Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα ακόλουθα:
Στις 25/7 επισκέφθηκα ένα κατάστημα Nova με σκοπό να μεταφέρω την τηλεφωνική μου γραμμή στη νέα μου διεύθυνση. Παρότι ήθελα να διατηρήσω τον αριθμό μου, μου προτάθηκε ως οικονομικότερη λύση η δημιουργία νέου αριθμού, κάτι το οποίο έκανα. Στις 26/7, δέχθηκα κλήση από το 13800 στην οποία μου προσφέρθηκε να διατηρήσω τον αριθμό χωρίς τέλη μεταφοράς και με 6 δωρεάν πάγια, ενώ στο κατάστημα με είχαν ενημερώσει για υποχρεωτική πληρωμή του τέλους μεταφοράς. Προφανώς και συμφώνησα, ωστόσο, με παρέπεμψαν στο κατάστημα προκειμένου να ακυρώσω την αίτηση νέας γραμμής. Σήμερα, 27/7, αφού επισκέφθηκα ξανά το κατάστημα Nova, ενημερώθηκα ότι δεν μπορούν να ακυρώσουν το αίτημα και με παρέπεμψαν εκ νέου στα κεντρικά και το 13800. 
Ζήτησα μέσω της ιστοσελίδας, αφού ανέφερα τα προηγούμενα, ακύρωση της αίτησης για το νέο αριθμό και την μεταφορά του παλιού, χωρίς τέλη μεταφοράς και με 6 δωρεάν πάγια, όπως μου προσφέρθηκε από το 13800. Η απάντηση που πήρα:

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, εάν επιθυμείτε να μεταφέρετε την υπηρεσία σας σε νέα διεύθυνση, επισκεφθείτε το κοντινότερο σε εσάς Κατάστημα Nova και συμπληρώστε την αίτηση Μετακόμισης.

Για ό,τι επιπλέον χρειαστείτε μπορείτε να  επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Nova:

 - Μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.nova.gr
 - Μέσω messenger
 - Καλώντας στο 13800 (24x7), με αστική χρέωση  
 - Επιλέγοντας ένα κατάστημα Nova

Με εκτίμηση,  

Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Nova"

Όλα αυτά μετά από 15 χρόνια στη wind. Τι προτείνετε;

Δημοσ.

Τα 15 χρόνια που είσαι πελάτης ούτε που τους νοιάζουν. Η ασυνεννοησία μεταξύ καταστημάτων και τηλεφ. εξυπηρέτησης δεν παλεύεται. Ξαναπήγαινε στο κατάστημα να δεις τι θα κάνεις. Θα σου έλεγα να κάνεις φορητότητα σε άλλη εταιρία αλλά μάλλον σε πιέζει ο χρόνος.

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στο κατάστημα είναι κάθετοι ότι δεν μπορούν να κάνουν ακύρωση οι ίδιοι, παρά μόνο τα κεντρικά. Στο 13800, αντιστρόφως. Η φορητότητα δεν είναι λύση γιατί έχω κάνει αίτηση για νέα γραμμή (αυτή την αίτηση θέλω να ακυρώσω) η οποία θα μου ξεμείνει.

Δημοσ.

Α καλά. Ε τι να σου πω, μπορείς να επικοινωνήσεις και μέσω της φόρμας επικοινωνίας πάντως, αν και αμφιβάλλω ότι θα έχει αποτέλεσμα. Αν έχεις και άλλο κατάστημα κοντά, μπορείς να το δοκιμάσεις κι αυτό. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ.

Δημοσ.

Όπως έγραψα στο αρχικό μήνυμά μου, έχω ήδη επικοινωνήσει μέσω φόρμας όπου πήρα αυτή την αστεία απάντηση. Άλλο κατάστημα δε νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει γιατί πιθανότατα θα με παραπέμψουν στο κατάστημα που έγινε η αρχική αίτηση. Την καταγγελία την σκέφτηκα αλλά δεν ξέρω πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να εξεταστεί. Μήπως γνωρίζεις;

Δημοσ.

Κάνα μήνα είχε πάρει στη δική μου περίπτωση. Βασικά, είχα κάνει αίτηση για νέα γραμμή από κατάστημα. Πέρασαν 3 εβδομάδες και δεν έβλεπα φως στον ορίζοντα. Λέω, κάνω καταγγελία. Έκανα, μετά από μία εβδομάδα δέχτηκα τηλεφώνημα για να μου ζητήσουν διεύθυνση του κτιρίου (ενώ την είχαν ήδη). Την επόμενη είχα σύνδεση (μάλλον τυχαίο ήταν αυτό και δεν είχε να κάνει με την καταγγελία, αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Μετά από ένα μήνα από την καταγγελία έλαβα επιστολή από την Wind που μου ανέφεραν τους λόγους που δεν γινόταν η σύνδεση, ημερομηνίες κτλ.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...