Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα 

Σε ΤΤ coupe του 1999 δικου μου ατομου το κλιματσιτικο βγαζει στην αρχη κρυο αερα αλαλ μετα δουλευει σαν ανεμιστηρας

Στο συνεργειο προσθεσαν φρεον αλλα δουλεψε καμμια ωρα και μετα τα ιδια 

Αλλαξαν εγκεφαλο βερβυλατερ κλιματισμου απο οτι ειπαν αλλα τα ιδια . Κοστος ανταλλακτικο 140 ευρω

Το πηγα σημερα σε ειδικο για κλιματιστικα στην Κηφισια ( Ευθυμιου Θεοδωρος) κι ειπαν οτι ειχε χασει φρεον το συμπληρωσαν δουλεψε για λιγο αλλα μετα τα ιδια 

Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι εχει και να το παω σε επισημο συνεγειο Audi που εχουν το καταλληλο διαγνωστικο γιατι μπορει η βλαβη να ειναι ισως και  μηχανικη .

Δεν ξερω τι συμβαινει 

 

Καποα προταση για βορεια στην Αττικη εκτος απο Καρεντα κλπ ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Μια από τις πιθανές αιτίες:

Υπάρχει περίπτωση να έχουν πρόβλημα τα κλαπέτα
και αυτό που συμβαίνει στη μια ώρα πάνω, είναι το ότι ζεσταίνεται η μηχανή.

Από τη στιγμή που ζεσταίνεται η μηχανή, 
θα μπορούσε ο ζεστός αέρας του καλοριφέρ
να αναμειγνύεται με τον κρύο αέρα του κλιματιστικού,
οπότε για αυτό να μην έχεις ψύξη της καμπίνας.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bicasa6184 είπε

Μια από τις πιθανές αιτίες:

Υπάρχει περίπτωση να έχουν πρόβλημα τα κλαπέτα
και αυτό που συμβαίνει στη μια ώρα πάνω, είναι το ότι ζεσταίνεται η μηχανή.

Από τη στιγμή που ζεσταίνεται η μηχανή, 
θα μπορούσε ο ζεστός αέρας του καλοριφέρ
να αναμειγνύεται με τον κρύο αέρα του κλιματιστικού,
οπότε για αυτό να μην έχεις ψύξη της καμπίνας.

Επειδη είμαι άσχετος τα κλαπετα που είναι στο κλιματιστικό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για αρχη βρες σωστό μάστορα μπορει να υπάρχει διαρροή από αυτό που λες (αν κατάλαβα καλά με το καλημερα χανει το φρεον) αν όντος ειναι ετσι ειναι επικίνδυνο να το γεμίζετε καθώς με τόσο άμεση διαρροή μπορουν πάθουν επιβάτες ζημιά......
απο την αλλη μπορει να σταμάτησαν σωστή λειτουργεια τα κλαπετα (κάτι διαχωριστικά ζεστοί με κρύο αέρα) και στην πράξη σου έρχεται ζεστός αέρα; και πολλά άλλα μπορουν να ειναι καλο θα ηταν να μπει για αρχη σε διαγνωστικό της επίσημης να δουν τι δειχνει και μετά τα υπόλοιπα

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Επειδη είμαι άσχετος τα κλαπετα που είναι στο κλιματιστικό; 

τα κλαπέτα αφορούν τον αέρα,για το ζεστό κρύο υπάρχει βάνα που κλείνει/ανοιγει την κυκλοφορία του αντιψυκτικού στο καλοριφέρ.

Πήγαινε στον χώρο της μηχανής και κοίτα τις σωληνες του  ac ,είναι αλουμινένιες και θα έχουν και βαλβίδες επάνω,αν είναι παγωμένες όταν λειτουργεί το ac .Επίσης αν όταν δουλευει το ac δουλευει και το βεντιλατέρ.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

τα κλαπέτα αφορούν τον αέρα,για το ζεστό κρύο υπάρχει βάνα που κλείνει/ανοιγει την κυκλοφορία του αντιψυκτικού στο καλοριφέρ.

Πήγαινε στον χώρο της μηχανής και κοίτα τις σωληνες του  ac ,είναι αλουμινένιες και θα έχουν και βαλβίδες επάνω,αν είναι παγωμένες όταν λειτουργεί το ac .Επίσης αν όταν δουλευει το ac δουλευει και το βεντιλατέρ.

Ευχαριστω 

Δύσκολα πράγματα για μένα 

Δεν θα το έβλεπαν στον Ευθυμίου που θεωρείται πολύ καλός για κλιματιστικά ή στον πρώτο μάστορα που το είδε; 

 

https://www.cryotech.gr/

Το ότι έχασε το φέρον που από ότι είπε τουλάχιστον είχε βάλει ο πρώτος μάστορας σύμφωνα με το ότι είπε ο δεύτερος σημαίνει ίσως κάτι; 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Καλησπερα 

Σε ΤΤ coupe του 1999 δικου μου ατομου το κλιματσιτικο βγαζει στην αρχη κρυο αερα αλαλ μετα δουλευει σαν ανεμιστηρας

Στο συνεργειο προσθεσαν φρεον αλλα δουλεψε καμμια ωρα και μετα τα ιδια 

Αλλαξαν εγκεφαλο βερβυλατερ κλιματισμου απο οτι ειπαν αλλα τα ιδια . Κοστος ανταλλακτικο 140 ευρω

Το πηγα σημερα σε ειδικο για κλιματιστικα στην Κηφισια ( Ευθυμιου Θεοδωρος) κι ειπαν οτι ειχε χασει φρεον το συμπληρωσαν δουλεψε για λιγο αλλα μετα τα ιδια 

Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι εχει και να το παω σε επισημο συνεγειο Audi που εχουν το καταλληλο διαγνωστικο γιατι μπορει η βλαβη να ειναι ισως και  μηχανικη .

Δεν ξερω τι συμβαινει 

 

Καποα προταση για βορεια στην Αττικη εκτος απο Καρεντα κλπ ?

Κάνε μια ερώτηση και στη Αργυρούπολη επι της Βουλιαγμένης που ασχολείται με κλιματισμό DIAVIA.

  • Like 1
Δημοσ.

Βρες καποιο σωστο μαστορα. Πρεπει να μπει "σκιαγραφικο" μεσα στο κυκλωμα και μετα με "Black Light" να ψαχτουν τα παντα για διαρροη. Ακομα και τα νερα που τρεχουν απο κατω μπορουν να δειξουν πιθανη διαρροη απο την εβαπορετα. Προσοχη επισης με τους σωληνες, ο ενας ζεματαει κατα την λειτουργια, δεν τους πιανουμε ετσι χυμα…

IMG_6728.jpg.b895edde98da629e52737c7f1f015491.jpg

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Καλησπερα 

Σε ΤΤ coupe του 1999 δικου μου ατομου το κλιματσιτικο βγαζει στην αρχη κρυο αερα αλαλ μετα δουλευει σαν ανεμιστηρας

Στο συνεργειο προσθεσαν φρεον αλλα δουλεψε καμμια ωρα και μετα τα ιδια 

Αλλαξαν εγκεφαλο βερβυλατερ κλιματισμου απο οτι ειπαν αλλα τα ιδια . Κοστος ανταλλακτικο 140 ευρω

Το πηγα σημερα σε ειδικο για κλιματιστικα στην Κηφισια ( Ευθυμιου Θεοδωρος) κι ειπαν οτι ειχε χασει φρεον το συμπληρωσαν δουλεψε για λιγο αλλα μετα τα ιδια 

Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι εχει και να το παω σε επισημο συνεγειο Audi που εχουν το καταλληλο διαγνωστικο γιατι μπορει η βλαβη να ειναι ισως και  μηχανικη .

Δεν ξερω τι συμβαινει 

 

Καποα προταση για βορεια στην Αττικη εκτος απο Καρεντα κλπ ?

Στο συνεργείο που πρόσθεσαν φρέον και έδωσες και τα 140 ευρώ Γιατί δεν το ξανά πήγες να δουν πιέσεις κυκλώματος???

Στον Ευθυμίου σταμάτησε να αποδίδει ενώ με τις πιέσεις του φρέον ok???

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Αλλαξαν εγκεφαλο βερβυλατερ κλιματισμου απο οτι ειπαν αλλα τα ιδια . Κοστος ανταλλακτικο 140 ευρω

Άρα δεν έφταιγε αυτό και τζάμπα πλήρωσες τα 140.

Εκτός κι αν δεν άλλαξαν τίποτα όπως είπαν οπότε πάλι τζάμπα τα 140. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Στο συνεργείο που πρόσθεσαν φρέον και έδωσες και τα 140 ευρώ Γιατί δεν το ξανά πήγες να δουν πιέσεις κυκλώματος???

Στον Ευθυμίου σταμάτησε να αποδίδει ενώ με τις πιέσεις του φρέον ok???

 

Θα το παμε αυριο παλι στον πρωτο 

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Άρα δεν έφταιγε αυτό και τζάμπα πλήρωσες τα 140.

Εκτός κι αν δεν άλλαξαν τίποτα όπως είπαν οπότε πάλι τζάμπα τα 140. 

Ναι τζαμπα  τα 140 ευρω .Θα του πω να βαλει το παλιο και ισως μπει αγελια στο car.gr το νεο

Ο Ευθιμιου  δεν πηρε λεφτα γιατι το εβγαλε παλι το φρεον που εβαλε 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευθιμιου

Μου κάνει πραγματικά μεγάλη εντύπωση (αρνητική) ότι αυτός δεν βρήκε την βλάβη. Το θεωρώ από τα καλύτερα συνεργεία του είδους. Σε δύο αυτοκίνητα δικά μου βρήκαν άμεσα τη βλάβη και έκτοτε δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Επίσης πριν 2 χρόνια είχα επισκεφτεί αυτόν στον Άγιο Ελευθέριο για το καινούργιο μεταχειρισμένο που είχα πάρει επειδή δεν μπορούσα να βρώ ραντεβού στον Ευθυμίου. Από την εμπειρία μου ο Μιχαηλίδης είναι το ίδιο καλός και οικονομικος.

https://climamichailidis.gr/

Καλό είναι να κλείσεις ένα ραντεβού. Ο μάστορας κοίταξε το κλιματιστικό και παίζει να βρήκε την βλάβη σε δευτερόλεπτα... Έπαθα πλάκα..

Πάντως το ότι χάνει φρεον σημαίνει ότι η βλάβη είναι κάτι απλό και απλά πρέπει να βρεθεί η διαρροη ώστε να έχεις τη σωστή απόδοση.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bill999r είπε

Μου κάνει πραγματικά μεγάλη εντύπωση (αρνητική) ότι αυτός δεν βρήκε την βλάβη. Το θεωρώ από τα καλύτερα συνεργεία του είδους. Σε δύο αυτοκίνητα δικά μου βρήκαν άμεσα τη βλάβη και έκτοτε δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Επίσης πριν 2 χρόνια είχα επισκεφτεί αυτόν στον Άγιο Ελευθέριο για το καινούργιο μεταχειρισμένο που είχα πάρει επειδή δεν μπορούσα να βρώ ραντεβού στον Ευθυμίου. Από την εμπειρία μου ο Μιχαηλίδης είναι το ίδιο καλός και οικονομικος.

https://climamichailidis.gr/

Καλό είναι να κλείσεις ένα ραντεβού. Ο μάστορας κοίταξε το κλιματιστικό και παίζει να βρήκε την βλάβη σε δευτερόλεπτα... Έπαθα πλάκα..

Πάντως το ότι χάνει φρεον σημαίνει ότι η βλάβη είναι κάτι απλό και απλά πρέπει να βρεθεί η διαρροη ώστε να έχεις τη σωστή απόδοση.

Όντως ο Μιχαϊλίδης πατέρα και γιος είναι τρομεροί και αρκετά οικονομικοί. Το μόνο κακό είναι ότι τέτοιες μέρες με καύσωνα και λίγο πριν τις διακοπες δεν αναλαμβάνουν μεγάλες και χρονοβόρες δουλειές γιατί γίνεται χαμός. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, bill999r είπε

Μου κάνει πραγματικά μεγάλη εντύπωση (αρνητική) ότι αυτός δεν βρήκε την βλάβη. Το θεωρώ από τα καλύτερα συνεργεία του είδους. Σε δύο αυτοκίνητα δικά μου βρήκαν άμεσα τη βλάβη και έκτοτε δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Επίσης πριν 2 χρόνια είχα επισκεφτεί αυτόν στον Άγιο Ελευθέριο για το καινούργιο μεταχειρισμένο που είχα πάρει επειδή δεν μπορούσα να βρώ ραντεβού στον Ευθυμίου. Από την εμπειρία μου ο Μιχαηλίδης είναι το ίδιο καλός και οικονομικος.

https://climamichailidis.gr/

Καλό είναι να κλείσεις ένα ραντεβού. Ο μάστορας κοίταξε το κλιματιστικό και παίζει να βρήκε την βλάβη σε δευτερόλεπτα... Έπαθα πλάκα..

Πάντως το ότι χάνει φρεον σημαίνει ότι η βλάβη είναι κάτι απλό και απλά πρέπει να βρεθεί η διαρροη ώστε να έχεις τη σωστή απόδοση.

Κι εμένα μου έκανε εντύπωση ο Ευθυμίου 

Τον θεωρώ καλό και τίμιο στις τιμές 

2 φορές που μου έλεγαν για αλλαγή κομπρεσέρ κλιματιστικού σε Honda CRV το είχε φτιάξει με πολύ μικρό σχετικά κόστος. 

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μου είπε να πάω κάπου που έχουν το μαμά διαγνωστικό της Audi μήπως η βλάβη είναι μηχανική. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.

Από τις δυσκολότερες περιπτώσεις το κλιματιστικό αυτοκινήτου. Βρείτε γιατί χάνει το φρέον. Μπορεί να έχει πρόβλημα μια βαλβίδα στο κύκλωμα η οποία αν κολλήσει το φρέον αποβάλλεται αυτόματα γιατί ανεβαίνει πολύ η πίεση. Αλλιώς θα έχει διαρροή από κάπου. Αν δεν είναι διαρροή ξεκινήστε με τα υπόλοιπα ,  δείτε το φίλτρο αφυγρανσης μέσα στον συμπυκνωτή του AC (το ψυγείο του δηλαδή αυτό που είναι μαζί με το ψυγείο της μηχανής). Αν είναι μπουκομένο δεν κυκλοφορεί το φρέον εύκολα και πάλι έχεις προβλήματα. Αυτό φαίνεται και στη μέτρηση των πιέσεων. Δείτε ακόμη αν οι πιέσεις (μικρή και μεγάλη) είναι σε αποδεκτά επίπεδα με το συμπυκνωτή βρεγμένο και στεγνό (αυτά που γράφω μερικοί μάστορες δεν τα ξέρουν καν υπόψιν). Δείτε αν ο συμπυκνωτής ζεσταίνεται ομοιόμορφα στο πρώτο λεπτό λειτουργίας ή μένει ο μίσος κρύος (μέσα σε 30 δευτερόλεπτα θα πρέπει να έχει ζεσταθεί όλος πλέον) . 

Όλα αυτά βέβαια αν υποθέσουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι στον συμπλέκτη του συμπιεστή και δεν σβήνει ο συμπιεστής μετά από λίγο εξαιτίας του. Σημείωση, ο συμπιεστής δεν ανάβει καθόλου αν δεν υπάρχει επαρκής ποσότητα φρέον στο κύκλωμα για τη προστασία αυτού. Και πες μας τι πιέσεις σας δείχνει!

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...