Προς το περιεχόμενο

Golf tsi 2008 1.4


nikos2344

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

Τιμη; Για κανα 4k πιστευω αξιζει, αντε 4.5 αν δε θελει τπτ που το αποκλειω. 

Πρίν από 3 χρόνια θα το έπαιρνες σε αυτή τη τιμή. Τώρα ρίξε μια ματιά στο car και θα καταλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 minutes ago, Christos84# said:

Πρίν από 3 χρόνια θα το έπαιρνες σε αυτή τη τιμή. Τώρα ρίξε μια ματιά στο car και θα καταλάβεις.

Αλλο τι ζητανε και αλλο ποσο φευγουν τελικα... (ειδικα αυτα 15+ ετων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας λέει «παρε Yaris». Μόνο που στην ίδια τιμή με Golf V, μόνο Yaris του 2000 υπάρχει περίπτωση να βρεις. Και έχοντας οδηγήσει και τα δυο, δεν έχει καμία σχέση.

Αλλος ένας λέει «παρε φορντ με 75 άλογα». Υπάρχει περίπτωση αυτό να ικανοποιήσει κάποιον που ψάχνεται για TSI?

Στο δια ταύτα τώρα, το έχει η μάνα μου. Την έκδοση με τα 140 hp. Η κατανάλωση είναι πολύ κομπλέ. Εκτός πόλης είναι 5.5-6.5 με σχετικά οικονομική οδήγηση. Με πολλή προσπάθεια το έχω φτάσει και 5. Με AC και 7.5. Εντός πόλης σε μποτιλιάρισμα πάει 13-14. Χωρίς μποτιλιάρισμα 9-10. 
 

Είναι αρκετά άνετο αμάξι. Εγώ έχω άστρα ίδιας χρονολογίας και δεν έχει καμία σχέση.

Σχετικά αξιόπιστο είναι αλλά, όποτε σου πετάξει βλάβη, θα στοιχίσει αρκετά. Έχει ακριβά ανταλλακτικά. Και τα σέρβις είναι επίσης ακριβούτσικα.

Βέβαια όποιο αμάξι 15ετιας πάρεις είναι λίγο τζόκερ. Δεν ξέρεις τι συντήρηση του έκανε ο προηγούμενος. 

Επεξ/σία από GodzillaCover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, GodzillaCover said:

Βέβαια όποιο αμάξι 15ετιας πάρεις είναι λίγο τζόκερ. Δεν ξέρεις τι συντήρηση του έκανε ο προηγούμενος. 

αυτο ακριβος να συγκρατηθεί απο το thread, οτι και να πάρεις από την στηγμη που αμάξι έχει τετοια ηλικία δεν ξέρεις τι θα βγαλει (οτι θα βγαλει ειναι το μόνο σίγουρο το θέμα ειναι ποσο θα πλυρωσεις και ποσες φορες και ποσο συντομα θα ξανα βγαλει κατι αλλο καθος σε αυτη την ηλικία όλα αρχίζουν και σπανε )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι καποιος που θελει  να παρει αμαξι 15ετιας

1.Δεν εχει την οικονομικη ανεση να παρει καινουργιο.

2.Εχει αλλα το θελει για δευτερο,για το χωριο,για το γιο,για την γυναικα.

Για να ρωταει για tsi σιγουρα δεν θελει να παρει κουβα με ροδες .

ΥΓ Και εγω του 2006 εχω με 12 χρόνια προγραμμα και λουλούδι.Μονο καδενα έχω αλλαξει και ενα σιαθητηρα(δεν θυμαμαι ποιον)

1.Ναι θελω να το αλλαξω αλλα πλεον εχω τρια αυτοκινητα και δεν ξερω ποιο να παρω να με εξυπηρετησει.

2.Καινουργιο δεν θα επαιρνα ποτε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρόνων αμάξι μια χαρά σύγχρονο μπορεί να είναι και να έχει όλα τα βασικά, abs, αρκετούς αερόσακους, esp κτλ.

Τώρα αν δεν έχει το σύστημα για τις λωρίδες ή adaptive cruise control και κάτι τέτοια σιγά τις ελλείψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zio10 είπε

15 χρόνων αμάξι μια χαρά σύγχρονο μπορεί να είναι και να έχει όλα τα βασικά, abs, αρκετούς αερόσακους, esp κτλ.

Τώρα αν δεν έχει το σύστημα για τις λωρίδες ή adaptive cruise control και κάτι τέτοια σιγά τις ελλείψεις.

Το συγκεκριμένο Golf VI έχει 7 αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό,ο 7ος για τα γόνατα του οδηγού,ειχε και για τους πίσω σαν extra,ABS,ESP,ASR,EDS,Hill Assist και πολλά άλλα.Οχι και λίγα για 15 ετών αμάξι.5 αστέρια και 36/37 πόντους στο NCAP.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2023 στις 9:23 ΜΜ, zio10 είπε

15 χρόνων αμάξι μια χαρά σύγχρονο μπορεί να είναι και να έχει όλα τα βασικά, abs, αρκετούς αερόσακους, esp κτλ.

Τώρα αν δεν έχει το σύστημα για τις λωρίδες ή adaptive cruise control και κάτι τέτοια σιγά τις ελλείψεις.

Σύγχρονο δεν είναι. 20 ετών θεωρείται youngtimer και στα 30 κλασσικό (ναι, ένα Fiat Cinquecento θεωρείται κλασσικό αυτοκίνητο). Όσα σέρβις και αν κάνεις, όσα λάδια και αν αλλάξεις, ακόμη και η τελευταία βίδα είναι 15 ετών με ηλικία 200κ+ χιλιόμετρα. Εκτός αν σκοπεύει κάποιος να αλλάξει και την τελευταία βίδα (nut and bolt rebuild), που τότε απλά θα έπαιρνε καινούργιο χωρίς να το λύσει και το δέσει ξανά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, listerstorm είπε

ναι, ένα Fiat Cinquecento θεωρείται κλασσικό αυτοκίνητο).

Κλασικό αυτοκίνητο είναι ένα με ιστορικό ενδιαφέρον,που είναι συλλεκτικό και αξίζει να διατηρηθεί ή να αποκατασταθεί παρά να αποσυρθεί.Και αυτά κοστίζουν μερικές  δεκαδες χιλιάδες ευρώ εως πολλες  δεκαδες χιλιάδες ευρω.Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι παλιό,είναι και κλασσικο.

Το Cinquecento δεν είναι κάτι τέτοιο.Μπορει να είναι άριστα συντηρημένο αλλα αξία δεν έχει.

Αναλογα πάντα το αμάξι.

Τελος σύγχρονα αμάξια είναι του 2023-2024.

Το  Golf του 2008 με το Golf του 2023 δεν έχει και τρομερές διαφορές στο θέμα ασφάλειας .Απλά το καινούριο έχει πιο πολλά μπιχλιμπίδια.Μιλάμε για ίδιες εκδόσεις,μοτέρ κλπ.Εννοείται φυσικά ότι το καινούριο είναι η καλύτερη επιλογή.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/7/2023 στις 3:21 ΜΜ, nikos2344 είπε

Να κινηθώ προς smart 451 1000ρι ή μήπως σε bmw 316 παλιά

Πως τα εχεις μπλεξει τοσο,golf/smart/316?
Το ενα ειναι αμαξι,το αλλο ειναι κουβας,το τριτο ειναι μπουρουχα.

Στις 27/7/2023 στις 8:35 ΜΜ, GodzillaCover είπε

Και έχοντας οδηγήσει και τα δυο, δεν έχει καμία σχέση.

Θες να μας πεις κατι παραπανω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, jmmys είπε

Κλασικό αυτοκίνητο είναι ένα με ιστορικό ενδιαφέρον,που είναι συλλεκτικό και αξίζει να διατηρηθεί ή να αποκατασταθεί παρά να αποσυρθεί.Και αυτά κοστίζουν μερικές  δεκαδες χιλιάδες ευρώ εως πολλες  δεκαδες χιλιάδες ευρω.Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι παλιό,είναι και κλασσικο.

Το Cinquecento δεν είναι κάτι τέτοιο.Μπορει να είναι άριστα συντηρημένο αλλα αξία δεν έχει.

Αναλογα πάντα το αμάξι.

Τελος σύγχρονα αμάξια είναι του 2023-2024.

Το  Golf του 2008 με το Golf του 2023 δεν έχει και τρομερές διαφορές στο θέμα ασφάλειας .Απλά το καινούριο έχει πιο πολλά μπιχλιμπίδια.Μιλάμε για ίδιες εκδόσεις,μοτέρ κλπ.Εννοείται φυσικά ότι το καινούριο είναι η καλύτερη επιλογή.

 

 Η FIVA έχει διαφορετική άποψη.

https://fiva.org/en/commission/technical-commission/

Αναφορά σε κείμενο
  • FIVA defines a historic vehicle as a mechanically propelled road vehicle at least 30 years old, preserved and maintained in a historically correct condition, which is not used as means of daily transport and which is, therefore, part of our technical and cultural heritage.
  • FIVA defines a youngtimer as a mechanically propelled road vehicle between 20 and 29 years old, in good condition and preservation, which is usually used for leisure purposes and may become eligible for a FIVA Identity Card when it reaches 30 years of age.

Από κάποιον που έχει κουραστεί να βλέπει σκαραβαίους (αερόψυκτοι κουβάδες) να μοστράρονται ως ιστορικοί και να είναι και εγγεγραμένοι σε λέσχες. Αξία λοιπόν συμφωνούμε ότι δεν έχει, αλλά η FIVA έχει διαφορετική γνώμη (και αυτή δεχόμαστε).

Επεξ/σία από listerstorm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, listerstorm είπε

Από κάποιον που έχει κουραστεί να βλέπει σκαραβαίους (αερόψυκτοι κουβάδες) να μοστράρονται ως ιστορικοί και να είναι και εγγεγραμένοι σε λέσχες.

Τι να κάνουμε φίλε μου.Κάποια παλιά οχήματα εχουν ενδιαφέρον για πολύ κόσμο,π.χ. ένα VW T2,

κάποια άλλα όχι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...