tsopanos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Επειδή θα πάρει μέρες να τα ξαναγράψω σας βάζω τις καταγγελίες μου όπως τις έστειλα στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτη στο υπουργειο αναπτυξης. Είμαι αρκετά ταλαιπωρημένος οπότε συγνώμη για τα λάθη. ΠΡΩΤΗ,τους έστειλα την συνομιλία μου στο facebook με την εκπρόσωπο εξυπηρέτησης Καλησπερα σας,η ταλαιπωρια στην οποια με υποβαλατε θα μου μεινει αξεχαστη αλλα δεν τελειωνει εδω το θεμα,μιας και ο τελευταιος εκπροσωπος σας με τον οποιο μιλησα στις 2 περιπου το μεσημερι αρνηθηκε οτιδηποτε εκτος οτι η παραγγελια που εκανα προχθες στο καταστημα της Θηβων ηταν να παραδοθει σημερα 1/7, Παραγγειλα το κλιματιστικο αυτο την Πεμπτη 29/6 απο το καταστημα της Θηβων με τις εξης διαβεβαβιωσεις....αλλοιως δεν το παραγγελνα,οτι η παραδοση θα γινει σημερα...ηταν να γινει την Δευτερα αλλα ζητησα αλλαγη και εγινε δεκτο,χθες με sms με ενημερωσατε οτι η παραγγελια μου ειναι σε εξελιξη και δεν θα περιμενω πολυ ακομα,5.51μμ,μετα δεν ειχα καμια ενημερωση. Σημερα στις 9πμ μιλησα με εκπροσωπο και μου ειπε να περιμενω να παραλαβω σημερα μιας και το εβλεπε κι η ιδια και να μην ξεκινησω απο την Ανατολικη Αττικη να κατεβω στο κεντρο μεχρι να λαβω νεωτερο sms,στις 10.08-10.10-10.39 μου στειλατε 3 sms οτι η παραγγελια μου ειναι ετοιμη κκαι θα την παραλαβω συντομα,κι ετσι κατεβηκα στο κεντρο στο σπιτι μου και περιμενα νεωτερα,οι ωρες περνουσαν και παραδοση δεν εβλεπα οποτε ξανακάλεσα,η εκπροσωπος σας με βεβαιωσε οτι η παραδοση ειναι για σημερα και αν ηθελα να καλεσω τον μεταφορεα να μαθω την ωρα,της ζητησα να το κανει η ιδια και αρνηθηκε,απορω για ποιο λογο,δεν ειναι δουλεια του πελατη να κανει κατι τετοιο,παρ ολα αυτα καλεσα τον μεταφορεα και μου απαντησε οτι η παραδοση θα γινει την Δευτερα. Οταν του ειπα οτι η συμφωνια μας ειναι για σημερα δεν εδειξε να ενδιαφερεται,επανελαβε οτι εσεις του ειχατε δωσει αυτη την ημερομηνια,καλεσα παλι τον τηλ σας κεντρο και ζητησα εξηγησεις,ο Κυριος που με εξυπηρετησε τελειως αδιαφορα παραδεχθηκε οτι εβλεπε πως η παραδοση ειναι για σημερα αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι για αυτο παρα να στειλει ενα αιτημα στον μεταφορεα το οποιο οπως μου είπε δεν θα ειχε κανενα αποτελεσμα,τον ρωτησα αν μπορω να ακυρωσω την παραγγελια μιας και δεν εχουν τηρηθει οι συμφωνιες μεταξυ της media Markt και εμενα και η απαντηση του ηταν οτι αν ακυρωθει τωρα θα ειναι ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ,απο που κι ως που; Αρνήθηκα εγω να παραλαβω στην συμφωνημενη ημερα,ποιος αλλαξε την ημερομηνια διχως καν να με ενημερωσει τηλεφωνικα και να συμφωνησω; Δευτερη,σήμερα 24/7 Σας παραθέτω με λεπτομέρεια και αναλυτικά΄την σημερινή μου αισχρή ταλαιπωρία απο τα καταστήματα Media Markt Η Παραλαβή της συσκευής προς ανακύκλωση είχε ορισθεί για την 27/7/2023 ώρα 9-12 Την Τετάρτη 19/7 έλαβα μια κλήση στις 18.29 απο γυναίκα υπάλληλο της Media markt η οποία με ενημέρωσε για αλλαγή στην παραλαβή,μου ζήτησε λιγα λεπτά για να με ξανακαλέσει με συγκεκριμένη ημερομηνία οταν της είπα οτι λογω της κατάστασης μου μπορώ να είμαι σπίτι μου 9-12. Πραγματικά 18.36 με κάλεσε πάλι γνωρίζοντας οτι ηχογραφώ πλεον τις κλήσεις και μου είπε οτι θα παραλάβουν την συσκευή προς σνακύκλωση στις 24/7/23 και ώρα 9-12. Πολλές συγνώμες αλλά τελικά αποτέλεσμα μηδέν Μου ανέφερε οτι θα λάβω μύνημα στο κινητό και το email μου,οταν της ανέφερα οτι ισχυρίζονται οτι μου έχουν στείλει και άλλη email που ποτέ δεν έχω λάβει επανέλαβε οτι θα λάβω αυτή την φορά.Τους είχα δώσει και 2ο email για να μου στείλουν οσα λένε οτι μου στέλνουν,δεν το έκαναν ποτέ. Η συνομιλία έγινε σε ανοιχτή ακρόαση και υπάρχει μάρτυρας και για τις 2 κλήσεις. Χθές περίμενα να λάβω το μύνημα η το email αλλά δεν έλαβα τίποτα,θέλοντας να τελειώνει αυτή η ταλαιπωρία αποφάσισα να κατέβω στην Αθήνα αλλά ενδόμυχα καταλάβαινα οτι κατι πάει στραβά. ΄Το πρωι της 24ης σήμερα έστειλα ενα μυνημα μέσω του σάιτ της Media Markt αναφέροντας τους οτι δεν με έχουν ενημερώσει όπως υποσχέθηκαν για την ώρα παραλαβής,δεν πήρα καμία απάντηση. Φτανοντας στο σπίτι μου τους έστειλα 2 email στο [email protected] τα οποία σας έχω προωθήσει,δεν πήρα καμία απάντηση. Κάλεσα 4 φορές απο τις 9.20 περίπου και στις 11 περιπου και στις 1 περίπου και λίγο πριν φύγω.Το τελευταίο ήταν περίπου στις 1.30. Μου είπαν τις 3 φορές οτι είναι για σήμερα η παραλαβή 2-5 Στο τσατ τους στο facebook επίσης μου είπαν οτι η παραλαβή είναι για σήμερα. Επίσης το 2-5 είπαν το έστειλαν σε μένα με μύνημα που ποτέ δεν έλαβα. Στο facebook σταματησαν να απαντούν για πολύ ώρα,τελικά μετά τις 1 το μεσημέρι με ενημέρωσαν οτι η παραλαβή της προς ανακύκλωση συσκευής θα γίνει 27/7,την αρχική ημερομηνία δλδ. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΚΆΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΣΤΙς 19/7; Κάλεσα πάλι το τηλεφωνικό τους κέντρο και με ενημέρωσαν και απο εκεί για το ίδιο. Η δικαιολογία ήταν οτι έτσι τους ενημέρωσε ο μεταφορέας. Εγώ δεν κανόνισα ημερομηνία παραλαβής με τον μεταφορέα αλλα με την Media markt,πάντα προσπαθούν να ρίξουν την ευθύνη σε κάποιον άλλον,αλλα και να είχε αλλάξει ημερομηνία ο μεταφορέας πότε την άλλαξε; Το μεσημερι της 24ης ενω είχε εντολή να παραλαβει στις 9-12 το πρωί της ίδιας ημέρας; Και γιατί δεν με ενημέρωσαν ποτέ; Γιατι δεν απαντούν σε κανένα email μου; Γιατί με κοροιδεύουν και με ταλαιπωρούν σε τέτοιες θερμοκρασίες απο την 1/7/23 που ήταν να παραδώσουν το κλιματιστικό και πάλι άλλαξε γνώμη ο μεταφορέας και με κατέβασαν 2η φορά στην Αθήνα; Εδώ ειλικρινά κάτι συμβαίνει,ολο αυτό είναι κωμικό και τραγικό μαζί,δεν έχω ζήσει κάτι τέτοιο στα 63-64 χρόνια που ζώ,αυτό είναι μαζοχισμός. Αυτά για να μην σας κουράζω Δυο απαντήσεις τους σήμερα στο facebook βγαλτε άκρη η πρωτη λεει παραλαβη ανακύκλωσης σημερα η άλλη στις 27/7 Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2023 από tsopanos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα