vagos789 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Οι πλατφορμες αυτες για να ειναι υπερ σου πρεπει να τις χειριστεις σωστα,να παιξεις με τις δωρεαν ακυρωσεις κτλ Ουτε στους ξενοδοχους αρεσουν γιατι εχουν μεγαλη προμηθεια,αλλα θελουν να εχουν παρουσια γιατι ειναι παραθυρο σε 1 δις πελατες
kostasbm Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 μια μικρή διευκρίνιση ....με τη κράτηση δεν έχει χρεωθεί η κάρτα αλλά είναι δεσμευμένο το ποσό και αυτό το σύστημα δέσμευσης από δέσμευσης σε περίπτωση ακύρωσης η ότι άλλο ακόμα δεν είναι γρήγορο Πχ σε 2-3 εργάσιμες ...... 1
G.bar Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, Imola είπε Στην Booking να εξετάζετε πάντα την δυνατότητα του να μην προπληρώνετε την κράτησή σας, αλλά να επιλέγετε να εξοφλείτε κατά την αναχώρησή σας απο το κατάλυμα. Επίσης -ως γνωστόν- αν πρόκεται για κατάλυμα εντός Ελλάδας καλό είναι να επικοινωνείτε με το κατάλυμα και να κάνετε κράτηση απ' ευθείας, παρακάμπτωντας τον νταβατζή. Αυτην την τακτική την προτιμούν οι περισσότεροι επαγγελματίες διότι συμφέρει και τους ίδιους. Και εγώ πάντα επιλέγω δωρεάν ακύρωση και πληρωμή στο κατάλυμα και ας χρεώνει κατι παραπάνω, αλλά μόνο νταβατζή δεν θα την έλεγα την Booking, ειδικά από την μεριά του καταναλωτή. Μου εχει τύχει στη Σερβία να ψάχνουμε ξενοδοχείο μέσα στη μαύρη νύχτα και να μας δίνουν Ίντερνετ απο τη ρεσεψιόν για να κλείσουμε δωμάτιο στο ξενοδοχείο απο τη Booking που το είχε 60€, ενώ το ίδιο ακριβώς δωμάτιο το έδιναν 100€ στη ρεσεψιόν. Και επειδή ήταν ταξίδι που δεν είχαμε κλείσει τίποτα απο πριν, όπου πηγαίναμε και τους λέγαμε οτι στη Booking το βρίσκουμε φθηνότερα, μας έλεγαν κανένα πρόβλημα, να το κλείσουμε απο εκεί. Μεγάλο συν επίσης είναι οτι όσο ανεβαίνεις genius επίπεδα, ξεκλειδώνεις προσφορές, επιβραβεύσεις και αναβαθμίσεις δωματίων. Επίσης η Ελληνική εξυπηρετηση πελατων εδρεύει στην Ολλανδία, οπότε σίγουρα δεν πέφτεις σε κάποιον που σε ξεπετάει η σε αφήνει στο διαβάστηκε!
FoZzZ Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Πίεσε να σου βρουν μια λύση. Το ίδιο μου κάνανε σε ταξίδι στη Μπολόνια κ είδα τυχαία εμαιλ ότι Μ ακύρωσαν τη κράτηση για την επόμενη μέρα στη Φλωρεντία.μ πρότειναν ένα άθλιο ξενοδοχείο που φυσικά δεν δέχτηκα κ απαιτούσα άλλη λύση καθώς δεν ήταν δικό μου φταίξιμο αυτό π έγινε. Μετά από κάνα 2ωρο στο τηλέφωνο βρήκαμε μια λύση με άλλη κράτηση. Αλλά αφού λες ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα άλλου δύσκολο το βλέπω. Γενικά έχει παραγινει το κακο κάνουνε 2πλες κρατήσεις κ αφήνουν κόσμο ξεκρεμαστο 2
great Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Μαλλον αυτο που λενε ολοι και εχω παθει και εγω Δεν ηταν μια μερα πριν αλλα δυο βδομαδες πριν οπου μου στειλαν οτι το ξενοδοχειο ακυρωσε την κρατηση και οτι σας προτεινουμε (μεσω μαιλ) το παρακατω οπου εχουμε ΔΕΣΜΕΥΣΗ εαν το θελετε. Πηρα τηλ Booking για εξηγησειςκ αι μου μουθ ειπαν οτι εχε καποιο προβλημα με το δωματιο, πηρα και το ξενοδοχειο οπου περασαμε και απο εκει οταν φτασαμε και ο προηγουμενος εσπασε την ντουζερια ολοι. Η booking μας εκλεισε σε αλλο ξενοδοχειο κοντα. Νομίζω καλυτερα μιλα μαζι τους. Σιγουρα το δυο μερες πριν να σας το κανουν ειναι που παιζει μεγαλυτερο ρόλο καθως δεν εχεις επιλογες μαλλον 1 hour ago, G.bar said: Επίσης η Ελληνική εξυπηρετηση πελατων εδρεύει στην Ολλανδία, nope, Aθήνα ειναι, ηταν χρονια μεσω γνωστου call center και τωρα εχει παρει ολοκληρο κτιριο δικο της οπου εχει μετακομισει. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από great 2
nermain Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Πολυ περιεργη φαση τα bookings. Ειχα παει σε ενα summer school, εκλεισα κ πληρωσα ενα δωματιο και τελευταια στιγμη 1 μερα πριν το βραδυ ακυρωνουν κ εψαχνα να βρω απο airbnb με 300ε παραπανω 1
tasanton Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Νομίζω η λύση είναι όχι προπληρωμή αλλά με δυνατότητα ακύρωσης μέχρι την ημερομηνία κράτησης. Ναι είναι ακριβότερη επιλογή, αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 1
GamingMaster424 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 1 hour ago, G.bar said: Μου εχει τύχει στη Σερβία να ψάχνουμε ξενοδοχείο μέσα στη μαύρη νύχτα και να μας δίνουν Ίντερνετ απο τη ρεσεψιόν για να κλείσουμε δωμάτιο στο ξενοδοχείο απο τη Booking που το είχε 60€, ενώ το ίδιο ακριβώς δωμάτιο το έδιναν 100€ στη ρεσεψιόν. Και επειδή ήταν ταξίδι που δεν είχαμε κλείσει τίποτα απο πριν, όπου πηγαίναμε και τους λέγαμε οτι στη Booking το βρίσκουμε φθηνότερα, μας έλεγαν κανένα πρόβλημα, να το κλείσουμε απο εκεί. Έχω ακούσει πως σε ορισμένες περιπτώσεις, το Booking κάνει από μόνο του προσφορές, και πληρώνει αυτό στο κατάλυμα τη διαφορά στην τιμή, ίσως κάτι τέτοιο να παίχτηκε και στην περίπτωσή σου. 2
kanepsalidi Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις δεν έδωσα συνέχεια το μπουκινγκ 3ιχε μια θετική διάθεση επίλυση του προβλήματος ο ξενοδόχος του συγκεκριμένου καταλύματος ήταν αντιεπαγγελματιας μην σας τα πολυλογω είμαι σε κατάσταση αναμονής γ τα χρήματα μου και έκλεισα σε άλλο προορισμό έχω λίγες μέρες γ ξεκούραση και δεν θέλω να αναλωθω απλά το έγραψα εδώ γιατί μου έκανε τρομερή εντύπωση σας ευχαριστώ και πάλι 9 ώρες πριν, The_Judas είπε Επειδή δεν είναι σαφές από το αρχικό μύνημα. Μίλησες με την booking ή με τον ξενοδόχο; Και με τους 2 το μπουκινγκ έδειξε θέληση επίλυσης ο ξενοδόχος όμως όχι μιλήσαμε άπταιστα γαλλικά και δεν κυριολεκτω ..χαχαχΑ
The_Judas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 3 ώρες πριν, tasanton είπε Νομίζω η λύση είναι όχι προπληρωμή αλλά με δυνατότητα ακύρωσης μέχρι την ημερομηνία κράτησης. Ναι είναι ακριβότερη επιλογή, αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. αυτό δεν δίνει καμία λύση στο πρόβλημα του φίλου. πάλι θα έμενε χωρίς κατάλυμα. τα λεφτά του δεν θα τα χάσει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις