stavpal Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Έχω έναν hp 8022e 5 μήνες τώρα. Έχω κάνει επέκταση εγγύησης στα 2 χρόνια. Μέχρι τώρα τύπωνε κανονικά. Τύπωνα το πολύ κάθε εβδομάδα (συχνά και μέσα στη βδομάδα) για να μην στεγνώσουν τα μελάνια. Σήμερα που πήγα να τυπώσω κάτι μου έκανε ένα paper jam. Το κατάλαβα αφού πέρασαν μερικές ώρες, έβγαλα το χαρτί και από τότε τυπώνει χάλια όλο γραμμές και δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα. Δοκίμασα clean printhead καμιά 10 φορές αλλά όλο και χειρότερα γινόταν. Φαντάζομαι θα με καλύψει η εγγύηση. Που το πάω; Στο κατάστημα που το πήρα;
highpriest Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Τα γνωστά paper jam... Αν το πήρες απο επίσημο μεταπωλητή επικοινωνείς μαζί τους και θα σε καθοδηγήσουν πως θα επικοινωνήσεις με το κατάλληλο τμήμα στην HP Ελλάδας. Υπάρχουν και κάποιοι μεταπωλητές που αναλαμβάνουν οι ίδιοι όλη την διαδικασία.
Λύση 29gk Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Λύση Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Εφοσον εισαι στην εγγυηση, καλεσε το support της HP εχοντας διαθεσιμο τον εκτυπωτη, θα κανουν καποιους ελεγχους και αφου διαπιστωσουν οντως το ζητημα, ειτε θα το διορθωσουν μαζι με σενα ειτε θα σε καλυψουν με οσα προβλεπει η εγγυηση. Ποιο απλη και γρηγορη διαδικασια.
stavpal Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Τελικά ήταν βλακεία. Πήρα τηλ την hp, με καθοδήγησαν με διάφορα βήματα και στο τέλος το πρόβλημα ήταν ότι είχαν τελειώσει τα μελάνια. Έβαλα τα καινούρια που μου είχαν έρθει με το ταχυδρομείο και τυπώνει κανονικά. Είχα ακόμα τα αρχικά starter μελάνια στον εκτυπωτή. Την πάτησα επειδή στην οθόνη έλεγε ότι έχει ακόμα μελάνι γι'αυτό δεν το σκέφτηκα για τα μελάνια. Τέλος καλό όλα καλά. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2023 από stavpal
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα