Black Demis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, mix@lis said: Μάλιστα, κατάλαβα. Μήπως όμως υπάρχουν εξαρτήματα τα οποία είναι διαφορετικά? π.χ μπορεί το δυναμό του ASX να είναι άλλης μάρκας απο αυτό του Captur? Ή π.χ ο εγκέφαλος του Captur να είναι Bosh και ο εγκέφαλος του ASX να είναι DENSO? Ή δεν ισχύει τίποτα απο αυτά, και απλά όποιο απο τα 2 και να αγοράσεις είναι το ίδιο και το αυτό? ναι μπορουν να υπάρχουν άλλα καθαρά για άλλους λόγους πχ το acx μπορει να έχει μεγαλύτερο δυναμό γιατι έχει κάνα δυο extra που απαιτούν ενέργεια όταν ειναι ενεργά και αυτό προφανώς σε καποιες εκδόσεις , όπως και να έχουν πχ άλλο εγκέφαλο (με ιδιο πρόγραμμα) καθαρά και μόνο επειδι βρεθηκαν σε ελλειψη και δεν ειχαν άλλο να βάλουν (τελευταια γινεται πολυ συχνά αυτό) κλπ για σένα δεν αλλάζει τπτ σαν αγοραστής αυτό που κοιτάς ειναι ποιος έχει την μεγαλύτερη εγγύηση και το συμαντικοτερο καλύτερο αντιπρόσωπο για να μην σου βγάζει από την μύτη αυτί την εγγύηση για να γίνει συμβίωση με το αμάξι ποιο ανώδυνη και να κάνεις την δουλειά σου, και αφου λήξη η εγγύηση όσο ποιο γρήγορα φύγει απο τα χέρια σου τοσο το καλύτερο 10 minutes ago, RX-8 Lover_GR said: Αυτό πάντως που δεν γράφει κάνεις μεχρι οσο διάβασα ειναι για τα αλματα που εχει κάνει ο Κορεατης. Πλέον βρίσκεται στην αξιοπιστία και το vfm που ηταν ο Ιάπωνας πριν 20-25 χρονια. οχι απλά μεγάλα άλλα τεράστια γιατι βγήκαν καθώς πρέπει στην ευωπαικες αγορές....... τώρα βέβαια με το euro 7 (εδώ με το 6 όλοι την είδαν στερεφωνικα) θα πέσει πολύ ζόρι σε αυτούς που δεν έχουν καποιο hybrid σύνολο της προκοπης το πραγματικό παιχνίδι θα παιχτεί στα ηλεκτρικά εκει ειναι ολο το ψωμί και όποιος καταφέρει καλύτερα θα κρατήσει την αγορά πάρα πολλοι έχουν κανει προσπάθειες χωρίς καποιο αποτελεμα της προκοπής (εκτός από την tesla προφανώς ) θα αλλάξουν πολλά μολις θα αρχίσουν μεγάλα κινέζικα brand να εισάγουν τα δικά τους με μικρο αλλαγές για να έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές (βλ byd) Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2023 από Black Demis 1
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 18 λεπτά πριν, mix@lis είπε Μάλιστα, κατάλαβα. Μήπως όμως υπάρχουν εξαρτήματα τα οποία είναι διαφορετικά? π.χ μπορεί το δυναμό του ASX να είναι άλλης μάρκας απο αυτό του Captur? Ή π.χ ο εγκέφαλος του Captur να είναι Bosh και ο εγκέφαλος του ASX να είναι DENSO? Ή δεν ισχύει τίποτα απο αυτά, και απλά όποιο απο τα 2 και να αγοράσεις είναι το ίδιο και το αυτό? τα εξαρτήματα αλλάζουν ανάλογα τον προμηθευτή και τις συμφωνίες που πετυχαίνουν οι εταιρίες κατά την διάρκεια ζωής ενός μοντέλου,πχ μπορεί να ξεκινήσει να φορά ΑΤΕ φρένα και μετά να πάει σε bendix.Το βλέπεις και με τα λάδια που προτείνουν ανάλογα την συμφωνία. 1
RX-8 Lover_GR Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Black Demis είπε ναι μπορουν να υπάρχουν άλλα καθαρά για άλλους λόγους πχ το acx μπορει να έχει μεγαλύτερο δυναμό γιατι έχει κάνα δυο extra που απαιτούν ενέργεια όταν ειναι ενεργά και αυτό προφανώς σε καποιες εκδόσεις , όπως και να έχουν πχ άλλο εγκέφαλο (με ιδιο πρόγραμμα) καθαρά και μόνο επειδι βρεθηκαν σε ελλειψη και δεν ειχαν άλλο να βάλουν (τελευταια γινεται πολυ συχνά αυτό) κλπ για σένα δεν αλλάζει τπτ σαν αγοραστής αυτό που κοιτάς ειναι ποιος έχει την μεγαλύτερη εγγύηση και το συμαντικοτερο καλύτερο αντιπρόσωπο για να μην σου βγάζει από την μύτη αυτί την εγγύηση για να γίνει συμβίωση με το αμάξι ποιο ανώδυνη και να κάνεις την δουλειά σου, και αφου λήξη η εγγύηση όσο ποιο γρήγορα φύγει απο τα χέρια σου τοσο το καλύτερο οχι απλά μεγάλα άλλα τεράστια γιατι βγήκαν καθώς πρέπει στην ευωπαικες αγορές....... τώρα βέβαια με το euro 7 (εδώ με το 6 όλοι την είδαν στερεφωνικα) θα πέσει πολύ ζόρι σε αυτούς που δεν έχουν καποιο hybrid σύνολο της προκοπης το πραγματικό παιχνίδι θα παιχτεί στα ηλεκτρικά εκει ειναι ολο το ψωμί και όποιος καταφέρει καλύτερα θα κρατήσει την αγορά πάρα πολλοι έχουν κανει προσπάθειες χωρίς καποιο αποτελεμα της προκοπής (εκτός από την tesla προφανώς ) θα αλλάξουν πολλά μολις θα αρχίσουν μεγάλα κινέζικα brand να εισάγουν τα δικά τους με μικρο αλλαγές για να έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές (βλ byd) Δεν ξέρω τί θα γίνει με τα ηλεκτρικά. Προσωπικά το βλέπω χλωμό καθώς καμία χώρα δεν έχει -προλαβει- αναβαθμίσει το ηλεκτρικό της δικτυο για να υποστηρίξει μαζικές φορτίσεις. Συν τις άλλοις ακόμα δεν εχουν εξελιχθεί οι μπαταριες ωστε να φορτίζονται τουλάχιστον κοντα στον ρυθμό ανεφοδιασμού των θερμικών χωρίς παράλληλα να καταστρέφονται (με την τωρινή τεχνολογία η ταχυφορτιση σκοτώνει γρηγορότερα την μπαταρία) και επίσης να είναι ίδιες οι αυτονομιες (σ.σ με τα θερμικά εκτός πόλης). Δεν ξέρω γιατί αυτή η φαμπρικα για τα ηλεκτρικά εδω και τώρα. Λίγο τα αυστηρά προτυπα ρύπων συνδυαστικά με το να προλαβουν την Τέσλα;;;; Λίγο να προλάβουν και τους κινέζους που πολυ σωστα ειπες;; Δεν ξέρω. Έτσι όπως τα βλέπω εγω, αυτήν την στιγμή τα ηλεκτρικά έχουν αξια για κίνηση μεσα στην πόλη και αυτό υπό συνθήκες (όχι ακραίες θερμοκρασίες).... Δεν έλαβα υπόψην πουθενά στην κουβέντα το θέμα της απόρριψης/ανακύκλωσης μπαταριών σκοπιμα για να μην πλατιασω κι άλλο. Δεν είμαι από αυτούς που είναι ενάντια στα ηλεκτρικά απλά είμαι επιφυλακτικος και οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος με κριτική σκέψη θα ελεγε το ίδιο. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2023 από RX-8 Lover_GR
Black Demis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 3 minutes ago, RX-8 Lover_GR said: Δεν ξέρω τί θα γίνει με τα ηλεκτρικά. Προσωπικά το βλέπω χλωμό καθώς καμία χώρα δεν έχει -προλαβει- αναβαθμίσει το ηλεκτρικό της δικτυο για να υποστηρίξει μαζικές φορτίσεις. Συν τις άλλοις ακόμα δεν εχουν εξελιχθεί οι μπαταριες ωστε να φορτίζονται τουλάχιστον κοντα στον ρυθμό ανεφοδιασμού των θερμικών χωρίς παράλληλα να καταστρέφονται (με την τωρινή τεχνολογία η ταχυφορτιση σκοτώνει γρηγορότερα την μπαταρία) και επίσης να είναι ίδιες οι αυτονομιες (σ.σ με τα θερμικά εκτός πόλης). Δεν ξέρω γιατί αυτή η φαμπρικα για τα ηλεκτρικά εδω και τώρα. Λίγο τα αυστηρά προτυπα ρύπων συνδυαστικά με το να προλαβουν την Τέσλα;;;; Λίγο να προλάβουν και τους κινέζους που πολυ σωστα ειπες;; Δεν ξέρω. Έτσι όπως τα βλέπω εγω, αυτήν την στιγμή τα ηλεκτρικά έχουν αξια για κίνηση μεσα στην πόλη και αυτό υπό συνθήκες (όχι ακραίες θερμοκρασίες).... Δεν έλαβα υπόψην πουθενά στην κουβέντα το θέμα της απόρριψης/ανακύκλωσης μπαταριών σκοπιμα για να μην πλατιασω κι άλλο. Δεν είμαι από αυτούς που είναι ενάντια στα ηλεκτρικά απλά είμαι επιφυλακτικος και οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος με κριτική σκέψη θα ελεγε το ίδιο. προφανώς δεν θα προλάβει (οχι και καμία αλλα η περισσότερες) απλα θα υπάρχει σκληρή μεταβατική περίοδος η αλλιος στα απλα ελληνικά μπουρδελλο για μερικά χρονια, μπαταρίες άρχισαν να κανουν βήματα (ευτιχος δλδ κάτι γινεται) πχ κινεζος άρχισε να φτιαχνει και ήδη σε καποια οχήματα επιτυχώς έβαλε μπαταρίες sodium η οποίες ειναι πολυ ποιο φτινες 99% ανακυκλώσιμες και δεν απαιτούν ακριβά υλικά και το ποιο σημαντικό δεν εχει boommmmm... προφανώς και έχουν μειονεκτήματα αλλα τουλαχιστον κάπου πάμε (νομίζω στο byd seagul) το κακο ειναι πέρα απο την tesla και κινεζους ολοι η άλλοι έχουν ρίξει χειρόφρενο και τρέχουν πανικόβλητοι (κακό αυτό γιατι αν φύγουν από την αγορά η έστω συρρικνωθούν πολλοί θα οδηγήσει σε μερικό μονοπωλιον... με οτι συνεπαγεται αυτο για μας)
Klausx Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Το μεγαλύτερο ρόλο παίζει σε τι μηχανικό/ούς θα πέσεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα