Προς το περιεχόμενο

Audi a3 1.6 diesel 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν έβγαζαν τόσο εύκολα ζημιές τα diesel για χρήση μέσα σε πόλη οι ταρίφες θα είχαν μπει μέσα. Τα ταξί όλα είναι diesel και κυρίως στην κίνηση της πόλης κινούνται κάνοντας τουλάχιστον  500.000χιλιόμετρα μέχρι να αλλαχτούν 

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 19/2/2024 στις 12:18 ΠΜ, Alekos_GR είπε

Εχουμε αγορασει απο καινουργιο Audi A3 1.6 TDI 2019 μεχρι στιγμης με 55.000 χλμ. Εχω ακουσει πολυ καλα λογια και απο μακροχρονιους χρηστες του κινητηρα αλλα και απο διαφορες δοκιμες αξιοπιστιας σε ποικιλια κινητηρων. Τα πρωτα 4 χρονια σερβις σε αντιπροσωπεια λογω εγγυησης καθε 15.000χλμ, πλεον σε εξουσιοδοτημενο καθε 10

Spoiler

"Αντιπροσωπίες" δεν υπάρχουν πια. "Διανομείς" υπάρχουν. Όσοι εξ' αυτών διαθέτουν και συνεργείο σε κάθετο συγκρότημα -όπως λεγόταν παλιά τουλάχιστον- αυτό είναι πάντα εξουσιοδοτημένο (από τις μάρκες που διανέμουν). Υπάρχουν επίσης και κάποια -λίγα- μόνο συνεργεία που επίσης είναι εξουσιοδοτημένα. Συνεπώς "συνεργείο διανομέα" και "εξουσιοδοτημένο" είναι έννοιες ταυτόσημες. Έχουν όλα -περίπου- τις ίδιες τιμές (με εξαίρεση την τιμή εργατώρας ανάλογα την περιοχή που βρίσκονται) , ακριβώς ίδιες ευθύνες (επιβαλλόμενες από τη μαμά εταιρία), καλύπτουν ζημιές εντός εγγύησης. Πάω στοίχημα ότι αυτό που πηγαίνεις τώρα λοιπόν είναι "εξειδικευμένο" (ένα γενικό συνεργείο με "εξειδίκευση" κατά δήλωση του ιδιοκτήτη του και μόνο, χωρίς καμία ευθύνη, εξουσιοδότηση από τη μάρκα κλπ.). Offtopic απλά για να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους σωστούς όρους και να μπορούμε να συνεννοούμαστε.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, sakks80 είπε

Αν έβγαζαν τόσο εύκολα ζημιές τα diesel για χρήση μέσα σε πόλη οι ταρίφες θα είχαν μπει μέσα. Τα ταξί όλα είναι diesel και κυρίως στην κίνηση της πόλης κινούνται κάνοντας τουλάχιστον  500.000χιλιόμετρα μέχρι να αλλαχτούν 

ΟΛΑ τα ταξί εχουν βγάλει το DPF γιαυτό δεν έχουν θέματα

Επεξ/σία από gerrybezhani
  • Like 3
Δημοσ.
20 ώρες πριν, gerrybezhani είπε

ΟΛΑ τα ταξί εχουν βγάλει το DPF γιαυτό δεν έχουν θέματα

Το dpf αν το βγάζεις εθνική οδό να κάνει τις αναγεννήσεις του όταν πρέπει είναι οκ. Και μετά από αρκετά χιλιόμετρα θα το πας για καθάρισμα με ειδικά χημικά. Στα diesel σε νοιάζει να μην χρειαστεί να αλλάξεις μπεκ.Εκει είναι το μεγάλο κόστος.Αν βρεις 2-3 πρατήρια που έχουν καθαρό πετρέλαιο και βάζεις από εκεί δεν θα έχεις θέμα. Αν βάζεις από όπου να ναι θα βγάλει θέμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, sakks80 είπε

Το dpf αν το βγάζεις εθνική οδό να κάνει τις αναγεννήσεις του όταν πρέπει είναι οκ. Και μετά από αρκετά χιλιόμετρα θα το πας για καθάρισμα με ειδικά χημικά. Στα diesel σε νοιάζει να μην χρειαστεί να αλλάξεις μπεκ.Εκει είναι το μεγάλο κόστος.Αν βρεις 2-3 πρατήρια που έχουν καθαρό πετρέλαιο και βάζεις από εκεί δεν θα έχεις θέμα. Αν βάζεις από όπου να ναι θα βγάλει θέμα. 

συμφωνώ και εγώ που έχω πετρέλαιο βάζω αποκλειστικα από ένα πρατήριο 

Δημοσ.

πολλές έννοιες όμως για τα υποτίθεται απροβλημάτιστα ντίζελ δεν νομίζεις?

όλα αυτά που λες θα τα κάνει ο μέσος χρήστης??? χλωμότατο.

12 λεπτά πριν, sakks80 είπε

Το dpf αν το βγάζεις εθνική οδό να κάνει τις αναγεννήσεις του όταν πρέπει είναι οκ. Και μετά από αρκετά χιλιόμετρα θα το πας για καθάρισμα με ειδικά χημικά. Στα diesel σε νοιάζει να μην χρειαστεί να αλλάξεις μπεκ.Εκει είναι το μεγάλο κόστος.Αν βρεις 2-3 πρατήρια που έχουν καθαρό πετρέλαιο και βάζεις από εκεί δεν θα έχεις θέμα. Αν βάζεις από όπου να ναι θα βγάλει θέμα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/2/2024 στις 3:49 ΜΜ, theopan είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

"Αντιπροσωπίες" δεν υπάρχουν πια. "Διανομείς" υπάρχουν. Όσοι εξ' αυτών διαθέτουν και συνεργείο σε κάθετο συγκρότημα -όπως λεγόταν παλιά τουλάχιστον- αυτό είναι πάντα εξουσιοδοτημένο (από τις μάρκες που διανέμουν). Υπάρχουν επίσης και κάποια -λίγα- μόνο συνεργεία που επίσης είναι εξουσιοδοτημένα. Συνεπώς "συνεργείο διανομέα" και "εξουσιοδοτημένο" είναι έννοιες ταυτόσημες. Έχουν όλα -περίπου- τις ίδιες τιμές (με εξαίρεση την τιμή εργατώρας ανάλογα την περιοχή που βρίσκονται) , ακριβώς ίδιες ευθύνες (επιβαλλόμενες από τη μαμά εταιρία), καλύπτουν ζημιές εντός εγγύησης. Πάω στοίχημα ότι αυτό που πηγαίνεις τώρα λοιπόν είναι "εξειδικευμένο" (ένα γενικό συνεργείο με "εξειδίκευση" κατά δήλωση του ιδιοκτήτη του και μόνο, χωρίς καμία ευθύνη, εξουσιοδότηση από τη μάρκα κλπ.). Offtopic απλά για να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους σωστούς όρους και να μπορούμε να συνεννοούμαστε.

 

Τι λετε ρε παιδια μιλατε για αξιοπιστια οχηματος με 50.000 χλμ.?🤣

10 χρονια καθημερινης χρησης στο 116D εχω κανει 230.000 χλμ περιπου και παω για service μονο αντιπροσωπια. Μονο οταν πρεπει δηλαδη ανα 30.000 ή 2 χρονια.

Λαδια δεν καιει ουτε γραμμαριο. Καθε 30.000 χλμ που αλλαζω ειναι στο max! 

Σε λιγες ημερες το αμαξι θα ειναι επισημα 10 ετων και δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. To DPF ποτε δε με απασχολησε. 

Παραθέτω την καθημερινή χρηση 01/02/2024-21/02/2024 (κατοικος Αθηνων). (σημερινες οι photo)

image.png.23d8b32df0e002b51af72a30f32832bf.pngimage.jpeg.558160b8bd1f82f7026f49bb7cb66e90.jpeg

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν έχεις πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι σου, καλο θα ήταν και κάτι τέτοιο : Car.gr - Volkswagen ID.3 '20 Pro perfomance

204 άλογα, φουλάρει με ~8€/350χλμ αυτονομία. Σε βάθος χρόνου θα σου γλυτώσει πολλά λεφτά από καύσιμα και σέρβις. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, pananton είπε

10 χρόνια την ίδια μπαταρία? το start-stop δουλεύει? 

To start-stop παρεδωσε πνευμα πριν 1 χρονο.... μετα την αλλαγη μπαταριας θα μπει εκ νεου σε λειτουργια αυτοματα απο τον εγκεφαλο!

Η αντιπροσωπια μου ειπε δεν χρειαζεται να γινει αλλαγη ακομα γιατι ειναι οκ, απλα γερασμενη! Το αμαξι θα σε ενημερωσει το ποτε θα χρειαστει! Οταν σου βγαλει το σχετικο μηνυμα τοτε θα μας παρεις να φερουμε την νεα προς αντικατασταση.

Σχετικα με τις αλλαγες λαδιων εχω κανει μεχρι και σημερα 9 αλλαγες, με την 10ατη θα πρεπει να γινει στα 245.000 χλμ. Υποψην δεν εχω συμπληρωσει ποτε λαδια. Η αντιπροσωπια παντα με ενημερωνει εαν εχει καψει λαδι ο κινητηρας. Στα 218.000 χλμ που εγινε η προηγουμενη δεν εχει καψει καθολου.

Η μονη αλλαγη που εχει γινει ειναι η EGR στα 9 χρονια, οχι οτι ειχα καποιο προβλημα αλλα ηρθε το μηνυμα απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ οτι θα πρεπει να παω το οχημα μου στην αντιπροσωπια για να γινει αλλαγη με νεα χωρις να πληρωσω κατι. Στα 190.000 χλμ εκανα την αλλαγη της EGR.

Καποια οχηματα ειχαν δυσλειτουργια εκει και προκαλουσε πυρκαγια.

Καλοδεχουμενη η τσαμπα αλλαγη αλλα ηταν κατι που δεν με προβληματισε στην χρηση του επι 9 χρονια.

4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν έχεις πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι σου, καλο θα ήταν και κάτι τέτοιο : Car.gr - Volkswagen ID.3 '20 Pro perfomance

204 άλογα, φουλάρει με ~8€/350χλμ αυτονομία. Σε βάθος χρόνου θα σου γλυτώσει πολλά λεφτά από καύσιμα και σέρβις. 

...εαν εισαι μεχρι 10.000 χλμ το χρονο εχει καποια λογικη! Απο εκει και πανω προβλεπω κλαμα....

Επεξ/σία από INFLUENCER
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε

To start-stop παρεδωσε πνευμα πριν 1 χρονο.... μετα την αλλαγη μπαταριας θα μπει εκ νεου σε λειτουργια αυτοματα απο τον εγκεφαλο!

Η αντιπροσωπια μου ειπε δεν χρειαζεται να γινει αλλαγη ακομα γιατι ειναι οκ, απλα γερασμενη! Το αμαξι θα σε ενημερωσει το ποτε θα χρειαστει! Οταν σου βγαλει το σχετικο μηνυμα τοτε θα μας παρεις να φερουμε την νεα προς αντικατασταση.

Σχετικα με τις αλλαγες λαδιων εχω κανει μεχρι και σημερα 9 αλλαγες, με την 10ατη θα πρεπει να γινει στα 245.000 χλμ. Υποψην δεν εχω συμπληρωσει ποτε λαδια. 

...εαν εισαι μεχρι 10.000 χλμ το χρονο εχει καποια λογικη! Απο εκει και πανω προβλεπω κλαμα....

Και μόνο που δεν δουλευει το SS δείχνει ότι η μπαταρία το έχει πει το ποίημα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Και μόνο που δεν δουλευει το SS δείχνει ότι η μπαταρία το έχει πει το ποίημα.

Η μπαταρια αλλαζει οταν το οχημα σε ενημερωσει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

σε ενημέρωσε ήδη.

Εισαι BMW Sfakianakis ? Στεκομαι στο ποσο ευκολα ξοδευετε χρηματα.

Αλλος αλλαζει λαδια ανα 5.000 χλμ. για να αντεξει το μοτερ. 

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...