Προς το περιεχόμενο

Audi a3 1.6 diesel 2019


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, INFLUENCER said:

Καλα πιστευεις οτι το ID δεν θα εχει βλαβες ?

1. σιγουρο μοτερ,

2. μπαταρια. Αναφορες για degration απο τα 60.000 χλμ.

Για τις τιμες στις μπαταριες το ειδαμε, εδω του Yaris εχει παει 4.000 ευρω. Προβλεπω κλαματα...

Οσονουπω απο τους κατοχους των υβριδικων που οι μπαταριες εχουν παρει την ανηφορα!

...και να ειχαν και επιδοσεις! Ουτε επιδοσεις δεν εχουν! 

 

Εάν χαλάσει το ηλεκτρικό μοτέρ μια φορά, θα έχει χαλάσει ο Ντίζελ δέκα.

Μιλάμε για μοτέρ που δεν έχει τριβές και είναι αξιόπιστο όσο δεν πάει, εξού και η έλλειψη συντήρησης.  

Το degradation είναι φυσικό επακόλουθο, δεν είναι κάτι που ανησυχεί και γίνεται μικρότερο με τον καιρό.

Δηλαδή εάν στα 100.000χλμ έχεις ένα 7%, στα 200.000 θα είσαι στα 10% και φυσικά έχει να κάνει και με τη σωστή/προτεινομένη φόρτιση.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/2/2024 στις 7:54 ΜΜ, INFLUENCER είπε

Αλλος αλλαζει λαδια ανα 5.000 χλμ. για να αντεξει το μοτερ. 

Καλά αυτή η εμμονή με τις αλλαγές λαδιών αντί να προωθείται στο παρελθόν βλέπω κι εγώ ότι υπάρχει ακόμα στα μυαλά πολλών! Δεν μπορούν να χωνέψουν ότι για να δηλώνει ο κατασκευαστής ένα διάστημα μεταξύ αλλαγών κάτι έχει υπόψιν του (και όχι τις "συνομωσιολογικές" μπαρούφες που πιστεύουν). Παίζει να μην κάνει ρε παιδί μου ακόμα και η τάπα του κάρτερ να ξεβιδώνει κάθε μήνα! Χαλάνε τα πάσα πως να το πούμε αλλιώς. Όσο περισσότερο βάζουν χέρι (και μάλιστα "σχετικοί-άσχετοι") κάπου τόσο πιο κακό μπορεί να αποδειχθεί.

Στις 22/2/2024 στις 8:18 ΜΜ, dtk-386 είπε

Οταν σταματάει να δουλεύει το SS η μπαταρία πάει για αλλαγή. Απορώ που δεν το ξέρεις....

Όχι πάντα. Μερικές υλοποιήσεις s&s είναι απλά πολύ ιδιότροπες. Έχουν εντελώς δική τους και ανεξήγητη "βούληση". Δικό μου παράδειγμα. Μπορεί να μη δουλεύει για εβδομάδες ή και μήνες και ξαφνικά -όταν π.χ. αλλάζει ο καιρός- να ξεκινάει και πάλι να λειτουργεί. Και μπαταρία αλλάχτηκε κάποια στιγμή, δεν έκανε κάποια διαφορά. Το ίδιο και χειρότερα επίσης ανεξήγητα και σε άλλους με το ίδιο αυτοκίνητο από όσα έχουμε συζητήσει.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν η μπαταρια παρει αρκετο φορτιο απο την ανακτηση τοτε μπορει να επανελθει οταν θα ζεστανει και ο καιρος. Αλλα οχι για πολυ, καθως ειναι στα τελευταια της (10 ετων).

Ωστοσο, οταν το Start/Stop δεν λειτουργει δεν σημαινει οτι πρεπει να αλλαξεις μπαταρια στο οχημα. Μου ειπαν θα αλλαξεις μπαταρια οταν το οχημα θα σε ενημερωσει με σχετικη ενδειξη αλλαγης μπαταριας. Δεν υπαρχει περιπτωση το οχημα να σε αφησει στο δρομο.

Ο Φεβρουαριος εκλεισε στα 2.040 χλμ. Μιλαμε για καθημερινοτητα καθως κανω χρηση ενος οχηματος. Κατοικος Αμαρουσιου τελευταια και πραγματοποιω μετακινησεις εντος και εκτος πολης.

20,40 x 4,6λιτρα (καθως οριακα ηταν στο 4,5) περίπου 95 λίτρα. Σε κοστος σε σχεση με βενζινη κατεβαζεις ενα 10% ακομα πιο κατω.

image.jpeg.563deb62ab46fce643de331a5aa75afb.jpeg

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Ας μιλήσω κι εγώ για τον tdi που φοράει το α1 2015 - αγορά μεταχειρισμένο από καρεντα 3/2017 μετά από 120.000 χλμ δικά μου και 20.000 του προηγούμενου.

1. Η κατανάλωση του είναι αστεία. Μιλάμε για 5 λίτρα εντός πόλης άντε μετά χίλια ζόρια 5,5 τώρα που συμπλήρωσε 9 χρόνια, σε επαρχιακό δρόμο αποκλειστικά πχ Κρήτη βαράει 800 χλμ για πλάκα με ένα γέμισμα ενώ στην εθνική θα κάψει τα ίδια εκτός αν τσιμπήσεις αρκετά το γκάζι. Κι όταν λέμε αρκετά εννοούμε αρκετά, γιατί καταλαβαίνετε ότι ο κινητήρας αυτός σε 1150 κιλά είναι υπεραρκετος και τα 140χλμ τα κατεβάζει με το καλημέρα.  Το δε αυτοκίνητο έχει σπορ στήσιμο από τη μάνα του με 16αρα ζάντα και 215/45 ελαστικά - που παραδόξως είναι και το μόνο ανταλλακτικό που έχει σημαντικό κόστος συγκριτικά με την κατηγορία του. 

2. Δεν θα προσέξω από πού θα βάλω πετρελαίο, ναι έχω πρατήρια που δεν πατάω το πόδι μου και προτιμώ συγκεκριμένα αλλά αν βρεθώ κάπου θα συμβουλευτώ εφαρμογή στο κινητό η κάποιον φίλο. Σε αυτό που δεν κάνω κανέναν συμβιβασμό είναι το συνεργείο, πηγαίνω σε εξειδικευμένο στο Μοσχάτο από την πρώτη ημέρα και δεν έχω λόγια να περιγράψω την εξυπηρέτηση του, το ήθος του και τις τιμές του. Να χτυπήσω ξύλο είναι οικονομικότερο το σέρβις του από το προηγούμενο βενζινοκίνητο ΧΩΡΊΣ ΚΑΜΙΑ ΈΚΠΤΩΣΗ σε αλλαγές φίλτρων κλπ. Περιττό να πω ότι μηχανικά θέματα είχα μόνο μετά από μια στουκα σε κολωνάκι ξεπαρκαροντας και μια αλλαγή που χρειάστηκε στην αντλία νερού πιθανότατα από δική μου μαλακια, καθώς όπως θα καταλάβατε είμαι ατσουμπαλος. 

3. Όπως κι εσείς έτσι κι εγώ είχα ακούσει διάφορα περί βλαβών στα μπεκ dpf κλπ. Ακολούθησα τις συμβουλές του συνεργείου προκειμένου να γίνεται αναγέννηση κινητήρα, πραγματοποιώ κατά μέσο όρο 10-12κ χλμ τον χρόνο και δεν είχα ποτέ μα ποτέ προβλήματα. Περιττό να πω ότι η αναλογία πόλης και εκτός είναι 1 προς 2 κοινώς μόνο τα 4κ χλμ είναι εκτός. Επιτέλους δεν γίνεται να διαβάζω παντού γενικότητες για τον κινητήρα πετρελαίου και όλοι οι κάτοχοι του συγκεκριμένου να πετάνε την σκούφια τους και να συζητάμε ακόμη για ακριβά σέρβις και προβλήματα. Ο συγκεκριμένος ΔΕΝ ΈΧΕΙ. 

4. Κλείνοντας θα πω το εξής

Είχα ένα Opel Corsa 1400 από τον 9/2007 έως τον 1/2017 με κοντά 100κ χλμ όταν λόγω μηχανικής βλάβης έσκασε στην εθνική ο κινητήρας και με άφησε. Το αυτοκίνητο έβγαζε 350 χλμ με 50 ευρώ βενζίνης εντός πόλης και 400 με ταχύτητα κολλημένη στα 120 εκτός. Όταν αγόρασα το a1 με 50 ευρώ έβγαζα 650+ εντός πόλης και 750+ εκτός με ταχύτητες 125 - 135 με τα ίδια χρήματα. Τα σέρβις του κατά μέσο όρο φθηνότερα, τα τέλη του αστεία. Αγοράστηκε αποφορολογημενο στα 12,5κ και κάτι ψηλά από την καρεντα. Αντιλαμβάνεστε ότι έχω κάνει σχεδόν απόσβεση κεφαλαίου στα 9 χρόνια με 120κ χιλιόμετρα συγκριτικά με ένα μέσο βενζινοκίνητο και ότι σήμερα πουλάω 10κ για πλάκα. 

Υγ . Επειδή κάπου πήρε το μάτι μου κάτι για id3. Πράγματι αν οδηγείς σαν άνθρωπος πρέπει να υπολογίζεις περίπου 2 ευρώ τα 100χλμ με σημερινές τιμές κιλοβατώρας και με την προϋπόθεση ότι φορτίζεις σπίτι κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι σε όσα βίντεο κυκλοφορούν το αυτοκίνητο χάνει για κάθε 10κ χλμ περίπου το 2,0% -2,5 της ζωής της όταν ακολουθείς φανατικά το μανιουαλ, κοινώς στην οκταετία που λήγει η εγγύηση, ένας μέσος οδηγός με 120κ χλμ θα την κλαταρει και μετά βίας θα του βγάζει ένα αλε ρε τουρ Αθήνα Κόρινθο με 120χλμ την ώρα και κλιματισμό. Ξέρετε πόσο έχει μια καινούρια μπαταρία; 14.000 ευρώ με τιμές 2022!! Ξέρετε πόσο θα κάψει για τα ίδια χιλιόμετρα ένα δίλιτρο πετρέλαιο a3 του 2022 με πραγματική κατανάλωση 6,2 μεικτό και σημερινή τιμή πετρελαίου 1,6; 12.000 ευρώ! Ας δει τώρα ο φίλος τιμές σε ανταλλακτικά, ασφάλιση, ολικές καταστροφές για ψίλου πήδημα, μεταπώληση για κλάματα κι ας έρθει να μου πει αν θα σκάσει 35.000 ή αν θα περιμένει μπαταρίες με πραγματική εγγύηση 250.000 χλμ, τουλάχιστον 1000km/h πραγματικής αυτονομίας και νορμάλ κόστος ανταλλακτικών. 

Υγ2. Ο φίλος με την bmw μπορεί να κουράζει με το φλεξαρισμα του αλλά έχει απόλυτο δίκιο σχετικά με τις καταναλωσεις και την εξοικονόμηση χρημάτων όταν μιλάμε για diesel. Στην Ευρώπη είναι πιο φθηνή η βενζίνη και οι υποψήφιοι αγοραστές την προτιμούν για λόγους οικονομίας. Diesel αγοράζουν πράγματι όσοι θέλουν να κάνουν απόσβεση της αξίας με τα χλμ, κάτι που τι να κάνουμε δεν ισχύει στη χώρα μας. Εδώ η ερώτηση που πρέπει να κάνουν οι πωλητές είναι αν το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά εντός πόλης, αν όχι diesel με κλειστά μάτια. Αν συνειδητοποιήσετε τι σημαίνει με 60 -65 ευρώ να κάνεις 650χλμ και τι επίδραση έχει στην τσέπη σου και την καθημερινότητα σου θα είχατε άλλη άποψη. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, manthsot7 είπε

Το δε αυτοκίνητο έχει σπορ στήσιμο από τη μάνα του με 16αρα ζάντα και 215/45 ελαστικά - που παραδόξως είναι και το μόνο ανταλλακτικό που έχει σημαντικό κόστος συγκριτικά με την κατηγορία του.

 

205/55 έβαλα εγώ σε 16αρα, όλα καλά 👌 

6 ώρες πριν, manthsot7 είπε

Αν συνειδητοποιήσετε τι σημαίνει με 60 -65 ευρώ να κάνεις 650χλμ και τι επίδραση έχει στην τσέπη σου και την καθημερινότητα σου θα είχατε άλλη άποψη. 

Τα ίδια χλμ με 30€, σε φυσικό αέριο,με σημερινή τιμή/kg,δυστυχώς δεν υπάρχει η υποδομή να το χρησιμοποιήσουν πολλοί..και δεν υπάρχουν πολλά μοντέλα στην αγορά...η  οποία σταμάτησε για να προωθήσουν τα ηλεκτροκινητα

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...