Λύση nick_souvlaki Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Λύση Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, sayyid1099 said: Από πού τεκμαίρεται αυτό; Εγώ θα έλεγα από 3 σημεία: 1) Δεν σου χρεώνει άλλο πάγιο για το μήνα, άρα έμμεσα αναγνωρίζουν ότι δεν παίρνεις υπηρεσίες από αυτούς πλέον. 2) Κλείνουν τις πληρωμές με εκκαθάριση-επιστροφή παγίων μήνα και πληρώνεις το πρόστιμο-εξοπλισμό, ότι είναι αυτό 3) Ότι μετά από το διάστημα που μεσολάβησε (από Μάιο), ήρθε μόνο αυτός και από ότι κατάλαβα για αυτόν σε ενόχλησαν – άμα ήταν και άλλα θα σε ενοχλούσαν και για άλλους (από Μάιο μέχρι τώρα) Αλλά άμα θες να είσαι σίγουρος, πάρε τους τηλέφωνο και ρώτα για να υπάρχει στο σύστημα καταγεγραμμένη η κλήση. Πήγαινε και από ένα μαγαζί Cosmote ή Γερμανός να τα πληρώσεις και ζήτα άμα μπορούν να σου γράψουν πάνω ότι είναι εκκαθαριστικός, ότι δεν υπάρχει συμβόλαιο ενεργό, ότι εξόφλησες ή κάτι τέτοιο (άμα γίνεται – ρώτα και στο τηλέφωνο για αυτό - πες ότι το θες επειδή σε ενόχλησε και η δικηγορική εταιρεία για να είσαι καλυμμένος άμα σε ξαναενοχλήσουν) Εμένα όταν έκλεισα το συμβόλαιο με τη Cosmote μου είπαν ότι το ποσό είναι το εκκαθαριστικό και τηλεφωνικά και στο μαγαζί. Δεν ζήτησα κάτι γραπτώς βέβαια... απλά θεώρησα ότι όλα οκ. Θα δείξει τον άλλο μήνα, άλλα δεν πιστεύω να έχω θέμα. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2023 από nick_souvlaki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα