Rattlehead Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Διαγώνιος οθόνης (ίντσες) 27" Ανάλυση οθόνης Full HD Τύπος Panel IPS Ρυθμός ανανέωσης 75 Hz Χρόνος απόκρισης 5 ms Εγγύηση 24 μήνες https://www.public.gr/product/perifereiaka/othones-kai-aksesoyar/monitors/samsung-t45f-lf27t450fqrxen-27-fhd-5ms/1596198 https://www.mediamarkt.gr/product/laptop-tablet-computing/othones/samsung-t45f-lf27t450fqrxen-27-fhd-5ms/1596198 Επόμενες τιμές από 145€ + μεταφορικα 4
Boubis1411 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Καλήμερα, για κάνα counter strike και pugbg θα κάνει δουλειά; έχω 1060 3GB
vaggos88 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, Boubis1411 είπε Καλήμερα, για κάνα counter strike και pugbg θα κάνει δουλειά; έχω 1060 3GB Παρε καλύτερα ενα 144hz Monitor για fps games 1 1
Boubis1411 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 18 λεπτά πριν, vaggos88 είπε Παρε καλύτερα ενα 144hz Monitor για fps games Με 1060 3αρα θα παίξει; κάποια πρόταση φίλος;
HatTrick Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, Boubis1411 είπε Με 1060 3αρα θα παίξει; κάποια πρόταση φίλος; Έχω την 1060 6gb.Σε συνδυασμό με το υπόλοιπο hardware που εχεις δυσκολα θα πιασεις πανω απο 60fps στο pubg.Εγώ πειράζοντας ρυθμίσεις κτλ τρέχω με μέσο όρο περίπο στα 80 FPS το pubg σε 1080p Ωστώσο σε λιγότερο απαιτητικά παιχνίδια αν αγοράσεις μια 144hz (εγώ έχω την AOC 27" 144Hz) θα μπορέσεις να εχεις πάνω απο 75hz που εχουν οι περισσοτερες οθονες και θα ειναι πιο smooth το gaming. 1
Boubis1411 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 54 λεπτά πριν, HatTrick είπε Έχω την 1060 6gb.Σε συνδυασμό με το υπόλοιπο hardware που εχεις δυσκολα θα πιασεις πανω απο 60fps στο pubg.Εγώ πειράζοντας ρυθμίσεις κτλ τρέχω με μέσο όρο περίπο στα 80 FPS το pubg σε 1080p Ωστώσο σε λιγότερο απαιτητικά παιχνίδια αν αγοράσεις μια 144hz (εγώ έχω την AOC 27" 144Hz) θα μπορέσεις να εχεις πάνω απο 75hz που εχουν οι περισσοτερες οθονες και θα ειναι πιο smooth το gaming. Το θέμα είναι ποια 27 να πάρω η έστω 24 αν και έχω ήδη και την βαρέθηκα.
historland Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλά τα λέμε με τις προσφορές εδώ και έχουμε ανεβάσει και αρκετές οθόνες Samsung. Να επιστήσω λοιπόν την προσοχή και σε κάτι που δεν αφορά άμεσα την αγορά, αλλά το after sale το οποίο τις περισσότερες φορές παραβλέπουμε μπροστά στη λαμπερή θέα μιας super τιμής, αλλά το βρίσκουμε αργά ή γρήγορα μπροστά μας. Δείτε λίγο και τους όρους εγγύησης της Samsung πριν αγοράσετε οθόνη. Πήρα καινούργια οθόνη 49" Odyssey G9 και μου έβγαλε ελάττωμα με ελάχιστη χρήση σε διάστημα λίγων μηνών και αντί για αντικατάσταση που ζήτησα επιμένουν για επισκευή... Στους όρους της εγγύσης που ζήτησα να μου στείλουν φαίνεται ότι καλύπτονται καθώς λέει ότι αν έχει ελάττωμα μέσα στα δύο χρόνια (από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία) γίνεται αντικατάσταση ή επισκευή. Προφανώς είναι στη "διακριτική τους ευχέρεια" να επιλέξουν τι από τα δύο θα γίνει και επιλέγουν αυτό που τους συμφέρει, εις βάρος όμως του δικού μου συμφέροντος. Εγώ πάντως νιώθω ότι αγόρασα μια ακριβή καινούργια οθόνη και τελικά θα χρησιμοποιήσω επισκευασμένο προϊόν. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση στο πρόβλημα είναι ευπρόσδεκτη. Προσωπικά μετά από το συγκεκριμένο περιστατικό δεν ξαναγοράζω τίποτα σε Samsung. Και με άλλες συσκευές της είχα προβλήματα, οπότε τελείωσα με την συγκεκριμένη εταιρία. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από historland 1 1
JohNickZ Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Αφού θα στην επισκευάσει η επίσημη αντιπροσωπεία και αφού αυτό αναγράφεται στους όρους για αντικατάσταση η επισκευή εάν είναι εφικτή, που ακριβώς προκύπτει το θέμα με το after sales?! Άρα επειδή δεν έγινε το χατίρι σου για αντικατάσταση ρίχνουμε άκυρο την Samsung? Τελικά υπάρχει after sales οπότε το θέμα σου είναι offtopic και παραπλανητικό. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από JohNickZ 2
filip123go Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 3 hours ago, historland said: Καλά τα λέμε με τις προσφορές εδώ και έχουμε ανεβάσει και αρκετές οθόνες Samsung. Να επιστήσω λοιπόν την προσοχή και σε κάτι που δεν αφορά άμεσα την αγορά, αλλά το after sale το οποίο τις περισσότερες φορές παραβλέπουμε μπροστά στη λαμπερή θέα μιας super τιμής, αλλά το βρίσκουμε αργά ή γρήγορα μπροστά μας. Δείτε λίγο και τους όρους εγγύησης της Samsung πριν αγοράσετε οθόνη. Πήρα καινούργια οθόνη 49" Odyssey G9 και μου έβγαλε ελάττωμα με ελάχιστη χρήση σε διάστημα λίγων μηνών και αντί για αντικατάσταση που ζήτησα επιμένουν για επισκευή... Στους όρους της εγγύσης που ζήτησα να μου στείλουν φαίνεται ότι καλύπτονται καθώς λέει ότι αν έχει ελάττωμα μέσα στα δύο χρόνια (από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία) γίνεται αντικατάσταση ή επισκευή. Προφανώς είναι στη "διακριτική τους ευχέρεια" να επιλέξουν τι από τα δύο θα γίνει και επιλέγουν αυτό που τους συμφέρει, εις βάρος όμως του δικού μου συμφέροντος. Εγώ πάντως νιώθω ότι αγόρασα μια ακριβή καινούργια οθόνη και τελικά θα χρησιμοποιήσω επισκευασμένο προϊόν. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση στο πρόβλημα είναι ευπρόσδεκτη. Προσωπικά μετά από το συγκεκριμένο περιστατικό δεν ξαναγοράζω τίποτα σε Samsung. Και με άλλες συσκευές της είχα προβλήματα, οπότε τελείωσα με την συγκεκριμένη εταιρία. Σε όλες τις εταιρείες τα ίδια αναγράφονται. Επίσης, εάν πχ χάλασε το τροφοδοτικό ή έγινε αλλαγή ενός πυκνωτή, δεν σημαίνει ότι το προϊόν είναι για πέταμα. Αλλάζεις το χαλασμένο part, και μπορει να συνεχίσει να δουλεύει για 50 χρόνια. Σε πολλές Samsung, έχει παρατηρηθεί να ξεκολλάει το πλαστικό γύρω από την οθόνη, δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε αυτή. Καλό θα είναι να κάνετε μια έρευνα πριν την αγοράσετε.
historland Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Το πρόβλημα δεν ήταν ένας πυκνωτής. Έβγαλε καμμένα 6 κάθετα πιξελ και μια μόνιμη ορίζοντα γραμμή. Θέλει άνοιγμα και αντικατάσταση του πάνελ. Αν το πρόβλημα ήταν απλά ένα τροφοδοτικό, προφανώς δεν θα το έκανα θέμα. Αν τωρα όλες οι εταιρίες λένε τα ίδια στους όρους της εγγύησης, κάτι που αμφιβάλω αλλά δεν το έχω ελέγξει, τότε είναι προς τιμήν του service τους που, όπως έχω δει από πολλά σχετικά ποστ στο φόρουμ αυτό, αντικαθιστουν άμεσα τη συσκευή και δεν την επισκευαζουν. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από historland
Broli007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 5 hours ago, historland said: Καλά τα λέμε με τις προσφορές εδώ και έχουμε ανεβάσει και αρκετές οθόνες Samsung. Να επιστήσω λοιπόν την προσοχή και σε κάτι που δεν αφορά άμεσα την αγορά, αλλά το after sale το οποίο τις περισσότερες φορές παραβλέπουμε μπροστά στη λαμπερή θέα μιας super τιμής, αλλά το βρίσκουμε αργά ή γρήγορα μπροστά μας. Δείτε λίγο και τους όρους εγγύησης της Samsung πριν αγοράσετε οθόνη. Πήρα καινούργια οθόνη 49" Odyssey G9 και μου έβγαλε ελάττωμα με ελάχιστη χρήση σε διάστημα λίγων μηνών και αντί για αντικατάσταση που ζήτησα επιμένουν για επισκευή... Στους όρους της εγγύσης που ζήτησα να μου στείλουν φαίνεται ότι καλύπτονται καθώς λέει ότι αν έχει ελάττωμα μέσα στα δύο χρόνια (από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία) γίνεται αντικατάσταση ή επισκευή. Προφανώς είναι στη "διακριτική τους ευχέρεια" να επιλέξουν τι από τα δύο θα γίνει και επιλέγουν αυτό που τους συμφέρει, εις βάρος όμως του δικού μου συμφέροντος. Εγώ πάντως νιώθω ότι αγόρασα μια ακριβή καινούργια οθόνη και τελικά θα χρησιμοποιήσω επισκευασμένο προϊόν. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση στο πρόβλημα είναι ευπρόσδεκτη. Προσωπικά μετά από το συγκεκριμένο περιστατικό δεν ξαναγοράζω τίποτα σε Samsung. Και με άλλες συσκευές της είχα προβλήματα, οπότε τελείωσα με την συγκεκριμένη εταιρία. Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες, στους όρους όλες οι εταιρίες αναφέρουν για αντικατάσταση ή επισκευή, ότι είναι δυνατό για τους ίδιους. Αν πχ έχουν έλλειψη σε ανταλλακτικά και έχουν καινούρια, θα σου την αντικαταστήσουν με καινούρια, αν δεν έχουν έλλειψη σε ανταλλακτικά, θα στην επισκευασουν ή θα σου δώσουν άλλη που την έχουν ήδη επισκευάσει για να γλυτώσουν χρόνο και να δουν αυτή που τους πηγές με την ησυχία τους σε δεύτερο χρόνο. Αν αντικαθιστουν με καινούρια κάθε φορά, τις χαλασμένες δεν θα τις φτιάξουν ποτέ και θα τις κρατανε στην αποθήκη ή θα τις πετάξουν, ποιο το νόημα του "service" τοτε αφού δεν θα γίνεται επισκευή; Δύο είναι οι εκδοχές, ή εσύ θα νιώθεις ότι πλήρωσες ακριβή οθόνη και θα χρησιμοποιείς επισκευασμενο προϊόν το οποίο φέρεται ακριβώς όπως το καινούριο ή αυτοί θα νιώθουν ότι πληρώθηκαν για μια καινούρια οθόνη αλλά έδωσαν δύο και θα πρέπει να επισκευασουν και τη μία και να βρουν τι θα την κάνουν για να μην βγουν κι άλλο μείον. Γι'αυτο έχουν και τους όρους, για να είναι καλυμμένοι. Και να μην διαλέξεις Samsung, θα διαλέξεις LG, θα διαλέξεις AOC, toshiba, Arielli ή δεν ξέρω τι άλλο, το οποίο θα είναι ακριβως το ίδιο. Μην ξαναγοράσεις συσκευή γενικώς με αυτή τη λογική καλύτερα. Για να δώσω και μια ας πούμε λύση, ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα, είναι να γίνεις "πρήξας" κυριολεκτικά, να τους σπάσεις τα @@ με email κτλπ κτλπ και να μην δέχεσαι τίποτε άλλο, και να επιλέξουν να την αντικαταστήσουν με καινούρια για να γλυτώσουν από τα χνώτα σου στο σβέρκο τους. Καλως ή κακώς, οι μεγάλες εταιρίες λειτουργούν κάπως έτσι, να κάνουν τα χατήρια σε αυτούς που δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα για να ξεμπερδεψουν. Προσωπικά δεν συμφωνώ καθόλου με αυτή τη τακτική όμως.
ssof Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Μόλις μου έσκασε άκυρο Γεια! Μας στενοχωρεί ότι ενώ ψάξαμε στο παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών μας, δεν καταφέραμε να βρούμε το προϊόν σου MONITOR SAMSUNG LF27T450FQRXEN. Γι' αυτό το αφαιρούμε από την παραγγελία σου με αριθμό χχχχχχχχχ και αν το έχεις ήδη πληρώσει θα ξεκινήσουμε άμεσα τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου! Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2023 από ssof
Nik1239 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, Broli007 είπε Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες, στους όρους όλες οι εταιρίες αναφέρουν για αντικατάσταση ή επισκευή, ότι είναι δυνατό για τους ίδιους. Αν πχ έχουν έλλειψη σε ανταλλακτικά και έχουν καινούρια, θα σου την αντικαταστήσουν με καινούρια, αν δεν έχουν έλλειψη σε ανταλλακτικά, θα στην επισκευασουν ή θα σου δώσουν άλλη που την έχουν ήδη επισκευάσει για να γλυτώσουν χρόνο και να δουν αυτή που τους πηγές με την ησυχία τους σε δεύτερο χρόνο. Αν αντικαθιστουν με καινούρια κάθε φορά, τις χαλασμένες δεν θα τις φτιάξουν ποτέ και θα τις κρατανε στην αποθήκη ή θα τις πετάξουν, ποιο το νόημα του "service" τοτε αφού δεν θα γίνεται επισκευή; Δύο είναι οι εκδοχές, ή εσύ θα νιώθεις ότι πλήρωσες ακριβή οθόνη και θα χρησιμοποιείς επισκευασμενο προϊόν το οποίο φέρεται ακριβώς όπως το καινούριο ή αυτοί θα νιώθουν ότι πληρώθηκαν για μια καινούρια οθόνη αλλά έδωσαν δύο και θα πρέπει να επισκευασουν και τη μία και να βρουν τι θα την κάνουν για να μην βγουν κι άλλο μείον. Γι'αυτο έχουν και τους όρους, για να είναι καλυμμένοι. Και να μην διαλέξεις Samsung, θα διαλέξεις LG, θα διαλέξεις AOC, toshiba, Arielli ή δεν ξέρω τι άλλο, το οποίο θα είναι ακριβως το ίδιο. Μην ξαναγοράσεις συσκευή γενικώς με αυτή τη λογική καλύτερα. Για να δώσω και μια ας πούμε λύση, ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα, είναι να γίνεις "πρήξας" κυριολεκτικά, να τους σπάσεις τα @@ με email κτλπ κτλπ και να μην δέχεσαι τίποτε άλλο, και να επιλέξουν να την αντικαταστήσουν με καινούρια για να γλυτώσουν από τα χνώτα σου στο σβέρκο τους. Καλως ή κακώς, οι μεγάλες εταιρίες λειτουργούν κάπως έτσι, να κάνουν τα χατήρια σε αυτούς που δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα για να ξεμπερδεψουν. Προσωπικά δεν συμφωνώ καθόλου με αυτή τη τακτική όμως. Πάντως και εγώ έλεγα ότι σε περίπτωση που χαλάσει η οθόνη θέλω καινουργια. Μου έκαψε πίξελ μια Samsung 27 κάνα εξάμηνο αφού την πήρα, μου την αντικατέστησε το πλαίσιο μετά από 3εις μήνες αναμονή(καλοκαίρι). Μετά από ένα εξάμηνο πάλι έκαψε πίξελ και αυτή τη φορά την πήγα σε αντιπροσωπεία Samsung και επέμενα για επιστροφή χρημάτων, όμως δεν δέχτηκαν και είπαν να μου την επισκευάσουν. Άλλαξαν πάνελ και το συγκεκριμένο δουλεύει τέλεια 2 χρόνια μετά. Από εδώ και πέρα εμπιστεύομαι επισκευή μόνο από αντιπροσωπείες.
Rattlehead Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2023 33 λεπτά πριν, ssof είπε Μόλις μου έσκασε άκυρο Γεια! Μας στενοχωρεί ότι ενώ ψάξαμε στο παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών μας, δεν καταφέραμε να βρούμε το προϊόν σου MONITOR SAMSUNG LF27T450FQRXEN. Γι' αυτό το αφαιρούμε από την παραγγελία σου με αριθμό χχχχχχχχχ και αν το έχεις ήδη πληρώσει θα ξεκινήσουμε άμεσα τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου! Εντάξει οι άνθρωποι είναι τραγικοί.και από το δίπλα site ,σταμάτησα να ασχολούμαι με τα ελληνικά κατάστημα και ανεβάζω μόνο από εξωτερικό.ειναι ανέκδοτο η όλη κατάσταση
historland Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) On 27/07/2023 at 06:17, JohNickZ said: Αφού θα στην επισκευάσει η επίσημη αντιπροσωπεία και αφού αυτό αναγράφεται στους όρους για αντικατάσταση η επισκευή εάν είναι εφικτή, που ακριβώς προκύπτει το θέμα με το after sales?! Άρα επειδή δεν έγινε το χατίρι σου για αντικατάσταση ρίχνουμε άκυρο την Samsung? Τελικά υπάρχει after sales οπότε το θέμα σου είναι offtopic και παραπλανητικό. Όταν κάποιος αγοράζει μια οθόνη της τάξης των 1200€, μια οθόνη κόσμημα, που τη βγάζει με ευλάβεια από τη συσκευασία και αφιερώνει με άλλο ένα άτομο μισή μέρα για τη συναρμολόγηση και την τοποθέτησή της στο χώρο και μετά από ελάχιστη χρήση (ούτε 50 ωρών) η οθόνη βγάζει πρόβλημα και μετά έρχεται το service και τη φορτώνει χύμα σε ένα κλειστό φορτηγάκι σα να κουβαλά πατάτες ή καρπούζια, χωρίς καμία προστασία (ενώ ο πελάτης έχει ζητήσει να μπει στο κουτί της). Μια οθόνη που πάνω στο γραφείο ταλαντεύεται με το παραμικό άγγιγμα, λόγω του τεράστιου μεγέθους της. Τότε ο πελάτης νιώθει πολύ άσχημα να παραλάβει πίσω την ίδια οθόνη επισκευασμένη και είναι απόλυτα δυσαρετημένος με το after sales. Επομένως έχει δικαίωμα νομίζω να καταθέσει την εμπειρία του και καταθέτει την εμπειρία του στο σχετικό forum. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί είναι offtopic το σχόλιό μου. Έχω αγοράσει πολλές φορές προϊόντα τα οποία πόσταραν άνθρωποι εδώ μέσα ως προσφορές και επειδή το παρακολουθώ το topic των προσφορών στενά εδώ και χρόνια έχω δει να εφιστούν πολλοί την προσοχή στο ζήτημα της εγγύησης ή του support μιας εταιρίας ή ενός εμπόρου. Έτσι λοιπόν και εγώ κατέθεσα την δική μου πρόσφατη προσωπική εμπειρία πάνω στο ζήτημα της εγγύησης, που είναι το πρόβλημα σε αυτό; Είτε πρόκειται για την οθόνη του post είτε γι' αυτήν που πήρα εγώ, το ίδιο service θα τις αναλάβει ή κάνω λάθος; Πως είναι επίσης παραπλανητικό το μήνυμά μου; Ποιον παραπλάνησα καταθέτοντας απλά την εμπειρία μου; Επίσης απ' ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει το πρόβλημα. Και στο skroutz επίσης παρόμοια σχόλια για την οθόνη και το service της Samsung. Προσωπικά άκυρο στην Samsung ρίχνω διότι με έχει ταλαιπωρήσει το service της εν λόγω εταιρίας και με άλλες συσκευές. Κάτι που σίγουρα θα ήταν offtopic να αναλύσω εδώ. Όπως και να έχει την εμπειρία μου καταθέτω η οποία καταγράφεται και αν προστεθούν και άλλες πάνω σε αυτήν μπορούν άλλοι να αποφύγουν τις κακοτοπιές. Εδώ μέσα στόχος είναι να φανούμε χρήσιμοι με τις απόψεις και τις εμπειρίες μας στους υπόλοιπους για να μην την πατήσουν και αυτοί όπως εμείς ή για να αγοράσουν ένα προϊόν που δοκιμάσαμε και εμείς και βγήκε καλό. Δε νομίζω πως είναι σκοπός του forum να κάνουμε αυτολογοκρισία ή να υφιστάμεθα λογοκρισία από τρίτους. On 27/07/2023 at 10:02, Broli007 said: Δύο είναι οι εκδοχές, ή εσύ θα νιώθεις ότι πλήρωσες ακριβή οθόνη και θα χρησιμοποιείς επισκευασμενο προϊόν το οποίο φέρεται ακριβώς όπως το καινούριο ή αυτοί θα νιώθουν ότι πληρώθηκαν για μια καινούρια οθόνη αλλά έδωσαν δύο και θα πρέπει να επισκευασουν και τη μία και να βρουν τι θα την κάνουν για να μην βγουν κι άλλο μείον. Διαφωνώ σε δύο πράγματα. Πρώτον δεν είμαστε εγώ και η εταιρία τα ίδια μεγέθη. Εγώ δεν "αντέχω" να πληρώσω με τον ιδρώτα μου μια ακριβή οθόνη ως καινούργια ενώ είναι επισκευασμένη. Μια πολυεθνική "αντέχει" και έχει προϋπολογίσει τέτοιες χασούρες με πολλούς τρόπους. Δεύτερον εγώ πλήρωσα μια φορά με κανονικά χρήματα για μια καινούργια οθόνη, το πρόβλημα είναι δικό τους αν δεν κατάφεραν με την πρώτη φορά να μου δώσουν μια καινούργια οθόνη που να λειτουργεί σωστά και θα χρειαστεί να μου δώσουν μια δεύτερη καινούργια την οποία δικαιούμαι. Χώρια του ότι ο πελάτης που θα πάρει μια επισκευασμένη ακριβή οθόνη είναι ο ριγμένος πελάτης, όταν εκεί έξω (και το γνωρίζει καλά) θα υπάρχουν άλλοι πελάτες που θα πάρουν και θα χαρούν μια καινούργια ακριβή οθόνη. Αυτό το έχουν καταλάβει καλά εκείνες οι εταιρίες που αντικαθιστούν αμέσως με καινούργια με χαλασμένη οθόνη. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από historland 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα