nikοs Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στην κοινότητα. Θέλω την γνώμη σας για το παρακάτω ζήτημα και παρακαλώ να μη δημιουργηθεί χαμός και φασαρίες. Δεν θα αναφέρω το όνομα του παρόχου γιατί δεν το θεωρώ απαραίτητο και για προφυλάξω τον εαυτό μου από τυχόν νομικές ενέργειες του παρόχου εις βάρος μου. Πάμε στην ιστορία. Μέχρι τα τέλη του προηγούμενου μήνα κατοικούσα σε ένα διαμέρισμα το οποίο και άφησα σχετικά βιαστικά μιας και βρήκα νέο διαμέρισμα που με βόλευε περισσότερο. Πριν αποχωρήσω επικοινωνώ με τον πάροχο όπου είχα αέριο και ρεύμα ώστε να με ενημερώσει για την διαδικασία, με ενημερώνουν τηλεφωνικώς πως πρέπει να κάνω 2 αιτήσεις οικειοθελούς διακοπής για ρεύμα και αέριο και να τους τις αποστείλω. Λαμβάνω mail με τις αιτήσεις , τις συμπληρώνω και τις αποστέλλω. Περνάνε περίπου 10 μέρες και με ενημερώνει η ΕΔΑ πως θα περάσει από το διαμέρισμα να διακόψει το αέριο, εώς εδώ όλα καλά. Περνάνε 2-3 μέρες ακόμα στο σπίτι ήδη διέμεναν νέοι ενοικιαστές και σκέφτομαι πως θα ήταν καλό να τηλεφωνήσω στη ΔΕΔΔΗΕ για να μάθω αν η αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης έχει προχωρήσει, από την ΔΕΔΔΗΕ μου λένε πως ο πάροχος δεν τους έχει προσκομίσει καμία αίτηση ακόμα. Τηλεφωνώ στον πάροχο μιλάω με μια κοπέλα και μου λέει πως δεν έχει λάβει αίτηση από εμένα, της λέω πως αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει γιατί στο ίδιο mail με την διακοπή αερίου είναι και η αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης και μάλιστα βλέπω το email ο ίδιος καθώς μιλάμε. Ως δια μαγείας τελικά και έπειτα από πίεση και φωνές, η κοπέλα βρίσκει την αίτηση και μου λέει πως δεν έχει προχωρήσει διότι το αρχείο που έστειλα είναι .jpg και το σύστημά τους δεν ανοίγει .jpg αρχεία. Έχοντας εκνευριστεί φανερά της λέω πως μου λέει ψέματα διότι και η αίτηση διακοπής αερίου που έστειλα ήταν σε .jpg και μια χαρά την άνοιξαν και προχώρησαν σε διακοπή. Πάλι ως δια μαγείας και πάλι έπειτα από φωνές και απειλές η κοπέλα άνοιξε την αίτηση για να μου πει αυτή την φορά ότι η αίτηση δεν προχώρησε γιατί η επιθυμητή ημερομηνία διακοπής που αναγράφω είναι η ίδια με την ημερομηνία αποστολής του email!!! Της λέω πάλι ότι η ίδια λογική έγινε και στην αίτηση διακοπής αερίου και αυτό διότι έπειτα από προτροπή υπαλλήλου της εταιρίας μου σύστησε να το γράψω έτσι για να εκτελεστεί άμεσα η διακοπή. Της ζητάω να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου αρνείται λέγοντάς μου πως αυτή είναι η υπεύθυνη, την αμφισβητώ και επιμένω και έπειτα από μεγάλη φασαρία τελικά επικοινωνώ με τον υπεύθυνο-προϊστάμενο , ο άνθρωπος εδώ ήταν πιο ευγενικός και πρόθυμος να εξυπηρετήσει, βρίσκει τις αιτήσεις και μου λέει πως θα προωθήσει άμεσα το θέμα μου. Του εξηγώ πως εδώ και κάμποσες ημέρες διαμένουν πλέον άλλοι στο σπίτι και πιθανόν επωφελούνται από το ρεύμα που εγώ πληρώνω, με διαβεβαιώνει ότι θα βρεθεί λύση και πως θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου και να μην ανησυχώ. Περνάνε 2 μέρες δεν επικοινωνεί κανείς, καλώ πάλι εγώ στην εταιρία βγαίνει ένα παλικάρι του εξηγώ τα γνωστά και μου λέει πως η αίτησή μου έχει προχωρήσει κανονικά και ότι μάλιστα δεν θα πληρώσω για τις μέρες που θα έπρεπε να έχει γινεί η διακοπή. Επειδή δεν τους πολυπίστευα πλέον στέλνω και ένα email όπου κάνω τις ίδιες ερωτήσεις. Σήμερα λοιπόν 3 μέρες μετά λαμβάνω απάντηση από μια κυρία η οποία μου λέει πως δεν έχουν λάβει αίτηση για διακοπή ηλεκτροδότησης παρα μόνο για αέριο! Ε, εδώ έσκασα ! Τηλεφωνώ στο τηλεφωνικό απαιτώ με φωνές και απειλές να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο , μιλάω με τον προϊστάμενο βάρδιας ο οποίος βρίσκει τις αιτήσεις και μου λέει ότι θα το αναλάβει προσωπικά! Τρεις ώρες μετά με καλεί λέγοντάς μου πως στην αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης έχει γίνει λάθος στον αριθμός μετρητή. Διαπιστώνω όντως ότι έχω κάνει λάθος και του εξηγώ πως εδώ και 30 σχεδόν μέρες προσπαθώ να μάθω τι γίνεται με την αίτησή μου, γιατί δεν προχωράει και πως έχω λάβει χίλιες δυό διαφορετικές άκυρες απαντήσεις εκτός από αυτό που ο ίδιος 30 μέρες μετά μου είπε. Κλείσαμε ξανα έστειλα την αίτηση μαζί με τα παράπονα μου. Ρωτάω τώρα όποιον πραγματικά γνωρίζει και ξέρει να απαντήσει, σχεδόν 30 μέρες παλεύω να βγάλω άκρη , έχω κάνει τόσα τηλέφωνα , μου έχουν πει ότι βλακεία υπάρχει , έχουν προσπαθήσει να με πείσουν ότι δεν έχω στείλει αίτηση, ότι δεν ανοίγουν τα αρχεία, ότι δεν ήταν σωστή η ημερομηνία, έπειτα μου είπαν ότι η αίτηση προχωράει και ότι έχουν άδικο, ενα σκασμό ψέματα και ανοησίες...και τέλος ένας υπάλληλος έπειτα από φωνές και απειλές ανακάλυψε ότι υπήρχε λάθος στον αριθμό μετρητή! Οκ έκανα λάθος , αλλά δεν υπήρξα αμελής , έκανα τόσες προσπάθειες επικοινωνίας και κανείς δεν μου είπε ότι έκανα λάθος παρα μόνο ο τελευταίος αφού απείλησα με ότι θα στραφώ νομικά. Τι πρέπει να γίνει τώρα; Τόσο διάστημα κάποιος άλλος μένει στο σπίτι και καταναλώνει ρεύμα που εγώ πληρώνω και αυτό είναι σίγουρο διότι αν είχε κάνει αίτηση σε νέο πάροχο θα είχε διακοπεί αυτομάτως η παλιά μου σύνδεση εκδίδοντάς μου εκκαθαριστικό. Πρέπει να το κάνω γαργάρα; Πρέπει να κάνω φασαρία ώστε να μη πληρώσω για όσο καιρό δεν διαμένω; Πρέπει να το πάω νομικά; Έχω άδικο; Έχω δίκιο; Συγνώμη για το σεντόνι. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από nikοs
1comment Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Απαπα... Αγχώθηκα και μόνο που το διάβασα. Δεν έχει τύχει να κάνω διακοπή για να ξέρω πόσο καιρό κάνει αλλά 30 μέρες είναι μεγάλο διάστημα... Πάντως σίγουρα στον τελικό θα σε έχουν χρεώσει μέχρι την τελευταία μέρα που υπήρχε η παροχή στο όνομά σου ανεξάρτητα ποιός μένει. Οι νέοι ενοικιαστές έμαθες τι έκαναν; Έκαναν αίτηση για ρεύμα στο όνομά τους; Ή εκμεταλλεύονται την κατάσταση;
lector Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Ζητα (απαιτησε) τις ηχογραφησεις των κλησεων που εχουν γινει με ολα αυτα που περιγραφεις, και μην πληρωσεις οτιδηποτε χρεωθηκε μετα την ημερομηνια που εφυγες. Οταν καποια στιγμη ερθουν να σου ζητησουν τα ρεστα, τους βαζεις να ακουσουν τις ηχογραφησεις.
nikοs Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 11 λεπτά πριν, 1comment είπε Απαπα... Αγχώθηκα και μόνο που το διάβασα. Δεν έχει τύχει να κάνω διακοπή για να ξέρω πόσο καιρό κάνει αλλά 30 μέρες είναι μεγάλο διάστημα... Πάντως σίγουρα στον τελικό θα σε έχουν χρεώσει μέχρι την τελευταία μέρα που υπήρχε η παροχή στο όνομά σου ανεξάρτητα ποιός μένει. Οι νέοι ενοικιαστές έμαθες τι έκαναν; Έκαναν αίτηση για ρεύμα στο όνομά τους; Ή εκμεταλλεύονται την κατάσταση; Δεν έχω εικόνα , ούτε τρόπο να μάθω με βεβαιότητα τι κάνουν οι νέοι ενοικιαστές. Πάντως όλα δείχνουν πως ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι, διότι ο ΔΕΔΔΗΕ βλέπει ως ενεργή την παροχή στο ονομά μου.
korakios Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, nikοs είπε Δεν έχω εικόνα , ούτε τρόπο να μάθω με βεβαιότητα τι κάνουν οι νέοι ενοικιαστές. Πάντως όλα δείχνουν πως ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι, διότι ο ΔΕΔΔΗΕ βλέπει ως ενεργή την παροχή στο ονομά μου. κάνε εσύ ξανά αίτηση διακοπής και άνοιξε αίτημα στο myrae να υπάρχει αργότερα όταν βγει λογαριασμός και δε βγάλεις άκρη με τον πάροχο ξεκινάς μέσω ΣτΚ το σημαντικό πρόβλημα είναι οτι δεν έχεις κάποια φωτό του μετρητή με την ένδειξη απο τη μία , οκ , ένας μήνας δεν είναι και τίποτα για κατανάλωση , απο την άλλη με τον καύσωνα αν υπήρχαν κλιματιστικά σίγουρα θα είχαν γερή χρήση με τα δημοτικά τέλη ίσως βγάλεις άκρη αν έγινε λύση του συμβολαίου μιας και φαίνεται ποιος κάνει χρήση , για το ρεύμα άποψή μου χαλάρωσε και θα δεις μετά τι παίζει . Υπόψιν : Άρθρο 21 Καταγγελία Σύμβασης Προμήθειας 2. Η καταγγελία της Σύμβασης Προμήθειας από Πελάτη γίνεται εγγράφως. Με την επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 42 του παρόντος, τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αποστολής αυτής στον Προμηθευτή. και Άρθρο 22 Λύση σύμβασης λόγω αποχώρησης από την εγκατάσταση 1. Ο Πελάτης γνωστοποιεί στον Προμηθευτή του την πρόθεση αποχώρησης από την εγκατάσταση τριάντα (30) ημέρες τουλάχιστον πριν τη σκοπούμενη ημερομηνία αποχώρησης, εφόσον δεν επιθυμεί την τροποποίηση της Σύμβασης Προμήθειας λόγω μετεγκατάστασης. Στην περίπτωση αυτή, η Σύμβαση Προμήθειας λύεται αυτοδικαίως κατά το χρόνο που δηλώνεται στην γνωστοποίηση του Πελάτη. 2. Ο Πελάτης προβαίνει, αμέσως μετά την ως άνω γνωστοποίηση, στις ενέργειες που προβλέπονται στους Κώδικες Διαχείρισης Δικτύων, για την παύση εκπροσώπησης του μετρητή και τη διακοπή της ηλεκτροδότησής του κατά την επιθυμητή ημερομηνία αποχώρησης από την εγκατάσταση. Ο Πελάτης δύναται να εξουσιοδοτεί τον Προμηθευτή του, προκειμένου να προβεί ο τελευταίος στις ως άνω ενέργειες για την παύση εκπροσώπησης του μετρητή και τη διακοπή ηλεκτροδότησης. Η εν λόγω εξουσιοδότηση θεωρείται νομίμως για το γνήσιο υπογραφής του Πελάτη. 3. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν γνωστοποιήσει την αποχώρησή του ή δεν την γνωστοποιήσει εμπροθέσμως, η Σύμβαση Προμήθειας εξακολουθεί να ισχύει μέχρι να λάβει χώρα η παύση της εκπροσώπησης του μετρητή του Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, ως ημερομηνία αυτοδίκαιης λύσης της Σύμβασης Προμήθειας λαμβάνεται η ημερομηνία παύσης της εκπροσώπησης του μετρητή του Πελάτη, όπως αυτή καθορίζεται από τον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στους Κώδικες Διαχείρισης Δικτύων. Δλδ σχεδόν 30 μέρες μπορούσαν να τα ξύσουν Τέλος βάλε εκεί τον αριθμό παροχής σου και δες αν στο αποτέλεσμα αλλάζει το τελευταίο ψηφίο . Αν ναι ήδη έχουν πάρει οι νέοι ενοικιαστές την παροχή στο όνομά τους
takoulou Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, nikοs είπε Δεν έχω εικόνα , ούτε τρόπο να μάθω με βεβαιότητα τι κάνουν οι νέοι ενοικιαστές. Πάντως όλα δείχνουν πως ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι, διότι ο ΔΕΔΔΗΕ βλέπει ως ενεργή την παροχή στο ονομά μου. Πήγαινε σε ένα κατάστημα και ζήτησε από εκεί την διακοπή του ρεύματος.. Αυτοπροσώπως και ζήτησε το άμεσα.. Εσυ θα πληρώσεις μέχρι να κοπεί από τον Δεδδηε..
bkran Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 8 hours ago, korakios said: Τέλος βάλε εκεί τον αριθμό παροχής σου και δες αν στο αποτέλεσμα αλλάζει το τελευταίο ψηφίο . Αν ναι ήδη έχουν πάρει οι νέοι ενοικιαστές την παροχή στο όνομά τους Όπως είπε και ο συμφορουμίτης, τσέκαρε στο link με τον αριθμό της παροχής, σου βγάζει στοιχεία με αστεράκια αλλά λογικά θα καταλάβεις αν είναι ακόμα στο όνομα σου. Γενικά ο ΔΕΔΗΕ τις καθυστερεί λίγο τις διακοπές ( τύπου 5-7 μέρες από την αίτηση ) γιατί συνήθως υπάρχει νέα αίτηση για σύνδεση στο ίδιο ρολόι από τον νέο ένοικο. Αυτό που δεν βλέπω στο post του TS είναι η επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη ή τον νέο ενοικιαστή. Καταλαβαίνεις ότι θα ήταν τουλάχιστον σωστό να ενημερώσεις ότι θα κάνεις διακοπή αν για κάποιο λόγο είναι ακόμα στο όνομα σου. Αυτές τις συζητήσεις τις κάνουμε πριν φύγουμε και ενημερώνουμε για τις προθέσεις μας. Θα μπορούσες να τα είχες αποφύγει όλα αυτά αν έκανε αίτηση ο νέος ενοικιαστής να το πάρει στο όνομα του.
nikοs Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 5 λεπτά πριν, bkran είπε Όπως είπε και ο συμφορουμίτης, τσέκαρε στο link με τον αριθμό της παροχής, σου βγάζει στοιχεία με αστεράκια αλλά λογικά θα καταλάβεις αν είναι ακόμα στο όνομα σου. Γενικά ο ΔΕΔΗΕ τις καθυστερεί λίγο τις διακοπές ( τύπου 5-7 μέρες από την αίτηση ) γιατί συνήθως υπάρχει νέα αίτηση για σύνδεση στο ίδιο ρολόι από τον νέο ένοικο. Αυτό που δεν βλέπω στο post του TS είναι η επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη ή τον νέο ενοικιαστή. Καταλαβαίνεις ότι θα ήταν τουλάχιστον σωστό να ενημερώσεις ότι θα κάνεις διακοπή αν για κάποιο λόγο είναι ακόμα στο όνομα σου. Αυτές τις συζητήσεις τις κάνουμε πριν φύγουμε και ενημερώνουμε για τις προθέσεις μας. Θα μπορούσες να τα είχες αποφύγει όλα αυτά αν έκανε αίτηση ο νέος ενοικιαστής να το πάρει στο όνομα του. Εννοείται ότι ο ιδιοκτήτης είχε ενημερωθεί ότι θα γίνει διακοπή, μη ψάχνουμε να βρούμε λάθος.
takoulou Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 8 λεπτά πριν, bkran είπε Όπως είπε και ο συμφορουμίτης, τσέκαρε στο link με τον αριθμό της παροχής, σου βγάζει στοιχεία με αστεράκια αλλά λογικά θα καταλάβεις αν είναι ακόμα στο όνομα σου. Γενικά ο ΔΕΔΗΕ τις καθυστερεί λίγο τις διακοπές ( τύπου 5-7 μέρες από την αίτηση ) γιατί συνήθως υπάρχει νέα αίτηση για σύνδεση στο ίδιο ρολόι από τον νέο ένοικο. Αυτό που δεν βλέπω στο post του TS είναι η επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη ή τον νέο ενοικιαστή. Καταλαβαίνεις ότι θα ήταν τουλάχιστον σωστό να ενημερώσεις ότι θα κάνεις διακοπή αν για κάποιο λόγο είναι ακόμα στο όνομα σου. Αυτές τις συζητήσεις τις κάνουμε πριν φύγουμε και ενημερώνουμε για τις προθέσεις μας. Θα μπορούσες να τα είχες αποφύγει όλα αυτά αν έκανε αίτηση ο νέος ενοικιαστής να το πάρει στο όνομα του. Συνηθως ο Δεδδηε δεν καθυστερει παραπανω απο 3-4 μερες..Δέν βλέπέί κάί άν ύπάρχέί άίτήσή έπάνάσύνδέσής..
bkran Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 13 minutes ago, nikοs said: Εννοείται ότι ο ιδιοκτήτης είχε ενημερωθεί ότι θα γίνει διακοπή, μη ψάχνουμε να βρούμε λάθος. Μια χαρά τότε, στη θέση σου θα επικοινωνούσα ξανά αν το ρολόι είναι ακόμα στο όνομα σου γιατί μπορεί ο νέος ενοικιαστής να είναι κακοπροαίρετος ή να έχει συμβεί κάτι άλλο. Ελπίζω να έχεις κρατήσει έστω κάποια μέτρηση ή καμιά φωτογραφία του μετρητή πριν φύγεις για να ζητήσεις και τα χρήματα από την ημέρα που έφυγες ( περίπου ) και μετά από τον ιδιοκτήτη, θα έπρεπε κι αυτός από την πλευρά του να έχει φροντίσει για την αλλαγή στο όνομα της παροχής.
andreaspA Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 πολυ κακο για το τιποτα! αγχος, φωνες, εκνευρισμος, για τι πραγμα? για ενα 20αρικο τυχον ρευμα που μπορει να εκαψαν 1 μηνα ? Μην κανετε την ζωη σας δυσκολη! Ασε που ειναι γαιδουρια να τους κοψεις το ρευμα κατακαλοκαιρο. Εγω ολη μου την ζωη νοικιαζω σπιτια, φευγει ο ενας, αφηνει εναν λογαριασμο, παει ο αλλος παιρνει το ρευμα στο ονομα του. Θα ψειριζουμε την μαιμου μην τυχον και εκαψε 5-10€ ρευμα απο τον προηγουμενο ?
nikοs Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 6 λεπτά πριν, andreaspA είπε πολυ κακο για το τιποτα! αγχος, φωνες, εκνευρισμος, για τι πραγμα? για ενα 20αρικο τυχον ρευμα που μπορει να εκαψαν 1 μηνα ? Μην κανετε την ζωη σας δυσκολη! Ασε που ειναι γαιδουρια να τους κοψεις το ρευμα κατακαλοκαιρο. Εγω ολη μου την ζωη νοικιαζω σπιτια, φευγει ο ενας, αφηνει εναν λογαριασμο, παει ο αλλος παιρνει το ρευμα στο ονομα του. Θα ψειριζουμε την μαιμου μην τυχον και εκαψε 5-10€ ρευμα απο τον προηγουμενο ? Πλήρωσέ το εσύ , που είσαι large. Θέλεις να σου στείλω τον rf όταν εκδοθεί; Δεν ξέρω που ζείς εσύ , εγώ πάντως 20ρικο λογαριασμό δεν είδα ποτέ μου. Γαϊδουριά είναι να μην πάρει το ρεύμα στο ονομά του, όχι να κάνω εγώ διακοπή απο την στιγμή που έχω φύγει. Το θέμα δεν είναι μόνο τα 80-100 ευρώ, το θέμα είναι η στάση του παρόχου.
nick_souvlaki Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 3 minutes ago, nikοs said: Πλήρωσέ το εσύ , που είσαι large. Θέλεις να σου στείλω τον rf όταν εκδοθεί; Δεν ξέρω που ζείς εσύ , εγώ πάντως 20ρικο λογαριασμό δεν είδα ποτέ μου. Γαϊδουριά είναι να μην πάρει το ρεύμα στο ονομά του, όχι να κάνω εγώ διακοπή απο την στιγμή που έχω φύγει. Το θέμα δεν είναι μόνο τα 80-100 ευρώ, το θέμα είναι η στάση του παρόχου. Ερώτηση. Άμα αργούν πολύ με τη διακοπή δεν μπορείς να μιλήσεις με του νέους ενοικιαστές ή τον ιδιοκτήτη, να κάνουν και αυτοί αίτηση ταυτόχρονα, και να πάρουν το λογαριασμό στο όνομα τους σε όποια εταιρεία θέλουν; Απλά θα έρθει αυτός του ΔΕΔΔΗΕ που μετράει το ρολόι και θα δηλώση την μέτρηση κατά την αλλαγή.
nikοs Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε Ερώτηση. Άμα αργούν πολύ με τη διακοπή δεν μπορείς να μιλήσεις με του νέους ενοικιαστές ή τον ιδιοκτήτη, να κάνουν και αυτοί αίτηση ταυτόχρονα, και να πάρουν το λογαριασμό στο όνομα τους σε όποια εταιρεία θέλουν; Απλά θα έρθει αυτός του ΔΕΔΔΗΕ που μετράει το ρολόι και θα δηλώση την μέτρηση κατά την αλλαγή. Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη , τον έχω ενημερώσει και θεωρητικά έχει και αυτός ενημερώσει τους ενοικιαστές του. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω σε ποιόν νοικιάζει τώρα, ξέρω μετά βεβαιότητας και μετά από επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ ότι η παροχή παραμένει ως έχει και δεν έχει γίνει καμία αίτηση για διακοπή η μετάβαση ακόμα. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2023 από nikοs
nick_souvlaki Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, nikοs said: Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη , τον έχω ενημερώσει και θεωρητικά έχει και αυτός ενημερώσει τους ενοικιαστές του. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω σε ποιόν νοικιάζει τώρα, ξέρω μετά βεβαιότητας και μετά από επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ ότι η παροχή παραμένει ως έχει και δεν έχει γίνει καμία αίτηση για διακοπή η μετάβαση ακόμα. Αυτά κανονικά θα έπρεπε να τα τρέχετε μαζί με τον ιδιοκτήτη... γιατί αυτός θα έχει θέμα μετά με τους ενοικιαστές άμα μείνουν χωρίς ρεύμα (ανάλογα το τι τους είχε πει όταν το νοίκιασαν)... αλλά φαίνεται να μην σκάνε ούτε αυτοί ούτε αυτός. Άρα μάλλον δεν του νοιάζει... άρα προχώρα κανονικά. 32 minutes ago, andreaspA said: πολυ κακο για το τιποτα! αγχος, φωνες, εκνευρισμος, για τι πραγμα? για ενα 20αρικο τυχον ρευμα που μπορει να εκαψαν 1 μηνα ? Μην κανετε την ζωη σας δυσκολη! Ασε που ειναι γαιδουρια να τους κοψεις το ρευμα κατακαλοκαιρο. Εγω ολη μου την ζωη νοικιαζω σπιτια, φευγει ο ενας, αφηνει εναν λογαριασμο, παει ο αλλος παιρνει το ρευμα στο ονομα του. Θα ψειριζουμε την μαιμου μην τυχον και εκαψε 5-10€ ρευμα απο τον προηγουμενο ? Θα συμφωνούσα μαζί σου ΑΜΑ έβλεπε ο TS κάποιο ενδιαφέρον από την άλλη μεριά και προσπάθεια για συννενόηση. Αλλά από ότι φαίνεται είτε δεν τους νοιάζει καν να ασχοληθούν, είτε, ακόμα χειρότερα, πάνε να το εκμεταλλευτούν. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν κόβει για πλάκα την παροχή. Άμα πχ έκαναν κάποιο αίτημα για αλλαγή των στοιχείων της παροχής, ακόμα και για λίγες μέρες καθυστέρηση θα βρισκόταν λύση... και δεν έσκαγε κανείς θεωρώ άμα αντι να κοπεί άλλαζε 3-4 μέρες αργότερα. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2023 από nick_souvlaki
Προτεινόμενες αναρτήσεις