Προς το περιεχόμενο

Samsung T45F LF27T450FQRXEN 27" FHD 5ms 119€(Public-Media)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, historland said:

Όταν κάποιος αγοράζει μια οθόνη της τάξης των 1200€, μια οθόνη κόσμημα, που τη βγάζει με ευλάβεια από τη συσκευασία και αφιερώνει με άλλο ένα άτομο μισή μέρα για τη συναρμολόγηση και την τοποθέτησή της στο χώρο και μετά από ελάχιστη χρήση (ούτε 50 ωρών) η οθόνη βγάζει πρόβλημα και μετά έρχεται το service και τη φορτώνει χύμα σε ένα κλειστό φορτηγάκι σα να κουβαλά πατάτες ή καρπούζια, χωρίς καμία προστασία (ενώ ο πελάτης έχει ζητήσει να μπει στο κουτί της). Μια οθόνη που πάνω στο γραφείο ταλαντεύεται με το παραμικό άγγιγμα, λόγω του τεράστιου μεγέθους της. Τότε ο πελάτης νιώθει πολύ άσχημα να παραλάβει πίσω την ίδια οθόνη επισκευασμένη και είναι απόλυτα δυσαρετημένος με το after sales.

Επομένως έχει δικαίωμα νομίζω να καταθέσει την εμπειρία του και καταθέτει την εμπειρία του στο σχετικό forum.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί είναι offtopic το σχόλιό μου. Έχω αγοράσει πολλές φορές προϊόντα τα οποία πόσταραν άνθρωποι εδώ μέσα ως προσφορές και επειδή το παρακολουθώ το topic των προσφορών στενά εδώ και χρόνια έχω δει να εφιστούν πολλοί την προσοχή στο ζήτημα της εγγύησης ή του support μιας εταιρίας ή ενός εμπόρου. Έτσι λοιπόν και εγώ κατέθεσα την δική μου πρόσφατη προσωπική εμπειρία πάνω στο ζήτημα της εγγύησης, που είναι το πρόβλημα σε αυτό; Είτε πρόκειται για την οθόνη του post είτε γι' αυτήν που πήρα εγώ, το ίδιο service  θα τις αναλάβει ή κάνω λάθος;

Πως είναι επίσης παραπλανητικό το μήνυμά μου; Ποιον παραπλάνησα καταθέτοντας απλά την εμπειρία μου;

Επίσης απ' ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

Και στο skroutz επίσης παρόμοια σχόλια για την οθόνη και το service της Samsung.

Προσωπικά άκυρο στην Samsung ρίχνω διότι με έχει ταλαιπωρήσει το service της εν λόγω εταιρίας και με άλλες συσκευές. Κάτι που σίγουρα θα ήταν offtopic να αναλύσω εδώ.

Όπως και να έχει την εμπειρία μου καταθέτω η οποία καταγράφεται και αν προστεθούν και άλλες πάνω σε αυτήν μπορούν άλλοι να αποφύγουν τις κακοτοπιές.

Εδώ μέσα στόχος είναι να φανούμε χρήσιμοι με τις απόψεις και τις εμπειρίες μας στους υπόλοιπους για να μην την πατήσουν και αυτοί όπως εμείς ή για να αγοράσουν ένα προϊόν που δοκιμάσαμε και εμείς και βγήκε καλό. Δε νομίζω πως είναι σκοπός του forum να κάνουμε αυτολογοκρισία ή να υφιστάμεθα λογοκρισία από τρίτους.

 

 

Διαφωνώ σε δύο πράγματα.

Πρώτον δεν είμαστε εγώ και η εταιρία τα ίδια μεγέθη. Εγώ δεν "αντέχω" να πληρώσω με τον ιδρώτα μου μια ακριβή οθόνη ως καινούργια ενώ είναι επισκευασμένη. Μια πολυεθνική "αντέχει" και έχει προϋπολογίσει τέτοιες χασούρες με πολλούς τρόπους.

Δεύτερον εγώ πλήρωσα μια φορά με κανονικά χρήματα για μια καινούργια οθόνη, το πρόβλημα είναι δικό τους αν δεν κατάφεραν με την πρώτη φορά να μου δώσουν μια καινούργια οθόνη που να λειτουργεί σωστά και θα χρειαστεί να μου δώσουν μια δεύτερη καινούργια την οποία δικαιούμαι. Χώρια του ότι ο πελάτης που θα πάρει μια επισκευασμένη ακριβή οθόνη είναι ο ριγμένος πελάτης, όταν εκεί έξω (και το γνωρίζει καλά) θα υπάρχουν άλλοι πελάτες που θα πάρουν και θα χαρούν μια καινούργια ακριβή οθόνη. Αυτό το έχουν καταλάβει καλά εκείνες οι εταιρίες που αντικαθιστούν αμέσως με καινούργια με χαλασμένη οθόνη.

 

 

 

Ευτυχώς η δυστυχώς η νομοθεσία είναι σαφής . Είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν ελλατωματικο προϊόν με καινούριο μόνο αν χαρακτηριστεί doa το οποίο γίνεται τις πρώτες 14 μέρες από τη παραλαβή . Από εκεί και πέρα είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν εγγύηση τουλάχιστον 2 χρόνια μέσα στα οποία αν υπάρξει βλάβη σου κάνουν σέρβις . Όπως είπε και κάποιος φίλος από πάνω περιπτώσεις στις οποίες αλλάζουν το προϊόν με καινούριο μπορεί να τύχουν αν δεν τους συμφέρει η επισκευή η αν δεν είναι δυνατή. Καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι ότι πήρες μια ακριβή οθόνη και θέλεις να την έχεις καινούρια να δουλεύει όπως πρέπει αλλά δυστυχώς η νομοθεσία δεν προβλέπει κάτι για την αξία του προϊόντος . Οπότε δεν είναι θέμα του support της Samsung . Κυνήγησε το πάντως να πάρεις καινούρια αν αυτό θελεις δεν χάνεις κάτι .

  • Like 2
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά μου έστειλαν πίσω επισκευασμένη την οθόνη και είχε burn-in αποτύπωμα σε όλη την επιφάνεια!!! Τραγικό!! Τους το είπα και μου έστειλαν επιτέλους καινούργια οθόνη μετά από ταλαιπωρία μηνών...

Επεξ/σία από historland
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...