Προς το περιεχόμενο

Audi a3 1.6 diesel 2019


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

Εισαι BMW Sfakianakis ? Στεκομαι στο ποσο ευκολα ξοδευετε χρηματα.

Αλλος αλλαζει λαδια ανα 5.000 χλμ. για να αντεξει το μοτερ. 

Οταν σταματάει να δουλεύει το SS η μπαταρία πάει για αλλαγή. Απορώ που δεν το ξέρεις....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aν ήμουν θα σου ζήταγα να πληρώσεις.

Μα σου λεω τι μου λενε. Εσυ λες τα δικα σου.

H αντιπροσωπια με εχει γλυτωσει απο πολλα χρηματα:

  • Επισκευη οχηματος PDR με 1.700 λακουβες στα χρηματα της ασφαλιστικης 2.000 ευρω σε 2 ημερες. Οταν τα PRDαδικα της Αθηνας ηθελαν 6.000 ευρω (2000 ευρω απο ασφαλιστικη και 3.000-4000 ευρω απο εμενα)
  • Οταν με χτυπησε ενας αμπαλος, και η ασφαλιστικη του αλλου εθεσε παλαιοτητα οχηματος μου επειδη ειχε περασει 6ετια και επρεπε ενω δεν εφταιγα να βαλω απο τσεπη το 30-40%  της επισκευης για νεα parts. Η αντιπροσωπια απαντησε στην ασφαλιστικη του καραγκιοζακου οτι δεν θα βαλει ουτε ευρω ο πελατης μου και θα το παρει ολο ΕΚΠΤΩΣΗ απο εμας.

Για αυτη την αντιπροσωπια μιλαμε. Αντε βγαλτε ακρη με τους γερολαδαδες της γειτονιας!

8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οταν σταματάει να δουλεύει το SS η μπαταρία πάει για αλλαγή. Απορώ που δεν το ξέρεις....

Μηχανικος ειμαι ? Η αντιπροσωπια οτι πει: Ειναι γερασμενη αλλα ειναι οκ, αυτο μου ειπε στο τελευταιο service τον Οκτωβριο 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, INFLUENCER said:

...εαν εισαι μεχρι 10.000 χλμ το χρονο εχει καποια λογικη! Απο εκει και πανω προβλεπω κλαμα....

Το αντίθετο, όσο ποιο πολλά χλμ κάνεις, τόσο πιο συμφέρον είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Το αντίθετο, όσο ποιο πολλά χλμ κάνεις, τόσο πιο συμφέρον είναι. 

Ενας που εχει το οχημα εργαλειο δεν θα παρει ID. Κριμα να βλεπει εφιαλτες ο ανθρωπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, INFLUENCER said:

Ενας που εχει το οχημα εργαλειο δεν θα παρει ID. Κριμα να βλεπει εφιαλτες ο ανθρωπος.

Σωστά, εάν το θες για τα χωράφια, καλύτερα ένα αγροτικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεση καταναλωση: 4,8 λιτρα μετα 230.000 χλμ, μεση τιμη καυσιμου 1,35 ευρω

Κοστος καυσιμων πες στα 15.000 ευρω

3 σετ ελαστικων κοστος 1.200 ευρω

Koστος Service 9 x 300 ευρω = 2.700 ευρω

Συνολικα εξοδα μεχρι σημερα: 19.000 ευρω για 230.000 χλμ

Ωστοσο κανενα αγχος για φορτιση, range οχηματος σε ταξιδι 1200-1300+ χλμ ανετοτατα. Συνδυασμος με πολη, καθημερινοτητα 1000+ χλμ.

Το ΙD μονο τις βλαβες που θα εχει μετα απο 230.000 χλμ θα ειναι για κουβα με την μια...Aντε να βγαλεις ακρη με τις κινεζικες μπαταριες!

 

image.jpeg.11c04d74f14997cd5315fdca027e7a9c.jpeg

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, tutuyo είπε

μπραβο ρε ινφλουενσε!

Συνεχισε να βαζεις φωτια στην ασφαλτο με τα ατιθασα ατια!

Μια χαρα κανει την δουλεια του. Ταξιδι πας αθορυβα με ταχυτητες 170 και βαλε....Μεσα στη πολη απλα δεν καιει τιποτα και εχει αρκετη ροπη 27 κιλα απο 1500 στροφες που απλα εισαι υπερ κομπλε! 

Μακαρι να ειχα τα χρηματα τοτε να αγοραζα 125D. Ενας αξιοπιστος οδοστρωτηρας με καταναλωση smart!

https://www.auto-data.net/en/bmw-1-series-hatchback-3dr-f21-125d-218hp-17710

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα diesel μεχρι το 2040 θα ειναι στην αγορα... παρτε αφοβα γερμανικες dieseloμηχανες!

Προφανως τα TDI ειναι αξιοπιστα μοτερ, απλα στα service τους ειναι κοστοβορα τα AUDI. 

 

Σε λιγες ημερες θα βλεπουμε στους ελληνικους δρομους το νεο Χ2. Οχημα απο αλλο πλανητη!

 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, INFLUENCER said:

Μεση καταναλωση: 4,8 λιτρα μετα 230.000 χλμ, μεση τιμη καυσιμου 1,35 ευρω

Κοστος καυσιμων πες στα 15.000 ευρω

3 σετ ελαστικων κοστος 1.200 ευρω

Koστος Service 9 x 300 ευρω = 2.700 ευρω

Συνολικα εξοδα μεχρι σημερα: 19.000 ευρω για 230.000 χλμ

Ωστοσο κανενα αγχος για φορτιση, range οχηματος σε ταξιδι 1200-1300+ χλμ ανετοτατα. Συνδυασμος με πολη, καθημερινοτητα 1000+ χλμ.

Το ΙD μονο τις βλαβες που θα εχει μετα απο 230.000 χλμ θα ειναι για κουβα με την μια...Aντε να βγαλεις ακρη με τις κινεζικες μπαταριες!

Ρε mate, να σου κάνω μια ερώτηση... Τι βλάβες μπορεί να έχει ένα αμάξι που δεν έχει σύστημα μετάδοσης, δεν έχει κινητήρα και όλα τα περιφερειακά και στην ουσία δεν έχει σέρβις. 

Το μόνο που θα χρειαστεί στην ~20ετία είναι μια μπαταρία η οποία μέχρι τότε θα κοστίζει κάτω από 5Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, prometheas είπε

Τι μου θυμίζει ρε παιδί μου αυτή η BMW...

Το πιο πιθανό να σου θυμίζει την BMW ενός τύπου που κάθε 6 μήνες - 1 χρόνο φτιάχνει νέο προφίλ και γράφει σε θέματα αυτοκινήτου για να πει πόσο λίγο καίει η bmw του και πόσο καλύτερα τα κάνει όλα σε σχέση με τους άλλους. Με μια αναζήτηση θα βρεις 2-3 τέτοια θέματα. 

  • Like 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, INFLUENCER είπε

Μεση καταναλωση: 4,8 λιτρα μετα 230.000 χλμ, μεση τιμη καυσιμου 1,35 ευρω

Κοστος καυσιμων πες στα 15.000 ευρω

3 σετ ελαστικων κοστος 1.200 ευρω

Koστος Service 9 x 300 ευρω = 2.700 ευρω

Συνολικα εξοδα μεχρι σημερα: 19.000 ευρω για 230.000 χλμ

Ωστοσο κανενα αγχος για φορτιση, range οχηματος σε ταξιδι 1200-1300+ χλμ ανετοτατα. Συνδυασμος με πολη, καθημερινοτητα 1000+ χλμ.

Το ΙD μονο τις βλαβες που θα εχει μετα απο 230.000 χλμ θα ειναι για κουβα με την μια...Aντε να βγαλεις ακρη με τις κινεζικες μπαταριες!

 

image.jpeg.11c04d74f14997cd5315fdca027e7a9c.jpeg

μην ακούς κανέναν. 

και εγώ τόσο έβαλα φέτος πετρέλαιο 1.35 αλλά ήταν θέρμανσης. 

 

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ρε mate, να σου κάνω μια ερώτηση... Τι βλάβες μπορεί να έχει ένα αμάξι που δεν έχει σύστημα μετάδοσης, δεν έχει κινητήρα και όλα τα περιφερειακά και στην ουσία δεν έχει σέρβις. 

Το μόνο που θα χρειαστεί στην ~20ετία είναι μια μπαταρία η οποία μέχρι τότε θα κοστίζει κάτω από 5Κ.

Καλα πιστευεις οτι το ID δεν θα εχει βλαβες ?

1. σιγουρο μοτερ,

2. μπαταρια. Αναφορες για degration απο τα 60.000 χλμ.

Για τις τιμες στις μπαταριες το ειδαμε, εδω του Yaris εχει παει 4.000 ευρω. Προβλεπω κλαματα...

Οσονουπω απο τους κατοχους των υβριδικων που οι μπαταριες εχουν παρει την ανηφορα!

...και να ειχαν και επιδοσεις! Ουτε επιδοσεις δεν εχουν! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...