doom26 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Φίλε μου δες πρώτα όταν παρκάρετε το αυτοκίνητο αν αφήνει λεκέ κάτω από αυτό ή υγρά από εκεί θα καταλάβεις αν έχει διαρροή. Αν δεν και αφού έχει ελεγχθεί το σύστημα ψύξης πρέπει να πάει σε σωστό συνεργείο vag. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, doom26 είπε Φίλε μου δες πρώτα όταν παρκάρετε το αυτοκίνητο αν αφήνει λεκέ κάτω από αυτό ή υγρά από εκεί θα καταλάβεις αν έχει διαρροή. Αν δεν και αφού έχει ελεγχθεί το σύστημα ψύξης πρέπει να πάει σε σωστό συνεργείο vag. Το πιο κοντινό συνεργείο vag είναι ο Ρωρρης στο Ν. Ηράκλειο αλλά δεν ξέρω αν είναι καλός αν και έχει καλές αξιολογήσεις σε Google. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2023 από Γιάννης Platano
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Πιστεύω ότι αν ήταν κάτι απλό θα το είχαν βρει τα δύο μαστόρια και ειδικά ο Ευθυμίου... Μακάρι να κάνω λάθος. 1
gaakoum Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Θα το παμε αυριο παλι στον πρωτο Ναι τζαμπα τα 140 ευρω .Θα του πω να βαλει το παλιο και ισως μπει αγελια στο car.gr το νεο Ο Ευθιμιου δεν πηρε λεφτα γιατι το εβγαλε παλι το φρεον που εβαλε Για να καταλάβω, τελικά δεν είχε διαρροή το φρεον αφού είπες ότι στο έβγαλε; Άρα χωρίς να ελέγξουν καν την πίεση πρόσθεσαν να δουν τι θα γίνει; Μου φαίνεται λόγω εποχής έχουν άδεια οι καλοί μάστορες και έχει μείνει κανείς μαθητευόμενος. Πάντως δεν ασχολήθηκαν σοβαρά - θέλαν να σε ξεφορτωθούν. 1 λεπτό πριν, gaakoum είπε Για να καταλάβω, τελικά δεν είχε διαρροή το φρεον αφού είπες ότι στο έβγαλε; Άρα χωρίς να ελέγξουν καν την πίεση πρόσθεσαν να δουν τι θα γίνει; Μου φαίνεται λόγω εποχής έχουν άδεια οι καλοί μάστορες και έχει μείνει κανείς μαθητευόμενος. Πάντως δεν ασχολήθηκαν σοβαρά - θέλαν να σε ξεφορτωθούν. Και για να συνεχίσω σιγά το διαγνωστικό που χρειάζεται για αυτοκίνητο VAG του 1999. Με 50 ευρώ βρίσκεις που να συνδέεται σε φορητό μέσω USB για να δείς τα σφάλματα που βγάζει και μετά μπορείς να το ψάξεις στο internet. Οποιοδήποτε συνεργείο έχει τώρα πια. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 2 λεπτά πριν, gaakoum είπε Μου φαίνεται λόγω εποχής έχουν άδεια οι καλοί μάστορες και έχει μείνει κανείς μαθητευόμενος. Πάντως δεν ασχολήθηκαν σοβαρά - θέλαν να σε ξεφορτωθούν. Ούτε αυτό μπορώ να το αποκλείσω αν και για τον Ευθυμίου είχα διαφορετική γνώμη.
Morosana Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Οι μάστορες που ασχολούνται με κλιματιστικά αυτή την εποχή δεν ασχολούνται με βλάβες, προτιμούν να συμπληρώσουν φρέον να πάρουν 40-50€ εύκολα και χωρίς κόπο και να εξυπηρετήσουν καμία 70αρια αμάξια τη μέρα . 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Μια χαζή ίσως ερώτηση Είναι λογικό με τον χρόνο να υπάρχει απώλεια φρεον;
davarisx Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 16 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Καλησπερα Σε ΤΤ coupe του 1999 δικου μου ατομου το κλιματσιτικο βγαζει στην αρχη κρυο αερα αλαλ μετα δουλευει σαν ανεμιστηρας Στο συνεργειο προσθεσαν φρεον αλλα δουλεψε καμμια ωρα και μετα τα ιδια Αλλαξαν εγκεφαλο βερβυλατερ κλιματισμου απο οτι ειπαν αλλα τα ιδια . Κοστος ανταλλακτικο 140 ευρω Το πηγα σημερα σε ειδικο για κλιματιστικα στην Κηφισια ( Ευθυμιου Θεοδωρος) κι ειπαν οτι ειχε χασει φρεον το συμπληρωσαν δουλεψε για λιγο αλλα μετα τα ιδια Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι εχει και να το παω σε επισημο συνεγειο Audi που εχουν το καταλληλο διαγνωστικο γιατι μπορει η βλαβη να ειναι ισως και μηχανικη . Δεν ξερω τι συμβαινει Καποα προταση για βορεια στην Αττικη εκτος απο Καρεντα κλπ ? Επειδη γράφονται πολλά και διάφορα. Σε ένα όχημα 24 χρόνων το πρώτο που θα κάνεις είναι να αλλάξεις όλα τα oring στεγανοποίησης των σωλήνων.μετα από τόσα χρόνια έχουνε γίνει κάρβουνο. Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει έλεγχος στο φίλτρο υγρασίας μήπως είναι βουλωμένο. Αν το αμάξι μπει σε σωστό μηχάνημα που συμπληρώνει φρέον,κάνει vaccum για περίπου 20 λεπτα οπωτε εάν έχεις διαρροή θα του βγάλει σχετικό μήνυμα. Ξεκινά από τα πολύ απλά αλλά ταυτόχρονα πολύ βασικά που σου γράφω και μετά μιλάμε πάλι. 5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Μια χαζή ίσως ερώτηση Είναι λογικό με τον χρόνο να υπάρχει απώλεια φρεον; Αν σκεφτείς ότι η όλη εγκατάσταση έχει καμοια 10+ oring που με τα χρόνια χαλάνε και χάνουν σιγά σιγά τότε ναι είναι φυσιολογικό. Σε κανονικές συνθήκες πχ αιρ κοντισιον σπιτιού και 30 χρόνια να περάσουν δεν χάνει τίποτα. 2
TechnoState Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 40 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Μια χαζή ίσως ερώτηση Είναι λογικό με τον χρόνο να υπάρχει απώλεια φρεον; Όχι, ποτέ δεν έχεις απώλεια ψυκτικών υγρών με την πάροδο του χρόνου. Το μόνο που συμβαίνει με την πάροδο του χρόνου είναι το ψυκτικό υγρό-αεριο να χάνει τις ιδιότητες σωστής λειτουργίας του, κατά τον ψυκτικό κύκλο. Ο μόνος λόγος απώλειας (σε οποιαδήποτε μηχάνημα λειτουργίας ψυκτικού κύκλου είναι η διαρροή). Σωστά αναφέρθηκε ο έλεγχος με ρουφιάνο (σκιαγραφικό) κ συνήθως η διαδικασία αναφέρει ότι γίνεται χρήση αζώτου στην προκειμένη περίπτωση (αέριο μη εύφλεκτο, με χαμηλές διακυμάνσεις όγκου σε ακραίες θερμοκρασίες κ πιέσεις) κ έλεγχο με μανόμετρα (αν κρατάει πίεση δλδ). Κάνε οπτικό έλεγχο στο κύκλωμα στον χώρο του κινητήρα. Δες τα μαρκούτσια μήπως στις συνδέσεις τους έχουν λάδι. Στις διαρροές που συνήθως ευθύνονται τα o-rings (κ μετά κάποια ρωγμή η φθορά λόγω παλαιότητας στην προκειμένη περίπτωση) εκεί που κουμπώνουν τα μαρκούτσια, τόσο υψηλής όσο κ χαμηλής, συνήθως υπάρχει λάδι - που συμπαρασύρεται με το ψυκτικό υγρό/αέριο). Φυσικά κ δεν είναι κοινό λάδι (το μάνιουαλ ορίζει συγκεκριμένων προδιαγραφών πολυεστερικά ψυκτέλαια) το οποίο βρίσκεται σε συγκεκριμένη ποσότητα το κύκλωμα ώστε να κρατάει σε ζωή κ με σωστή λίπανση την λειτουργία του συμπιεστή. Επίσης πριν απο οποιαδήποτε πλήρωση με ψυκτικό υγρό απαιτείται δημιουργία κενού (οποιοδήποτε μόριο ατμοσφαιρικού αέρα μέσα στο κύκλωμα, στις υψηλές πιέσεις που λειτουργεί, δημιουργεί παγοφραγμό με πρώτο θύμα την θερμοεκτονωτική βαλβίδα και τον τριχοειδή. 2
giannos13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Όλα τα συνεργεία έχουν φουλ δουλειά αυτό τον καιρό, οπότε δύσκολα κάποιος θα αφιερώσει πολύ χρόνο (ακόμα και να θέλει να σε βοηθήσει) για να σου λύσει το πρόβλημα. Εγώ θα το έφτιαχνα από Οκτώβρη. Το μόνο που θα έκανα είναι ένα σκανάρισμα με διαγνωστικό για κωδικούς σφαλμάτων και ένα γρήγορο τσεκάρισμα σε πραγματικές τιμές π.χ. θερμοκρασία εβαπορέτας και εάν δεν είναι κάτι απλό, το φτίαχνεις το φθινόπωρο.
geomrk Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) εχω ιδιο θεμα με opel astra 17', το πηρα με διαρροη φρεον(χωρίς να το ξέρω) και θα βγαλω το καλοκαιρι ετσι και θα το κοιταξω απο φθινοπωρο πια, ο,τι ειναι τωρα ας φαω την βλακεια μου Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2023 από geomrk
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Μετα απο 3 μερες ψαξιμο ο μαστορας ειε οτι εφταιγε μια βαλβιδα νερου σε ενα σωληνα που εκοβε τον κλιματισμο Θα δειξει απο αυριο αν ηταν αυτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα