Crash24 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Μέχρι το 2028, θα πρέπει να υπάρχουν ταχυφορτιστές τουλάχιστον κάθε 60 χιλιόμετρα στους βασικούς αυτοκινητόδρομους της ΕΕ. Αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό μέτρο από τα πολλά που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τη βελτίωση της φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Άλλα επικεντρώνονται στην αύξηση της ταχύτητας φόρτισης και στη διευκόλυνση της πληρωμής της φόρτισης. Όλα αποτελούν μέρος της δέσμης μέτρων της ΕΕ "Fit for 55", με στόχο τη μείωση των εκπομπών κατά 55% έως το 2030. Ο κανόνας της μέγιστης απόστασης για τους γρήγορους φορτιστές ισχύει για το Trans-European Transport Network (TEN-T), ένα δίκτυο βασικών διαδρόμων κυκλοφορίας σε ολόκληρη την ΕΕ συνολικού μήκους 24.500 χιλιομέτρων. Οι επιβαλλόμενοι ταχυφορτιστές κατά μήκος αυτών των δρόμων πρέπει όλοι να έχουν ισχύ τουλάχιστον 400 kW έως το 2026 και 600 kW έως το 2028. Ειδικά για τα ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επέβαλε την υποχρέωση να υπάρχουν σημεία φόρτισης σε απόσταση το πολύ 120 χλμ. μεταξύ τους έως το 2028 τουλάχιστον στο μισό δίκτυο, με κάθε φορτιστή βαρέως τύπου να έχει ισχύ από 1.400 έως 2.800 kW, ανάλογα με τον δρόμο. Εκτός από αυτές τις ελάχιστες απαιτήσεις για την πυκνότητα και την ταχύτητα του δικτύου γρήγορων φορτιστών, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επιθυμεί επίσης μεγαλύτερη απλότητα και διαφάνεια όσον αφορά την πληρωμή. Όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να μπορούν να πληρώνουν με κάρτες ή ανέπαφες συσκευές αφού επί του παρόντος, ορισμένα δίκτυα φόρτισης απαιτούν συνδρομές ή το κατέβασμα εφαρμογών στο smartphone. Επιπλέον όλες οι τιμές πρέπει να εμφανίζονται με σαφήνεια στους πελάτες: σε ευρώ ανά kW ή ανά λεπτό/συνεδρία. Μέχρι το 2027, η ΕΕ θα αναπτύξει μια δημόσια βάση δεδομένων για τους σταθμούς φόρτισης, με πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση, τη διαθεσιμότητα και τους χρόνους αναμονής. Χωρίς να ξεχνάει άλλες βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις για τα οχήματα εσωτερικής καύσης, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έδωσε εντολή για τουλάχιστον έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χιλιόμετρα κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων TEN-T μέχρι το 2031. Οι νέοι κανόνες για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων έχουν ήδη εγκριθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αλλά θα τεθούν σε ισχύ μόλις έξι μήνες μετά την έγκρισή τους από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο. Σε μια ξεχωριστή κίνηση, το Ηνωμένο Βασίλειο διατύπωσε παρόμοιες προτάσεις για τη βελτίωση της διαθεσιμότητας και της αξιοπιστίας της δημόσιας φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Για παράδειγμα: η βρετανική κυβέρνηση θέλει να μειώσει το ποσοστό των σταθμών φόρτισης που βρίσκονται εκτός λειτουργίας από 8% το 2019 σε 1% (όπως συμβαίνει ήδη στην Ολλανδία) και θα απαιτήσει από τους φορείς εκμετάλλευσης σταθμών φόρτισης να παρέχουν 24ωρη τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για τους πελάτες τους. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Iamkontzo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 8 minutes ago, Mesqal said: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
oletiras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Ταχυφορτιστες ειναι και με 22kw ειναι και με 350kw. Καλο θα ηταν να εμπαιναν και καποιες ελάχιστες προδιαγραφες σχετικες, γιατι μας βλεπω ατελειωτες ωρες σε ουρά. 1
whitehed Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Μπίζνες μπίζνες μπίζνες εδώ βέβαια μίζες μίζες μίζες. 7 3
jimex Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, oletiras said: Ταχυφορτιστες ειναι και με 22kw ειναι και με 350kw. Καλο θα ηταν να εμπαιναν και καποιες ελάχιστες προδιαγραφες σχετικες, γιατι μας βλεπω ατελειωτες ωρες σε ουρά. Γράφει το άρθρο: 400KW τουλάχιστον από το 2026, 600KW τουλάχιστον από το 2028. Και τουλάχιστον 1.4MW για φορτηγά/λεωφορεία. Αν αναλογιστεί κανείς ότι κάθε σταθμός θα πρέπει να έχει αρκετούς φορτιστές, ώστε πολλά αυτοκίνητα να φορτίζουν ταυτόχρονα, οι υποδομές που θα χρειαστεί κάθε σταθμός θα πρέπει να είναι της τάξης των αρκετών MWs και αντίστοιχες υποδομές θα πρέπει να φτιαχτούν σιγά-σιγά και μέσα στις πόλεις. Τα σημερινά δίκτυα δεν επαρκούν ούτε για αστείο. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2023 από jimex 8 2
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Και αφού γίνουν όλα αυτά και αφού πουλήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα 'αλλάξει' η τεχνολογία και θα πρέπει (για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος) να αγοράσουμε τα νέα σούπερ - ντούπερ αυτοκίνητα με υδρογόνο... Και πάλι από την αρχή... 😇
kr0m Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Spoiler v8_f1.mp4 Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2023 από kr0m
mitsos044 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Με μια πρόχειρη ματιά στο χάρτη βλέπω σύνδεση Λάρισα-Ηγουμενίτσα, ένα δρόμο που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Εκεί στην ΕΕ είστε σίγουροι? γιατί μας βλέπω να καρφώνουμε ταχυφορτιστές στα χωράφια και στις βουνοκορφές για να μην χαθούν τα ΕΣΠΑ.
Choronzoon Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 πληρωνουν δλδ οι φορολογουμενοι για να ειναι ποιο θελτικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ιδιωτικων εταιριων ...... το ψεκασμα στο μεγαλειο του 7
bazzil Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δεν παίζονται με τίποτε. Αν δεν αλλάξει η τεχνολογία δεν παίζει να γίνει κάτι. Καλύτερα ρίξτε λεφτά σε νέου είδους καύσιμα. το υδρογόνο πιο γρήγορα θα εξελιχθεί 1
Vasilisxd Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Κάτι πολύ βασικό είναι να πέσουν οι τιμες φόρτισης. Με 0,62€/kWh δεν πάμε πουθενά, καλύτερα diesel. Σε κάποιες χώρες οι τιμες φόρτισης είναι επιδοτούμενες και βγαίνουν κάτω από 0,10€/kWh. 9 minutes ago, bazzil said: Δεν παίζονται με τίποτε. Αν δεν αλλάξει η τεχνολογία δεν παίζει να γίνει κάτι. Καλύτερα ρίξτε λεφτά σε νέου είδους καύσιμα. το υδρογόνο πιο γρήγορα θα εξελιχθεί Ρε μαν, δεν είναι βιώσιμη λύση το υδρογόνο. Φαντάζεσαι να αντικαταστήσεις όλα τα βενζινάδικα με υδρογόνο ; Μιλάμε για πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ ανά εγκατάσταση. Ενας ταχυφορτιστής έχει 50.000€. Οι απώλειες που θα έχεις από την μετατροπή ηλεκτρικής ενέργειας σε υδρογόνο είναι τεράστιες. Πάνω από το 70% θα πηγαίνει χαμένο, δεν υπάρχει καν η τεχνολογία που να μπορεί να το υποστηρίξει αυτό. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2023 από Vasilisxd 9
biohazard7720 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 11 λεπτά πριν, mitsos044 είπε Με μια πρόχειρη ματιά στο χάρτη βλέπω σύνδεση Λάρισα-Ηγουμενίτσα, ένα δρόμο που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Εκεί στην ΕΕ είστε σίγουροι? γιατί μας βλέπω να καρφώνουμε ταχυφορτιστές στα χωράφια και στις βουνοκορφές για να μην χαθούν τα ΕΣΠΑ. Υποχρεωτικά φορτιστές εκτός δρόμου για τα διάφορα pickup (cybertruck, f150 lighting, rivian r1t κλπ). Δίπλα στην παροχή του αγροτικού ρεύματος για την πομόνα του μπαρμπα-Μήτσου, τραβάμε ενα καλώδιο ακόμα και φυτέβουμε φορτιστή
Kostasspil Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Πάρτυ θα κάνουν οπαδοί γνωστής Ιταλικής ομάδας όταν έρθει αυτό και στην Ελλάδα 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα