Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τη στιγμή που θα είναι καινούργια μια χαρά θα είναι σε σχέση με τα τελειωμένα που προφανως έχει πάνω το αμαξι. Προφανως ένα μη επώνυμο αμορτισέρ δεν είναι deal breaker σε 22 χρόνων αμαξι . Βέβαια πρέπει να σκεφτείς πως αν ζορίζεσαι τώρα στα 50€ ενός αμορτισέρ πως είσαι τόσο σίγουρος ότι θα αλλάξεις το αμαξι σε 2 χρόνια όπως πιστεύεις και όχι σε 4-5 όποτε τα λιγότερα χλμ που μπορεί να αποδώσει  δεν θα τα βρες μπροστά σου στο μέλλον 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Morosana είπε

Από τη στιγμή που θα είναι καινούργια μια χαρά θα είναι σε σχέση με τα τελειωμένα που προφανως έχει πάνω το αμαξι. Προφανως ένα μη επώνυμο αμορτισέρ δεν είναι deal breaker σε 22 χρόνων αμαξι . Βέβαια πρέπει να σκεφτείς πως αν ζορίζεσαι τώρα στα 50€ ενός αμορτισέρ πως είσαι τόσο σίγουρος ότι θα αλλάξεις το αμαξι σε 2 χρόνια όπως πιστεύεις και όχι σε 4-5 όποτε τα λιγότερα χλμ που μπορεί να αποδώσει  δεν θα τα βρες μπροστά σου στο μέλλον 

Δεν είναι ότι με ζορίζει τρελά αυτό το +50€. Απλά βάσει χιλιομέτρων και χρήσης, μάλλον είναι περιττό.

Ας πούμε ότι το θέμα της αντικατάστασής του είναι δρομολογημένο, αν και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Βέβαια, και 5 χρόνια να το κρατούσα, πάλι τα χιλιόμετρα θα ήταν λίγα.

Όπως και να 'χει, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τίποτα δεν θα πάρει παραπάνω επειδή έχει αμορτισερ sachs ή λάστιχα michelin ή καινούργια    Yuasa μπαταρία.

 

Αυτό λέω και εγώ. Αυτός που θα ψάχνει αμάξι με 1.000-1.500€, και σε κατάσταση καινούριου να είναι τα ίδια θα δώσει.

Επεξ/σία από GiorgosT

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...