maggotbeer Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 καλησπέρα! έχω μια gtx 1070 και σκεφτόμουν αν αξίζει να κάνω αναβάθμιση και αν ναι πώς να κινηθώ. το πρόβλημα είναι ότι είμαι άσχετος γι' αυτό χρειάζομαι τη βοήθεια σας! το pc : έχει ένα τροφοδοτικό corsair 550W και επεξεργαστή ryzen 5600Χ και την gtx 1070 που προανέφερα φυσικά. τι ζητάω : α) ποια είναι η καλύτερη κάρτα γραφικών που σηκώνει χωρίς να αλλάξω οτιδήποτε άλλο; β) ποια είναι η φθηνότερη κάρτα που μπορώ να βάλω η οποία όμως να αποτελεί ουσιαστική αναβάθμιση σε σχέση με τη 1070; και γ) τι πρέπει να προσέξω ώστε να είμαι σίγουρος ότι η κάρτα που θα πάρω θα μπορεί να μπει στο pc μου (συνδέσεις, μέγεθος κτλ) παίζω σε 1080p αποκλειστικά και δεν έχω σκοπό να αλλάξω οθόνη σύντομα αλλά δε θα με χαλούσε στο μέλλον να μπορώ να πάω σε 4k και να μπορεί να αντεπεξέλθει η κάρτα γραφικών. έχω αλλάξει κάρτα γραφικών μόνος μου πριν κάποια χρόνια και πιστεύω μπορώ να το κάνω και τώρα αλλά δε θέλω να μπω στη διαδικασία να αλλάζω τροφοδοτικά, μητρικές κτλ, θέλω απλά να πάρω μια κάρτα, να τη βάλω και τέλος. ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!
jgeorgiou Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 το τροφοδοτικό σου είναι "οριακό" , η υψηλότερης απόδοσης που μπορείς να αγοράσεις με το τροφοδοτικό δεδομένο είναι RTX4060TI , θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά ταχύτητας από 1070 αλλά βαρια 3A games θα παίζεις στα 1080 γιατί ποιο πάνω οι συμβιβασμοί θα είναι σημαντικοι. 1