tunedbass Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, είχα αγοράσει μία υδρόψυξη από μαγαζί στη γνωστή πλατφόρμα που κοιτάμε τιμές, η οποία μετά από 7-8 μήνες λειτουργείας σταμάτησε να δουλεύει. Το προϊόν έχει δύο χρόνια εγγύηση και επικοινωνώντας με το κατάστημα μου απάντησαν το εξής αστείο "Η προηγούμενη επιχείρηση έχει κλείσει και έχει αλλάξει ιδιοκτήτες η καινούργια.Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι μόνο εάν μιλήσετε απευθείας με την coolermaster. " Αφού επικοινώνησα με την Coolermaster μου είπαν ότι για τα 2 αυτά χρόνια εγγύησης είναι υπεύθυνο το κατάστημα που το αγόρασα. Τι κάνω από δω και πέρα? έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο? Ευχαριστώ Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από tunedbass
tasvar Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Η επωνυμία της επιχείρησης έχει μείνει η ίδια; Εάν είναι η ίδια, δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.
dj_takis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Πρόσφατα είχα το ίδιο θέμα με την δική μου AIO που είναι Enermax. Την είχα αγοράσει από το multicopter που έχει κλείσει. (Υποπτεύομαι ότι στην δική σου περίπτωση θα έχει γίνει και αλλαγή ΑΦΜ, οπότε όντως είναι σαν να έχει κλείσει.) Επικοινώνησα με την εταιρία, έστειλα το τιμολόγιο και τους είπα ότι έχει κλείσει το μαγαζί που την αγόρασα, μου ζήτησαν το serial number σε φωτό, και μου απάντησαν όταν τους το έστειλα, ότι θα μου στείλουν καινούργια και δεν χρειάζεται να στείλω καν την παλιά. Και όλη αυτή η συζήτηση έγινε Σαββατοκύριακο κιόλας. Το συμβάν έγινε πριν έναν μήνα, και είχα υπόλοιπο εγγύησης περίπου 4 μήνες. Θεωρώ ότι και στην δική σου περίπτωση κάτι παρόμοιο θα γίνει. Εκτός αν το μαγαζί όντως υπάρχει ακόμα. Εννοώ φορολογικά. Εκεί πρέπει να απευθυνθείς σε αυτούς.
SabotazNic Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Αν το ΑΦΜ της αποδειξης δεν ταιριαζει με τα στοιχεια του μαγαζιου που θα βρεις στο site τους ευκολα, τοτε κανεις την παραπανω διαδικασια. Εγω νομιζω με MSI μου εχει τυχει αυτο, και το δεχτηκαν
Vasilis 07 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 13 ώρες πριν, tunedbass είπε Αφού επικοινώνησα με την Coolermaster μου είπαν ότι για τα 2 αυτά χρόνια εγγύησης είναι υπεύθυνο το κατάστημα που το αγόρασα. Τι κάνω από δω και πέρα? έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο? Coolermaster νοοτροπία 80s. Μιλάς με άλλες εταιρείες και σου κάνουν support κατευθείαν και αυτή το χαβά τους. Γι αυτό εδώ και χρόνια ούτε fans από δαύτους 2
7nisiotis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 3 minutes ago, Vasilis 07 said: Coolermaster νοοτροπία 80s. Μιλάς με άλλες εταιρείες και σου κάνουν support κατευθείαν και αυτή το χαβά τους. Γι αυτό εδώ και χρόνια ούτε fans από δαύτους True. Είχα αγοράσει το Coolermaster NR200 (ITX Case) και είχε κάποια κατασκευαστικά ελαττώματα. Επικοινώνησα με την εταιρεία, περίμενα αρκετές μέρες για απάντηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα...
Nabuko Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 13 ώρες πριν, tunedbass είπε η οποία μετά από 7-8 μήνες λειτουργείας σταμάτησε να δουλεύει. https://manuals.plus/el/cooler/cooler-master-warranty-policy Μήκος εγγύησης Όλα τα προϊόντα της Cooler Master έχουν τουλάχιστον 1 έτος εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς, με εξαίρεση τις μονάδες τροφοδοσίας που διαθέτουν εγγύηση 2-5 ετών. Εάν δεν μπορεί να προσκομιστεί απόδειξη αγοράς κατόπιν αιτήματος, η Cooler Master δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την υπηρεσία εγγύησης. (Εάν δεν έχετε απόδειξη, θα ακολουθήσετε τον σειριακό αριθμό για έλεγχο εγγύησης.) Τοπικός νόμος και η εγγύησή σας Αυτή η εγγύηση σάς παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα. Ενδέχεται επίσης να έχετε και άλλα δικαιώματα σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία. Αυτά τα δικαιώματα ενδέχεται να διαφέρουν. Στην Ευρώπη: Εντός των δύο πρώτων ετών μετά την αγορά, επιστρέψτε το προϊόν σας (ή για τα τροφοδοτικά που είναι εγκατεστημένα στα περιβλήματά μας, μόνο την αποτυχημένη τροφοδοσία ρεύματος) στον αντιπρόσωπο ή τον μεταπωλητή σας για αντικατάσταση. Εάν το προϊόν εξακολουθεί να είναι εντός εγγύησης και δεν μπορείτε πλέον να το επιστρέψετε στον αντιπρόσωπό σας, επικοινωνήστε με Υποστήριξη πελατών Cooler Master για βοήθεια και οδηγίες. Η Cooler Master δεν θα δεχτεί επιστροφές χωρίς προηγούμενη έγκριση και αριθμό RMA.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 13 ώρες πριν, tunedbass είπε Καλησπέρα, είχα αγοράσει μία υδρόψυξη από μαγαζί στη γνωστή πλατφόρμα που κοιτάμε τιμές, η οποία μετά από 7-8 μήνες λειτουργείας σταμάτησε να δουλεύει. Το προϊόν έχει δύο χρόνια εγγύηση και επικοινωνώντας με το κατάστημα μου απάντησαν το εξής αστείο "Η προηγούμενη επιχείρηση έχει κλείσει και έχει αλλάξει ιδιοκτήτες η καινούργια.Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι μόνο εάν μιλήσετε απευθείας με την coolermaster. " Αφού επικοινώνησα με την Coolermaster μου είπαν ότι για τα 2 αυτά χρόνια εγγύησης είναι υπεύθυνο το κατάστημα που το αγόρασα. Τι κάνω από δω και πέρα? έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο? Ευχαριστώ απο ποιο μαγαζι το πηρες?
tunedbass Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 16 ώρες πριν, tasvar είπε Η επωνυμία της επιχείρησης έχει μείνει η ίδια; Εάν είναι η ίδια, δε νομίζω να έχεις πρόβλημα. η επωνυμία είναι ίδια με άλλο ΑΦΜ (κλασικά) 14 ώρες πριν, dj_takis είπε Πρόσφατα είχα το ίδιο θέμα με την δική μου AIO που είναι Enermax. Την είχα αγοράσει από το multicopter που έχει κλείσει. (Υποπτεύομαι ότι στην δική σου περίπτωση θα έχει γίνει και αλλαγή ΑΦΜ, οπότε όντως είναι σαν να έχει κλείσει.) Επικοινώνησα με την εταιρία, έστειλα το τιμολόγιο και τους είπα ότι έχει κλείσει το μαγαζί που την αγόρασα, μου ζήτησαν το serial number σε φωτό, και μου απάντησαν όταν τους το έστειλα, ότι θα μου στείλουν καινούργια και δεν χρειάζεται να στείλω καν την παλιά. Και όλη αυτή η συζήτηση έγινε Σαββατοκύριακο κιόλας. Το συμβάν έγινε πριν έναν μήνα, και είχα υπόλοιπο εγγύησης περίπου 4 μήνες. Θεωρώ ότι και στην δική σου περίπτωση κάτι παρόμοιο θα γίνει. Εκτός αν το μαγαζί όντως υπάρχει ακόμα. Εννοώ φορολογικά. Εκεί πρέπει να απευθυνθείς σε αυτούς. αυτή είναι το λογικό support από την εταιρία! εγώ τους έχω δώσει κανονικά και serial number και την απόδειξη και τώρα περιμένω μπας και... 3 ώρες πριν, Vasilis 07 είπε Coolermaster νοοτροπία 80s. Μιλάς με άλλες εταιρείες και σου κάνουν support κατευθείαν και αυτή το χαβά τους. Γι αυτό εδώ και χρόνια ούτε fans από δαύτους δυστυχώς τελευταία φορά που είχα κάτι από coolermaster ήταν 6-7 χρόνια πριν δεν είχα επαφή πλέον 3 ώρες πριν, Nabuko είπε https://manuals.plus/el/cooler/cooler-master-warranty-policy Μήκος εγγύησης Όλα τα προϊόντα της Cooler Master έχουν τουλάχιστον 1 έτος εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς, με εξαίρεση τις μονάδες τροφοδοσίας που διαθέτουν εγγύηση 2-5 ετών. Εάν δεν μπορεί να προσκομιστεί απόδειξη αγοράς κατόπιν αιτήματος, η Cooler Master δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την υπηρεσία εγγύησης. (Εάν δεν έχετε απόδειξη, θα ακολουθήσετε τον σειριακό αριθμό για έλεγχο εγγύησης.) Τοπικός νόμος και η εγγύησή σας Αυτή η εγγύηση σάς παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα. Ενδέχεται επίσης να έχετε και άλλα δικαιώματα σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία. Αυτά τα δικαιώματα ενδέχεται να διαφέρουν. Στην Ευρώπη: Εντός των δύο πρώτων ετών μετά την αγορά, επιστρέψτε το προϊόν σας (ή για τα τροφοδοτικά που είναι εγκατεστημένα στα περιβλήματά μας, μόνο την αποτυχημένη τροφοδοσία ρεύματος) στον αντιπρόσωπο ή τον μεταπωλητή σας για αντικατάσταση. Εάν το προϊόν εξακολουθεί να είναι εντός εγγύησης και δεν μπορείτε πλέον να το επιστρέψετε στον αντιπρόσωπό σας, επικοινωνήστε με Υποστήριξη πελατών Cooler Master για βοήθεια και οδηγίες. Η Cooler Master δεν θα δεχτεί επιστροφές χωρίς προηγούμενη έγκριση και αριθμό RMA. αρκετά κατατοπιστικό, τους έχω στείλει ότι μου ζήτησαν για το RMA αλλά η 1η επαφή ήταν αρνητική 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε απο ποιο μαγαζι το πηρες? shop66.gr
dj_takis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, tunedbass είπε η επωνυμία είναι ίδια με άλλο ΑΦΜ (κλασικά) αυτή είναι το λογικό support από την εταιρία! εγώ τους έχω δώσει κανονικά και serial number και την απόδειξη και τώρα περιμένω μπας και... Το άλλο ΑΦΜ ίσως βοηθήσει ώστε να βγει άκρη από την coolermaster. Αν και με τρομάξανε όσοι έγραψαν τις εμπειρίες τους με την μαμά εταιρία. Τι να πω. Ελπίζω να βγει άκρη. Αυτό το κακό έχουν τα σκρουτζομάγαζα. Εξαρτάται και το μαγαζί εννοείται. Είναι μη σου τύχει.
SabotazNic Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 11 ώρες πριν, Vasilis 07 είπε Coolermaster νοοτροπία 80s. Μιλάς με άλλες εταιρείες και σου κάνουν support κατευθείαν και αυτή το χαβά τους. Γι αυτό εδώ και χρόνια ούτε fans από δαύτους 10 ώρες πριν, 7nisiotis είπε True. Είχα αγοράσει το Coolermaster NR200 (ITX Case) και είχε κάποια κατασκευαστικά ελαττώματα. Επικοινώνησα με την εταιρεία, περίμενα αρκετές μέρες για απάντηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα... Το νομιμο αυτο ειναι. Το "συμβολαιο"=αποδειξη ειναι με το καταστημα. Οταν αυτο παψει να υφισταται, τοτε μιλας μαζι τους. Με Gigabyte που ειχα παρομοιο θεμα με το e-shop, μου ειπαν θα με εξυπηρετησουν μονο αν εχω αποδειξη οτι το καταστημα αρνειται να με εξυπηρετησει εκεινο. Μολις ειπα βεβαια στο e-shop να μου στειλουν γραπτα τα παραπανω, λυθηκε το θεμα δια μαγειας Ο φιλος δεν διευκρινιζει αν εξηγησε στην CM οτι το καταστημα εχει κλεισει. 7 ώρες πριν, tunedbass είπε η επωνυμία είναι ίδια με άλλο ΑΦΜ (κλασικά) Αρα λες στην cm οτι το καταστημα δεν ειναι το ιδιο πλεον. Το εξηγησες αυτο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα