NT1G Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 53 λεπτά πριν, liberostelios είπε ... Μένω Ολλανδία και το επιβεβαιώνω. Υπάρχουν πάροχοι που σου δίνουν το ρεύμα στο κόστος (+καπέλο). Η τιμή αλλάζει ανά ώρα και όταν έχει πολύ ήλιο με χαμηλή ζήτηση (και ιδίως αν έχει αέρα) υπάρχουν μέρες που μπορεί να έχουμε αρνητική τιμή για 2-3 ώρες (έχει φτάσει μέχρι και -0,40€/kWh). Και τι βλέπεις στον λογαριασμό στο τέλος του μήνα;
james01gr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, Choronzoon είπε Έχουμε φτηνή πράσινη ενέργεια στην Ελλάδα , μη φοβάσαι . Δεν έχει σχέση η παραγωγή ενέργειας σε σχέση με την μεταφορά της. Πρέπει να γινει χοντρή αναβάθμιση στα δίκτυα. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ουτε σε 50 χρόνια. Η μόνη βιώσιμη επιλογή είναι η παραγωγή ενέργειας από το ίδιο το κτήριο. Στο εξωτερικό δίνουν κίνητρα για ηλιακά πάνελ παράλληλα με την αγορά αντλιών θερμότητας. 2 ώρες πριν, Choronzoon είπε Έχουμε φτηνή πράσινη ενέργεια στην Ελλάδα , μη φοβάσαι . Δεν έχει σχέση η παραγωγή ενέργειας σε σχέση με την μεταφορά της. Πρέπει να γινει χοντρή αναβάθμιση στα δίκτυα. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ουτε σε 50 χρόνια. Η μόνη βιώσιμη επιλογή είναι η παραγωγή ενέργειας από το ίδιο το κτήριο. Στο εξωτερικό δίνουν κίνητρα για ηλιακά πάνελ παράλληλα με την αγορά αντλιών θερμότητας.
Ntinaras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, james01gr είπε Δεν έχει σχέση η παραγωγή ενέργειας σε σχέση με την μεταφορά της. Πρέπει να γινει χοντρή αναβάθμιση στα δίκτυα. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ουτε σε 50 χρόνια. Η μόνη βιώσιμη επιλογή είναι η παραγωγή ενέργειας από το ίδιο το κτήριο. Στο εξωτερικό δίνουν κίνητρα για ηλιακά πάνελ παράλληλα με την αγορά αντλιών θερμότητας. Ηδη εχουν ξεκινησει τα πρωτα βηματα με εγκαταστασεις ΦΒ με μπαταριες σε σπιτια , ετσι δεν θα χρειαστει τοσο μεγαλη αναβαθμιση δικτυου. Οσοι μπορουν θα το φορτιζουν απο το σπιτι, με τσαμπα ρευμα. Οσο μεγαλυτερο ειναι αυτο το ποσοστο, τοσο περισσοτερο συμφερει τους παντες. 1
pentraks Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Τόση γνώση μαζεμένη εδώ μέσα..... Σκορπιες παρατηρήσεις: 1.Ηλεκτρικά, δείχνει να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης είτε σας αρέσει φίλοι μου petrolheads είτε όχι. Αν δε το δέχεστε/ κατανοείτε ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα, σταδιακά (θεωρητικά πάντα) θα το δείτε απο μόνοι σας. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζετε τόσο hate, όλοι χωράμε στους δρόμους και ΚΑΝΕΙΣ δε σας υποχρεώνει να αφήσετε τα οχήματα σας, τουλάχιστον όχι ακόμα. Τα θερμικά μια χαρά πωλούνται και η χαρά είναι όλη δική σας δεν σας την στερεί κανείς. Επιλογές υπάρχουν! Αααα και το υδρογόνο στην βάση του ηλεκτρικό είναι, μη το ξεχνάμε, ο τρόπος φόρτισης αλλάζει και φοβάμαι πως η λύση αυτή είναι προτιμότερη σε φορτηγά και μεγάλα οχήματα. 2. Είναι πρόβλημα η φόρτιση? ΝΑΙ εφόσον δεν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης ή άλλον εξασφαλισμένο πχ εργασία. Είναι άμεσο πρόβλημα? OXI γιατί δε χρειάζεται να αγοράσουν ΑΥΡΙΟ όλοι ηλεκτρικό και να γεμίσουμε μπαλαντέζες στους δρόμους ουτε το δικτυο θα αντέξει Τότε θα ήταν πρόβλημα συμφωνούμε. Η μετάβαση γίνεται σταδιακά οι υποδομές βελτιώνονται. Αν όμως έχεις δικό σου χώρο είναι ΑΛΛΗ η αίσθηση να είσαι πάντα γεμάτος χωρίς να τρέχεις να βρεις βενζινάδικο. Αν δε το βιώσεις δε μπορείς να καταλάβεις την διαφορά. κάνει πολύ ώρα να φορτίσει? ΝΑΙ! με οικιακή φόρτιση θες αρκετή ώρα, ΑΛΛΑ αυτό γίνεται οταν εισαι σπιτι και κοιμάσαι η είσαι στη δουλειά, 6-7 ώρες το αυτοκίνητο ΚΑΘΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.......Ακόμα και σουπερ μαρκετ μια ωρίτσα να φορτίσεις, σου εχει δώσει 2 μέρες αυτονομίας μέσα στην πόλη. Δεν χρειάζεται να το φορτίζεις καθημερινά όμως, ούτε οι αναπληρώσεις που κάνεις χρειάζονται να είναι πλήρης! 3. Κοστίζει φθηνότερα απο το να καις πετρέλαιο, βενζίνη κλπ. ΝΑΙ, φυσικά και εφόσον το μεγαλύτερο ποσοστό μετακίνησης είναι ΜΕΣΑ στην πόλη τα νούμερα τα λένε όλα. Ένα ηλεκτρικό καταναλώνει πολύ λιγότερο στην κίνηση της πόλης. ΟΤΑΝ χρειάζεται να πάμε σε ταχυφορτιστή, που το αποφεύγουμε ΕΚΤΟΣ ταξιδιών, ΝΑΙ κοστίζει περισσότερο. Πάλι λιγότερο απο υγρά καύσιμα, αλλά και παλι ΔΕΝ είναι τακτικό έξοδο. Σχετικά με τις στάσεις σε μεγάλα ταξίδια (Επειδή πάμε κάθε μέρα Αθήνα Θεσσαλονίκη και μας τρώει,......) Αν βρίσκει κανείς σε ένα ταξίδι περιττή ΜΙΑ ή ΔΥΟ στάσεις τότε μάλλον έχει μεγάλη ουροδόχο κύστη (όπως και οι συνεπιβάτες του) η είναι αρκετά cheapης να πάρει μια τυροπιτα να μην γουργουρίζει το στομάχι σε 5 ώρες ταξίδι+ Αν πιάσουμε τώρα όρια ταχύτητας κατανάλωσης, Κ.Ο.Κ. δε θα τελειώσουμε ποτέ. Όσοι θέλετε να κάνετε τον mad max με 170 στην ΕΟ feel free είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό, κανένα πρόβλημα. Υπαρχουμε κι εμεις που πάμε με 120-130 και αν χρειαστεί καμμιά προσπέραση θα το πατήσουμε άφοβα. Βαρύ πόδι και κατανάλωση πάνε μαζί ανεξαρτήτως τεχνολογίας απλα στα ηλεκτρικά το "βλέπεις" ευκολότερα και λόγω επιλογών φόρτισης το σκέφτεσαι διπλά. 4.Αφηστε τα σενάρια τι θα γίνει αν "κολλήσει" απο χίονια στην Αττική Οδό ηλεκτρικό (σενάριο που συμβαίνει πολύ τακτικά βλέπετε και μας απασχολεί....) Αποδεδειγμένα διαρκεί περισσότερο στην θέρμανση απο ένα αντίστοιχο θερμικό! Τώρα αν χρειαζόταν να βρίσκεσαι εκεί ή αν δεν είσαι "γεμάτος" είναι η ιδίες πιθανότητες με ένα θερμικό. 5. Αρκετά μας τα σπ@σ@τε με την οικολογία και οτι έχουν τα δικά τους μειονεκτήματα σε αυτό το θέμα. ΦΥΣΙΚΑ και υπάρχει αντίκτυπο, και κάνεις δεν αγοράζει ηλεκτρικό για να σώσει το πλανήτη. Η θεωρία όμως και η κοινή λογική ορίζουν το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος που θα βαρύνει τον πλανήτη η χρήση ενός ηλεκτρικού να είναι μικρότερο. Δε σώνεις τον πλανήτη συμβάλεις όμως θετικά. Όσο αφορά τις μπαταρίες, εκτός απροόπτου (shit happens) σε 15+ χρόνια που θα χρειαστεί αλλαγή (ΑΝ έχεις ακόμα το όχημα) μια χαρά υποδομές (θα πρέπει να) υπάρχουν (περισσότερες). Να υπενθυμίσω ότι κυκλοφορούν ήδη tesla 12ετιας απροβλημάτιστα με παλαιότερης τεχνολογίας στοιχεία... 6. Φορολογίες κλπ φαντάσματα. Ναι υπάρχουν ΣΗΜΕΡΑ διευκολύνσεις, πρέπει να γίνει promotion εξάλλου - οπότε όσοι σπεύσουν να κάνουν πειράματα με την νεα τεχνολογία θα επωφεληθούν. Αύριο που θα είναι δοκιμασμένα όλα ΔΕΝ θα υπάρχουν αυτά τα παραθυράκια, εξάλλου ξέρουμε όλοι πολύ καλα ότι εν μια νυκτί το κράτος αλλάζει ότι θέλει.. Γιατί γκρινιάζετέ λοιπόν? Που δεν κάνετε τα πειραματόζωα με τις ανάλογες ελαφρύνσεις ή ότι θα τις θέλατε όταν τα πράγματα θα έχουν κυλίσει αλλά τότε δεν...? Είμαστε προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα.... 7. Συμφέροντα. ΝΑΙ υπάρχουν παντού, απ όλους, Και οι πετρελαϊκές, και οι ραφινεράδες, και οι μεταφορείς διανομείς βενζινάδες (η λίστα ατέλειωτη) αλλά και απο τις εταιρείες παραγωγής φορτιστών, ΑΠΕ και όλο το συνάφι, δίκτυο ηλεκτροδότησης κλπ. ΟΛΑ τα μέσα εξυπηρετούν εταιρείες ΑΛΛΑ και προσωπικό και κόσμο απλό που έτρεχε και θα συνεχίσει να τρέχει για να έχουμε το καύσιμο μας (σε οποιαδήποτε μορφή) έτοιμο για κατανάλωση. Ειναι λοιπόν λίγο οξύμωρο να κατηγορούμε τα συμφέροντα σε ένα φαύλο καταναλωτικό κύκλο στον οποίο συμμετέχουμε ενεργά.... Συνοψίζοντας: Αν κάνετε τακτικά ταξίδια πάνω απο 500km, σας αρέσει ο θόρυβος απο τα πολλά άλογα, δεν έχετε λύση τακτικής φόρτισης, είστε boomer κι άνω (με εξαιρέσεις), σας αρέσει να πηγαίνετε τακτικά για λαδάκι, φρένα, σέρβις μικρό-μεγάλο ΚΟΚ, θέλετε να είστε ψυχικά ήρεμοι μη "μείνετε", τότε ΝΑΙ η ηλεκτροκίνηση ΔΕΝ είναι για σας (ακόμα) και ΔΕΝ υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό! Αυτό που είναι πρόβλημα είναι οι αφορισμοί, το hate, ο χλευασμός και οτιδήποτε άλλο προκύπτει απο την έντονη και αχρείαστη φαγωμάρα μεταξύ μας. peace out Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2023 από pentraks 8 4
james01gr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, chrisxkar είπε καπου ειχα διαβασει πως αφου προμοταραν το ποσο οικονομικα ειναι τα ηλεκτρικα και εδωσαν τις φορολογικες ελαφρυνσεις ηδη σχεδιαζουν με ποιον τροπο θα εφαρμοσουν νεους φορους οι οποιοι θα αντικαταστησουν τους παλιους ωστε τα ηλεκτρικα να καταληξουν να πληρωνουν τους φορους που πληρωναν τα συμβατικα σταδιακα.Το οικολογικο αντικτυπο ειναι αδιαφορο απλα μεταφερεται απο τις πολεις στα εργοστασια παραγωγης οποτε ολο αυτο το βλεπω ολοκληρωτικα ανουσιο με μονη εξαιρεση αν εχεις καποιο συστημα φωτοβολταικων το οποιο να καλυπτει τις αναγκες σου σε κινηση Το μόνο που μπορεί να σώσει δάση και τον υπόλοιπο κόσμο άμεσα στην παραγωγή ενέργειας είναι η πυρηνική. Τίποτα άλλο το οποίο μπορεί να γίνει άμεσα. Από εκεί και μέρα, βαφτιζουμε το κρέας ψάρι κάθε φορά που μιλάμε για χάρτινα καλαμάκια τα οποία είναι σε πλαστικό περιτύλιγμα, πλαστικά καπάκια σε χάρτινα μπουκάλια που δεν αποσπωνται κτλ.
chrisxkar Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 7 minutes ago, pentraks said: Τόση γνώση μαζεμένη εδώ μέσα..... Σκορπιες παρατηρήσεις: 1.Ηλεκτρικά, δείχνει να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης είτε σας αρέσει φίλοι μου petrolheads είτε όχι. Αν δε το δέχεστε/ κατανοείτε ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα, σταδιακά (θεωρητικά πάντα) θα το δείτε απο μόνοι σας. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζετε τόσο hate, όλοι χωράμε στους δρόμους και ΚΑΝΕΙΣ δε σας υποχρεώνει να αφήσετε τα οχήματα σας, τουλάχιστον όχι ακόμα. Τα θερμικά μια χαρά πωλούνται και η χαρά είναι όλη δική σας δεν σας την στερεί κανείς. Επιλογές υπάρχουν! Αααα και το υδρογόνο στην βάση του ηλεκτρικό είναι, μη το ξεχνάμε, ο τρόπος φόρτισης αλλάζει και φοβάμαι πως η λύση αυτή είναι προτιμότερη σε φορτηγά και μεγάλα οχήματα. 2. Είναι πρόβλημα η φόρτιση? ΝΑΙ εφόσον δεν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης ή άλλον εξασφαλισμένο πχ εργασία. Είναι άμεσο πρόβλημα? OXI γιατί δε χρειάζεται να αγοράσουν ΑΥΡΙΟ όλοι ηλεκτρικό και να γεμίσουμε μπαλαντέζες στους δρόμους ουτε το δικτυο θα αντέξει Τότε θα ήταν πρόβλημα συμφωνούμε. Η μετάβαση γίνεται σταδιακά οι υποδομές βελτιώνονται. Αν όμως έχεις δικό σου χώρο είναι ΑΛΛΗ η αίσθηση να είσαι πάντα γεμάτος χωρίς να τρέχεις να βρεις βενζινάδικο. Αν δε το βιώσεις δε μπορείς να καταλάβεις την διαφορά. κάνει πολύ ώρα να φορτίσει? ΝΑΙ! με οικιακή φόρτιση θες αρκετή ώρα, ΑΛΛΑ αυτό γίνεται οταν εισαι σπιτι και κοιμάσαι η είσαι στη δουλειά, 6-7 ώρες το αυτοκίνητο ΚΑΘΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.......Ακόμα και σουπερ μαρκετ μια ωρίτσα να φορτίσεις, σου εχει δώσει 2 μέρες αυτονομίας μέσα στην πόλη. Δεν χρειάζεται να το φορτίζεις καθημερινά όμως, ούτε οι αναπληρώσεις που κάνεις χρειάζονται να είναι πλήρης! 3. Κοστίζει φθηνότερα απο το να καις πετρέλαιο, βενζίνη κλπ. ΝΑΙ, φυσικά και εφόσον το μεγαλύτερο ποσοστό μετακίνησης είναι ΜΕΣΑ στην πόλη τα νούμερα είναι τα λένε όλα. Ένα ηλεκτρικό καταναλώνει πολύ λιγότερο στην κίνηση της πόλης. ΟΤΑΝ χρειάζεται να πάμε σε ταχυφορτιστή, που το αποφεύγουμε ΕΚΤΟΣ ταξιδιών, ΝΑΙ κοστίζει περισσότερο. Πάλι λιγότερο απο υγρά καύσιμα, αλλά και παλι ΔΕΝ είναι τακτικό έξοδο. Σχετικά με τις στάσεις σε μεγάλα ταξίδια (Επειδή πάμε κάθε μέρα Αθήνα Θεσσαλονίκη και μας τρώει,......) Αν βρίσκει κανείς σε ένα ταξίδι περιττή ΜΙΑ ή ΔΥΟ στάσεις τότε μάλλον έχει μεγάλη ουροδόχο κύστη (όπως και οι συνεπιβάτες του) η είναι αρκετά cheapης να πάρει μια τυροπιτα να μην γουργουρίζει το στομάχι σε 5 ώρες ταξίδι+ Αν πιάσουμε τώρα όρια ταχύτητας κατανάλωσης, Κ.Ο.Κ. δε θα τελειώσουμε ποτέ. Όσοι θέλετε να κάνετε τον mad max με 170 στην ΕΟ feel free είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό, κανένα πρόβλημα. Υπαρχουμε κι εμεις που πάμε με 120-130 και αν χρειαστεί καμμιά προσπέραση θα το πατήσουμε άφοβα. Βαρύ πόδι και κατανάλωση πάνε μαζί ανεξαρτήτως τεχνολογίας απλα στα ηλεκτρικά το "βλέπεις" ευκολότερα και λόγω επιλογών φόρτισης το σκέφτεσαι διπλά. 4.Αφηστε τα σενάρια τι θα γίνει αν "κολλήσει" απο χίονια στην Αττική Οδό ηλεκτρικό (σενάριο που συμβαίνει πολύ τακτικά βλέπεται και μας απασχολεί....) Αποδεδειγμένα διαρκεί περισσότερο στην θέρμανση απο ένα αντίστοιχο θερμικό! Τώρα αν χρειαζόταν να βρίσκεσαι εκεί ή αν δεν είσαι γεμάτος, είναι η ιδίες πιθανότητες με ένα θερμικό. 5. Αρκετά μας τα σπ@σ@τε με την οικολογία και οτι έχουν τα δικά τους μειονεκτήματα σε αυτό το θέμα. ΦΥΣΙΚΑ και υπάρχει αντίκτυπο, και κάνεις δεν αγοράζει ηλεκτρικό για να σώσει το πλανήτη. Η θεωρία όμως και η κοινή λογική ορίζουν το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος που θα βαρύνει τον πλανήτη η χρήση ενός ηλεκτρικού να είναι μικρότερο. Δε σώνεις τον πλανήτη συμβάλεις όμως θετικά. Όσο αφορά τις μπαταρίες, εκτός απροόπτου (shit happens) σε 15+ χρόνια που θα χρειαστεί αλλαγή (ΑΝ έχεις ακόμα το όχημα) μια χαρά υποδομές (θα πρέπει να) υπάρχουν . Να υπενθυμίσω ότι κυκλοφορούν ήδη tesla 12ετιας απροβλημάτιστα με παλαιότερης τεχνολογίας στοιχεία... 6. Φορολογίες κλπ φαντάσματα. Ναι υπάρχουν ΣΗΜΕΡΑ διευκολύνσεις, πρέπει να γίνει promotion εξάλλου - οπότε όσοι σπεύσουν να κάνουν πειράματα με την νεα τεχνολογία θα επωφεληθούν. Αύριο που θα είναι δοκιμασμένα όλα ΔΕΝ θα υπάρχουν αυτά τα παραθυράκια, εξάλλου ξέρουμε όλοι πολύ καλα ότι εν μια νυκτί το κράτος αλλάζει ότι θέλει.. Γιατί γκρινιάζετέ λοιπόν? Που δεν κάνετε τα πειραματόζωα με τις ανάλογες ελαφρύνσεις ή ότι θα τις θέλατε όταν τα πράγματα θα έχουν κυλίσει αλλά τότε δεν...? Είμαστε προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα.... 7. Συμφέροντα. ΝΑΙ υπάρχουν παντού, απ όλους, Και οι πετρελαϊκές, και οι ραφινεράδες, και οι μεταφορείς διανομείς βενζινάδες (η λίστα ατέλειωτη) αλλά και απο τις εταιρείες παραγωγής φορτιστών, ΑΠΕ και όλο το συνάφι, δίκτυο ηλεκτροδότησης κλπ. ΟΛΑ τα μέσα εξυπηρετούν εταιρείες ΑΛΛΑ και προσωπικό και κόσμο απλό που έτρεχε και θα συνεχίσει να τρέχει για να έχουμε το καύσιμο μας (σε οποιαδήποτε μορφή) έτοιμο για κατανάλωση. Ειναι λοιπόν λίγο οξύμωρο να κατηγορούμε τα συμφέροντα σε ένα φαύλο καταναλωτικό κύκλο στον οποίο συμμετέχουμε ενεργά.... Συνοψίζοντας: Αν κάνετε τακτικά ταξίδια πάνω απο 500km, σας αρέσει ο θόρυβος απο τα πολλά άλογα, δεν έχετε λύση τακτικής φόρτισης, είστε boomer κι άνω (με εξαιρέσεις), σας αρέσει να πηγαίνετε τακτικά για λαδάκι, φρένα, σέρβις μικρό-μεγάλο ΚΟΚ, θέλετε να είστε ψυχικά ήρεμοι μη "μείνετε", τότε ΝΑΙ η ηλεκτροκίνηση ΔΕΝ είναι για σας (ακόμα) και ΔΕΝ υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό! Αυτό που είναι πρόβλημα είναι οι αφορισμοί, το hate, ο χλευασμός και οτιδήποτε άλλο προκύπτει απο την έντονη και αχρείαστη φαγωμάρα μεταξύ μας. peace out πρωτον εισαι ο μονος που βγαζει hate αυτη τη στιγη εισαι εσυ.Εμεις γραψαμε για οικολογια αν οποτε αν δεν σε ενδιαφερει η οικολογια γιατι απαντησες οταν η πληθωρα των σχολιων ειναι περι αυτου 1
Diavolos666 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Η υποδομή οφείλει να γίνει, εφόσον υπάρχουν ηλεκτροκίνητα και μας έχουν πρήξει για την μετάβαση πρώτα πρέπει να στρωθεί το δίκτυο με ταχυφορτιστές. Να πέσουν και οι τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων φυσικά, πληρώνουμε διπλάσιες τιμές σε σχέση με ένα εσωτερικής καύσης. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες του καθενός.
jimarass26 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Κάτι πολύ βασικό είναι να πέσουν οι τιμες φόρτισης. Με 0,62€/kWh δεν πάμε πουθενά, καλύτερα diesel. Σε κάποιες χώρες οι τιμες φόρτισης είναι επιδοτούμενες και βγαίνουν κάτω από 0,10€/kWh. Ρε μαν, δεν είναι βιώσιμη λύση το υδρογόνο. Φαντάζεσαι να αντικαταστήσεις όλα τα βενζινάδικα με υδρογόνο ; Μιλάμε για πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ ανά εγκατάσταση. Ενας ταχυφορτιστής έχει 50.000€. Οι απώλειες που θα έχεις από την μετατροπή ηλεκτρικής ενέργειας σε υδρογόνο είναι τεράστιες. Πάνω από το 70% θα πηγαίνει χαμένο, δεν υπάρχει καν η τεχνολογία που να μπορεί να το υποστηρίξει αυτό. Μα κανεις δεν θα πάρει ηλεκτρικό γιατί βάλανε στους αυτοκινητοδρόμους φορτιστές. Θα πάρει όταν έχει ταχύ φορτιστή στη θέση parking του. Καταλαβαίνεις τι υποδομές θέλει αυτό; Και θεωρείς ότι το πρόβλημα είναι η αλλαγη υποδομών στα βενζινάδικα; Που είναι το 1 δισεκατομμύριοστο των κτηρίων? Στο μέλλον 3 πράγματα θα παίξουν μόνο. 1) ρεύμα ΜΟΝΟ αν πας βενζινάδικο και αλλάζεις με προφορτισμενη μπαταρία (βάλε βγάλε). 2) συνθετικά καύσιμα 3) υδρογόνο. 4) ρεύμα μόνο σε χώρες που είναι σχέδια πόλης με μονοκατοικίες ή ουρανοξύστες με υποδομές φόρτισης στο γκαράζ. Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2023 από jimarass26
Aprile Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 14 ώρες πριν, bazzil είπε Δεν εννοώ το υδρογόνο για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βιοκαύσιμα εννοώ. Εχουν βγει κάποιες τεχνολογίες όπως φίλτρα μικροσωματιδίων και βιοκαύσιμα. Το θεωρώ πιο εφικτό. Το υδρογόνο είναι η μόνη ΑΝΕΞΆΝΤΛΗΤΗ λύση το λίθιο και τα άλλα ορυκτά ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ. Ο βαθμός απόδοσης 92% των μπαταριών λιθίου έναντι 70% του υδρογόνου είναι πλασματικός δεν έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος και δεν είναι σταθερός σε βάθος χρόνου όπως του υδρογόνου. Ο Toyota δεν ξέρει και ξέρουν εδώ καλύτερα οι ξερόλες του πληκτρολογίου που τρώνε αμάσητο ότι τους σερβίρει ο παλαβός Ήλονας
malakudi Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 11 λεπτά πριν, Aprile είπε Το υδρογόνο είναι η μόνη ΑΝΕΞΆΝΤΛΗΤΗ λύση το λίθιο και τα άλλα ορυκτά ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ. Ο βαθμός απόδοσης 92% των μπαταριών λιθίου έναντι 70% του υδρογόνου είναι πλασματικός δεν έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος και δεν είναι σταθερός σε βάθος χρόνου όπως του υδρογόνου. Ο Toyota δεν ξέρει και ξέρουν εδώ καλύτερα οι ξερόλες του πληκτρολογίου που τρώνε αμάσητο ότι τους σερβίρει ο παλαβός Ήλονας Σου προτείνω να δεις το video "The trouble with hydrogen" που ανέβασα νωρίτερα. Το υδρογόνο έχει ήδη αποτύχει, η δε Toyota τρέχει και δε φτάνει.
thanasisxask Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τα θερμικά...
Jiakometi Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 4 ώρες πριν, Aprile είπε Toyota δεν ξέρει και ξέρουν εδώ καλύτερα οι ξερόλες του πληκτρολογίου που τρώνε αμάσητο ότι τους σερβίρει ο παλαβός Ήλονας Toyota 1 https://www.toyota.com/electrified-vehicles/ Toyota 2 https://www.topgeargreece.gr/electric/1003572/i-toyota-exei-etoimo-kai-idi-dokimazei-ilektriko-supercar-i-epanastasi-pou-fernei/ Το να μην γνωριζουμε κάτι δεν ειναι κακό. Το να ορκιζόμαστε σε αυτό και μάλιστα με αφορισμούς και χαρακτηρισμούς ε....... είναι κάπως....
Aprile Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 32 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Toyota 1 https://www.toyota.com/electrified-vehicles/ Toyota 2 https://www.topgeargreece.gr/electric/1003572/i-toyota-exei-etoimo-kai-idi-dokimazei-ilektriko-supercar-i-epanastasi-pou-fernei/ Το να μην γνωριζουμε κάτι δεν ειναι κακό. Το να ορκιζόμαστε σε αυτό και μάλιστα με αφορισμούς και χαρακτηρισμούς ε....... είναι κάπως.... Πολλά δεν ξέρεις ή τα βλέπεις όπως θέλεις αν νομίζεις ότι η Toyota άλλαξε στάση επειδή έβγαλε ένα ηλεκτρικό. «Τα ηλεκτρικά κάνουν σαν πλυντήριο στο στύψιμο» https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apothewse-to-ydrogono-kai-ekrakse-ta-hlektrika-o-Mr--Bean_255214.asp 4 ώρες πριν, malakudi είπε Σου προτείνω να δεις το video "The trouble with hydrogen" που ανέβασα νωρίτερα. Το υδρογόνο έχει ήδη αποτύχει, η δε Toyota τρέχει και δε φτάνει. Και εγώ αυτό. https://www.topspeed.com/toyotas-hydrogen-combustion-engine-has-the-potential-to-make-evs-obsolete/#introducing-the-corolla-cross-h2-concept Το πρόβλημα της Toyota είναι το ίδιο με παλιά που δεν ήθελαν οι γιαπωνέζοι κινητήρες με καταλύτη των Γερμανών αλλά την δική τους τεχνολογία φτωχού μείγματος. Οι Γερμανοί έλυσαν αυτό το θέμα βάζοντας τους Αμερικανούς να απαγορεύσουν την εισαγωγή αυτοκινήτων που δεν έχουν καταλύτη. Τώρα η Toyota δεν είναι ότι εγκαταλείπει το υδρογόνο αλλά ότι μπορεί να μην τα αφήσουν να κυκλοφορήσουν πρώτα στη Κίνα και μετά στη αμερικανική αγορά. Για αυτό κάνει κίνηση και με μπαταριοκίνητα αυτοκίνητα.
Jiakometi Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, Aprile είπε Πολλά δεν ξέρεις ή τα βλέπεις όπως θέλεις αν νομίζεις ότι η Toyota άλλαξε στάση επειδή έβγαλε ένα ηλεκτρικό. «Τα ηλεκτρικά κάνουν σαν πλυντήριο στο στύψιμο» https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apothewse-to-ydrogono-kai-ekrakse-ta-hlektrika-o-Mr--Bean_255214.asp Το ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα το αναγγνωρίζω, σε αντιθεση με κάποιους που τα γνωρίζουν ΟΛΑ. Γι αυτό σου παραθέτω screenshot από το επίσημο site της TOYOTA σε σχεση με την ηλεκτροκίνηση ως φιλοσοφία, και οχι με το ένα αυτοκίνητο που έβγαλε .... Επίσης οφείλω να ομολογήσω ότι λύγισα από το κύρος της παράθεσης σου (AUTOTRITI / Rowan Attkinson). Το μέσο είναι γνωστό για το κύρος του και ο (συμπαθεστατος κατα τα άλλα Mr. Bean), είναι γνωστός πολέμιος της ηλεκτροκινησης. Παρ ότι κατοχος και θερμικών, το ένα μάλιστα με κατανάλωση πορθμείου, θα σου πω το εξής. 1. Απ οτι φαινεται η ηλεκτροκινηση, με τα όποια ακόμη κενα της είναι the next big thing. Θα επικρατησει. Ειτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι. Εδώ που 'εχουμε φτασει δεν υπάρχει επιστροφή. 2. Πριν την καταργηση - απαγορευση πωλησης των θερμικων οχηματων το 2035 ή όποτε άλλοτε αυτό γίνει, η χρήση τους θα γίνει τόσο ασύμφορη από άποψη φορολογίας / τελών κικλοφορίας κλπ που όσοι μείνουν με τον μουτζουρη στο χέρι, μ'αλλον θα δυσκολευτούν. Τα Yaris θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για Maserati. Έχει ηδη αναφερθεί ότι θα υπάρξουν αντικίνητρα για την χρήση τους. Και για να αντιγραψω μέλος διπλανού φορουμ ..... ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.... δεν φτάνουν για όλους (προς το παρόν). 1
pentraks Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2023 4 ώρες πριν, jimarass26 είπε Μα κανεις δεν θα πάρει ηλεκτρικό γιατί βάλανε στους αυτοκινητοδρόμους φορτιστές. Θα πάρει όταν έχει ταχύ φορτιστή στη θέση parking του. Καταλαβαίνεις τι υποδομές θέλει αυτό; Και θεωρείς ότι το πρόβλημα είναι η αλλαγη υποδομών στα βενζινάδικα; Που είναι το 1 δισεκατομμύριοστο των κτηρίων? Στο μέλλον 3 πράγματα θα παίξουν μόνο. 1) ρεύμα ΜΟΝΟ αν πας βενζινάδικο και αλλάζεις με προφορτισμενη μπαταρία (βάλε βγάλε). 2) συνθετικά καύσιμα 3) υδρογόνο. 4) ρεύμα μόνο σε χώρες που είναι σχέδια πόλης με μονοκατοικίες ή ουρανοξύστες με υποδομές φόρτισης στο γκαράζ. Ακριβώς γι αυτό θα πάρει ηλεκτρικό, γιατί θα ξέρει ότι εκτός πόλης θα μπορεί οπουδήποτε να κάνει μια στάση 15 λεπτά και θα συνεχίσει την πορεία του! Στο σπίτι ή στην δουλειά ΔΕΝ ΘΕΣ ταχυφορτιστή, θες ΑΡΓΗ και φθηνή φόρτιση, που φροντίζει την μπαταρία, το όχημα ΚΑΘΕΤΑΙ πολλές ώρες εξάλλου. Δεν έχει ανάγκη ταχυφόρτισης η καθημερινότητα. Η φιλοσοφία της πλήρωσης ενός ηλεκτρικού είναι λίγο διαφορετική απ ότι ένα θερμικό. Το βάλε- βγάλε στα βενζινάδικα είναι αχρείαστο και κάνεις περισσότερο χρόνο στην τελική όταν μπορείς να κάνεις μικρές στάσεις, άσε που εγείρονται άλλα προβλήματα, τι μπαταρία θα σου λάχει αφού δε θα τις προσέχει κανείς, περιορισμοί στο στήσιμο του οχήματος κλπ. Τα συνθετικά καύσιμα ίσως θα μπορούσαν, αλλά κουβαλάς πάλι τα ίδια κουσούρια θερμικών κινητήρων συν πιθανά προβλήματα νοθείας συνθετικών (και οτι προκύπτει απο αυτό στους κινητήρες) αυτό βέβαια είναι το καλύτερο σενάριο για τις πετρελαϊκές, αλλά προσωπικά όχι, ευχαριστώ. Όσο αφορά το υδρογόνο μάλλον πρέπει να δεις πως είναι ένας σταθμός πλήρωσης και πως λειτουργεί, πόσο κοστίζει και τα ερωτήματα θα προκύψουν απο μόνα τους. Θεωρώ οτι αυτό μπορεί να βοηθήσει μεγάλα οχήματα με μετρημένους σταθμούς πλήρωσης σε κομβικά σημεία. Η φόρτιση σε ιδιωτικό γκαράζ/πυλωτή/ελεγχόμενο χώρο είναι το καλύτερο, συμφωνούμε κι εδώ είναι ένα πρόβλημα για τον κόσμο που ζει στις μεγαλουπόλεις και παρκάρει "έξω". Το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να λέμε που θα φορτίσουν όλοι αυτοί, αφού δε πρόκειται να γίνει μαζική μετάβαση αλλά σταδιακή ενώ ταυτόχρονα θα έρχονται/βρίσκουν οι ενδιαφερόμενοι λύσεις. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα