Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Volga είπε

Παιδιά 😄 Δεν βγήκε το ηλεκτρικό γιατι είναι φθηνότερο. Ούτε γιατί στην Ευρώπη δείχνει πιο in. Βγήκε ώστε στη ετήσια μέτρηση για την μόλυνση περιβάλλοντος, τα ευρωπαϊκά κράτη να δείξουν οτι πέτυχαν το στόχο μείωσης ρύπων.

Ναι αλλά δεν το κόστος μπαταρίας, η ανακύκλωση της κλπ δεν είναι φιλικά για το περιβάλλον κλπκλπ.

ΔΕΝ ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ! Δεν κατασκευάζουμε μπαταρίες στην Ευρώπη! Αυτά γίνονται σε χώρες όπως η Τουρκία, η Κίνα κλπ κλπ. Ας ψάξουν μετά αυτοί να βρουν πως θα μειώσουν το δικό τους μερίδιο στην κλιματική αλλαγή.
Για το υδρογόνο, αν ήταν κάτι τόσο απλό θα είχε βγει. Όπως είπα δεν έχουν πει στην ΕΕ οτι θέλουμε ΜΟΝΟ ηλεκτρικά. Απλώς θέλουν ελάχιστους ρύπους. Προφανώς και για να μην υπάρχει πρόταση υδρογόνου τέτοια που να αγγίζει τα όρια που θέτει η ΕΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Γιατί τα συζητάμε σε κάθε θέμα; 😂

 

ΥΓ. Πολλά κράτη πολλοί δήμοι, συζητούν και για την μικροκινητικότητα. Να βρουν τρόπους και να φτιάξουν χώρους ώστε ο κάτοικος να μην πάρει το αμάξι του αλλά να χρησιμοποιήσει το πατίνι, το ηλεκτρικό mini car (Ami κλπ), το λεωφορείο και και. Και στην τελική το αυτοκίνητο (το ακριβό ηλέκτρικό αυτοκίνητο) να μείνει στο άτομο που μπορεί να το συντηρεί. Και φυσικά οι εταιρίες που τόσο καιρό είχαν το δάχτυλο στο μέλι (Toyota κλπ) γκρινιάζουν.

Σε πληροφορώ πως η ΕΕ τρέχει απίστευτο αριθμό προγραμματων σε πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα για το υδρογόνο. Το ίδιο κάνουν και πολλές ιδιωτικές εταιρείες. Ειναη η μοναδική εφικτή λύση για την κίνηση. Το θέμα είναι το πως θα γίνει. Δλδ εάν τα πρατήρια θα έχουν υδρογόνο ή κάποιο άλλο καύσιμο που θα μετατρέπεται σε υδρογόνο στον κινητήρα και θα ειναι ασφαλέστερο στην αποθήκευση. Άλλο να αποθηκεύεις αιθανόλη και άλλο καθαρό υδρογόνο. 

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι είναι σχεδόν το 50% του 25%, δηλαδή το 12% περίπου. Υπάρχουν τα γραφήματα στα βίντεο που έδωσα παραπάνω.

Είπα επιβατικά αυτοκίνητα. Και εννοούσα παγκοσμίως αλλά λάθος μου που δεν το ανέφερα.

transp1.jpg

transp2.jpg

0,15×0,74×0,39=0,043 ή 4,3 %

Αν διαφωνείς τα παράπονα σου στο IPCC και την IEA.

Δεν ξέρω πόσο είναι της Ευρώπης σε σχέση με το παγκόσμιο, αλλά και να είναι ας πούμε το 1/3, αν εξαφανιστούν αύριο όλα τα αυτοκίνητα από την Ε.Ε. θα μειωθεί η παγκόσμια παραγωγή CO2 κατά ... 1,4 %. Όλα τα αυτοκίνητα της Ευρώπης.

Και επειδή όλο και κάποιος θα βρεθεί να με πει και αρνητή κ.τ.λ. και ότι δεν πιστεύω τους επιστήμονες, δεν λέω να μην κάνουμε κάτι, λέω ότι η Ευρώπη νομίζει ότι μπορεί να επηρεάσει πολλά ενώ μπορεί μάλλον λίγα προς μέτρια.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι είναι σχεδόν το 50% του 25%, δηλαδή το 12% περίπου. Υπάρχουν τα γραφήματα στα βίντεο που έδωσα παραπάνω.

ΣΕΑ Αταλάντης και Λάρισα. 60KWh περίπου. Οι υπόλοιπες φορτισμένες από το σπίτι. Το κόστος τι σημασία έχει; Δεν είπε κανείς ότι το κάνουμε για να κερδίσουμε στη τσέπη μας, το κάνουμε για να μειώσουμε τις εκπομπές CO2.

Το κόστος εννοείται πως έχει σχέση. Αλλιώς ας πάμε με τα πόδια. Δεν εκπέμπουμε διοξείδιο έτσι. Ή ας απαγορευσουμε τις ιδιωτικές  μετακινήσεις εντελώς και να πηγαίνουμε μόνο με τρένα και λεωφορεία. 

ΥΓ οι στάσεις που λες θα είναι πολύωρες όταν αυξηθεί ο στόλος των ηλεκτρικών. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Silverage είπε

Τα βιοκαύσιμα δεν είναι εφικτά γιατί θέλουν άπειρες εκτάσεις με καλαμπόκια. Στην Αμερική έχουν θέμα γιατί δεν τους φτάνουν αλλά αν βάλουν όλοι καλαμπόκια δεν θα φυτεύουν τίποτα άλλο. Kαι νομίζω θέλουν και πολύ νερό.

βιοαέριο είναι η λύση

2 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

επίσης σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη τις ώρες που η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ξεπερνάει κατα πολύ τη ζήτηση, η τιμή της kWh γίνεται αρνητική, δηλαδή σε πληρώνουν να καταναλώνεις!

όχι φυσικά, απλά κάνουν εξαγωγή .

Ελλάδα πληρώνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις (αποζημίωση σε παραγωγούς)

29 λεπτά πριν, jimex είπε

Και η μεταφορά είναι δύσκολη, γιατί θέλει μέση τάση παντού μέσα στις πόλεις, και η παραγωγή που θα πρέπει να τριπλασιαστεί και θα πρέπει να γίνει κυρίως με ΑΠΕ.

όχι άλλες ΑΠΕ στην Ελλάδα ,  χωρίς σχεδιασμό θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα σε 5 χρόνια το πολύ, ήδη κλείσανε με ζημιές στο πάρτι που γίνεται ....

________________

ontopic , κάτσε να δούμε υλοποίηση στην Ελλάδα της μασαμπούκας όπως τα φάγανε με το δίκτυο φυσικού αερίου

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, james01gr είπε

Το κόστος εννοείται πως έχει σχέση. Αλλιώς ας πάμε με τα πόδια. Δεν εκπέμπουμε διοξείδιο έτσι. Ή ας απαγορευσουμε τις ιδιωτικές  μετακινήσεις εντελώς και να πηγαίνουμε μόνο με τρένα και λεωφορεία. 

ΥΓ οι στάσεις που λες θα είναι πολύωρες όταν αυξηθεί ο στόλος των ηλεκτρικών. 

Γιατί να είναι πολύωρες; Όσο αυξάνεται ο στόλος θα αυξάνονται και τα σημεία. Θα έχει φορτιστή ανά 60km

Το κόστος ενός Tesla Model 3 για το Θεσσαλονίκη - Αθήνα είναι περίπου 42 ευρώ. Μία πλήρη φόρτιση από το σπίτι με οικιακό ρεύμα και 60KWh στη διαδρομή με τιμές από 0,41 ως 0,64 ανάλογα το μέρος και την ώρα.

5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Είπα επιβατικά αυτοκίνητα. Και εννοούσα παγκοσμίως αλλά λάθος μου που δεν το ανέφερα.

transp1.jpg

transp2.jpg

0,15×0,74×0,39=0,043 ή 4,3 %

Αν διαφωνείς τα παράπονα σου στο IPCC και την IEA.

Για EU και USA είναι τα νούμερα που ανέφερα εγώ, θα τα δεις στο παραπάνω βίντεο, δε θέλω να κάνω τώρα copy paste. Τα παγκόσμια στοιχεία σίγουρα ρίχνουν τη συμμετοχή των αυτοκινήτων γιατί οι αναπτυσσόμενες χώρες χρησιμοποιούν κατά κόρον κάρβουνο και πετρέλαιο.

6 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι φυσικά, απλά κάνουν εξαγωγή .

Ελλάδα πληρώνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις (αποζημίωση σε παραγωγούς)

Σε Ολλανδία και Σουηδία με ωριαία ταρίφα, υπάρχουν ώρες της ημέρας που πληρώνεσαι για να καταναλώνεις. Ισχύει αυτό.

Δημοσ.
8 minutes ago, korakios said:

όχι άλλες ΑΠΕ στην Ελλάδα ,  χωρίς σχεδιασμό θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα σε 5 χρόνια το πολύ, ήδη κλείσανε με ζημιές στο πάρτι που γίνεται ....

 

λυση ειναι πυρηνικά εργοστάσια αλλά στην ελλαδα ουτε καν....... η εισάγουμε ρεύμα η καίμε κάρβουνο (με άπειρους καρκίνους που ειχαμε)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, malakudi είπε

Γιατί να είναι πολύωρες; Όσο αυξάνεται ο στόλος θα αυξάνονται και τα σημεία. Θα έχει φορτιστή ανά 60km

Το κόστος ενός Tesla Model 3 για το Θεσσαλονίκη - Αθήνα είναι περίπου 42 ευρώ. Μία πλήρη φόρτιση από το σπίτι με οικιακό ρεύμα και 60KWh στη διαδρομή με τιμές από 0,41 ως 0,64 ανάλογα το μέρος και την ώρα.

.

Και πόσο είναι το κόστος να γυρίσεις; γιατί Θεσσαλονίκη θα πρέπει να φορτισεις έξω. Θες κάνα 150αρι από ότι το κόβω να πας και να έρθεις Θεσσαλονίκη μόνο φορτίσεις. Με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θες τα μισά. Πήγαινε έλα μιλάμε. 

Το θέμα ειναι κυρίως η Ελλάδα ως χωρα. Επειδή πηγαίνω συχνά Πολωνία. Το κόστος με τρένο για να κάνεις μια απλή απόσταση 200χλμ ειναι 9 ευρώ. Και μιλάμε πως το δίκτυο είναι πυκνό φτάνεις σχεδόν παντού με το τρένο. Για να πάω και να έρθω 800χλμ, 50€. Καταλαβαινεις την διαφορά; 

Όταν πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη με αεροπλάνο με 70-100€, τότε ναι, το αυτοκίνητο πρέπει να βγαίνει φθηνότερα. Αλλιώς δεν εχει νόημα να συζηταμε. 

Γνώμη μου είναι πως το όλο θέμα με το περιβάλλον έχει μπει σε εντελώς λάθος βάσεις. Οι βάσεις του ειναι να βρουμε τρόπους για κονομες και όχι λύσεις που βοηθάνε στην κατεύθυνση αυτή. Πρέπει να ξοδεύουν εκατομμύρια σε υποδομές, σε αναζήτηση νέων υλών για μια λύση που δεν ειναι φιλική προς το περιβάλλον 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, james01gr είπε

Και πόσο είναι το κόστος να γυρίσεις; γιατί Θεσσαλονίκη θα πρέπει να φορτισεις έξω. Θες κάνα 150αρι από ότι το κόβω να πας και να έρθεις Θεσσαλονίκη μόνο φορτίσεις. Με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θες τα μισά. Πήγαινε έλα μιλάμε.

Ποιος πάει και έρχεται αυθημερόν; Πάρε το αεροπλάνο αν είναι να πας και να έρθεις την ίδια μέρα, πιο φθηνό (αν υπολογίσεις και τα διόδια) και πιο γρήγορο.

Αν δεν είναι αυθημερόν, εξαρτάται που θα φορτίσεις στη Θεσσαλονίκη. Πχ αν πας για δουλειά σε πελάτη, μπορεί να φορτίσεις από πρίζα στο χώρο του. Αν μείνεις σε ξενοδοχείο, κάποια προσφέρουν δωρεάν φόρτιση ή φόρτιση με κόστος οικιακού. Αν μείνεις σε φίλο/συγγενή, πάλι από πρίζα κτλ κτλ. Στη χειρότερη, η επιστροφή σου θα είναι αντί για 42, 63 ευρώ. Δηλαδή αντί για 60 KWh σε σπίτι με 0,2 ευρώ/KWh για 12 ευρώ, 60 KWh με 0,55 στα 33 ευρώ. Όλο μαζί δηλαδή 105 ευρώ, ή 10 περίπου ευρώ τα 100km, ή περίπου 5,5lt βενζίνης/100km.

Ποιο θερμικό πάει με 130km/h και καταναλώνει μόνο 5,5lt/100km

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, james01gr said:

Και πόσο είναι το κόστος να γυρίσεις; γιατί Θεσσαλονίκη θα πρέπει να φορτισεις έξω. Θες κάνα 150αρι από ότι το κόβω να πας και να έρθεις Θεσσαλονίκη μόνο φορτίσεις. Με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θες τα μισά. Πήγαινε έλα μιλάμε.

με diesel όντος τα μισά θες με βενζίνη περίπου 130 ευρώ πάνε ελα θες (70 λίτρα πάνε έλα 1050 χιλομετρα)

στους κλασσικούς σταθμούς αν φορτισεις το ηλεκτρικό σε βιάζουν σαν να μην υπάρχει αύριο και χθες μεχρι να εμφανιστούν φορτιστές του άρθρου φόρτιση έξω ειναι αυτοκτονία για την τσέπη

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ποιος πάει και έρχεται αυθημερόν; Πάρε το αεροπλάνο αν είναι να πας και να έρθεις την ίδια μέρα, πιο φθηνό (αν υπολογίσεις και τα διόδια) και πιο γρήγορο.

Αν δεν είναι αυθημερόν, εξαρτάται που θα φορτίσεις στη Θεσσαλονίκη. Πχ αν πας για δουλειά σε πελάτη, μπορεί να φορτίσεις από πρίζα στο χώρο του. Αν μείνεις σε ξενοδοχείο, κάποια προσφέρουν δωρεάν φόρτιση ή φόρτιση με κόστος οικιακού. Αν μείνεις σε φίλο/συγγενή, πάλι από πρίζα κτλ κτλ. Στη χειρότερη, η επιστροφή σου θα είναι αντί για 42, 63 ευρώ. Δηλαδή αντί για 60 KWh σε σπίτι με 0,2 ευρώ/KWh για 12 ευρώ, 60 KWh με 0,55 στα 33 ευρώ. Όλο μαζί δηλαδή 105 ευρώ, ή 10 περίπου ευρώ τα 100km, ή περίπου 5,5lt βενζίνης/100km.

Σε κάθε περίπτωση υπολογίζεις πως θα βρεις κάπου φθηνά να φορτίσεος ,να έχεις χρόνο και χώρο να το κάνεις αυτό κτλ κτλ. Μιλάς για σενάρια που πρέπει να σου είναι βολικά. Δλδ εάν κάποιος επαγγελματίας θέλει να δει 5 ανθρώπους στην Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να πηγαίνει με ρολόι να φορτίζει, να υπολογίζει πόσο χρειάζεται για να φτάσει στον επόμενο πελάτη. Όσοι πιστεύετε στα ηλεκτρικά τα θεωρείτε πράγματα απλα αυτά, υπάρχουν χιλιάδες σενάρια που δεν μπορώ καν να φανταστώ. 

Φαντάζεσαι πχ ηλεκτρικό ασθενοφόρο;  ή περιπολικό; μιλάμε σε 5 λεπτά έχεις αυτονομία 800 χλμ με συμβατικό όχημα. Στο ασθενοφόρο τι θα κάνεις; θα έχεις ρεζέρβα καμία 20αρια μπαταρίες να κάνεις σκαντζες όλο το βράδυ; 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Πάρτυ θα κάνουν οπαδοί γνωστής Ιταλικής ομάδας όταν έρθει αυτό και στην Ελλάδα

Να πάρει.... Και σκεφτόμουν να το γράψω εγώ αυτό. 

Οπως και να έχει, ας μπούνε φορτιστές πρώτα να δούμε σε τι τιμές θα φορτίζουν όσοι αγοράσουν ηλεκτρικό, και βλέπουμε μετά αν αξίζει αυτή η λύση σε σχέση με τα συμβατικά. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ποιος πάει και έρχεται αυθημερόν; Πάρε το αεροπλάνο αν είναι να πας και να έρθεις την ίδια μέρα, πιο φθηνό (αν υπολογίσεις και τα διόδια) και πιο γρήγορο.

Αν δεν είναι αυθημερόν, εξαρτάται που θα φορτίσεις στη Θεσσαλονίκη. Πχ αν πας για δουλειά σε πελάτη, μπορεί να φορτίσεις από πρίζα στο χώρο του. Αν μείνεις σε ξενοδοχείο, κάποια προσφέρουν δωρεάν φόρτιση ή φόρτιση με κόστος οικιακού. Αν μείνεις σε φίλο/συγγενή, πάλι από πρίζα κτλ κτλ. Στη χειρότερη, η επιστροφή σου θα είναι αντί για 42, 63 ευρώ. Δηλαδή αντί για 60 KWh σε σπίτι με 0,2 ευρώ/KWh για 12 ευρώ, 60 KWh με 0,55 στα 33 ευρώ. Όλο μαζί δηλαδή 105 ευρώ, ή 10 περίπου ευρώ τα 100km, ή περίπου 5,5lt βενζίνης/100km.

Ποιο θερμικό πάει με 130km/h και καταναλώνει μόνο 5,5lt/100km

Suzuki vitara, καιω diesel 5.8l/100km σε αστικό κύκλο. Ταξίδι άνετα πέφτω στα 5. 

  • Like 5
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, malakudi είπε

Σε Ολλανδία και Σουηδία με ωριαία ταρίφα, υπάρχουν ώρες της ημέρας που πληρώνεσαι για να καταναλώνεις. Ισχύει αυτό.

αν το γνωρίζεις προσωπικά , οκ

27 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

άλλο αρνητική τιμή και άλλο πληρώνεσαι , αλλά αν γνωρίζει οτι γίνεται ο malakudi ,οκ

φυσικά θα προϋποθέτει και smart μετρητή , το κόστος στην Ελλάδα είναι απαγορευτικό με την πρόσφατη παρουσίαση των ρυθμιζόμενων ανα έτος που δείχνει σα φάρσα τυπογραφικού λάθους (και προς το παρών δεν έχει ξεκινήσει σε οικιακά)

 

Δημοσ.
6 minutes ago, Basilhs23___ said:

Να πάρει.... Και σκεφτόμουν να το γράψω εγώ αυτό. 

Οπως και να έχει, ας μπούνε φορτιστές πρώτα να δούμε σε τι τιμές θα φορτίζουν όσοι αγοράσουν ηλεκτρικό, και βλέπουμε μετά αν αξίζει αυτή η λύση σε σχέση με τα συμβατικά. 

αυτο δεν το σκέφτηκα... αυτομάτως κλοπές θα ανέβουν σε εξω πραγματικα επιπεδα ειδικά στα οχήματα (για να ξηλώσουν της μπαταριες)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...