα σύννεφα. Πρώτη φορά το βλέπουμε αυτό να συμβαίνει με κάτι που πωλείται !!! Πόσα παραδείγματα να δώσουμε με τις μπαταρίες που δεν κρατάνε ποτέ όσο λένε είτε αυτά είναι κινητά είτε αυτά είναι υπολογιστές είτε αυτά είναι drone !!! Λογικό ήτανε να υπάρχει κάτι παρόμοιο και στα αυτοκίνητα εδώ οι άλλοι πουλούσαν ε αυτοκίνητα με λιγότερους ρύπους Υποθετικά με αλγόριθμο πάνω  για να κλέβει όταν είναι σε κατάσταση ελέγχου το αυτοκίνητο!!! Ζούμε σε Πλανήτη με απατεώνες όλες τις μεγάλες εταιρίες που φυσικά ποτέ δεν πληρώνουνε τίποτα κι αυτά που κάνουν και λένε και υπόσχονται και άμα πάω και κλέψω ένα κουλούρι θα με χώσουν μέσα!!!!

  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.

https://www.autoevolution.com/news/breaking-cargo-ship-carrying-electric-vehicles-is-burning-near-ameland-in-the-netherlands-218612.html

Γάργαρα το κάναν αυτό ... 

Κίνα επίσης πάει το κάψιμο/ αυτοαναφλεξη... Των ηλεκτρικών σύννεφο . Κουβέντα βέβαια , ετοιμάζονται τώρα να τα φέρουν μαζικά  και Ευρώπη 

  • Like 6
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Πέφτω από τα σύννεφα. Πρώτη φορά το βλέπουμε αυτό να συμβαίνει με κάτι που πωλείται !!! Πόσα παραδείγματα να δώσουμε με τις μπαταρίες που δεν κρατάνε ποτέ όσο λένε είτε αυτά είναι κινητά είτε αυτά είναι υπολογιστές είτε αυτά είναι drone !!! Λογικό ήτανε να υπάρχει κάτι παρόμοιο και στα αυτοκίνητα εδώ οι άλλοι πουλούσαν ε αυτοκίνητα με λιγότερους ρύπους Υποθετικά με αλγόριθμο πάνω  για να κλέβει όταν είναι σε κατάσταση ελέγχου το αυτοκίνητο!!! Ζούμε σε Πλανήτη με απατεώνες όλες τις μεγάλες εταιρίες που φυσικά ποτέ δεν πληρώνουνε τίποτα κι αυτά που κάνουν και λένε και υπόσχονται και άμα πάω και κλέψω ένα κουλούρι θα με χώσουν μέσα!!!!

Το να υπολογίσεις με μεγάλη ακρίβεια διάρκεια μπαταρίας είτε σε χρόνο είτε σε range είναι πολύ δυσκολότερο από ότι νομίζουμε οι περισσότεροι.

Είναι πρακτικά αδύνατο και παραμένει και θα παραμένει ένας από τους λόγους γκρίνιας, όπως και στα κινητά, laptop.

Αυτό που βλέπω από την δική μου εμπειρία με ηλεκτρουποβοηθούμενο δίτροχο 3 χρόνια τώρα είναι πως με λίγη σκέψη και κατανόηση του πως δουλεύει το σύστημα, όχι μόνο φτάνω αλλά ξεπερνάω πια τα εκτιμούμενα range που δίνει ο κατασκευαστής. 

Και αυτό ήταν κίνητρο για μένα να διαβάσω περισσότερο και για τα οχήματα μου με Μ.Ε.Κ. Και κατάφερα να ρίξω κι εκεί αρκετά την μέση κατανάλωση μου, χωρίς να χάσω ιδιαίτερα σε μέση ταχύτητα κίνησης.

Έχω την εντύπωση πως αν μπορούσα να δοκιμάσω ένα ποιοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για 2-3 μήνες θα έφτανα τα νούμερα που λένε και ίσως και να τα ξεπερνούσα. Προσπαθώ να οργανώσω μια δοκιμή για μέσα στο '24 αλλά για την ώρα υπάρχουν αρκετές δυσκολίες να επιλυθούν.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

https://www.autoevolution.com/news/breaking-cargo-ship-carrying-electric-vehicles-is-burning-near-ameland-in-the-netherlands-218612.html

Γάργαρα το κάναν αυτό ... 

Κίνα επίσης πάει το κάψιμο/ αυτοαναφλεξη... Των ηλεκτρικών σύννεφο . Κουβέντα βέβαια , ετοιμάζονται τώρα να τα φέρουν μαζικά  και Ευρώπη 

Tι λε ρε παιδι μου, συννεφο παει το κάψιμο των ηλεκτρικών ε?

https://www.autoweek.com/news/a38225037/how-much-you-should-worry-about-ev-fires/

https://www.cnbc.com/2022/01/29/electric-vehicle-fires-are-rare-but-hard-to-fight-heres-why.html

εν τω μεταξύ καταλαβαίνω να μη γουστάρει κάποιος το α ή β αυτοκίνητο ή τεχνολογία. Αλλα το να μεταφέρουμε ανυπόστατες υποθέσεις λες και κερδίζουμε κάτι απο αυτο, πραγματικά δυσκολέυομαι να το καταλάβω. Αλλωστε κανεις δεν προσπαθεί να πέισει  οποιονδήποτε να πάρει ev με το ζόρι. Στην Ελλάδα ειδικά μορεί όποιος θέλει να έχει συμβατικό όχημα για πάαααααρα πολυ καιρο ακόμα.

 

Επεξ/σία από kaklas13
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τελικά η βέλτιστη αυτονομία έχει σχέση με τη χρήση στο 50% της ισχύος όπως συμβαίνει πχ με τα bluetooth handsfree και  τα bluetooth ηχεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...