Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη,κλείνω χθες μέσω μπουκινγκ ένα τριήμερο σε ένα μέρος της Ελλάδας προπληρωνω όλο το ποσό για τις 3 διανυκτερεύσεις και σήμερα αυθαίρετα μου στέλνουν εμαιλ ότι μου ακυρώνουν την κράτηση ,με ενημερώνουν ότι τα λεφτά; Δεν θα μου τα επιστρέψουν σύντομα ,και το θέμα είναι ότι έχω βάλει άδεια στην δουλειά και δεν βρίσκω διαθέσιμο κατάλυμα στην περιοχή που είχα κλείσει μπορώ να κάνω κάπου καταγγελία ?γενικά τι θα μπορούσα να κάνω ?οποίος μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ ας το κάνει 

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

το κλασσικο: δε μας κανουν τη χαρη και αμεσως καταγγελια.

Διαβασες τους ορους της κρατησης; Αν οι του καταλληματος σε ενημερωσαν εντος του χρονικου οριου που δικαιουσαι και εφοσον επιστρεψουν το ποσο εντος παλι του χρονου που συμφωνειται (με τη κρατηση) δε μπορεις να κανεις τιποτα (εκτος....γκρινια). Αν τωρα εσυ εχεις χρονο και χρημα, ωρμα, κανε μηνυση για εξαπατηση ή στειλε εξωδικο. Το αποτελεσμα; αμφιβολο.

 

  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Προπληρωσα δωμάτιο ετοίμασα πράγματα και ενημερωθηκα τελευταία στιγμή ότι μου ακυρώνουν την κράτηση ενώ είχαν προπληρθει τα λεφτά και ότι τα λεφτά θα μου τα δώσουν ουσιαστικά σε 20 μέρες επίσης μου πρότειναν να βάλω αλλά 200 ευρώ για ένα άλλο ξενοδοχείο και να μου τα δώσουν κάποια στιγμή , που βλέπεις γκρίνια ?απλά ρώτησα τι ισχύει.

  • Like 12
Δημοσ.

Η booking δεν είναι κανένα μαγαζάκι της γειτονιάς. Εφόσον στο ακύρωσε υπάρχει σίγουρα στα ψιλά γράμματα και στους όρους της κράτησης . Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι είτε να ψαχτεις σε άλλες πλατφόρμες κρατήσεων μήπως βρεις κάτι στην περιοχή που σε ενδιαφέρει είτε να αρχίσεις τηλέφωνα στα καταλύματα. Πολλά κρατάνε κάποια δωμάτια που δεν εμφανίζονται στις πλατφόρμες.

Δημοσ.

Δεν έχω κοιτάξει όρους κλπ όπως και να έχει πάντως κανένας σεβασμός στον καταναλωτή ευχαριστώ γ την απαντηση

Δημοσ.
57 minutes ago, kanepsalidi said:

Δεν έχω κοιτάξει όρους κλπ όπως και να έχει πάντως κανένας σεβασμός στον καταναλωτή ευχαριστώ γ την απαντηση

στειλτε μου συννεφακι να πεσω

  • Sad 1
Δημοσ.

Θα ποστάρει κανείς το σημείο που οι όροι αναφέρουν ότι έχει το δικαίωμα το Booking να ακυρώσει τελευταία στιγμή την κράτηση ενώ έχει προπληρωθεί;

  • Like 5
Δημοσ.
2 minutes ago, phanispal said:

Θα ποστάρει κανείς το σημείο που οι όροι αναφέρουν ότι έχει το δικαίωμα το Booking να ακυρώσει τελευταία στιγμή την κράτηση ενώ έχει προπληρωθεί;

Η ακύρωση γίνεται από το κατάλυμα. Κάθε κατάλυμα ορίζει δικούς του όρους. Πρέπει να δει τι αναφέρει το e-mail της κράτησης. 

  • Like 1
Δημοσ.

με ποια αιτιολογία ακυρώθηκε η κράτηση σου;

Γνώστο μου άτομο είχε κάνει κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές, έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και όλα καλά, αλλά η κάρτα δεν είχε μέσα όλο το ποσό. Κάποιες μέρες αργότερα (ίσως και την επόμενη δε ξέρω) όταν πήγαν να τραβήξουν τα χρηματα, δε βρέθηκε σάλιο και ακυρώθηκε η κράτηση. Ισως στάλθηκε και mail δε το ξέρω. Λογικά θα στάλθηκε αλλά δεν έδωσε κανείς σημασία. Αποτέλεσμα, το πήρε χαμπάρι λίγο πριν την αναχώρηση. Κατάφερε όμως και έκλεισε στην ίδια περιοχή σε άλλο δωμάτιο.

Μήπως έγινε κάτι τέτοιο;

Δε παίζουν ακυρώσεις στο άσχετο από τη στιγμή που έχεις πληρώσει. Κάτι άλλο έγινε

Δημοσ.
1 minute ago, Bitbit said:

με ποια αιτιολογία ακυρώθηκε η κράτηση σου;

Γνώστο μου άτομο είχε κάνει κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές, έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και όλα καλά, αλλά η κάρτα δεν είχε μέσα όλο το ποσό. Κάποιες μέρες αργότερα (ίσως και την επόμενη δε ξέρω) όταν πήγαν να τραβήξουν τα χρηματα, δε βρέθηκε σάλιο και ακυρώθηκε η κράτηση. Ισως στάλθηκε και mail δε το ξέρω. Λογικά θα στάλθηκε αλλά δεν έδωσε κανείς σημασία. Αποτέλεσμα, το πήρε χαμπάρι λίγο πριν την αναχώρηση. Κατάφερε όμως και έκλεισε στην ίδια περιοχή σε άλλο δωμάτιο.

Μήπως έγινε κάτι τέτοιο;

Δε παίζουν ακυρώσεις στο άσχετο από τη στιγμή που έχεις πληρώσει. Κάτι άλλο έγινε

Μπορεί να έχει γίνει overbooking. Το κατάλυμα σου στέλνει αίτημα ακύρωσης. Εφόσον όλα τα υπόλοιπα είναι οκ και όντως έχει πληρώσει, μπορείς να μην δεχτείς την ακύρωση και να κάνεις escalate. Αν την δεχτείς τότε δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις. 

Δημοσ.

Κι εμένα πριν λίγους μήνες μου συνέβη το εξής:

Έχω κλείσει και πληρώσει κατάλυμμα (τύπου airbnb) μέσω της booking. Με την κράτηση υπήρχε και προσφορά δωρεάν transfer με την υπηρεσία του booking από το αεροδρόμιο προς το κατάλυμμα.

Αφού πλήρωσα για τη διαμονή, προσπάθησα να κλείσω και το transfer το οποίο όμως έβγαζε μήνυμα να επικοινωνήσω με το customer care. Μιλάω μαζί τους και μου απαντάνε ότι επειδή το ταξίδι είναι σε 2 μήνες, να προσπαθήσω να κάνω κράτηση transfer όταν θα πλησιάζει η ημερομηνία του ταξιδιού.

Έτσι και έκανα 1 εβδομάδα πριν το ταξίδι, οπότε και συνέχισε να είναι αδύνατη η κράτηση transfer με μύνημα να επικοινωνήσω με c.c.

Με τη νέα επικοινωνία μου απαντάνε ότι δεν είναι δυνατή η κράτηση transfer επειδή το κατάλυμμα δε θα μπορέσει να με φιλοξενήσει λόγω ανακαίνισης. Εάν δεν είχα ψαχτεί για το transfer θα πήγαινα Ισραήλ και θα έμενα στο δρόμο. Δεν με είχε ειδοποιήσει κανένας ότι δεν μπορεί να με φιλοξενήσει το κατάλυμμα.

ΜΕ τη φασαρία που έγινε μου επέστραψαν τα χρήματα άμεσα και έψαχνα τελευταία στιγμή να κλείσω νέα διαμονή δεδομένου ότι τα αεροπορικά ήταν ήδη κλεισμένα καιρό...

Σπάνια, αλλά συμβαίνουν και αυτά...

Δημοσ.

συνήθως αν έχει γίνει overbooking ψάχνουν να σου βρουν άλλο. Το ξέρω από φίλο που έχει δωμάτια.

Επίσης απ ότι ξέρω το booking βοηθάει σε αυτή την περίπωση να σου βρει άλλο δωμάτιο. Δε ξέρω μέχρι ποιο σημείο όμως. 

Δημοσ.

σε παρόμοια περίπτωση είχα μιλήσει με την booking και μου είπαν ότι υποχρεούται ο ξενοδόχος που έκανε την ακύρωση να βρει σοβαρή λύση και αλλο κατάλυμα στα ίδια χρήματα. 

αυτό όμως παλιότερα δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι οροι.

πάρε τηλέφωνο άμεσα στην booking να ρωτήσεις

Δημοσ.

Την εχω πατησει κι εγω στο παρελθον, και ο λογος (απο πισω προφανως, κανεις δεν τον ειπε ξεκαθαρα) ηταν οτι ο ξενοδοχος ανακαλυψε οτι εχει ζητηση και μαλλον τα εδινε φτηνα... Μου ακυρωσαν προπληρωμενη κρατηση με καποια γελοια προφαση, και την επομενη μερα απο την ακυρωση ειδα το ιδιο δωματιο διαθεσιμο στη διπλη τιμη.

Τα λεφτα τα πηρα πισω βεβαια αλλα τα νευρα μου ειχαν γινει τσαταλια και το booking εκανε την παπια.

 

Δημοσ.

Μερικες φορες οταν ειναι για να παω καπου κανω 2 κρατησεις με δωρεαν ακυρωση την μερα της αφιξης γιατι μου εχει τυχει και εμενα κατι παρόμοιο.

πριν καμια 10αρια χρονια σε δωμάτιο μου ανεβασε την τιμη στο 2πλασιο και μετα ακυρώθηκε. Ποτε δεν καταλαβα γιατι. Εγινε βεβαια 1 εβδομάδα πριν και ειχα και αλλο δωματιο που δεν ειχα ακυρώσει και πηγα εκει. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...