Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

απο τις παρακάτω συμμαχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, ποιά πιστέυετε οτι είναι η πιο αξιόπιστη μηχανολογικά?

1. Volkswagen Group

2. PSA Group

3. Renault-Nissan-Mitsubishi

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Προσωπικά θα έλεγα το 3. Όχι για κάποιον άλλο λόγο παρά για την χαμηλή ικανοποίηση αξιοπιστίας των άλλων δύο. 

Όντας ιδιοκτήτης psa group και πάρα το ότι δεν είχα σοβαρά θέματα έχω να πω θέματα με γενική λειτουργία. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, mix@lis είπε

Καλησπέρα σε όλους,

απο τις παρακάτω συμμαχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, ποιά πιστέυετε οτι είναι η πιο αξιόπιστη μηχανολογικά?

1. Volkswagen Group

2. PSA Group

3. Renault-Nissan-Mitsubishi

Ευχαριστώ!

Πλέον όλα ίδια ειναι.

Περασμένες δεκαετίες ήταν τα Vw,Toyota,Mercedes

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Εξαρτάται το μοντέλο, τον κινητήρα, ή μέχρι και την έκδοση. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δε πάει με τη μάρκα. Κάποτε ορισμένες μάρκες είχαν βγάλει «όνομα» (καλό, ή κακό), αλλά πλέον αυτά δεν ισχύον. Όλα αυτά φυσικά αν πας για νέο αυτοκίνητο, ή έστω 5-ετίας. Αν πας για δεινόσαυρο, ότι ακούς, ισχύει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε υπήρχε διαφορά πλέον όλα τα ίδια είναι και χοντρικά μετά από 6 7 χρόνια καλό είναι μα φιγουν από πάνω σου. Σε γενικές γραμμές δλδ αν πας σε απλό αυτοκινιτο δλδ από 17 μέχρι 30k κρατάς κάνεις κάποια  χιλομετρα το δίνεις αν θες το κεφάλι σου ήσυχο

Πάντα. Μιλάμε για αυτοκινιτα τελευταίων 5 χρονών. +/- αν μηλαμε για μουσείο με ρόδες τότε ναι σηκώνει συζήτηση το θέμα.

 

35 minutes ago, listerstorm said:

Τα πραγματικά αθάνατα είναι όσα δεν έχουν ενσωματωμένα συστήματα δηλαδή του 80 και πριν.

Όντος μεγάλη αλήθεια αλλά εκεί θα έπρεπε να ξέρεις το παν για την οδήγηση για να επιβιώσεις. + σε περιπτοση σοβαρού τρακαρισματου δεν ζούσες

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτά έχω μαζέψει σαν γνωστά :

8 ώρες πριν, mix@lis είπε

1. Volkswagen Group

προβλήματα στο δίσκο/πλατό , ελαττωματικές δισκόπλακες, αστοχία υλικών του DSG (αυτόματα), κουδούνισμα του σασμάν (τρόπος κατασκευής στα vag)

8 ώρες πριν, mix@lis είπε

2. PSA Group

ελαττωματική αντλία adblue στα diesel , τώρα που μπήκε η fiat : "παγωμα" τιμονιού (αισθητήρας γωνίας)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
10 hours ago, mix@lis said:

Καλησπέρα σε όλους,

απο τις παρακάτω συμμαχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, ποιά πιστέυετε οτι είναι η πιο αξιόπιστη μηχανολογικά?

1. Volkswagen Group

2. PSA Group

3. Renault-Nissan-Mitsubishi

Ευχαριστώ!

η subaru!

Δημοσ.

Ό,τι σου είπε και ο @Haldol.

Ανάλογα το μοντέλο, την γενιά, την έκδοση....

Όλες οι εταιρείες έχουν τα καλά τους και τα σαπακια. Καμία δεν είναι πλέον σημαντικά καλύτερη από την άλλην καθώς αγοράζουν την πλειονότητα των ανταλλακτικών τους απο κοινούς προμηθευτές ή ακόμα και να μοιράζονται αυτοκίνητα (πλατφόρμες/πατώματα/σασι). Μόνο στην υποστήριξη και πάλι ανάλογα τον αντιπρόσωπο της κάθε εταιρείας.

Από εκεί και κάτω είναι στο δικό σου χέρι οι ζημιες που θα βγουν αναλογως του στυλ οδηγησης σου, τις απαιτήσεις σου και το ποσό ευλαβής είσαι στην συντήρηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, RX-8 Lover_GR είπε

Ό,τι σου είπε και ο @Haldol.

Ανάλογα το μοντέλο, την γενιά, την έκδοση....

Όλες οι εταιρείες έχουν τα καλά τους και τα σαπακια. Καμία δεν είναι πλέον σημαντικά καλύτερη από την άλλην καθώς αγοράζουν την πλειονότητα των ανταλλακτικών τους απο κοινούς προμηθευτές ή ακόμα και να μοιράζονται αυτοκίνητα (πλατφόρμες/πατώματα/σασι). Μόνο στην υποστήριξη και πάλι ανάλογα τον αντιπρόσωπο της κάθε εταιρείας.

Από εκεί και κάτω είναι στο δικό σου χέρι οι ζημιες που θα βγουν αναλογως του στυλ οδηγησης σου, τις απαιτήσεις σου και το ποσό ευλαβής είσαι στην συντήρηση.

Ναι όντως κάποιες εταιρείες μοιράζονται πλατφόρμες, σασί κλπ. Όμως πρόσφατα έπεσαν στα μάτια μου 2 διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων οι οποίες είναι πανομοιότυπες. Το Mitsubishi ASX και το Renault Captur είναι ακριβώς ίδια. Όπως και το Clio με το Colt. Ίδιο σασί, ίδιος εσωτερικός σχεδιασμός, ίδιος εξωτερικός, ίδιο σασμαν, ίδιος κινητήρας!Δεν αλλάζει τίποτα παρά μόνο το σήμα!Είναι πανομοιότυπα αυτοκίνητα. Για ποιό λόγο το κάνουν αυτό? Τουλάχιστον θα μπορούσαν να έχουν κάτι διαφορετικό ώστε να μπορεί ένας πελάτης να τα συκγρίνει με κάποιο τρόπο.Δηλαδή γιατί να προτιμήσω το Captur και όχι το ASX?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mix@lis είπε

Ναι όντως κάποιες εταιρείες μοιράζονται πλατφόρμες, σασί κλπ. Όμως πρόσφατα έπεσαν στα μάτια μου 2 διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων οι οποίες είναι πανομοιότυπες. Το Mitsubishi ASX και το Renault Captur είναι ακριβώς ίδια. Όπως και το Clio με το Colt. Ίδιο σασί, ίδιος εσωτερικός σχεδιασμός, ίδιος εξωτερικός, ίδιο σασμαν, ίδιος κινητήρας!Δεν αλλάζει τίποτα παρά μόνο το σήμα!Είναι πανομοιότυπα αυτοκίνητα. Για ποιό λόγο το κάνουν αυτό? Τουλάχιστον θα μπορούσαν να έχουν κάτι διαφορετικό ώστε να μπορεί ένας πελάτης να τα συκγρίνει με κάποιο τρόπο.Δηλαδή γιατί να προτιμήσω το Captur και όχι το ASX?

Το παράδειγμα που αναφέρεις ονομάζεται rebadging engineering στα αγγλικά.

Με απλά λόγια,εταιρείες του ίδιου ομίλου (Renault, Nissan, Mitsubishi είναι πλέον 1) μοιράζονται το ιδιο αμάξι με άλλα σήματα (και ίσως καποια διαφορετικά πράγματα σε εξοπλισμό).

Ο λόγος;; Κόστος κατασκευής. Οταν εισαι στον ίδιο όμιλο σε συμφέρει να παρεις έτοιμο το αμάξι απο τον άλλον ωστε να βγαλεις μεγαλύτερο κέρδος

Δεν ειναι κατι καινούργιο αυτό. Ο όμιλος VAG το κάνει δεκαετίες. Το ίδιο και ο όμιλος Fiat (νυν stellantis). Απλα τότε φροντιζαν να μοιράζονται πράγματα που δεν "φαινονται" (πχ σασι που λέμε). Σήμερα όμως δεν τους νοιάζει και έτσι όσο περνάει ο καιρός η ομογενοποίηση της αυτοκίνησης προχωράει.

Επεξ/σία από RX-8 Lover_GR
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, RX-8 Lover_GR είπε

Το παράδειγμα που αναφέρεις ονομάζεται rebadging engineering στα αγγλικά.

Με απλά λόγια,εταιρείες του ίδιου ομίλου (Renault, Nissan, Mitsubishi είναι πλέον 1) μοιράζονται το ιδιο αμάξι με άλλα σήματα (και ίσως καποια διαφορετικά πράγματα σε εξοπλισμό).

Ο λόγος;; Κόστος κατασκευής. Οταν εισαι στον ίδιο όμιλο σε συμφέρει να παρεις έτοιμο το αμάξι απο τον άλλον ωστε να βγαλεις μεγαλύτερο κέρδος

Δεν ειναι κατι καινούργιο αυτό. Ο όμιλος VAG το κάνει δεκαετίες. Το ίδιο και ο όμιλος Fiat (νυν stellantis). Απλα τότε φροντιζαν να μοιράζονται πράγματα που δεν "φαινονται" (πχ σασι που λέμε). Σήμερα όμως δεν τους νοιάζει και έτσι όσο περνάει ο καιρός η ομογενοποίηση της αυτοκίνησης προχωράει.

Μάλιστα, κατάλαβα. Μήπως όμως υπάρχουν εξαρτήματα τα οποία είναι διαφορετικά? π.χ μπορεί το δυναμό του ASX να είναι άλλης μάρκας απο αυτό του Captur? Ή π.χ ο εγκέφαλος του Captur να είναι Bosh και ο εγκέφαλος του ASX να είναι DENSO? Ή δεν ισχύει τίποτα απο αυτά, και απλά όποιο απο τα 2  και να αγοράσεις είναι το ίδιο και το αυτό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, mix@lis είπε

Μάλιστα, κατάλαβα. Μήπως όμως υπάρχουν εξαρτήματα τα οποία είναι διαφορετικά? π.χ μπορεί το δυναμό του ASX να είναι άλλης μάρκας απο αυτό του Captur? Ή π.χ ο εγκέφαλος του Captur να είναι Bosh και ο εγκέφαλος του ASX να είναι DENSO? Ή δεν ισχύει τίποτα απο αυτά, και απλά όποιο απο τα 2  και να αγοράσεις είναι το ίδιο και το αυτό?

Οι όποιες διαφορές υπάρχουν (αν υπάρχουν) θα είναι στο αισθητικό κομμάτι. Ισα απλα για να "ξεχωρίζουν" (αστείο).

Καμία άλλη ουσιώδη διαφορά.

Και διαφορετικούς πχ εγκεφάλους ή Δυναμό να έχουν, εσένα (τον αγοραστή) δεν πρόκειται να σε ωφελήσει κάπου (στην τσεπη σου ή στην συμβίωση μαζι του). Εξακολουθεί να παραμένει το ολόιδιο αυτοκίνητο.

Αυτό πάντως που δεν γράφει κάνεις μεχρι οσο διάβασα ειναι για τα αλματα που εχει κάνει ο Κορεατης. Πλέον βρίσκεται στην αξιοπιστία και το vfm που ηταν ο Ιάπωνας πριν 20-25 χρονια.

Επεξ/σία από RX-8 Lover_GR
  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...