Προς το περιεχόμενο

cosmote one vdsl 200mbps + κινητά 33.9 προσφορα;


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από marklar,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 λεπτά πριν, kostas123pao είπε

Μετά την υπογραφή συμβολαίου σε πόσες μέρες γίνεται η ενεργοποίηση της γραμμής?

Αν είσαι σε φορητότητα κάνουν 15ημερες για να ζητήσουν τον αριθμό από την προηγουμένη εταιρεία σου (κόλπο για να μην μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση όταν δεχτείς αντιπρόταση...). Μετά σε 3ημερες ενεργοποιήθηκε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, kostas123pao είπε

Άρα εμένα που λήγει το συμβόλαιο μου από nova στις 13 Σεπτέμβρη να τους πάρω τηλέφωνο από στα μέσα Αυγούστου.

Περίπου 20 μέρες πριν λήξει, εγώ έτσι έκανα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, stavrakas112 said:

Αν είσαι σε φορητότητα κάνουν 15ημερες για να ζητήσουν τον αριθμό από την προηγουμένη εταιρεία σου (κόλπο για να μην μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση όταν δεχτείς αντιπρόταση...). Μετά σε 3ημερες ενεργοποιήθηκε.

Εγώ έχω ενημέρωση από ΟΤΕ την Δευτέρα πως "το αίτημα σας για την φορητότητα καταχωρήθηκε". Στην NOVA δεν έχει πάει το αίτημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, sakis.kom είπε

Εγώ έχω ενημέρωση από ΟΤΕ την Δευτέρα πως "το αίτημα σας για την φορητότητα καταχωρήθηκε". Στην NOVA δεν έχει πάει το αίτημα?

Πότε έκανες συμβόλαιο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, sakis.kom είπε

Εγώ έχω ενημέρωση από ΟΤΕ την Δευτέρα πως "το αίτημα σας για την φορητότητα καταχωρήθηκε". Στην NOVA δεν έχει πάει το αίτημα?

Το αίτημα αλλαγής παρόχου πάει πάντα μετά τις 15 ημέρες, έτσι ώστε, όπως σου ανέφεραν, να τρώνε την υπαναχώρηση καθώς παλιά ήταν γνωστό το κόλπο ότι ζήταγες αλλαγή παρόχου, πήγαινε το αίτημα στον παλιό, ο παλιός σου έκανε αντιπροσφορά και συνήθως επειδή συνέφερε έμενες,.

1 λεπτό πριν, sakis.kom είπε

Την πέμπτη.

Μόλις τους πάει στις 15 ημέρες, θα σε πάρουν τότε για αντιπροσφορά.

Επεξ/σία από kaktos77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, sakis.kom said:

Την πέμπτη.

Λάθος μου... παρασκευή υπέγραψα.

Έχω χάσει τις μέρες, πέμπτη τελικά ήταν.

Επεξ/σία από sakis.kom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν χρονικό γιατί μόλις τα πέρασα:

18/07 έκανα τηλεφωνικά το συμβόλαιο την ίδια μέρα μου ήρθε μνμ 

TO AITHMA METAΦOPAΣ THΣ ΣTAΘEPHΣ ΣAΣ ΓPAMMHΣ ΣTHN COSMOTE KATAXΩPHΘHKE ME APIΘMO AITHMATOΣ *********** EYXAPIΣTOYME.

01/08 ήρθε το μνμ

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI TO AITHMA ΠOY YΠOBAΛATE ΣTIΣ 18/07/24 ΓIA THN METAΦOPA THΣ ΣTAΘEPHΣ ΣAΣ ΣYNΔEΣHΣ ΣTO ΔIKTYO TOY OTE EXEI ΔPOMOΛOΓHΘEI ME APIΘMO AITHΣHΣ ************ KAI ΘA ENHMEPΩΘEITE ME NEO ΓPAΠTO MHNYMA ΓIA THN EΞEΛIΞH TOY. ΣAΣ EYXAPIΣTOYME. (Την 15η μέρα δλδ το ζήτησαν από nova)

Καπάκι ίδια μερα με έψαχνε η nova για win back προσφορά όμως πρόσεξε πλέον είσαι σε περίοδο μετά τις 14 ημέρες άρα μπορείς μόνο ακύρωση (με penalty) το συμβόλαιο cosmote.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, τα περιγράφω εδώ...

https://www.insomnia.gr/forums/topic/802947-υπαναχώρησηςακύρωσης-της-σύμβασης-τι-ισχύει/?do=findComment&comment=60377022

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2024 στις 1:36 ΜΜ, stavrakas112 είπε

Αν είσαι σε φορητότητα κάνουν 15ημερες για να ζητήσουν τον αριθμό από την προηγουμένη εταιρεία σου (κόλπο για να μην μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση όταν δεχτείς αντιπρόταση...). Μετά σε 3ημερες ενεργοποιήθηκε.

εγω παντως για να μην το κανουν αυτο , τους εδωσα τον βρογχο στο τηλεφωνο.

το κινητο δεν το υπεγραψα το συμβολαιο που ηρθε σημερα. ηρθε σε αλλο ποσο (18.6 , παλι φθηνο αλλα οχι το συμφωνηθεν).

οποτε δεν υπεγραψα και μετα πηρα τηλ να τους ζητησω τον λογο και μου ειπαν πως το συμβολαιο που στελνουν ειναι το "default" συμβολαιο προσφορας φορητοτητας και σε καθε πελατη αναλογα την περιοδο και τις εκτακτες προσφορες , βαζουν την τελικη προσφορα μονο στην καρτελα του...

λεω οκ, εστω οτι ισχυει και ειναι legit αυτο... δεν θα επρεπε να με ενημερωσει καποιος? δηλαδη περιμενετε οτι θα συμφωνουσαμε 12.5 ευρω και αν ερχοταν 18.5 θα ελεγα "ε νταξ μωρε, τουλαχιστον δεν ειναι 30" ???

Και μου αρχισε τα "μα ειναι ολα καταγεγραμμενα..." ναι οκ... ειναι καταγεγραμμενα μονο αν χρειαστει να τα χρησιμοποιησετε υπερ σας, οχι υπερ μου... anyways αν ειναι ετσι... να τα ξαναστειλετε.

Στις 7/8/2024 στις 11:36 ΜΜ, sakis.kom είπε

Έχουμε επιλογές για το τι ρούτερ θα μας δώσουν???

δεν ειχα επιλογη μονο speedport 2 μου ειπαν.

αλλα ρωτησα και απο οτι "ηξερε" ο πωλητης μπορω να ζητησω κωδικους κτλ για να βαλω δικο μου ρουτερ.

θα ρωτησω και τον τεχνικο που για καποιο λογο θα στειλουν σπιτι στις 12 του μηνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε router το speedport 2 δίνουν, εγώ δεν το συνέδεσα καν και άφησα το Fritz που είχα να συνδεθεί πάνω στο ONT και δουλεύει απροβλημάτιστα τόσο στο τηλέφωνο όσο και στο ιντερνετ. Δεν χρειάζεται κωδικούς κλπ τα βρίσκει μόνο του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 07/08/2024 at 13:36, stavrakas112 said:

Αν είσαι σε φορητότητα κάνουν 15ημερες για να ζητήσουν τον αριθμό από την προηγουμένη εταιρεία σου (κόλπο για να μην μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση όταν δεχτείς αντιπρόταση...). Μετά σε 3ημερες ενεργοποιήθηκε.

Πήρα την NOVA στο 13800, μίλησα με το τμήμα διατήρησης πελατών με έναν ευγενικό νεαρό, του είπα όλα τα σχετικά για την φορητότητα προς COSMOTE, πως την έχω κάνει από την προηγούμενη πέμπτη κλπ, είπε πως δεν βλέπει κάτι, του είπα για την καθυστέρηση των 15 ημερών της COSMOTE, ανέφερα αναλυτικά τι προσφορές μου δίνουν από ΟΤΕ μαζί με τα κινητά/καρτοκινητά, και είπε να του δώσω λίγο χρόνο και θα με καλέσει δευτέρα με τρίτη.

Δεν είναι ότι θέλω να μείνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα και να ενεργοποιηθώ COSMOTE και ας μην μου δώσουν καν προσφορά από NOVA. Θέλω να δω τώρα που τις παλιές τιμές που είχα τις ανέβασαν και έμαθαν πως έκανα φορητότητα, αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που λειτουργούν.

ΥΓ. Πιθανόν το 13800 και το τμήμα διατήρησης πελατών, να είναι το ίδιο με το 210-5100-200 που όμως ξέρω πως είναι τμήμα προσφορών.

Επεξ/σία από sakis.kom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/8/2024 στις 4:57 ΜΜ, sakis.kom είπε

Πήρα την NOVA στο 13800, μίλησα με το τμήμα διατήρησης πελατών με έναν ευγενικό νεαρό, του είπα όλα τα σχετικά για την φορητότητα προς COSMOTE, πως την έχω κάνει από την προηγούμενη πέμπτη κλπ, είπε πως δεν βλέπει κάτι, του είπα για την καθυστέρηση των 15 ημερών της COSMOTE, ανέφερα αναλυτικά τι προσφορές μου δίνουν από ΟΤΕ μαζί με τα κινητά/καρτοκινητά, και είπε να του δώσω λίγο χρόνο και θα με καλέσει δευτέρα με τρίτη.

Δεν είναι ότι θέλω να μείνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα και να ενεργοποιηθώ COSMOTE και ας μην μου δώσουν καν προσφορά από NOVA. Θέλω να δω τώρα που τις παλιές τιμές που είχα τις ανέβασαν και έμαθαν πως έκανα φορητότητα, αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που λειτουργούν.

ΥΓ. Πιθανόν το 13800 και το τμήμα διατήρησης πελατών, να είναι το ίδιο με το 210-5100-200 που όμως ξέρω πως είναι τμήμα προσφορών.

ο πωλητης που σου εκανε την προσφορα απο cosmote δεν σου ζητησε να του δωσεις τον αριθμο βρογχου ??? τον βρισκεις στο λογαριασμο της Nova... αυτο ειναι που καθυστερει να τους δωσει η Nova.. και μια χαρα ξερουν.

Αυτο μου το εχει πει φιλος που δουλευε στην Wind οτι ειναι τακτικη που κανουν, αργουν πολυ να ανταποκριθουν οταν τους ζηταει αλλος παροχος τον βρογχο καποιου χρηστη για να γινει η φορητοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...