Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή αμορτισέρ σε FIAT Stilo (Ashika - Japanparts)


GiorgosT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

 

Πλέον, εδώ και καιρό, το παλιό μας Stilo πηγαίνει σα βάρκα και έφτασε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ μετά από 200.000χλμ από την τελευταία αλλαγή.

Για γνήσια δε γίνεται καν συζήτηση με τις χρεώσεις της αντιπροσωπείας.

Ξέρω ότι μια σίγουρη λύση είναι τα KYB και στα ίδια περίπου λεφτά τα Monroe Reflex, τα οποία από ό,τι ξέρω κάθονται πολύ καλά στα Stilo. Επειδή όμως, πλέον, το αυτοκίνητο κάνει λίγα χιλιόμετρα (~7.000/χρόνο από 25.000+ που έκανε παλιότερα), θα το κρατήσουμε το πολύ δύο χρόνια ακόμη και προφανώς δεν έχω διάθεση να ξοδεύω περιττά ποσά για ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο (δε μου περισσεύουν), κοιτάω και για άλλες μάρκες, πιο οικονομικές. 

Εννοείται ότι δεν θέλω βάλω κάτι που θα είναι λιγότερο ασφαλές. Βρήκα ένα σετ Japanparts (Ashika M00192) στα 130€ όταν τα Sachs έχουν 185€ και τα KYB Excel G 218€.

Το ερώτημα μου, για να γίνω απολύτως σαφής, είναι το εξής: Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε για το πολύ ακόμη 20.000χλμ. δε με ενδιαφέρει αν τα αμορτισέρ θα βγάλουν 100.000+ αλλά σε αυτά τα λίγα χλμ που θα κάνουμε να κρατήσουν όπως και άλλα πιο ακριβά. Γνωρίζει κάποιος αν τα συγκεκριμένα (Ashika) είναι της προκοπής, έστω και με μικρότερη συνολική αντοχή στον χρόνο; Αν είναι από την αρχή "μάπα" προφανώς και απορρίπτονται, με την ασφάλεια δεν παίζουμε. Επομένως, αν γνωρίζει κανείς να μου πει τι παίζει με τη συγκεκριμένη μάρκα, θα με βοηθούσε πολύ.

Μπορεί αυτά τα 90€ ή 50€ επιπλέον που κοστίζουν τα άλλα για κάποιους να μην είναι πολλά, για εμένα όμως δεν είναι αμελητέο ποσό και πόσω δε μάλλον από τη στιγμή που το αυτοκίνητο θα γράψει λίγα χλμ και για μικρό χρονικό διάστημα.

Επεξ/σία από GiorgosT
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν εχω ιδεα για ashika νομιζω οτι τα εχω δει μερικες φορες σε καταλογους (ειτε ονλαιν ειτε σε μαγαζια με ανταλλακτικα) ουτε τα εχω δει να τα εχει βαλει αλλος. Εγω προσωπικα θα πηγαινα σε Sachs που ειναι αρκετα ποιοτικα και τα βρηκες και σε καλη τιμη.

(ΚΥΒ/MONROE στις χαμηλες σειρες δεν εχουν τρελη διαφορα ισως ενα κλικ πανω τα ΚΥΒ)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

..

Δεν είναι θέμα "αγάπης" προς το όχημα.

Όταν πλέον κάνει ελάχιστα χλμ και υπάρχει συγκεκριμένος χρονικός ορίζοντας αντικατάστασής του, οποιοδήποτε έξοδο δεν προσφέρει σε ασφάλεια και λειτουργικότητα το θεωρώ απολύτως περιττό, δεδομένου ότι δε μου τρέχουν από τα μπατζάκια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 25/07/2023 at 07:41, GiorgosT said:

Καλημέρα,

 

Πλέον, εδώ και καιρό, το παλιό μας Stilo πηγαίνει σα βάρκα και έφτασε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ μετά από 200.000χλμ από την τελευταία αλλαγή.

Για γνήσια δε γίνεται καν συζήτηση με τις χρεώσεις της αντιπροσωπείας.

Ξέρω ότι μια σίγουρη λύση είναι τα KYB και στα ίδια περίπου λεφτά τα Monroe Reflex, τα οποία από ό,τι ξέρω κάθονται πολύ καλά στα Stilo. Επειδή όμως, πλέον, το αυτοκίνητο κάνει λίγα χιλιόμετρα (~7.000/χρόνο από 25.000+ που έκανε παλιότερα), θα το κρατήσουμε το πολύ δύο χρόνια ακόμη και προφανώς δεν έχω διάθεση να ξοδεύω περιττά ποσά για ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο (δε μου περισσεύουν), κοιτάω και για άλλες μάρκες, πιο οικονομικές. 

Εννοείται ότι δεν θέλω βάλω κάτι που θα είναι λιγότερο ασφαλές. Βρήκα ένα σετ Japanparts (Ashika M00192) στα 130€ όταν τα Sachs έχουν 185€ και τα KYB Excel G 218€.

Το ερώτημα μου, για να γίνω απολύτως σαφής, είναι το εξής: Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε για το πολύ ακόμη 20.000χλμ. δε με ενδιαφέρει αν τα αμορτισέρ θα βγάλουν 100.000+ αλλά σε αυτά τα λίγα χλμ που θα κάνουμε να κρατήσουν όπως και άλλα πιο ακριβά. Γνωρίζει κάποιος αν τα συγκεκριμένα (Ashika) είναι της προκοπής, έστω και με μικρότερη συνολική αντοχή στον χρόνο; Αν είναι από την αρχή "μάπα" προφανώς και απορρίπτονται, με την ασφάλεια δεν παίζουμε. Επομένως, αν γνωρίζει κανείς να μου πει τι παίζει με τη συγκεκριμένη μάρκα, θα με βοηθούσε πολύ.

Μπορεί αυτά τα 90€ ή 50€ επιπλέον που κοστίζουν τα άλλα για κάποιους να μην είναι πολλά, για εμένα όμως δεν είναι αμελητέο ποσό και πόσω δε μάλλον από τη στιγμή που το αυτοκίνητο θα γράψει λίγα χλμ και για μικρό χρονικό διάστημα.

Μου κανει εντυπωση που ειναι πιο φτηνα τα sachs απο τα kyb.

Ειμαι και εγω σε αναζητηση αλλα τα sachs ηταν 230 και τα kyb 180. Δεν εχω αποφασισει ακομα αλλα μαλλον στα sachs θα παω.

Ρωτα σε καποιον εξειδικευμενο με αναρτησεις, η στο συνεργειο που θα τα βαλεις ποια ειναι η πιο οικονομικη επιλογη και τι διαφορες θα εχει

Εγω παντως θα εβαζα το πιο φτηνο επωνυμο που παιζει (συνηθως τα kyb ειναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απορώ τι συζητάμε με 60ευρώ διαφορά στα Sachs.

μιλώντας φυσικά για το ζήτημα επώνυμου και ασφάλειας που αυτό προσφέρει στη διαφορά τιμής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/7/2023 στις 11:56 ΜΜ, greekfragma είπε

απορώ τι συζητάμε με 60ευρώ διαφορά στα Sachs.

μιλώντας φυσικά για το ζήτημα επώνυμου και ασφάλειας που αυτό προσφέρει στη διαφορά τιμής. 

Μάλλον δε διάβασες την αρχική μου ανάρτηση. Γράφω ότι προφανώς αν τίθεται θέμα ασφάλειας δεν το συζητάμε. Αν όμως βγάλει 50 αντί για 100 χιλιάδες χιλιόμετρα και κατά τα άλλα είναι εξίσου ασφαλής επιλογή, ακόμη και αυτά τα 60€ τα θεωρώ περιττό έξοδο. Και γι αυτό ρωτάω αν κάποιος γνωρίζει για τα συγκεκριμένα. Διαφορετικά, κατευθείαν τα Sachs.

22 ώρες πριν, tzotzo είπε

αν το πουλησεις δεν θα πεις στον αγοραστη οτι εχει καινουρια αμορτισερ;

Όταν έρθει η ώρα θα είναι 25 χρόνων αυτοκίνητο. Ό,τι και να πω (και να ισχύει) κάνα 1.200άρι θα φύγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν στεκει η λογικη σου. Το αυτοκινητο ειναι ενα εργαλειο που σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β. Το βασικο ειναι να σε παει. Το δευτερο ειναι να σε παει με ασφαλεια.Δεν μπορεις να προεξοφλησεις ουτε την διαρκεια ζωης των αμορτισερ ουτε την ασφαλεια τους. Οποτε αν εσυ θεωρησεις περιττο εξοδο τα 60€ και τελικα τα φθηνότερα σου χαλασουν πριν την προβλεψη που εχεις κανει θα τα πληρωσεις διπλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzotzo είπε

δεν στεκει η λογικη σου. Το αυτοκινητο ειναι ενα εργαλειο που σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β. Το βασικο ειναι να σε παει. Το δευτερο ειναι να σε παει με ασφαλεια.Δεν μπορεις να προεξοφλησεις ουτε την διαρκεια ζωης των αμορτισερ ουτε την ασφαλεια τους. Οποτε αν εσυ θεωρησεις περιττο εξοδο τα 60€ και τελικα τα φθηνότερα σου χαλασουν πριν την προβλεψη που εχεις κανει θα τα πληρωσεις διπλά. 

Δεν έχεις πιάσει τη λογική μου. Κάποιος που έχει γνώση για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ που ρώτησα μπορεί να μας πει αν είναι ασφαλή ή όχι. Αυτό ρωτάω. Αν δεν είναι, δεν τίθεται θέμα αγοράς τους.

Και εξηγώ ότι αν αυτό που χάνεις αγοράζοντας αυτά, είναι μόνο η διάρκεια ζωής τους, δε με ενδιαφέρει καθόλου γιατί το αυτοκίνητο πλέον κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα, επομένως το αν θα πάνε 50.000 αντί 100.000χλμ είναι πρακτικά αδιάφορο εξ ου και θεωρώ περιττό το οτιδήποτε παραπάνω. Δε λέω ότι θα πάνε τόσο ή λιγότερο ή περισσότερο. Αυτό ρωτώ να μάθω.

 

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οτι και να βάλεις καλυτερα απο αυτά που έχει τώρα θα είναι.Οπότε βάλε τα πιο φτηνά να ξεμπερδευεις.

Καλά, εννοείται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε απλά ελληνικά.

το αμάξι όπως λες δε κάνει χιλιόμετρα και θα το πουλήσεις κιόλας.

στην αγγελία θα αναφέρεις και πρόσφατα αλλαγή αμορτισέρ με Sachs άρα θα πάρεις εύκολα πίσω το 60ευρω + την αξία των αμορτισέρ και τοποθέτησης στη τιμή πώλησης.

συνεχίζω να μη κατανοώ που βρίσκεται η δυσκολία της επιλογής sachs για 60ευρώ. κόψε κάτι άλλο και βρες αυτά τα 60ευρώ μιας και προέχει η οδηγική ασφάλεια να τσουλάς πάνω σε σωστά αμορτισέρ και όχι πάνω στα σκέτα ελατήρια με τερματισμένες σκασμένες μπουκάλες από τα σάπια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάλε τα ashika είναι καλό brand απλά ίσως είναι πιο σκληρό το αμάξι δε σχέση με τα Sachs αν δεν σε πειράζει τότε άφοβα είναι αξιόπιστα 

Αν θες σίγουρη λύση 100% πας στα Sachs για "μαγικό χαλί" που λεμε

Επεξ/σία από Fordakias7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

σε απλά ελληνικά.

το αμάξι όπως λες δε κάνει χιλιόμετρα και θα το πουλήσεις κιόλας.

στην αγγελία θα αναφέρεις και πρόσφατα αλλαγή αμορτισέρ με Sachs άρα θα πάρεις εύκολα πίσω το 60ευρω + την αξία των αμορτισέρ και τοποθέτησης στη τιμή πώλησης.

συνεχίζω να μη κατανοώ που βρίσκεται η δυσκολία της επιλογής sachs για 60ευρώ. κόψε κάτι άλλο και βρες αυτά τα 60ευρώ μιας και προέχει η οδηγική ασφάλεια να τσουλάς πάνω σε σωστά αμορτισέρ και όχι πάνω στα σκέτα ελατήρια με τερματισμένες σκασμένες μπουκάλες από τα σάπια.

Τίποτα δεν θα πάρει παραπάνω επειδή έχει αμορτισερ sachs ή λάστιχα michelin ή καινούργια    Yuasa μπαταρία.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...