Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφήνω εδώ και δύο ενδιαφέροντα βίντεο για την ηλεκτροκίνηση και τα αυτοκίνητα υδρογόνου, της Sabine Hossenfelder.
 

 

  • Like 4
  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Armoral είπε

Ναι καλά σωθήκαμε τώρα. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί και βρίσκει πελατεία η κάθε εταιρία για να πουλήσει την κάθε παπάτζα της.

Περίμενε να φυσήξει εσύ για να φορτίσεις το αυτοκίνητο.

Μου κάνει εντύπωση η ευκολία που έχεις στο να κατηγορείς ανθρώπους που χάριν αυτών έχεις αυτό το επίπεδο ζωής και να επικροτείς αυτούς που αποδεδειγμένα καταστρέφουν το παρόν σου και το μέλλον των παιδιών σου…

εντέλει καλύτερα να χασκογελάς, εκτίθεσαι λιγότερο…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Κάτι πολύ βασικό είναι να πέσουν οι τιμες φόρτισης. Με 0,62€/kWh δεν πάμε πουθενά, καλύτερα diesel.

Σε κάποιες χώρες οι τιμες φόρτισης είναι επιδοτούμενες και βγαίνουν κάτω από 0,10€/kWh.  

Ρε μαν, δεν είναι βιώσιμη λύση το υδρογόνο. Φαντάζεσαι να αντικαταστήσεις όλα τα βενζινάδικα με υδρογόνο ;

Μιλάμε για πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ ανά εγκατάσταση. Ενας ταχυφορτιστής έχει 50.000€. 

Οι απώλειες που θα έχεις από την μετατροπή ηλεκτρικής ενέργειας σε υδρογόνο είναι τεράστιες. Πάνω από το 70% θα πηγαίνει χαμένο, δεν υπάρχει καν η τεχνολογία που να μπορεί να το υποστηρίξει αυτό.

Δεν είναι μόνο θέμα ταχυφορτιστή. Για να φτάσει το ρεύμα εκεί πρέπει να σκάψεις για να φέρεις νέες γραμμές. Μιλάμε για βουνά, τούνελ, υποθαλάσσια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. 

Σχετικά με το υδρογόνο, είναι το μέλλον. Δεν υπάρχει κάτι άλλο, όλοι αυτό ερευνούν τώρα. Έχει ρίξει δις μόνο η Ευρώπη σε έρευνα σε αυτό. 

Το θέμα είναι πως θα αποφύγουμε τον ηλεκτρισμό για να πάμε απευθείας υδρογόνο και να γλυτώσουμε από την βλακεια. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, james01gr είπε

Δεν είναι μόνο θέμα ταχυφορτιστή. Για να φτάσει το ρεύμα εκεί πρέπει να σκάψεις για να φέρεις νέες γραμμές. Μιλάμε για βουνά, τούνελ, υποθαλάσσια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. 

Σχετικά με το υδρογόνο, είναι το μέλλον. Δεν υπάρχει κάτι άλλο, όλοι αυτό ερευνούν τώρα. Έχει ρίξει δις μόνο η Ευρώπη σε έρευνα σε αυτό. 

Το θέμα είναι πως θα αποφύγουμε τον ηλεκτρισμό για να πάμε απευθείας υδρογόνο και να γλυτώσουμε από την βλακεια. 

Κανένα μέλλον δεν είναι το υδρογόνο. Το υδρογόνο είναι η ελπίδα των μεγάλων πετρελαιοπαραγωγών να διατηρήσουν την αλυσίδα των κερδών τους. Δες το παραπάνω βίντεο που ανέβασα "The trouble with hydrogen".

  • Like 5
Δημοσ.
12 minutes ago, Armoral said:

Ναι καλά σωθήκαμε τώρα. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί και βρίσκει πελατεία η κάθε εταιρία για να πουλήσει την κάθε παπάτζα της.

Περίμενε να φυσήξει εσύ για να φορτίσεις το αυτοκίνητο.

Οι εταιρίες ΧΑΝΟΥΝ λεφτά από την πώληση Ηλεκτρικών, είναι κάτι που δεν θέλουν ούτε και αυτοί.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, keysmith said:

Ενα καλό τριήμερο θα φύγουν την ΙΔΙΑ ώρα 15.000 αυτοκίνητα από αθηνα θεσνικη και στη λάριστα αντε κατερίνη θα θέλουν λιγο φόρτιση.. Δεν παίζει! Δεν υπάρχει χώρος να φιλοξενήσει τόσα αυτοκίνητα και δεν είναι μονο το οικόπεδο, είναι και ο υποσταθμός επιπέδου πυρηνικούς εργοστασίου ισχύος που θα χρειάζεται φορτίσει όλα αυτά τα οχήματα. 

Δλδ δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Η θα αλλάξουν οι μπαταρίες τρομακτικά (δεν φαίνεται στα κοντά) ή τα ηλεκτρικά θα είναι για λίγους (να έχουν παρκινγκ με πρίζα) και για ας πούμε κοντά 

Η κατανάλωση ρεύματος δεν πέφτει όσο εξελίσονται οι μπαταρίες. Ίσα ίσα, το ανάποδο, μιας και υπάρχει χώρος για περισσότερα υποσυστήματα που καταναλώνουν ρεύμα.

Σήμερα, τα ακριβά ηλεκτρικά έχουν γύρω στις 100KWh μπαταρία και δε βγάζουν ούτε 500 χιλιόμετρα με air condition ανοιχτό. Οι ηλεκτροκινητήρες επίσης έχουν αποδοτικότητα πάνω από 90%. Άρα, η μόνη λύση είναι μεγαλύτερες μπαταρίες που φορτίζουν πιο γρήγορα. Οπότε, αν υποθέσουμε πως το 2030 θα έχουμε φτάσει τις 200KWh, για να φορτίσουν σε 15 λεπτά πλήρως χρειάζεται φορτιστής 800KW, μη λαμβάνοντας υπόψη τις απώλειες της φόρτισης. Δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να φορτίσουν 200KWh σε 15 λεπτά. 

Η χώρα σήμερα έχει peaks κατανάλωσης γύρω στα 10GW. Αν φορτίζουν 20.000 αυτοκίνητα με 600KW το κάθε ένα, είναι 12GW. Δίχως να υπολογίζονται ούτε απώλειες μεταφοράς, ούτε τίποτα. Αν υπολογίσουμε ότι θέλουμε να εξηλεκτρίσουμε και τη θέρμανση, εύκολα προκύπτει ότι από το σημερινό δίκτυο στη χώρα που είναι για 10GW, θα πρέπει να πάμε γύρω στα 30GW.

Και η μεταφορά είναι δύσκολη, γιατί θέλει μέση τάση παντού μέσα στις πόλεις, και η παραγωγή που θα πρέπει να τριπλασιαστεί και θα πρέπει να γίνει κυρίως με ΑΠΕ.

Βέβαια, δεν υπάρχει και καμιά σοβαρή εναλλακτική αν θέλουμε όλοι να έχουν αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 2
Δημοσ.

Αδιάφορη τεχνολογία με τεράστιο κόστος αυτοκινήτου-μπαταριας και δολοφονία χρόνου.....

Αγοράζοντας αμάξι με 40.000€ που ακριβώς κάνεις οικονομία???

Θεσσαλονίκη-αθηνα με Τέσλα 11 ώρες.........

🤣😂😅😂😂😅😅😂😂

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Choronzoon είπε

πληρωνουν δλδ οι φορολογουμενοι για να ειναι ποιο θελτικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ιδιωτικων εταιριων ...... το ψεκασμα στο μεγαλειο του 

πληρώνουν δλδ οι φορολογούμενοι και φτιάχνουν χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμους για να κινούνται γενικά τα αυτοκίνητα ιδιωτικών εταιριών ...... το ψέκασμα στο μεγαλείο του

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η tesla  με τους super chsrgers το εχει σχεδον καταφέρει! Σε Γερμανία τουλάχιστον σε 1-2 χρονια θα εχει καλυψει κυριολεκτικά παντού, τωρα οι αλλοι κοινοι φορτιστες χρειάζονται ενα κοινο app για ευκολη πρόσβαση 

Δημοσ.

Η κλιματική αλλαγή είναι υπαρκτή, αλλά ταυτόχρονα είναι κάτι που έχει εργαλειοποιηθεί όσο δεν πάει. Ούτε το "θα αλλάξουμε όλη μας τη ζωή και θα κάνουμε ό,τι μας πουν, αλλιώς τα παιδιά μας θα ψηθούν ζωντανά από τον Ήλιο, ενώ αυτοί θα συνεχίσουν να πετάνε με τα ιδιωτικά τους jet" είναι ώριμη αντιμετώπιση, ούτε το "δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή, είναι όλα fake". Έχουμε όλοι την τάση να τα βλέπουμε όλα ως άσπρο και μαύρο, και αυτό ακριβώς εκμεταλλεύονται για να μας διχάζουν, και τελικά να μας χειραγωγούν ευκολότερα, μην πέφτετε τόσο εύκολα ξανά και ξανά στην ίδια παγίδα.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, alexioannou είπε

Αδιάφορη τεχνολογία με τεράστιο κόστος αυτοκινήτου-μπαταριας και δολοφονία χρόνου.....

Αγοράζοντας αμάξι με 40.000€ που ακριβώς κάνεις οικονομία???

Θεσσαλονίκη-αθηνα με Τέσλα 11 ώρες.........

🤣😂😅😂😂😅😅😂😂

Έχετε άγνοια, ειδικά ένα Tesla κάνει το Αθήνα Θεσσαλονίκη με cruise control στα 130km/h σε 5 ώρες και κάτι, δύο στάσεις των 15 λεπτών θα χρειαστεί μόνο.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bazzil είπε

Δεν εννοώ το υδρογόνο για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βιοκαύσιμα  εννοώ. Εχουν βγει κάποιες τεχνολογίες όπως  φίλτρα μικροσωματιδίων και βιοκαύσιμα. Το θεωρώ πιο εφικτό. 

Ημίμετρα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έχετε άγνοια, ειδικά ένα Tesla κάνει το Αθήνα Θεσσαλονίκη με cruise control στα 130km/h σε 5 ώρες και κάτι, δύο στάσεις των 15 λεπτών θα χρειαστεί μόνο.

 

Που θα πρέπει να είναι αυτές οι στάσεις και πόσο θα κοστίσει το γέμισμα; 

21 λεπτά πριν, jimex είπε

Η κατανάλωση ρεύματος δεν πέφτει όσο εξελίσονται οι μπαταρίες. Ίσα ίσα, το ανάποδο, μιας και υπάρχει χώρος για περισσότερα υποσυστήματα που καταναλώνουν ρεύμα.

Σήμερα, τα ακριβά ηλεκτρικά έχουν γύρω στις 100KWh μπαταρία και δε βγάζουν ούτε 500 χιλιόμετρα με air condition ανοιχτό. Οι ηλεκτροκινητήρες επίσης έχουν αποδοτικότητα πάνω από 90%. Άρα, η μόνη λύση είναι μεγαλύτερες μπαταρίες που φορτίζουν πιο γρήγορα. Οπότε, αν υποθέσουμε πως το 2030 θα έχουμε φτάσει τις 200KWh, για να φορτίσουν σε 15 λεπτά πλήρως χρειάζεται φορτιστής 800KW, μη λαμβάνοντας υπόψη τις απώλειες της φόρτισης. Δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να φορτίσουν 200KWh σε 15 λεπτά. 

Η χώρα σήμερα έχει peaks κατανάλωσης γύρω στα 10GW. Αν φορτίζουν 20.000 αυτοκίνητα με 600KW το κάθε ένα, είναι 12GW. Δίχως να υπολογίζονται ούτε απώλειες μεταφοράς, ούτε τίποτα. Αν υπολογίσουμε ότι θέλουμε να εξηλεκτρίσουμε και τη θέρμανση, εύκολα προκύπτει ότι από το σημερινό δίκτυο στη χώρα που είναι για 10GW, θα πρέπει να πάμε γύρω στα 30GW.

Και η μεταφορά είναι δύσκολη, γιατί θέλει μέση τάση παντού μέσα στις πόλεις, και η παραγωγή που θα πρέπει να τριπλασιαστεί και θα πρέπει να γίνει κυρίως με ΑΠΕ.

Βέβαια, δεν υπάρχει και καμιά σοβαρή εναλλακτική αν θέλουμε όλοι να έχουν αυτοκίνητο.

Μόνος τρόπος είναι η πυρηνική ενέργεια αλλά κάνει τζιζ στην Ελλαδα

  • Like 3
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, malakudi είπε

Διαβάζω πάρα πολλές ανακρίβειες στα σχόλια. Δε θα μπω στη διαδικασία να τα σχολιάσω ένα ένα. Ορισμένοι παντού βλέπετε συνωμοσίες για να κλέψουν τα λεφτά των φορολογούμενων ή για να σας ελέγξουν μη τυχόν και επαναστατήσετε. Πραγματικά ότι να 'ναι.

Η κλιματική αλλαγή είναι κάτι δεδομένο πλέον. Κάποτε υπήρχαν επιστήμονες που την αμφισβητούσαν. Πλέον δεν υπάρχει κανείς. Ή αλλάζουμε και σταματάμε να εκπέμπουμε τόσο πολύ CO2 ή τελειώσαμε, αυτό που ξέραμε δε θα υπάρχει σε 30-40 χρόνια.

Ναι μολύνει και η εξόρυξη λιθίου και άλλων μεταλλευμάτων. Ναι αν τα πετάμε και δε τα ανακυκλώσουμε κάναμε μια τρύπα στο νερό. Όμως δεν υπάρχει άλλος τρόπος, πρέπει να περιοριστεί η εκπομπή CO2. Και αυτό θα γίνει μόνο με ΑΠΕ και εξηλεκτρισμό (electrification) πολλών τομέων. Όχι μόνο της αυτοκίνησης και των μεταφορών. Οι μεταφορές είναι μόλις το 25% και τα ιδιωτικά αυτοκίνητα ένα μέρος από αυτό το 25%.

jTnIHS4csIzBALdA0tIwrbC8W2U76Bj0p5t4t5W5

Θα πρέπει να προχωρήσουν και οι ΑΠΕ και ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών και της θέρμανσης και ότι άλλο μπορούμε, μήπως και καταφέρουμε να παραδώσουμε το πλανήτη στις επόμενες γενιές σε μία αξιοπρεπή κατάσταση. Θα πρέπει να αλλάξουμε και τρόπο ζωής, περισσότερα και αξιοπρεπή ΜΜΜ ώστε να μη χρειάζεται να παίρνει ο καθένας το αυτοκίνητό του. Σπίτια και πολυκατοικίες με Φ/Β, χρήση των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για time shifting της κατανάλωσης και πολλά πολλά άλλα.

Όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι το 4 % του παγκόσμιου CO2.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι το 4 % του παγκόσμιου CO2.

Όχι είναι σχεδόν το 50% του 25%, δηλαδή το 12% περίπου. Υπάρχουν τα γραφήματα στα βίντεο που έδωσα παραπάνω.

5 λεπτά πριν, james01gr είπε

Που θα πρέπει να είναι αυτές οι στάσεις και πόσο θα κοστίσει το γέμισμα; 

ΣΕΑ Αταλάντης και Λάρισα. 60KWh περίπου. Οι υπόλοιπες φορτισμένες από το σπίτι. Το κόστος τι σημασία έχει; Δεν είπε κανείς ότι το κάνουμε για να κερδίσουμε στη τσέπη μας, το κάνουμε για να μειώσουμε τις εκπομπές CO2.

Επεξ/σία από malakudi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...