Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα ξένα σάιτ δεν το έχουν παρουσιάσει μόνο Ελλάδα έχει συμβεί ?? Στο YouTube που ψάχτηκα λίγο δεν βρήκα κάτι παρόμοιο .. 

7 λεπτά πριν, mazdakiass είπε

Στα ξένα σάιτ δεν το έχουν παρουσιάσει μόνο Ελλάδα έχει συμβεί ?? Στο YouTube που ψάχτηκα λίγο δεν βρήκα κάτι παρόμοιο .. 

αν δεν κάνω λάθος κάπου διάβασα δεν θυμάμαι ακριβώς που ότι τα multier κάπου έχουν μια βαλβίδα εισαγωγής που εμπλέκεται και με τα λάδια αυτοκινήτου και  ότι είναι ελαττωματική  και γιαυτο ίσως όταν αλλάζουμε λάδια στρώνει για λίγο δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει κάτι να μας διαφωτίσει ..

Επεξ/σία από mazdakiass
Δημοσ.
Στις 27/7/2023 στις 9:18 ΜΜ, mazdakiass είπε


η αλήθεια είναι όταν άλλαξα λάδια δεν το έκανε και μετά από λίγες μέρες το ξανά έκανε .

 . Έχω σκεφτεί να του κάνω και ένα carbon cleaner αν το λέω σωστά.

Τα κατάλοιπα που θα διώξει το "carbon cleaner" προς τα που θα φύγουν; Εγώ λέω προς το dpf με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Μην το κάνεις ειδικά αν έχεις και Adblue! Δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να έχει.

Υ.Γ. Έχω ίδιο με το δικό σου (με Adblue) με 53.000 χλμ. μέχρι σήμερα.

Δημοσ.
Στις 28/7/2023 στις 1:07 ΜΜ, mazdakiass είπε

Στα ξένα σάιτ δεν το έχουν παρουσιάσει μόνο Ελλάδα έχει συμβεί ?? Στο YouTube που ψάχτηκα λίγο δεν βρήκα κάτι παρόμοιο .. 

αν δεν κάνω λάθος κάπου διάβασα δεν θυμάμαι ακριβώς που ότι τα multier κάπου έχουν μια βαλβίδα εισαγωγής που εμπλέκεται και με τα λάδια αυτοκινήτου και  ότι είναι ελαττωματική  και γιαυτο ίσως όταν αλλάζουμε λάδια στρώνει για λίγο δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει κάτι να μας διαφωτίσει ..

swirl flaps ;

Δημοσ.
Στις 28/7/2023 στις 11:07 ΠΜ, mazdakiass είπε

Στα ξένα σάιτ δεν το έχουν παρουσιάσει μόνο Ελλάδα έχει συμβεί ?? Στο YouTube που ψάχτηκα λίγο δεν βρήκα κάτι παρόμοιο .. 

αν δεν κάνω λάθος κάπου διάβασα δεν θυμάμαι ακριβώς που ότι τα multier κάπου έχουν μια βαλβίδα εισαγωγής που εμπλέκεται και με τα λάδια αυτοκινήτου και  ότι είναι ελαττωματική  και γιαυτο ίσως όταν αλλάζουμε λάδια στρώνει για λίγο δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει κάτι να μας διαφωτίσει ..

Mιλάς για το   https://www.facebook.com/autotechmike/videos/821452946220623  ?

 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 24/7/2023 στις 3:41 ΜΜ, mazdakiass είπε

Καλησπερα ενδιαφέρομαι να κάνω έλεγχο και καθαρισμό μπεκ πετρελαίου γνωρίζουμε κάποιο μαγαζί Αττική . Από τιμές δεν γνωρίζω , αν γνωρίζει κάποιος κάποιο μαγαζί και τιμές ευχαριστώ 

Καλησπέρα,  βρήκα την συνομιλία και ήθελα να σας ρωτήσω και εγώ κάτι.  Έχω ένα ford ka πετρέλαιο 1248cc και το 4ο μπεκ ψεκάζει στο 0.45 και τα άλλα 3 σε -0.14 , -0.17 , -0.15 κάπως έτσι και μου είπε το συνεργείο ότι 1 από τα 4 λογικά έχει βουλώσει ή μπορεί και 2 ή και 3 , το θέμα μου είναι πως μένω πατρα και μου είπε για Αθήνα ότι τα στέλνει και έχει 40 ευρώ ο έλεγχος και άλλα 40 ο καθαρισμός αν χρειάζεται και δεν είναι για πέταμα.  Επίσης έβαλα της wurth το υγρό για καθαρισμό στα μπεκ πετρελαίου που το ρίχνεις στο ντεπόζιτο και έλεγε τα 300ml στα 30 έως 50 λίτρα και του έβαλα 28 λίτρα μιας και φουλαρε και το πήγα ταξίδι με φουλ στροφές στον κινητήρα και τελικά το ξανά πήγα στο συνεργείο και είδαμε ότι πάλι το ίδιο κάνει. Τι να κάνω??

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Chrischr93 είπε

Καλησπέρα,  βρήκα την συνομιλία και ήθελα να σας ρωτήσω και εγώ κάτι.  Έχω ένα ford ka πετρέλαιο 1248cc και το 4ο μπεκ ψεκάζει στο 0.45 και τα άλλα 3 σε -0.14 , -0.17 , -0.15 κάπως έτσι και μου είπε το συνεργείο ότι 1 από τα 4 λογικά έχει βουλώσει ή μπορεί και 2 ή και 3 , το θέμα μου είναι πως μένω πατρα και μου είπε για Αθήνα ότι τα στέλνει και έχει 40 ευρώ ο έλεγχος και άλλα 40 ο καθαρισμός αν χρειάζεται και δεν είναι για πέταμα.  Επίσης έβαλα της wurth το υγρό για καθαρισμό στα μπεκ πετρελαίου που το ρίχνεις στο ντεπόζιτο και έλεγε τα 300ml στα 30 έως 50 λίτρα και του έβαλα 28 λίτρα μιας και φουλαρε και το πήγα ταξίδι με φουλ στροφές στον κινητήρα και τελικά το ξανά πήγα στο συνεργείο και είδαμε ότι πάλι το ίδιο κάνει. Τι να κάνω??

Να απευθυνθείς σε τρομπά , συνεργείο μπεκ . Εάν ανεβαίνεις Αθήνα ρώτησε στο ΠΕΑΚ diesel center στο Αιγάλεω .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Chrischr93 είπε

Καλησπέρα,  βρήκα την συνομιλία και ήθελα να σας ρωτήσω και εγώ κάτι.  Έχω ένα ford ka πετρέλαιο 1248cc και το 4ο μπεκ ψεκάζει στο 0.45 και τα άλλα 3 σε -0.14 , -0.17 , -0.15 κάπως έτσι και μου είπε το συνεργείο ότι 1 από τα 4 λογικά έχει βουλώσει ή μπορεί και 2 ή και 3 , το θέμα μου είναι πως μένω πατρα και μου είπε για Αθήνα ότι τα στέλνει και έχει 40 ευρώ ο έλεγχος και άλλα 40 ο καθαρισμός αν χρειάζεται και δεν είναι για πέταμα.  Επίσης έβαλα της wurth το υγρό για καθαρισμό στα μπεκ πετρελαίου που το ρίχνεις στο ντεπόζιτο και έλεγε τα 300ml στα 30 έως 50 λίτρα και του έβαλα 28 λίτρα μιας και φουλαρε και το πήγα ταξίδι με φουλ στροφές στον κινητήρα και τελικά το ξανά πήγα στο συνεργείο και είδαμε ότι πάλι το ίδιο κάνει. Τι να κάνω??

παρατήρησες καποια περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου? θελω να πω γιατι ειδες τα corrections? επισης αυτα τα νουμερα τα ειδες στο ρελαντι? ζεστο ή κρυο μοτερ? 

(σαν ξερά νούμερα είναι μια χαρα παντως να ξερεις) 

Επεξ/σία από pananton
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, pananton said:

παρατήρησες καποια περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου? θελω να πω γιατι ειδες τα corrections? επισης αυτα τα νουμερα τα ειδες στο ρελαντι? ζεστο ή κρυο μοτερ? 

(σαν ξερά νούμερα είναι μια χαρα παντως να ξερεις) 

Σωστά. 

Ρεταρισμα, καπνός, μειωμένη απόδοση, δυσκολία στην εκκίνηση και διάφορα άλλα σημάδια θα πρέπει να σε οδηγήσουν στο να ελέγξεις μπεκ. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

  • ChatGPT

Από όσα περιγράφεις, έχεις κάνει ήδη αρκετά σημαντικά βήματα για να επιλύσεις το πρόβλημα, όπως καθαρισμός EGR, έλεγχος προθερμάνσεων, αλλαγή φίλτρων και χρήση καθαριστικού για τα μπεκ. Αφού δεν υπάρχουν σφάλματα στο διαγνωστικό και το DPF είναι εντάξει, είναι πιθανό ότι το πρόβλημα οφείλεται στα μπεκ καυσίμου, ειδικά αν ο κινητήρας έχει αυτά τα συμπτώματα μόνο όταν είναι κρύος.

Ωστόσο, πριν προχωρήσεις σε έλεγχο μπεκ, μπορεί να είναι χρήσιμο να ελέγξεις τα εξής:
1. Αισθητήρας θερμοκρασίας: Ένας αισθητήρας που λειτουργεί με πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει κακή καύση όταν ο κινητήρας είναι κρύος.
2. Αισθητήρας μαζικής ροής αέρα (MAF): Αν δεν λειτουργεί σωστά, μπορεί να επηρεάσει το μείγμα αέρα-καυσίμου και να προκαλεί αρρυθμίες στο ρελαντί.
3. Σύστημα καυσίμου: Πέρα από τα μπεκ, καλό είναι να βεβαιωθείς ότι η αντλία καυσίμου λειτουργεί σωστά, ειδικά στην κρύα εκκίνηση.

Εάν δεν βρεθεί κάτι σε αυτούς τους τομείς, τότε ο έλεγχος των μπεκ θα ήταν το επόμενο λογικό βήμα, καθώς μπορεί κάποιο να είναι μερικώς βουλωμένο και να μη δίνει σωστή ποσότητα καυσίμου όταν ο κινητήρας είναι κρύος.

Επεξ/σία από Vasilisxd

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...