Προς το περιεχόμενο

Audi a3 1.6 diesel 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ άπαντες, 

Παιδιά χρειάζομαι βοήθεια, σκέφτομαι να αγοράσω ένα Audi (βλ. Θέμα), δεν έχω καμία εμπειρία με τη μάρκα. 

Αυτο που μπορώ να διακρίνω είναι μια ποιότητα που δεν είναι όμως εφάμιλλη με μερσεντές ( άλλο αυτοκίνητο οικογένειας). 
 

Η ερώτηση μου είναι από αξιοπιστία τι λένε; 
Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία; 

Δημοσ.

Εάν μιλάς για 1.6 tdi είναι σκυλί. Τον έχει ο πατέρας μου στο Troc. Απίστευτος κινητήρας. Δώσε του χιλιόμετρα και άστο να παίζει. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Σε κινεί ικανοποιητικά με απίστευτα μικρή κατανάλωση. Γύρω στο 5.5-6 η κατανάλωση χωρίς να προσέχεις εάν πατάς πολύ το γκάζι.

  • Like 1
Δημοσ.

σαν κινητήρας καλός σαν ποιότητα κλασσικά αν εχεις σκοπό να το κρατήσεις πολλά χρονια θα αρχίζει να έχει τα θέματα του (οχι ο κινητήρας τα υπόλοιπα)

κινιτηρας όπως και ολα τα diesels σε ενα μόνο πωναει αν το εχεις στην πόλη απλα μην παρεις diesel θα μετρας ζημιες σε 3 ψιφια ποσά ανα τοσο.... αν ειναι για ταξίδια και γενικός για έξω σκυλί μαυρο

Δημοσ.
23 minutes ago, Black Demis said:

σαν κινητήρας καλός σαν ποιότητα κλασσικά αν εχεις σκοπό να το κρατήσεις πολλά χρονια θα αρχίζει να έχει τα θέματα του (οχι ο κινητήρας τα υπόλοιπα)

κινιτηρας όπως και ολα τα diesels σε ενα μόνο πωναει αν το εχεις στην πόλη απλα μην παρεις diesel θα μετρας ζημιες σε 3 ψιφια ποσά ανα τοσο.... αν ειναι για ταξίδια και γενικός για έξω σκυλί μαυρο

Εντάξει μπορώ να πω ότι θα το έχω για μεικτή χρήση. 
 

Τι εννοείς κλασικά; 

Παντως και τώρα ένα μικρό βενζινοκίνητο 20ετιας που έχω βγάζει σοβαρές ζημιές και δεν τις κες και φτηνές. 

Δημοσ.
1 minute ago, Bradner said:

Εντάξει μπορώ να πω ότι θα το έχω για μεικτή χρήση. 
 

Τι εννοείς κλασικά; 

Παντως και τώρα ένα μικρό βενζινοκίνητο 20ετιας που έχω βγάζει σοβαρές ζημιές και δεν τις κες και φτηνές. 

τα κλασσικά αφορά ταπετσαρίες λάστιχα πλαστικα κλπ που στα vag πάσχουν περισσότερα από οτι συνήθως όταν τα κρατάς 10+ χρονια (ετσι περρισοτεροι τα αλλαζουν μεχρι τοτε για να μην τα συναντανε μπροστα τους αυτα τα θεματα)

αν εχεις μεικτή χρήση δλδ 70 εξω 30 μέσα είσαι μια χαρά αν είσαι ποιο πολύ μέσα αρχίζουν και βγαζουν θέματα dpf αgr κλπ (και μην  ακούσω κανεναν να πει κανε bypass dpf και agr ειναι έγκλημα προς άλλους αυτο)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Bradner είπε

Εντάξει μπορώ να πω ότι θα το έχω για μεικτή χρήση. 
 

Τι εννοείς κλασικά; 

Παντως και τώρα ένα μικρό βενζινοκίνητο 20ετιας που έχω βγάζει σοβαρές ζημιές και δεν τις κες και φτηνές. 

Ο πατέρας μου αν εξαιρέσεις ένα βεντιλαντερ που βραχυκύκλωσε και αλλάχθηκε εντός εγγύησης δεν μας έβγαλε τίποτα. Ούτε τριγμούς ούτε τίποτα και μιλάμε για vw που είναι μια κατηγορία πιο κάτω από τα audi. Δώσε του χιλιόμετρα. Εν αντιθέση με το Tiguan 5N 200tsi που ήταν κάθε βδομάδα με βλάβες και ήταν αντιπροσωπεία. Ήδη έχει 60.000km και όλα χωρίς κανένα θέμα. Μικτή χρήση κίνηση στο κέντρο ελάχιστη. Κυρίως σε περιφερειακό Θεσσαλονίκης όπου η ελάχιστη ταχύτητα είναι 90km/h και ταξίδια.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2023 στις 6:44 ΜΜ, tilaverboy είπε

 Κυρίως σε περιφερειακό Θεσσαλονίκης όπου η ελάχιστη ταχύτητα είναι 90km/h και ταξίδια.

Στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης όπου η μέγιστη -επιτρεπόμενη- ταχύτητα είναι 90km/h, Έπεσες μέσα στο νούμερο  😀

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
1 ώρα πριν, iml είπε

Στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης όπου η μέγιστη -επιτρεπόμενη- ταχύτητα είναι 90km/h, Έπεσες μέσα στο νούμερο  😀

Πολύ σωστά έκανα λάθος.

Δημοσ.

Απο αξιοπιστία θα ειναι ικανοποιητικό, ειδικα του 2019 που ψαχνεις.Και απο ποιοτητα υλικων καλο ειναι για τα λεφτα του!

Ειχα δυο Α3 του 2016-17 και τα δυο diesel εννοειται.

  • Like 1
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εχουμε αγορασει απο καινουργιο Audi A3 1.6 TDI 2019 μεχρι στιγμης με 55.000 χλμ. Εχω ακουσει πολυ καλα λογια και απο μακροχρονιους χρηστες του κινητηρα αλλα και απο διαφορες δοκιμες αξιοπιστιας σε ποικιλια κινητηρων. Τα πρωτα 4 χρονια σερβις σε αντιπροσωπεια λογω εγγυησης καθε 15.000χλμ, πλεον σε εξουσιοδοτημενο καθε 10.

Μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει τιποτα χωρις να καιει σταγονα λαδιου (ειναι και καινουργιο ακομα). Στον δρομο τραβαει αρκετα και φορτωμενο το αμαξι, δεν σηκωνει και την ασφαλτο ωστοσο παντως εχει ροπη λογω ντιζελ απο χαμηλα. Δεν φοβασαι να πατησεις το γκαζι με καταναλωση 5-6l ανα 100. 

Τωρα για το εσωτερικο του, πριν το αγορασουμε ειδαμε αρκετα ακομα αυτοκινητα οπως καποια μοντελα renault, toyota, volkswagen και peugeot. Αν και απλο εσωτερικα συνολικα καλη ποιοτητα εσωτερικου με μαλακα πλαστικα. Δεν τριζουν (ακομα τουλαχιστον) οι δε διακοπτες του στιβαροι και δεν παιζουν καθολου σε σχεση με καποια αλλα (πχ peugeot). Η μονωση του ειναι αρκετα καλη για την κατηγορια του επισης. 

Αναφερθηκε οτι θα βγαλει προβληματα αν χρησιμοποιηθει μες την πολη, πραγμα που δεν ισχυει. Σχεδον ολα τα χιλιομετρα του τα εχει κανει μεσα στην πολη με πολυ λιγα ταξιδια και αυτοκινητοδρομο. Το συγκεκριμενο μοτερ εχει φορεθει σε πολλα μοντελα του ομιλου VAG οπως π.χ. το skoda octavia το οποιο ως ταξι κυκλοφορει σχεδον αποκλειστικα ΕΝΤΟΣ πολης χωρις να εχει βγαλει κανενα μηχανικο προβλημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Alekos_GR είπε

Αναφερθηκε οτι θα βγαλει προβληματα αν χρησιμοποιηθει μες την πολη, πραγμα που δεν ισχυει

Αυτός είναι ένας μύθος που συνεχίζουν να λένε όσοι δεν είχαν ποτέ diesel που έχει μια μικρή δόση αλήθειας...

Το όλο ξεκίνησε από αρκετούς που αγόρασαν Euro 5-6 και δεν ήξεραν καν τι είναι το φίλτρο DPF  και τι σημαίνει αναγέννηση...

Μόλις ήρθαν τα 800αρια-1000€ από βουλωμένα φίλτρα, τότε άρχισαν να μιλάνε για βλάβες...

Αλλά κανένας δεν έλεγε για άσχετους οδηγούς...

Επεξ/σία από andreas1gr
Δημοσ.

πρεπει να προσεχεις τα πετρελαια που βαζεις και να δουλευει και εκτος πολης. Πελατης μου με μοντελο 16' του εβγαλε τα μπεκ. 2500ευρω στην αντιπροσωπεια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...