alexiosdimitriadis Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 3 minutes ago, Vasilisxd said: Κάτι πολύ βασικό είναι να πέσουν οι τιμες φόρτισης. Με 0,62€/kWh δεν πάμε πουθενά, καλύτερα diesel. Σε κάποιες χώρες οι τιμες φόρτισης είναι επιδοτούμενες και βγαίνουν κάτω από 0,10€/kWh. επίσης σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη τις ώρες που η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ξεπερνάει κατα πολύ τη ζήτηση, η τιμή της kWh γίνεται αρνητική, δηλαδή σε πληρώνουν να καταναλώνεις! Έχουμε δρόμο, το θέμα είναι υπάρχει η θέληση να προχωρήσουμε, ή ό,τι γίνεται γίνεται για να δείξουμε ότι κάτι κάνουμε σαν κράτος; Γιατί οι τωρινές τιμές της kWh στην Ελλάδα καθιστούν απαγορευτική την αγορά ηλεκτρικού από ανθρώπους χωρίς πρόσβαση σε πάρκινγκ. 2
basilis_k6 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 λογικο και επομενο αλλα το αστείο ειναι οτι εδω εκτός απο εξωφρενικες τιμες ρευματος θα αυξησουν και τα διόδια γιατι τους κοστισαν οι φορτιστες που έβαλαν μεσα 😄
magictoboggan Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Από που να το πιάσεις. Τρελή κοροϊδία. Δήθεν για τη μόλυνση του πλανήτη. Η εξόρυξη λιθίου και η παραγωγή μπαταριών δε μολύνει. Οι χαλασμένες μετά από μερικά χρόνια μπαταρίες δεν μολύνουν. Οι ανεμογεννήτριες/φωτοβολταϊκά που μετά από μερικά χρόνια οι φτερωτές/πάνελ αχρηστεύονται και τις πετάνε μέσα στα δάση (αφού δεν μπορεί να ανακυκλωθεί τίποτα) δε μολύνουν. Όλα γίνονται για τον έλεγχο. Social credit score, CBDC, σου σταματάμε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σου κλείνουμε τον λογαριασμό τραπέζης γιατί έγραψες η είπες κάτι που δε μας άρεσε. Ψιλοάχρηστοι κιόλας οι φορτιστές σε αυτοκινητόδρομους αφού θα εφαρμόσουν 15 minute cities και θα πρέπει να πάρεις κρατική άδεια για να βγεις πιο έξω από την πόλη. Νάνε καλά ο Πιερράκακης! Έφερε την εξέλιξη και το μέλλον! Θα πούνε κάποιοι μην ξέροντας τι τους περιμένει. Στην Κίνα αυτά ισχύουν εδώ και χρόνια. Τώρα πάει η ιστορία και στη Βραζιλία. Αυστραλία, Καναδά, Αμερική και Ευρώπη. You will eat the bugs. 10 3 3
bazzil Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 10 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Κάτι πολύ βασικό είναι να πέσουν οι τιμες φόρτισης. Με 0,62€/kWh δεν πάμε πουθενά, καλύτερα diesel. Σε κάποιες χώρες οι τιμες φόρτισης είναι επιδοτούμενες και βγαίνουν κάτω από 0,10€/kWh. Ρε μαν, δεν είναι βιώσιμη λύση το υδρογόνο. Φαντάζεσαι να αντικαταστήσεις όλα τα βενζινάδικα με υδρογόνο ; Μιλάμε για πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ ανά εγκατάσταση. Ενας ταχυφορτιστής έχει 50.000€. Οι απώλειες που θα έχεις από την μετατροπή ηλεκτρικής ενέργειας σε υδρογόνο είναι τεράστιες. Πάνω από το 70% θα πηγαίνει χαμένο, δεν υπάρχει καν η τεχνολογία που να μπορεί να το υποστηρίξει αυτό. Μέχρι το 2035 πιθανόν να βρούνε κάτι που να κάνει εφικτή την χρήση του υδρογόνου ή να βελτιώσει τις μπαταρίες π.χ. άλλου είδους μπαταριών. Για νέα καύσιμα που έγραψα εννοούσα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
meletis11 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Για ποιο λογο η πληρωμη να μην ειναι δυνατη μετρητοις;; Τι θα απογινουν τοσοι εργαζομενοι σε πρατηρια; 1
Armoral Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Ναι γιατί πρέπει να βγάζουμε χρήματα από το ρεύμα ή να το κόβουμε άμα δε σε γουστάρουμε. 7 ώρες για να φορτίσεις το αυτοκίνητο λέμε. 12 λεπτά πριν, magictoboggan είπε Από που να το πιάσεις. Τρελή κοροϊδία. Δήθεν για τη μόλυνση του πλανήτη. Η εξόρυξη λιθίου και η παραγωγή μπαταριών δε μολύνει. Οι χαλασμένες μετά από μερικά χρόνια μπαταρίες δεν μολύνουν. Οι ανεμογεννήτριες/φωτοβολταϊκά που μετά από μερικά χρόνια οι φτερωτές/πάνελ αχρηστεύονται και τις πετάνε μέσα στα δάση (αφού δεν μπορεί να ανακυκλωθεί τίποτα) δε μολύνουν. Όλα γίνονται για τον έλεγχο. Social credit score, CBDC, σου σταματάμε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σου κλείνουμε τον λογαριασμό τραπέζης γιατί έγραψες η είπες κάτι που δε μας άρεσε. Ψιλοάχρηστοι κιόλας οι φορτιστές σε αυτοκινητόδρομους αφού θα εφαρμόσουν 15 minute cities και θα πρέπει να πάρεις κρατική άδεια για να βγεις πιο έξω από την πόλη. Νάνε καλά ο Πιερράκακης! Έφερε την εξέλιξη και το μέλλον! Θα πούνε κάποιοι μην ξέροντας τι τους περιμένει. Στην Κίνα αυτά ισχύουν εδώ και χρόνια. Τώρα πάει η ιστορία και στη Βραζιλία. Αυστραλία, Καναδά, Αμερική και Ευρώπη. You will eat the bugs. Δε ξες εσύ κάτσε σε λίγο θα σου πουν εδώ οι παντογνώστες προοδευτικοί. 4
Rattlehead Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Μην ξεχάσετε παιδιά να βάλετε και Αττική οδό ταχυφορτιστες, γιατί μπορεί να αποκλειστούν και ψοφήσουν από το κρύο,Ε;
Black Demis Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 15 minutes ago, bazzil said: Μέχρι το 2035 πιθανόν να βρούνε κάτι που να κάνει εφικτή την χρήση του υδρογόνου ή να βελτιώσει τις μπαταρίες π.χ. άλλου είδους μπαταριών. Για νέα καύσιμα που έγραψα εννοούσα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Χρήση υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει τέτοιες απώλειες από την παραγωγή μέχρι την ρόδα τυφλά να έχει οτιδιποτε άλλο μαζί βγαλμένο, γενικός Μεκ είναι ότι χειρότερο ότι αφορά απώλειες ενέργειας, μονόδρομος είναι εξέλιξη μορφών αποθήκευσης και παραγωγής ενέργειες δλδ μπαταρίες (γιατί δεδομένη στιγμή μπαταρίες λυθιου μόνο οικολογικές δεν είμαι και πάρα πολύ ακριβές λόγο σπάνιων και ακριβών υλικών) μόνο ο Κινέζος έχει κάνει βήματα σε αυτό πχ μπαταρίες σοδιου, και το ποιο συμαντικο θα πρπει να σταματήσει παραγωγή ενέργειας με χρήση κάρβουνο κλπ 1
Volga Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, oletiras είπε Ταχυφορτιστες ειναι και με 22kw ειναι και με 350kw. Καλο θα ηταν να εμπαιναν και καποιες ελάχιστες προδιαγραφες σχετικες, γιατι μας βλεπω ατελειωτες ωρες σε ουρά. 2η παράγραφος.
AtiX Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 7 λεπτά πριν, Armoral είπε Δε ξες εσύ κάτσε σε λίγο θα σου πουν εδώ οι παντογνώστες προοδευτικοί. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί και γίνεται καλύτερος πηγαίνοντας μπροστά ο κόσμος, γιατί ακόμα με λιγνίτη θα ήμασταν… 5 1
Volga Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 13 λεπτά πριν, meletis11 είπε Για ποιο λογο η πληρωμη να μην ειναι δυνατη μετρητοις;; Τι θα απογινουν τοσοι εργαζομενοι σε πρατηρια; Το μετρητοίς έχει πεθάνει πολλά χρόνια τώρα. Μπες σε ένα Super Market και ρώτα μια ταμία τα ποσοστά καρτών vs μετρητών. Σε μια 10ετία το πολύ το μετρητοίς θα είναι στα βιβλία ιστορίας της 5ης δημοτικού. 1 1
gameleon Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Τόσος σάλος για το τιποτα... Εδώ τα διυλιστήρια μπαίνουν δυναμικά στο βιοντίζελ, η ΕΕ θέλει, φορτιστές παντού και η Ιαπωνία...λέει υδρογόνο. To Mars! Elon αγάπη μου, έλα πάρε με από δω 🤣🤣
Bil79 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 45 λεπτά πριν, Choronzoon είπε πληρωνουν δλδ οι φορολογουμενοι για να ειναι ποιο θελτικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ιδιωτικων εταιριων ...... το ψεκασμα στο μεγαλειο του μα βρε κουτο ειναι οικολογχαχαχαχαχαχαχαχα!
Πέτρος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 9 λεπτά πριν, Black Demis είπε Χρήση υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει τέτοιες απώλειες από την παραγωγή μέχρι την ρόδα τυφλά να έχει οτιδιποτε άλλο μαζί βγαλμένο, γενικός Μεκ είναι ότι χειρότερο ότι αφορά απώλειες ενέργειας, μονόδρομος είναι εξέλιξη μορφών αποθήκευσης και παραγωγής ενέργειες δλδ μπαταρίες (γιατί δεδομένη στιγμή μπαταρίες λυθιου μόνο οικολογικές δεν είμαι και πάρα πολύ ακριβές λόγο σπάνιων και ακριβών υλικών) μόνο ο Κινέζος έχει κάνει βήματα σε αυτό πχ μπαταρίες σοδιου, και το ποιο συμαντικο θα πρπει να σταματήσει παραγωγή ενέργειας με χρήση κάρβουνο κλπ Δεν μιλάμε για μεκ με το υδρογόνο.
Choronzoon Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 20 λεπτά πριν, meletis11 είπε Για ποιο λογο η πληρωμη να μην ειναι δυνατη μετρητοις;; Τι θα απογινουν τοσοι εργαζομενοι σε πρατηρια; καποιο pass θα τους καλυψει και αυτους , 300 το μηνα θα λεμε και ευχαριστω , ολα για το καλο του πλανητη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα