Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch 2 (2025)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
On 22/03/2025 at 19:56, mansa2k said:

Ένα άρθρο του Σάκη πάνω στο επερχόμενο NS2 που αναφέρει τα αυτονόητα στα περισσότερα σημεία χωρίς κάτι το ίδιαίτερο. Υφίσταται το λάθος να δημιουργεί μια τρομολαγνεία γιατί υπήρξε η περίπτωση του WiiU όπου είδαμε την κατακόρυφη πτώση μετά την επιτυχία του Wii.

Είναι γνωστό ότι Miyamoto είχε δηλώσει πως δεν θα είχαμε φτάσιε στο NSw, αν δεν είχε προηγηθεί το Wii U. Σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη κονσόλα πάντα φέρνω στο μυαλό μου αυτή την φράση.

Η gaming κοινότητα δεν κατάφερε να δει τι ήταν ακριβώς το Wii U και τι είχε να προσφέρει στην αγορά, καλώς ή κακώς. Ο κόσμος δεν ήταν προετοιμασμένος, με τον ίδιο τρόπο που δεν ήταν προετοιμασμένος για μερικά από αυτά που είχε να δώσει το XBONE στο launch του: πολλές καλές ιδέες που που όμως έρχονταν από το μέλλον και ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος να τις αποδεχθεί.

Ο λόγος που αναφέρεται συχνά το Wii U σε τέτοιες συζητήσεις δεν είναι τρομολαγνεία ακριβώς, περισσότερο ως υπενθύμιση του πώς η εσφαλμένη επικοινωνία ή το timing μπορούν να εκτροχιάσουν ακόμη και καλές ιδέες. Και ακριβώς επειδή το Switch πέτυχε διορθώνοντας τα λάθη εκείνης της εποχής, είναι θεμιτό να εξετάζεται συγκριτικά, χωρίς απαραίτητα να αναμένουμε «επαναλήψεις».

Σε κάθε περίπτωση με το NSw2 η Ν περπατάει σε πιο ασφαλή μονοπάτια, οπότε κάθε σύγκριση με το Wii U είναι ανισσόροπη. Το μεγάλο ατού θα είναι και πάλι η υβριδικότητα που θα κάνει τις πωλήσεις να εκτοξευθούν.

On 22/03/2025 at 19:56, mansa2k said:

Το θέμα είναι πως η αγορά και η Ν έχει αλλάξει και δεν υπάρχει συσχέτιση με την συγκεκριμένη περίοδο. Ρίχνοντας μια ματιά στους τοπ 10 εμπορικότερους τίτλους του Wii θα δούμε αρκετά Wii like games (fit, sports, play, party) κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση του NSW όπου επικρατούν οι κλασσικοί τίτλοι της Ν. Όπως είχε αναφέρει ο Miyamoto στο περιοδικό Edge κατά την περίοδο του WiiU δεν θα έχουν σκοπό να φέρουν νέο κόσμο στην βιομηχανία όπως στόχευαν με τα Wii, Nintendo DS και τα WiiU, Nintendo 3DS. Ο ρόλος αυτός έχει περάσει στα smartphones. Πλέον θα περάσουν σε νέα μοντέλα που θα τους εξασφαλίσουν ένα λαμπρό μέλλον όπως τουλάχιστον δήλωνε. Τα μοντέλα αυτά είναι πλέον γνωστά: theme parks, visual content (ταινίες), mobile apps, και άλλα.

Μετά το Wii ξεκίνησε η στροφή της Nintendo προς το πιο core κοινό. Και ήταν λογικό να αφήσει κατά μέρος τον blue ocean, καθώς οι τότε 40άρηδες και 50άρηδες δεν έχουμε σχέση με όσους ήταν σε αυτές τις ηλικίες 20 χρόνια πριν. Όλοι μας πλέον έχουμε στενή επαφή τόσο με το gaming, όσο και με την τεχνολογία γενικότερα. Το κοινό ωρίμασε μαζί με την τεχνολογία και το gaming και δεν χρειάζεται εκπαίδευση πλέον.

On 22/03/2025 at 19:56, mansa2k said:

Φυσικά τα παραπάνω ισχύουν και για τον ανταγωνισμό ο οποίος βλέπει τα κόστη να αυξάνουν και επειδή έχουν φτάσει στην κορυφή και δεν υπάρχει χώρος για περαιτέρω έχουν καταφύγει στην αύξηση των χρεώσεων για να κερδίσουν περισσότερα ανά χρήστη. Η MS προσπαθεί να διαφύγει μέσω του gamepass και της παρουσίας της σε άλλες πλατφόρμες ενώ η Sony για την ώρα έχει ανοιχτεί στο pc και κάτι λίγα στην Ν για την ώρα.

Για μένα είναι πάντως θετικό το γεγονός ότι η Ν δεν έχει μπλεχτεί με τα GaaS. Έχω ξαναπεί, τα GaaS έχουν ταβάνι. Για μένα είναι προτιμότερο να στήνεται ένας τίτλος γύρω από το gameplay του που να του αποδίδει διαχρονικότητα και replayability, έτσι ώστε να σε κάνει να ξαναγυρνάς. Θεωρώ ότι η σωστή οδός είναι αυτή των evergreen τίτλων και όχι των GaaS. Σίγουρα θα υπάρξουν αυξήσεις στις υπηρεσίες και στα 1st-party games, αλλά τουλάχιστον ας παίρνουμε replayability ως αντάλλαγμα, όχι ψηφιακά δολάρια.

Ως non-Nintendo evergreen τίτλο με τεράστιο vfm για παράδειγμα μπορώ να σκεφτώ το Elden Ring. Και δεύτερο και τρίτο expansion να έβγαζε η From θα πούλαγε σαν ζεστό ψωμάκι, αφού έχει σταθερή αξία ως gameplay, κάθε playthrough είναι διαφορετικό κάθε φορά. Πολύ πιο θεμιτό το παλαιό μοντέλο των expansions, παρά αυτό των GaaS που αναπόφευκτα κουράζουν και ξεφουσκώνουν.

On 22/03/2025 at 19:56, mansa2k said:

Ξέρουμε ήδη πως η Ν θα αυξήσει χρεώσεις σε συνδρομή και παιχνίδια. Θα είναι αυτό αρκετό ή θα ακολουθήσουν και άλλα; Θα προβούν σε δημιουργία gaas; Θα περιορίζεται στα NSW ή θα έχει παρουσία και σε άλλες πλατφόρμες κάτι που ταιριάζει στο εμπορικό μοντέλο τέτοιων παιχνιδιών; Μπορεί ακόμα, αν δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους σε κέρδη να τους δούμε σε άλλες πλατφόρμες σε κάποιο βαθμό ή να εφευρίσκουν τρόπους ώστε να μας χρεώνουν περισσότερο όπως μικροσυναλλαγές. 

Για εμένα το μεγαλύτερο στοίχημα είναι το NSO, είμαι περίεργος να δω τι θα προσθέσουν για να δικαιολογήσουν την αύξηση της τιμές. Πιστεύω για αρχή GC/Wii και NDS/3DS games, αλλά δεν θα αρκούν τα επόμενα χρόνια αυτά. Νομίζω ότι θα πρέπει να δώσουν ένα μοντέλο τύπου PS+ essential, να δίνουν δύο NSw games το μήνα στους subs.

Θα δείξει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Είναι γνωστό ότι Miyamoto είχε δηλώσει πως δεν θα είχαμε φτάσει στο NSw, αν δεν είχε προηγηθεί το Wii U. Σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη κονσόλα πάντα φέρνω στο μυαλό μου αυτή την φράση.

Η gaming κοινότητα δεν κατάφερε να δει τι ήταν ακριβώς το Wii U και τι είχε να προσφέρει στην αγορά, καλώς ή κακώς. Ο κόσμος δεν ήταν προετοιμασμένος, με τον ίδιο τρόπο που δεν ήταν προετοιμασμένος για μερικά από αυτά που είχε να δώσει το XBONE στο launch του: πολλές καλές ιδέες που που όμως έρχονταν από το μέλλον και ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος να τις αποδεχθεί.

Μετά το Wii ξεκίνησε η στροφή της Nintendo προς το πιο core κοινό. Και ήταν λογικό να αφήσει κατά μέρος τον blue ocean, καθώς οι τότε 40άρηδες και 50άρηδες δεν έχουμε σχέση με όσους ήταν σε αυτές τις ηλικίες 20 χρόνια πριν. Όλοι μας πλέον έχουμε στενή επαφή τόσο με το gaming, όσο και με την τεχνολογία γενικότερα. Το κοινό ωρίμασε μαζί με την τεχνολογία και το gaming και δεν χρειάζεται εκπαίδευση πλέον.

*Άλλαξα την σειρά για να απαντήσω μαζί σε συγκεκριμένα θέματα.

Η φράση είναι άνευ ουσίας και περισσότερο δικαιολογία που αποσκοπεί στο μάρκετινγκ (και ο Reggie τα ίδια είχε δηλώσει). Από την Wikipedia σχετικά με το Wii:

The Nintendo DS was said to have influenced the Wii's design, as the company found that the DS's novel two-screen interface had drawn in non-traditional players and wanted to replicate that on the new console.[25] Designer Ken'ichiro Ashida noted, "We had the DS on our minds as we worked on the Wii. We thought about copying the DS's touch-panel interface and even came up with a prototype." The idea was eventually rejected because of the notion that the two gaming systems would be identical. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί επανάφεραν την ιδέα με το WiiU. Έχω ξαναγράψει και στο παρελθόν ότι το WiiU πήρε αυτό που του άξιζε. Δεν θυμάμαι κάποιο παιχνίδι της Ν που να ξεχώρισε το ασυμμετρικό gameplay με εξαίρεση δύο-τρία μίνι games στο NintendoLand και το StarFox Zero που είχε χάλια προσβασιμότητα. Το περιεχόμενο υπήρχε και το βλέπουμε σε πληθώρα μεταφορών στο NSW όπου αρκετά έχουν πολύ καλύτερη εμπορική πορεία με αποκορύφωμα το MK8. Απλά το σύστημα ήταν αδιάφορο, τόσο απλό. Δεν πρόσφερε κάτι μοναδικό στην πράξη το gamepad. Έχω επαναλάβει στο παρελθόν δήλωση του Iwata όπου hardware and software είναι ένα κομμάτι, χωρίς Wii δεν θα υπήρχε Wii Sports και χωρίς το Wii Sports δεν θα υπήρχε Wii. Στο WiiU δεν ήταν ένα κομμάτι και στην τελική οι όποιες λειτουργίες δεν έπεισαν το κοινό.

H επιτυχία της Nintendo προς το core κοινό έγινε με το NSW. Τα Wii, WiiU δεν πέτυχαν ιδιαίτερα και το βλέπουμε και στα νούμερα πωλήσεων του software αντίστοιχα όπου οι κλασσικοί τίτλοι της Ν εκτινάχθηκαν σε πωλήσεις. Η υβρίδικοτητα ενοποίησε και το κοινό και τα στούντιο της Ν σε ένα σύστημα. Το κοινό ωρίμασε αλλά η υβριδικότητα τους έπεισε.

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Ο λόγος που αναφέρεται συχνά το Wii U σε τέτοιες συζητήσεις δεν είναι τρομολαγνεία ακριβώς, περισσότερο ως υπενθύμιση του πώς η εσφαλμένη επικοινωνία ή το timing μπορούν να εκτροχιάσουν ακόμη και καλές ιδέες. Και ακριβώς επειδή το Switch πέτυχε διορθώνοντας τα λάθη εκείνης της εποχής, είναι θεμιτό να εξετάζεται συγκριτικά, χωρίς απαραίτητα να αναμένουμε «επαναλήψεις».

Έγραψα δεν υπάρχει συσχέτιση. Το γράφεις και ο ίδιος: "Σε κάθε περίπτωση με το NSw2 η Ν περπατάει σε πιο ασφαλή μονοπάτια, οπότε κάθε σύγκριση με το Wii U είναι ανισόρροπη. Το μεγάλο ατού θα είναι και πάλι η υβριδικότητα που θα κάνει τις πωλήσεις να εκτοξευθούν."

Και στην τελική αυτό θέλαμε, μια συνέχεια πάνω στην υβριδικότητα.

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Για μένα είναι πάντως θετικό το γεγονός ότι η Ν δεν έχει μπλεχτεί με τα GaaS. Έχω ξαναπεί, τα GaaS έχουν ταβάνι. Για μένα είναι προτιμότερο να στήνεται ένας τίτλος γύρω από το gameplay του που να του αποδίδει διαχρονικότητα και replayability, έτσι ώστε να σε κάνει να ξαναγυρνάς. Θεωρώ ότι η σωστή οδός είναι αυτή των evergreen τίτλων και όχι των GaaS. Σίγουρα θα υπάρξουν αυξήσεις στις υπηρεσίες και στα 1st-party games, αλλά τουλάχιστον ας παίρνουμε replayability ως αντάλλαγμα, όχι ψηφιακά δολάρια.

Ως non-Nintendo evergreen τίτλο με τεράστιο vfm για παράδειγμα μπορώ να σκεφτώ το Elden Ring. Και δεύτερο και τρίτο expansion να έβγαζε η From θα πούλαγε σαν ζεστό ψωμάκι, αφού έχει σταθερή αξία ως gameplay, κάθε playthrough είναι διαφορετικό κάθε φορά. Πολύ πιο θεμιτό το παλαιό μοντέλο των expansions, παρά αυτό των GaaS που αναπόφευκτα κουράζουν και ξεφουσκώνουν.

Αυτά είναι μια ονειρική προσέγγιση. Δεν την κρίνω αρνητικά. Είμαι σίγουρος πάντως πως όλες οι εταιρίες θα ήθελαν να έχουν ένα πετυχημένο gaas. Η MΣ το έλυσε εξαγοράζοντας το Minecraft. Δεν ξέρω αν η Ν κινηθεί προς τα εκεί, ΑΝ συμβεί περιμένω πως θα κινηθεί μελετημένα και μόνο με έναν νέο τίτλο. 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Για εμένα το μεγαλύτερο στοίχημα είναι το NSO, είμαι περίεργος να δω τι θα προσθέσουν για να δικαιολογήσουν την αύξηση της τιμές. Πιστεύω για αρχή GC/Wii και NDS/3DS games, αλλά δεν θα αρκούν τα επόμενα χρόνια αυτά. Νομίζω ότι θα πρέπει να δώσουν ένα μοντέλο τύπου PS+ essential, να δίνουν δύο NSw games το μήνα στους subs.

Δεν έχει σχέση με όσα αναφέρω στην παράθεση που έχεις κάνει. Το ερώτημα που θέτω είναι πως θα ανταποκριθούν στη περίπτωση που δεν πετύχουν τους στόχους σε κέρδη και όχι το στοίχημα ή το κλειδί της υπόθεσης. Τώρα σχετικά με το NSO πέρα από όσα αναφέρεις περιμένω τα καινούργια apps και κάτι στο κομμάτι του social. 

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xavier είπε

το splatoon θεωρειται gaas?

Η ανάλυση του όρου gaas games στην Wikipedia μου δημιούργησε απορίες και στράφηκα στον Grok (X, twitter).

Στην ερώτηση τι είναι gaas games:

Spoiler

It's seems like you might be asking about "GaaS games." GaaS stands for "Games as a Service." This is a model in the video game industry where games are designed to be long-term, evolving experiences rather than one-time purchases with a fixed endpoint. Instead of selling a complete game upfront, developers provide ongoing content, updates, and services to keep players engaged over time.

Here’s how GaaS typically works:

Live Updates: Games receive regular patches, expansions, or new content (e.g., maps, characters, or events).

 

 

Monetization: Often includes microtransactions, subscriptions, or season passes for additional features or cosmetics.

Community Focus: Emphasis on multiplayer, social interaction, or competitive play to retain players.

Examples: Popular GaaS titles include Fortnite, Destiny 2, World of Warcraft, and Genshin Impact.

The goal is to create a sustainable revenue stream for developers while offering players a dynamic, ever-changing experience.

Στην ερώτηση αν τα παιχνίδια με δωρεάν  updates είναι gaas games:

Spoiler

Not necessarily. While free updates can be a feature of Games as a Service (GaaS), they don’t automatically make a game GaaS. The key distinction lies in the overall design and business model, not just the presence of free updates.

For a game to be considered GaaS, it’s typically built around:

Ongoing Engagement: The game is structured to keep players coming back over months or years through evolving content, live events, or a service-like ecosystem.

 

 

Continuous Development: Developers actively support it with new features, storylines, or gameplay elements post-launch, often tied to a revenue model like microtransactions, subscriptions, or battle passes.

Service-Oriented: It’s less about a one-and-done experience and more about providing a platform that grows over time.

A game offering free updates could still be a traditional, standalone title if those updates are just bug fixes, quality-of-life improvements, or minor additions without the broader "service" framework. For example:

The Witcher 3 got free DLCs and updates, but it’s not GaaS—it’s a complete, finite single-player experience.

Destiny 2, on the other hand, offers free updates alongside paid expansions and seasonal content, fitting the GaaS model because it’s designed to be a living, evolving game.

So, free updates can be part of GaaS, but they’re not the defining factor. It’s about the game’s long-term structure and how it keeps players hooked.

Στην ερώτηση αν το Splatoon 3 είναι gaas game:

Spoiler

Whether Splatoon 3 qualifies as a Games as a Service (GaaS) game depends on how you define the term, and it’s a bit of a gray area. GaaS typically describes games designed as ongoing platforms that evolve over time with regular updates, new content, and often a monetization model like microtransactions, subscriptions, or season passes to keep players engaged long-term. Think Fortnite, Destiny 2, or Genshin Impact—games that thrive on continuous development and a "live service" approach.

Here’s how Splatoon 3 stacks up:

GaaS-Like Features

Regular Updates: Nintendo committed to two years of post-launch support (from its September 2022 release through at least 2024), delivering free updates every three months. These "seasons" (e.g., Fresh Season, Sizzle Season) bring new weapons, stages, gear, and events like Splatfests, keeping the game fresh and encouraging players to return.

Live Events: Splatfests are limited-time, community-driven events (e.g., "Rock vs. Paper vs. Scissors" or the recent " Drums vs. Guitar vs. Keyboard" on March 22-24, 2025) that mirror the time-sensitive hooks of GaaS titles, fostering engagement and competition.

Multiplayer Focus: The core of Splatoon 3 is its online multiplayer (Turf War, Anarchy Battles, Salmon Run), designed to retain a player base over time, much like GaaS games prioritize sustained play.

Monetization: The Expansion Pass ($25) adds Inkopolis and Side Order DLCs, offering significant content drops akin to paid expansions in GaaS models. It’s also bundled with the Nintendo Switch Online (NSO) subscription in some regions (e.g., Japan’s physical release with a 3-month NSO trial), tying it to a recurring service fee ($20/year base, $50/year with Expansion Pack) for online play.

Where It Falls Short of Full GaaS

Finite Support: Unlike true GaaS games that can run indefinitely (World of Warcraft, Apex Legends), Splatoon 3’s updates had a planned endpoint. Nintendo’s two-year cycle concluded in 2024, with Splatfests now on a lighter repeat schedule (e.g., re-running themes like "SpringFest" in April 2025). This contrasts with the open-ended evolution of most GaaS titles.

Limited Monetization: There’s no in-game microtransaction store for cosmetics or power-ups—just the base game ($60) and the optional Expansion Pass. NSO is required for online play, but it’s a platform-wide fee, not specific to Splatoon 3. This is less aggressive than the virtual currencies or battle passes of typical GaaS.

Standalone Core: The base game is a complete experience from launch, with a robust single-player campaign (Return of the Mammalians) and offline modes like Tableturf Battle. You don’t need the updates or DLC to enjoy it, unlike GaaS games where the service is the game (Destiny 2 without its seasons feels hollow).

Nintendo’s Model: Nintendo treats Splatoon more like a traditional sequel-driven franchise than a single, ever-growing platform. Splatoon 2 stopped updates in 2019, paving the way for Splatoon 3, rather than continuing as a live service.

Verdict

Splatoon 3 has GaaS tendencies—regular content drops, live events, and a multiplayer ecosystem tied to a subscription service—but it doesn’t fully embrace the model. It’s more of a hybrid: a premium game with a limited-term service layer, not a perpetual platform built around endless monetization and evolution. Compare it to Mario Kart 8 Deluxe (which got a Booster Course Pass but isn’t GaaS) versus Splatoon 3’s closer cousin, Splatoon 2, which also had a two-year update run. If GaaS requires an indefinite lifespan and deeper monetization hooks, Splatoon 3 doesn’t quite fit. But if you see GaaS as any game with ongoing support and community engagement, it leans that way.

 Μετά ρώτησα και για το Helldivers 2 γιατί θυμάμαι κάποιους στα οικονομικά θέματα να μην το κατατάσσουν στα gaas games:

Spoiler

Yes, Helldivers 2 is considered a Games as a Service (GaaS) game, though it approaches the model in a way that’s distinct from many others in the genre. GaaS refers to games designed to provide ongoing content, updates, and engagement over time, often supported by a mix of free updates and optional monetization like microtransactions or battle passes. Here’s how Helldivers 2 fits—and sometimes bends—that mold:

Why It’s GaaS

Live Updates: Since its release on February 8, 2024, Helldivers 2 has received regular content drops, including new enemies (like the Illuminate faction added in the Omens of Tyranny update in December 2024), weapons, armor, and missions. These updates keep the game evolving, a hallmark of GaaS.

Community-Driven Progression: The Galactic War ties player actions to a shared narrative, with Major Orders—large-scale objectives—shaping the story and map based on collective success or failure. This ongoing, player-influenced campaign screams GaaS.

Monetization: It features "Warbonds" (battle passes) purchasable with Super Credits, which you can earn in-game or buy with real money. As of March 2025, there are twelve Warbonds, like "Helldivers Mobilize" and "Borderline Justice," offering weapons, cosmetics, and more. This optional revenue stream supports continued development.

Always-Online Co-op: The game requires an internet connection for its cooperative multiplayer focus (up to four players), with no dedicated single-player campaign. This aligns with the live-service ethos of sustained player interaction.

Where It’s Different

Finite Feel: Unlike many GaaS titles with indefinite lifespans (Fortnite, Destiny 2), Helldivers 2 doesn’t lean on endless seasons. Its Warbonds don’t expire, reducing the fear-of-missing-out (FOMO) pressure common in the genre. Arrowhead has focused on a "full experience" at launch ($40 price point) rather than a skeleton game padded out later.

Light Monetization: Super Credits are earnable through gameplay at a reasonable pace, and premium items (e.g., armor sets, weapons) don’t feel mandatory for success. The focus stays on fun, not pay-to-win mechanics.

Core Gameplay First: The devs at Arrowhead Game Studios have emphasized that the live-service aspect is secondary to delivering a polished, enjoyable shooter. The game’s chaotic co-op loop—dropping onto planets, fighting bugs and bots, calling in stratagems—stands strong without needing constant updates to prop it up.

Verdict

Helldivers 2 is absolutely a GaaS game by definition: it’s a live, evolving platform with ongoing support and monetization. But it’s a lighter, less predatory take on the model, prioritizing a complete base experience and community storytelling over grind-heavy retention tricks. Think of it as GaaS with a conscience—less about squeezing wallets and more about spreading "managed democracy" with friends.

Εν συντομία θα έλεγα ότι Gaas είναι τα παιχνίδια που εξασφαλίζουν συνεχείς έσοδα στην διάρκεια του χρόνου και παράλληλα έχουν την ανάλογη δομή. 

Άσχετα με τα παραπάνω προσωπικά βλέπω κάποια παιχνίδια ως σειρές σαν υπηρεσίες αλλά δεν είναι gaas.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρει ο έγκυρος leaker nate ότι θα έχουμε κάποιου είδους παρουσίαση αυτήν την εβδομάδα.Κάποιοι λένε ότι θα είναι focused στο switch 1 προκειμένου να το διαχωρίσουν από το switch 2 την επόμενη εβδομάδα.Άλλοι ότι θα είναι indie direct.Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι κάτι κουλό όπως το alarmo παρά κανονιικό direct.Μου φαίνεται λίγο χάζο να έχει τόσο κοντά δύο direct που να είναι για το switch 1 και switch 2 αντίστοιχα.

https://media.discordapp.net/attachments/1326444534510518312/1353834290697343067/IMG_2310.png?ex=67e317ef&is=67e1c66f&hm=ae44545f229dde7fbed85c48cb7ad31fd98e6cbe0d70317dd72900a9153d9cb2&

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Αναφέρει ο έγκυρος leaker nate ότι θα έχουμε κάποιου είδους παρουσίαση αυτήν την εβδομάδα.Κάποιοι λένε ότι θα είναι focused στο switch 1 προκειμένου να το διαχωρίσουν από το switch 2 την επόμενη εβδομάδα.Άλλοι ότι θα είναι indie direct.Προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι κάτι κουλό όπως το alarmo παρά κανονιικό direct.Μου φαίνεται λίγο χάζο να έχει τόσο κοντά δύο direct που να είναι για το switch 1 και switch 2 αντίστοιχα.

https://media.discordapp.net/attachments/1326444534510518312/1353834290697343067/IMG_2310.png?ex=67e317ef&is=67e1c66f&hm=ae44545f229dde7fbed85c48cb7ad31fd98e6cbe0d70317dd72900a9153d9cb2&

Μπορει να παρουσιάσουν και κατι ports που φημολογούνται εδω και καιρό ( kirby planet robobot, τα remasters των metroid prime ή και ενα fire emblem remake που ακουγεται εδω και μηνες).  Πρεπει να δείξουν και για το τωρινό switch, γιατι αν δεν κάνω λαθος μετά το xenoblade x που βγηκε πριν λιγες μερες δεν υπαρχει κατι αλλο στον ορίζοντα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, adamv123 είπε

Μπορει να παρουσιάσουν και κατι ports που φημολογούνται εδω και καιρό ( kirby planet robobot, τα remasters των metroid prime ή και ενα fire emblem remake που ακουγεται εδω και μηνες).  Πρεπει να δείξουν και για το τωρινό switch, γιατι αν δεν κάνω λαθος μετά το xenoblade x που βγηκε πριν λιγες μερες δεν υπαρχει κατι αλλο στον ορίζοντα.

Οπως λες δεν υπαρχει κατι αλλο στον οριζοντα για το switch .Mπορει οπως αναφερεις να δουμε αυτα τα φημολουμενα ports.

Δημοσ.

Νομίζω αυτό εννοεί με τον διαχωρισμό. Προφανώς και θέλει να ξεκαθαρίσει ότι αυτά τα επερχόμενα (όποια) παιχνίδια θα παίζουν και στο πρώτο Switch. 

Με την αποκάλυψη του νέου συστήματος ουκ ολίγοι αμέσως θα σκεφτούν ότι όλα τα παιχνίδια που θα δούμε θα είναι switch 2 exclusive. 

Δημοσ.

Είναι ηλίθιο από πλευράς μάρκετινγκ να κάνουν κάτι τέτοιο. Θα μπερδέψουν τον κόσμο, ο οποίος δεν διακρίνεται και ιδιαίτερα για το IQ του σε αυτά τα θέματα.

Δημοσ.
On 09/03/2025 at 16:04, Malthador said:

Δεν είναι λεπτομέρεια, δεν αγοράζουμε κονσόλα για σήμερα, αγοράζουμε κονσόλα για να την κρατήσουμε 5-6-7 χρόνια υποτίθεται. Οπότε στο μέσο της ζωής του NSw2 το Wi-Fi 7 θα είναι το bare minimum.

μίλα για τον εαυτό σου. εγώ το αγοράζω μόλις βγαίνει, μετά από 2-3 μήνες αγοράζω κάποια κόκκινη super mario έκδοση, μετά αγοράζω το OLED και μετά αγοράζω το OLED TOTK και το Hyrule Lite

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.

Υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσουν κάνα καινούριο Animal Crossing μαζί με το switch 2?

Για τη γυναίκα μου ρωτάω.....

  • Haha 3
Δημοσ.

Αρχίζει η καθημερινή αντίστροφη μέτρηση:

 

Και από το Nintendo Today:

Screenshot_2025-03-28-09-53-47-171_com.nintendo.znsa-edit.jpg.c5317b35ae6d93edc42310d53f37cbfa.jpg

12 ώρες πριν, gtsoui είπε

Υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσουν κάνα καινούριο Animal Crossing μαζί με το switch 2?

Το στούντιο του Animal Crossing είναι το ίδιο που αναλαμβάνει και το Splatoon. Επομένως έχει σημασία ποιο θα επιλέξουν να κυκλοφορήσει πρώτο με νέα έκδοση. Από την άλλη παίζει το σενάριο όπου θα προχωρήσουν αρχικά απλά σε αναβαθμίσεις για να τρέχουν καλύτερα οι υπάρχουσες εκδόσεις στο NS2. 

  • Moderators
Δημοσ.
13 hours ago, gtsoui said:

Υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσουν κάνα καινούριο Animal Crossing μαζί με το switch 2?

Για τη γυναίκα μου ρωτάω.....

Το θεωρώ απίθανο να δούμε νέο Animal Crossing πριν το 2027, γιατί μόλις χθες ανακοίνωσαν το Tomodachi Life: Living the Dream που έρχεται να καλύψει αυτό το κενό. Το οποίο μεν είναι για το NSw, αλλά προφανώς θα τρέχει και στο NSw2.

Αλλά ακόμα κι αν αυτό δεν στέκει, δεν βλέπω πως θα κυκλοφορήσει κι άλλος multiplayer τίτλος τόσο κοντά στο MK9, το οποίο θεωρώ δεδομένο πως θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025, ίσως να είναι και launch τίτλος μαζί με την νέα κονσόλα.

  • Moderators
Δημοσ.

Από το official site της Ν:

«**Compatible systems must be linked to a Nintendo Account to use virtual game cards. Nintendo Switch 2 exclusive games and Nintendo Switch 2 Edition games can only be loaded on a Nintendo Switch 2 system. To move virtual game cards between two systems, you must pair the systems via local wireless and an internet connection, but only when pairing the systems for the first time. Up to two systems total can be linked per Nintendo Account.»

Άρα είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι τα NSw games που θα παίζουν στο NSw2 θα έρχονται σε αναβαθμισμένα cartridges με επιπλέον χαρακτηριστικά. Φάνταζομαι στα digital games θα προσθέτουν αντίστοιχα patches - με το αζημίωτο εννοείται.

------------------------

Επιπλέον, στο App store preview του Nintendo Today! app, έχουν την εξής εικόνα:

image.jpeg.1ce16487e74999770da17b4167dfc7a8.jpeg

Άρα ακόμα ένα rumour επιβεβαιώνεται, το νέο κουμπί όντως θα ονομάζεται «C» button.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...