kanepsalidi Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 8 ώρες πριν, vamvakoolas είπε το κλασσικο: δε μας κανουν τη χαρη και αμεσως καταγγελια. Διαβασες τους ορους της κρατησης πριν αρχισεις τη γκρινια; Αν οι του καταλληματος σε ενημερωσαν εντος του χρονικου οριου που δικαιουσαι και εφοσον επιστρεψουν το ποσο εντος παλι του χρονου που συμφωνειται (με τη κρατηση) δε μπορεις να κανεις τιποτα (εκτος....γκρινια). Αν τωρα εσυ εχεις χρονο και χρημα, ωρμα, κανε μηνυση για εξαπατηση ή στειλε εξωδικο. Το αποτελεσμα; αμφιβολο. Αν ειχε καποιο αλλο καταλλημα διαθεσιμο θα γκρινιαζες ή απλως θα εκλεινες εκει; 8 ώρες πριν, kanepsalidi είπε Καλησπέρα παιδιά οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη,κλείνω χθες μέσω μπουκινγκ ένα τριήμερο σε ένα μέρος της Ελλάδας προπληρωνω όλο το ποσό για τις 3 διανυκτερεύσεις και σήμερα αυθαίρετα μου στέλνουν εμαιλ ότι μου ακυρώνουν την κράτηση ,με ενημερώνουν ότι τα λεφτά; Δεν θα μου τα επιστρέψουν σύντομα ,και το θέμα είναι ότι έχω βάλει άδεια στην δουλειά και δεν βρίσκω διαθέσιμο κατάλυμα στην περιοχή που είχα κλείσει μπορώ να κάνω κάπου καταγγελία ?γενικά τι θα μπορούσα να κάνω ?οποίος μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ ας το κάνει 6 ώρες πριν, Bitbit είπε με ποια αιτιολογία ακυρώθηκε η κράτηση σου; Γνώστο μου άτομο είχε κάνει κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές, έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και όλα καλά, αλλά η κάρτα δεν είχε μέσα όλο το ποσό. Κάποιες μέρες αργότερα (ίσως και την επόμενη δε ξέρω) όταν πήγαν να τραβήξουν τα χρηματα, δε βρέθηκε σάλιο και ακυρώθηκε η κράτηση. Ισως στάλθηκε και mail δε το ξέρω. Λογικά θα στάλθηκε αλλά δεν έδωσε κανείς σημασία. Αποτέλεσμα, το πήρε χαμπάρι λίγο πριν την αναχώρηση. Κατάφερε όμως και έκλεισε στην ίδια περιοχή σε άλλο δωμάτιο. Μήπως έγινε κάτι τέτοιο; Δε παίζουν ακυρώσεις στο άσχετο από τη στιγμή που έχεις πληρώσει. Κάτι άλλο έγινε Με την αιτιολογία ότι από λάθος του υπαλλήλου του ξενοδοχείου εμφανίστηκε λανθασμένα διαθέσιμο δωμάτιο επικοινώνησα και με το εν λόγω κατάλυμα και δεν απολογήθηκαν καν είχαν και επιθετική στάση το μπουκινγκ μου αντίπροτεινε να τους δώσω αλλά 250 για ένα άλλο ξενοδοχείο όπως και να έχει εγώ προπληρωσα όλο το ποσό και έμεινα αμανατι τυγχάνει να έχω λεφτά να πληρώσω άλλο κατάλυμα αν δεν είχα λόγω της δέσμευσης δεν θα μπορούσα να πάω διακοπές 1 λεπτό πριν, kanepsalidi είπε Με την αιτιολογία ότι από λάθος του υπαλλήλου του ξενοδοχείου εμφανίστηκε λανθασμένα διαθέσιμο δωμάτιο επικοινώνησα και με το εν λόγω κατάλυμα και δεν απολογήθηκαν καν είχαν και επιθετική στάση το μπουκινγκ μου αντίπροτεινε να τους δώσω αλλά 250 για ένα άλλο ξενοδοχείο όπως και να έχει εγώ προπληρωσα όλο το ποσό και έμεινα αμανατι τυγχάνει να έχω λεφτά να πληρώσω άλλο κατάλυμα αν δεν είχα λόγω της δέσμευσης δεν θα μπορούσα να πάω διακοπές Εγώ παιδιά διαπιστώνω καμία προστασία για τον καταναλωτή το χειρότερο όλων είναι ότι δεχθηκα και επιθέσεις εδώ μέσα χωρίς να φταίω σε κάτι το ζήτημα για εμένα είναι να μπει ένα συνολικό ρυθμιστικό πλαίσιο υπερ του καταναλωτή όταν φυσικά αυτός είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις του 1 1
TuXaKoS Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, kanepsalidi είπε Εγώ παιδιά διαπιστώνω καμία προστασία για τον καταναλωτή. Το ζήτημα για εμένα είναι να μπει ένα συνολικό ρυθμιστικό πλαίσιο υπερ του καταναλωτή όταν φυσικά αυτός είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις του Δυστυχώς σε τίποτα η προπληρωμή δεν εγγυάται και την παροχή. Το ίδιο ισχύει και σε οποιαδήποτε αγορά. Μπορεί το κατάστημα να την ακυρώσει και να σου επιστρέψει τα χρήματα. Μόνη εξαίρεση είναι η περίπτωση που έχεις επαγγελματική ζημία και μπορείς να διεκδικήσεις διαφυγόντα κέρδη (και εκεί με πολλά αστεράκια).
kanepsalidi Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, TuXaKoS είπε Δυστυχώς σε τίποτα η προπληρωμή δεν εγγυάται και την παροχή. Το ίδιο ισχύει και σε οποιαδήποτε αγορά. Μπορεί το κατάστημα να την ακυρώσει και να σου επιστρέψει τα χρήματα. Μόνη εξαίρεση είναι η περίπτωση που έχεις επαγγελματική ζημία και μπορείς να διεκδικήσεις διαφυγόντα κέρδη (και εκεί με πολλά αστεράκια). Μα ούτε καν επέστρεψαν τα χρήματα θα τα επιστρέψουν σε 7 έως 12 εργάσιμες μέρες από ότι μου είπαν βάλε ουσιαστικά μετά τον δεκαπενταύγουστο και ξαναλέω τυγχάνει να έχω λεφτά να κλείσω άλλο κατάλυμα αν δεν είχα θα είχα δεσμευμένα λεφτά και δεν θα πήγαινα διακοπές ,δεν ξέρω πραγματικά είτε σε αυτήν την περίπτωση είτε σε άλλες περιπτώσεις με άλλες εταιρίες επιχειρήσεις κλπ έχουμε σαν καταναλωτικό κοινό ελάχιστη προστασία ευχαριστώ όσα.παιδια απαντησαν
TuXaKoS Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 8 ώρες πριν, kanepsalidi είπε Μα ούτε καν επέστρεψαν τα χρήματα θα τα επιστρέψουν σε 7 έως 12 εργάσιμες μέρες από ότι μου είπαν βάλε ουσιαστικά μετά τον δεκαπενταύγουστο και ξαναλέω τυγχάνει να έχω λεφτά να κλείσω άλλο κατάλυμα αν δεν είχα θα είχα δεσμευμένα λεφτά και δεν θα πήγαινα διακοπές ,δεν ξέρω πραγματικά είτε σε αυτήν την περίπτωση είτε σε άλλες περιπτώσεις με άλλες εταιρίες επιχειρήσεις κλπ έχουμε σαν καταναλωτικό κοινό ελάχιστη προστασία ευχαριστώ όσα.παιδια απαντησαν Χωρίς καμία πρόθεση να τους υπερασπιστώ, αν η χρέωση έχει γίνει σε κάρτα, περίπου τόσο παίρνει η ακύρωση της χρέωσης. Για το κομμάτι της προστασίας του καταναλωτή σε τέτοια θέματα δυστυχώς υπάρχει νομοθετικό κενό. 3
Trapper Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Μου έχει συμβεί και σε μένα αντίστοιχο συμβάν. Ωστόσο, μετά από επικοινωνία μαζί τους, μου έκλεισαν άλλο κατάλυμα, και τα χρήματα που έκανε παραπάνω το νέο ξενοδοχείο μου τα επέστρεψαν μετά τη διαμονή μου. Δοκίμασες να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους εξηγήσεις αναλυτικά το πρόβλημά σου;
redbullboy Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Η νομοθεσία επιβάλει σε ξενοδοχεία που δεν μπορούν να τηρήσουν επιβεβαιωμένη κράτηση, να σου βρουν άλλη διαμονή σε ίδια ή ανώτερη κατηγορία αστέρων. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για ενοικιαζόμενα κάθε τύπου.
SabotazNic Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, Trapper είπε Μου έχει συμβεί και σε μένα αντίστοιχο συμβάν. Ωστόσο, μετά από επικοινωνία μαζί τους, μου έκλεισαν άλλο κατάλυμα, και τα χρήματα που έκανε παραπάνω το νέο ξενοδοχείο μου τα επέστρεψαν μετά τη διαμονή μου. Δοκίμασες να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους εξηγήσεις αναλυτικά το πρόβλημά σου; Εχει πει οτι ηδη του εγινε η συγκεκριμενη προταση.... 1
Nezeroth Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Παιδια καλο ειναι να διαβαζουμε παντα πριν κλεινουμε στο booking που ειναι η καλυτερη πλατφορμα ενοικασεων,εγω μια φορα εκανα το λαθος και εκλεισα σαλονικα επαγγελματικο ταξιδι 5 μερες 300 ευρω,αλλα επειδη κατι προεκυψε και ακυρωθηκε δηλαδη ουτε καν πηγα,ειπα ενα ευχαριστω στο καταλυμμα για την φιλοξενια του χτυπησα και 10αρια παντου και τους αφησα και τα λεφτα,διοτι στα ψιλα γραμματα δεν ειχα δικαιωμα να τα ζητησω πισω ας εκλεινα flex booking αλλα για να γλυτωσω 20 ευρω εκλεισα λαθος,απλα πηγα με τους κανονες τελος ,τα υπολοιπα ειναι τριχες μιλαμε για παγκοσμια εταιρεια που δεν εχει σκοπο ποτε να σε κλεψει,και αν η πληρωμη γινει στο booking μην περιμενεις ποτε λεφτα πισω αν γινει στο καταλυμμα ισως σου κανει τη χαρη που χλωμο το βλεπω γιατι και αυτο χρεωνεται κανονικα το commision του booking καθως και την εφορια μετα πληρωσεις δεν πληρωσεις εσυ. Επισης το καταλυμμα δεν μπορει να ακυρωσει ποτε κρατηση κατι αλλο πρεπει να παιχτηκε στην περιπτωση σου,απλα δεν ξερω τι εκλεισες,αλλα εφοσον εχεις πληρωσει δεν ξερω και εγω τι ,ειναι υποχρεωμενο το booking να σου βρει αλλου με την ιδια τιμη,εξαρταται ποιος εισπραττει τα χρηματα,καλο ειναι να κλεινεται apartments που πανε direct στο booking τα χρηματα για να αποφευγονται τετοιου ειδους προβλήματα. Επισης αν δεν εχουν περασει 24ωρες καμμια δεσμευση δεν υπαρχει απο καμμια μερια ουτε booking ουτε ενοικιαστη ειναι στον αερα η κρατηση με λιγα λογια,μηπως λεω ησουν στο 24ωρο αυτο? Τωρα για τα λεφτα πισω αμεσα δεν παιζει πουθενα ουτε απο booking ουτε απο το καταλυμμα ,υπολογιζε 15 μερες στην καλυτερη. Να προσεχουμε τι κλεινουμε πρωτα και μετα μιλαμε. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από Nezeroth 3
The_Judas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Επειδή δεν είναι σαφές από το αρχικό μύνημα. Μίλησες με την booking ή με τον ξενοδόχο;
james01gr Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 4 ώρες πριν, Nezeroth είπε Παιδια καλο ειναι να διαβαζουμε παντα πριν κλεινουμε στο booking που ειναι η καλυτερη πλατφορμα ενοικασεων,εγω μια φορα εκανα το λαθος και εκλεισα σαλονικα επαγγελματικο ταξιδι 5 μερες 300 ευρω,αλλα επειδη κατι προεκυψε και ακυρωθηκε δηλαδη ουτε καν πηγα,ειπα ενα ευχαριστω στο καταλυμμα για την φιλοξενια του χτυπησα και 10αρια παντου και τους αφησα και τα λεφτα,διοτι στα ψιλα γραμματα δεν ειχα δικαιωμα να τα ζητησω πισω ας εκλεινα flex booking αλλα για να γλυτωσω 20 ευρω εκλεισα λαθος,απλα πηγα με τους κανονες τελος ,τα υπολοιπα ειναι τριχες μιλαμε για παγκοσμια εταιρεια που δεν εχει σκοπο ποτε να σε κλεψει,και αν η πληρωμη γινει στο booking μην περιμενεις ποτε λεφτα πισω αν γινει στο καταλυμμα ισως σου κανει τη χαρη που χλωμο το βλεπω γιατι και αυτο χρεωνεται κανονικα το commision του booking καθως και την εφορια μετα πληρωσεις δεν πληρωσεις εσυ. Επισης το καταλυμμα δεν μπορει να ακυρωσει ποτε κρατηση κατι αλλο πρεπει να παιχτηκε στην περιπτωση σου,απλα δεν ξερω τι εκλεισες,αλλα εφοσον εχεις πληρωσει δεν ξερω και εγω τι ,ειναι υποχρεωμενο το booking να σου βρει αλλου με την ιδια τιμη,εξαρταται ποιος εισπραττει τα χρηματα,καλο ειναι να κλεινεται apartments που πανε direct στο booking τα χρηματα για να αποφευγονται τετοιου ειδους προβλήματα. Επισης αν δεν εχουν περασει 24ωρες καμμια δεσμευση δεν υπαρχει απο καμμια μερια ουτε booking ουτε ενοικιαστη ειναι στον αερα η κρατηση με λιγα λογια,μηπως λεω ησουν στο 24ωρο αυτο? Τωρα για τα λεφτα πισω αμεσα δεν παιζει πουθενα ουτε απο booking ουτε απο το καταλυμμα ,υπολογιζε 15 μερες στην καλυτερη. Να προσεχουμε τι κλεινουμε πρωτα και μετα μιλαμε. Το κατάλυμα μπορεί να ακυρωσει (στο booking δεν μου έχει γίνει ποτέ προσωπικά) αλλά θα έχει ''ποινη'' από το booking. Την είχα πατήσει μια φορά έτσι με το airbnb που μου ακύρωσαν μετά την πληρωμή. Και ακριβώς επειδή πληρώνεις με κάρτα, αργεί να σου επιστρέψει τα χρήματα. Σε καταλαβαίνω, είναι απογοητευτικό να σου κρατάνε τα χρηματα, προφανώς ο ιδιοκτήτης ή είχε κανει λάθος ή έδωσε αλλού ακριβότερα το δωμάτιο. Συνήθως αυτό γίνεται σε μικρές μονάδες ή σε μεμονωμένα δωμάτια που πολλοί τα δίνουν και με τα τηλεφωνα. Το booking δεν φταιει κάτι σε αυτό πάντως άμεσα.
The_Judas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, kanepsalidi είπε Προπληρωσα δωμάτιο ετοίμασα πράγματα και ενημερωθηκα τελευταία στιγμή ότι μου ακυρώνουν την κράτηση ενώ είχαν προπληρθει τα λεφτά και ότι τα λεφτά θα μου τα δώσουν ουσιαστικά σε 20 μέρες επίσης μου πρότειναν να βάλω αλλά 200 ευρώ για ένα άλλο ξενοδοχείο και να μου τα δώσουν κάποια στιγμή , που βλέπεις γκρίνια ?απλά ρώτησα τι ισχύει. Αν ισχύει αυτό τουλάχιστον προσπάθησαν να βοηθήσουν και να σου καλύψουν όλα τα έξοδα. Το ότι δεν μπορούν να δώσουν τα χρήματα πίσω άμεσα είναι θέμα τραπεζικό. Δυστυχώς οι ακυρώσεις σε visa/mastercard πάντα αργούν από τις τράπεζες από λίγες μέρες έως και 1 μήνα. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από The_Judas
Imola Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 18 ώρες πριν, kanepsalidi είπε Καλησπέρα παιδιά οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη,κλείνω χθες μέσω μπουκινγκ ένα τριήμερο σε ένα μέρος της Ελλάδας προπληρωνω όλο το ποσό για τις 3 διανυκτερεύσεις και σήμερα αυθαίρετα μου στέλνουν εμαιλ ότι μου ακυρώνουν την κράτηση ,με ενημερώνουν ότι τα λεφτά; Δεν θα μου τα επιστρέψουν σύντομα ,και το θέμα είναι ότι έχω βάλει άδεια στην δουλειά και δεν βρίσκω διαθέσιμο κατάλυμα στην περιοχή που είχα κλείσει μπορώ να κάνω κάπου καταγγελία ?γενικά τι θα μπορούσα να κάνω ?οποίος μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ ας το κάνει Στην Booking να εξετάζετε πάντα την δυνατότητα του να μην προπληρώνετε την κράτησή σας, αλλά να επιλέγετε να εξοφλείτε κατά την αναχώρησή σας απο το κατάλυμα. Επίσης -ως γνωστόν- αν πρόκεται για κατάλυμα εντός Ελλάδας καλό είναι να επικοινωνείτε με το κατάλυμα και να κάνετε κράτηση απ' ευθείας, παρακάμπτωντας τον νταβατζή. Αυτην την τακτική την προτιμούν οι περισσότεροι επαγγελματίες διότι συμφέρει και τους ίδιους. 1
dstilio Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Παλιά υπήρχε η τουριστική αστυνομία που διαχειριζόταν τέτοια θέματα στα νησιά όπου οι δωματιοιδιοκτητες έκαναν συχνά πατάτες. πλεον με τα Airbnb, Booking, κτλ. Άντε διάβασε τους όρους και αν βγάλεις άκρη μας λες και εμάς να ξέρουμε. παντως ξαφνιάζομαι με την επιθετικότητα της πρώτης απάντησης που πήρε ο νηματοθετης. 3
dbrillis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 1 hour ago, Imola said: Στην Booking να εξετάζετε πάντα την δυνατότητα του να μην προπληρώνετε την κράτησή σας, αλλά να επιλέγετε να εξοφλείτε κατά την αναχώρησή σας απο το κατάλυμα. Επίσης -ως γνωστόν- αν πρόκεται για κατάλυμα εντός Ελλάδας καλό είναι να επικοινωνείτε με το κατάλυμα και να κάνετε κράτηση απ' ευθείας, παρακάμπτωντας τον νταβατζή. Αυτην την τακτική την προτιμούν οι περισσότεροι επαγγελματίες διότι συμφέρει και τους ίδιους. Γενικευσεις. Ουκ ολιγες φορες το booking μου εδινε καλυτερη ή ιδια τιμη με τον ξενοδοχο. Τον οποιο ξενοδοχο δεν θα τον ηξερα καν αν δεν υπηρχε το booking. 2
Doubt Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, dbrillis είπε Γενικευσεις. Ουκ ολιγες φορες το booking μου εδινε καλυτερη ή ιδια τιμη με τον ξενοδοχο. Τον οποιο ξενοδοχο δεν θα τον ηξερα καν αν δεν υπηρχε το booking. Απλά είναι τα πράγματα. Βλέπεις τιμή booking 40€/ νύχτα Βρίσκεις τηλέφωνο καταλύματος, καλείς. - πόσο κάνει το δίκλινο Απάντηση 1η - 40 ή 40συν Ανταπάντηση - μα τόσο το βρίσκω και στο booking Κλπ κλπ Ή Απάντηση 2η - 35 πχ οπότε το κλείνεις τηλεφωνικά. Το να σου απαντήσει 40 και να επιμένει είναι σε βάρος του γιατί θα πληρώσει την προμήθεια του booking. Το να σου απαντήσει 35 έχει το ρίσκο να μην πας καθόλου, οπότε ίσως ζητήσει προκαταβολή, το πιθανότερο κατάθεση σε τράπεζα. Τα ζυγίζεις σαν πελάτης και προχωράς ανάλογα. Ολίγον ανατολίτικο παζάρι, αλλά το κάνουν πολλοί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις