Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποσο αξιοπιστο πιστευετε οτι ειναι το "λαμπακι" που εχει πανω η μπαταρια για να βλεπουμε την κασταση της?
Εμενα νομιζω ειναι dead παρολο που ειναι πρασινο.

Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Ποσο αξιοπιστο πιστευετε οτι ειναι το "λαμπακι" που εχει πανω η μπαταρια για να βλεπουμε την κασταση της?
Εμενα νομιζω ειναι dead παρολο που ειναι πρασινο.

Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?

Οτι πιο αναξιόπιστο είναι το ματάκι αυτό.

  • Thanks 1
Δημοσ.

στα παλιά αυτοκίνητα (χωρίς το καταλληλο autocheck δλδ μόνο καποια λίγο οχήματα) ειναι σχεδον άχρηστο, κάνεις την δουλεια με πολυμετρο καλυτερα (μετράς την ταση οταν δεν λειτουργεί την τάση κατα την εκκίνηση κλπ)

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

στα παλιά αυτοκίνητα (χωρίς το καταλληλο autocheck δλδ μόνο καποια λίγο οχήματα) ειναι σχεδον άχρηστο, κάνεις την δουλεια με πολυμετρο καλυτερα (μετράς την ταση οταν δεν λειτουργεί την τάση κατα την εκκίνηση κλπ)

Τι κοιταμε σε μια μπαταρια για να ξερουμε την κατασταση της αλλα και για την συντηρηση της..???

Δημοσ.
12 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Τι κοιταμε σε μια μπαταρια για να ξερουμε την κατασταση της αλλα και για την συντηρηση της..???

για αρχη τι μπαταρια ειναι agm? απλη κλπ και μετα βλεπουμε

Δημοσ.
1 minute ago, PLACEBO_89 said:

Καλυτερα σε gel

δεν παει ετσι αν πχ στο αυτκινιτο με start and stop που θελει agm μπαταρια βάλεις gel θα αρχίσουν παρατράγουδα και ζημιές

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

δεν παει ετσι αν πχ στο αυτκινιτο με start and stop που θελει agm μπαταρια βάλεις gel θα αρχίσουν παρατράγουδα και ζημιές

πχ  σου πουλανε μια μεταχειρισμενη μπαταρια και σου λενε φιλαρακι παρτην ειναι σχεδον καινουργια,την αγορασα 70ε και στην δινω 20! Η μπαταρια ειναι gel και μετρας την ταση 12,7.  Με τα 12,7 εισαι οκ? Τι αλλο θα κοιταζες?

Δημοσ.
Just now, PLACEBO_89 said:

πχ  σου πουλανε μια μεταχειρισμενη μπαταρια και σου λενε φιλαρακι παρτην ειναι σχεδον καινουργια,την αγορασα 70ε και στην δινω 20! Η μπαταρια ειναι gel και μετρας την ταση 12,7.  Με τα 12,7 εισαι οκ? Τι αλλο θα κοιταζες?

εφόσον μπαταρια δεν ειναι δικιά σου καλό θα ήταν να μετρηθεί με μηχάνημα που έχει πολλαπλές επιλογές πχ crank test charging test κλπ (απαιτεί και χρόνο) τι να την κανω την μπαταρια 12,7v όταν κατά την εκκίνηση του οχήματος ρίχνει την τάση στα 8v ειναι για ανακύκλωση και τα στοιχειά της ειναι τιγκα στο sulphate

αλλά σε γενικές γραμμές
συντήρηση
1. να κινείται το αυτοκίνητο 
2. πριν απο τα κρυα βγαζεις την μπαταρια (η αν εχεις δυνατότητα και πάνω στο αυτοκίνητο βαζεις μηχάνημα (συντηρητή) να κάνει έναν κύκλο φόρτισης (παντα επιλέγοντας κατάλληλο τύπο μηχανήματος που υποστιριζει η μπαταρια)  

οσο αφορά τον έλεγχο μετράς πλήρες φορτισμένη μπαταρια (πρεπει να ειναι +/- 12.7 volt (ανάλογα με τον τύπο ίσος λίγο λιγοτερο ίσος λίγο περισσότερο αλλά λίγο) κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου αν τάση πέσει κάτω από 9,5 v σε μια πλήρες φορτισμένη μπαταρια πας για άλλη  όταν λειτουργεί η μηχανη θα πρέπει να εχεις κάπου 13,7 με 14,7 volt αν είσαι πολύ εκτός μάλλον δυναμό μας άφησε (η μπαταρια ειναι τόσο χάλια που τα ρίχνει όλα)  αυτο ειναι πολύ γενικό έγραψα υπάρχουν διαφορές απο όχημα σε όχημα και μπαταρια σε μπαταρια

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

πχ  σου πουλανε μια μεταχειρισμενη μπαταρια και σου λενε φιλαρακι παρτην ειναι σχεδον καινουργια,την αγορασα 70ε και στην δινω 20! Η μπαταρια ειναι gel και μετρας την ταση 12,7.  Με τα 12,7 εισαι οκ? Τι αλλο θα κοιταζες?

Επένδυσε σε ένα https://www.skroutz.gr/s/28221656/Konnwei-KW208-Ψηφιακό-Battery-Tester-με-Κροκοδειλάκια-12V.html

τυχαίο παράδειγμα

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

εφόσον μπαταρια δεν ειναι δικιά σου καλό θα ήταν να μετρηθεί με μηχάνημα που έχει πολλαπλές επιλογές πχ crank test charging test κλπ (απαιτεί και χρόνο) τι να την κανω την μπαταρια 12,7v όταν κατά την εκκίνηση του οχήματος ρίχνει την τάση στα 8v ειναι για ανακύκλωση και τα στοιχειά της ειναι τιγκα στο sulphate

 

Δηλαδη αυτο τι αλλες μετρησεις κανει σε σχεση με ενα πολυμετρο?

Δημοσ.
1 hour ago, PLACEBO_89 said:

πχ  σου πουλανε μια μεταχειρισμενη μπαταρια και σου λενε φιλαρακι παρτην ειναι σχεδον καινουργια,την αγορασα 70ε και στην δινω 20! Η μπαταρια ειναι gel και μετρας την ταση 12,7.  Με τα 12,7 εισαι οκ? Τι αλλο θα κοιταζες?

Οχι φυσικά,  μπορεί να δίνει 12.7   στα 0.5Α   αλλά στα 400Α να δίνει 5v

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπαταρία GEL να δίνει τόσο χαμηλο ρεύμα / τόσο μεγάλη πτώση τάσης δεν νομίζω πως ειναι δυνατόν εκτός αν την τρυπίσεις με κομπρεσερ ή την δουλεύει στα 0 Κέλβιν.. Απλή μολύβδου ναι ίσως και agm αν υπάρχει εσωτερικό βραχυκύκλωμα ή μερική ρωγμή σε κάποια πλάκα.

Το ματάκι δεν εχει λόγω υπάρξης σχεδόν, μέτρηση τάσης σε διάφορες συνθήκες και με φορτία πάνω ειναι μια καλή αρχή αν και η καλύτερη λύση ειναι αυτο που ειπε ο @Black Demis

Επεξ/σία από Ribopaido
Δημοσ.
2 hours ago, Ukforthemoment said:

μια χαρα ειναι το εργαλείο πλέον έχουν πέσει και τιμές τους μπορει να το έχει οποιοσδήποτε και δεν χρειαζεται να παιδεύεται με πράγματα που δεν ξέρει

 

άλλη μια καλη πρόταση ειναι αυτο εδώ που εναι ολα σε ένα και tester και συντριτιτης και καθαριστής κλπ
https://www.skroutz.gr/s/28367815/Konnwei-KW510-Ψηφιακό-Battery-Tester-με-Κροκοδειλάκια-12V.html

2 hours ago, PLACEBO_89 said:

Δηλαδη αυτο τι αλλες μετρησεις κανει σε σχεση με ενα πολυμετρο?

τα κανει ολα με ενα κλικ και με ποιο λεπτομερές ενδείξεις και δεν χρειαζεται και δεύτερο άτομο για crank τεστ κλπ

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...