Ptolemaios1 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 το εχω 7 χρόνια και το εμαθα τυχαια την προηγουμενη βδομαδα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/patiso-paratetamena-koympi-kleidi-aytokinitoy
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 58 λεπτά πριν, Ptolemaios1 είπε το εχω 7 χρόνια και το εμαθα τυχαια την προηγουμενη βδομαδα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/patiso-paratetamena-koympi-kleidi-aytokinitoy Mπράβο,ποτέ δεν είναι αργά.
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Για να μην κάνεις αλλα επτα χρόνια, με το άλλο κουμπί και πάλι παρατεταμένα κλείνουν κιόλας 😁 1
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 1 hour ago, Ptolemaios1 said: το εχω 7 χρόνια και το εμαθα τυχαια την προηγουμενη βδομαδα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/patiso-paratetamena-koympi-kleidi-aytokinitoy Είμαι σίγουρος πως αν διαβάσεις το manual θα μάθεις πολλά περισσότερα. 1 hour ago, filipprin said: RTFM Factory or Fucking? 😂 1
SabotazNic Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Αν τα πατησεις και τα 2 μαζι, βγαζει screenshot
Haldol Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Και επίσης, συνήθως ρυθμίζεται και το ποια παράθυρα θέλεις ν' ανοίγουν (και αν) από το infotainment. Διάβασε το manual κάποια στιγμή, θα βρεις κι άλλα χρήσιμα πράγματα. Μη το παίζω κι εγώ εξυπνάκιας, γιατί κι εγώ μέχρι πέρυσι πίστευα (όπως ο πιο πολύς κόσμος) ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο (με κουμπάκι) δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για φρενάρισμα πανικού, όπως το μαρκουτσάτο, μιας και ξελύνει μόνο του αν το πατήσεις ενώ κινείσαι... ε μάντεψε, δεν ισχύει, μια χαρά μπορεί να κάνει φρενάρισμα πανικού.
Ptolemaios1 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Mπράβο,ποτέ δεν είναι αργά. ισχύει αλλά όσο σκέφτομαι τι ζέστες έφαγα τα προηγούμενα καλοκαίρια ξενερωνω και να χω σε μια φαση ενα φιλο να μου κανει επίδειξη τη συγκεκριμενη λειτουργια στο δικο του αυτοκινητο,μοντέλο του 19 και να λεω εγω το δικό μου ειναι παλιο.μοντελο του 15,δεν εχει τετοιες λειτουργίες.. 10 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Για να μην κάνεις αλλα επτα χρόνια, με το άλλο κουμπί και πάλι παρατεταμένα κλείνουν κιόλας 😁 ισχύει αλλα δε με ενδιαφέρει γιατι τώρα το καλοκαίρι αφήνω τα παραθυρα λιγο ανοιχτα να παίρνει αέρα ο Ελληνας δε διαβάζει τα μανιουαλ ο Έλληννας βάζει το μηχάνημα στην πρίζα και πατάει το play
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 20 minutes ago, Ptolemaios1 said: ισχύει αλλά όσο σκέφτομαι τι ζέστες έφαγα τα προηγούμενα καλοκαίρια ξενερωνω και να χω σε μια φαση ενα φιλο να μου κανει επίδειξη τη συγκεκριμενη λειτουργια στο δικο του αυτοκινητο,μοντέλο του 19 και να λεω εγω το δικό μου ειναι παλιο.μοντελο του 15,δεν εχει τετοιες λειτουργίες.. Υπάρχουν και χειρότερα, γνωστός βρήκε το αμάξι του (opel astra) με ανοιχτά τα παράθυρα ενώ είχε ρίξει καρέκλες πριν, τα πατάκια κυριολεκτικά κολυμπούσαν... και αυτό επειδή πατήθηκε κατά λάθος το κουμπί του κλειδιού στην τσέπη του. Το δικό σου πάντως μπορεί να είναι παλιό, αλλά αυτό το χαρακτηριστικό είναι ακόμα παλιότερο, ένα fiat stilo pro-facelift (2001-2003) που είχα παλιότερα την είχε αυτή τη λειτουργία.
sdikr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 2 hours ago, Haldol said: Και επίσης, συνήθως ρυθμίζεται και το ποια παράθυρα θέλεις ν' ανοίγουν (και αν) από το infotainment. Διάβασε το manual κάποια στιγμή, θα βρεις κι άλλα χρήσιμα πράγματα. Μη το παίζω κι εγώ εξυπνάκιας, γιατί κι εγώ μέχρι πέρυσι πίστευα (όπως ο πιο πολύς κόσμος) ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο (με κουμπάκι) δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για φρενάρισμα πανικού, όπως το μαρκουτσάτο, μιας και ξελύνει μόνο του αν το πατήσεις ενώ κινείσαι... ε μάντεψε, δεν ισχύει, μια χαρά μπορεί να κάνει φρενάρισμα πανικού. ouch, ελπίζω να το έκανες για δοκιμή και όχι να το έμαθες κατα λάθος
cthulhucarbide Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Για να λέμε την αλήθεια πάντως, τα περισσότερα manual είναι εξαιρετικά δύσχρηστα, με μια τεράστια ποσότητα άχρηστης πληροφορίας, και συχνά μια μεγάλη ποσότητα λανθασμένων ή ελλιπών πληροφοριών. Ειδικά στα αυτοκίνητα δεν υπάρχει manual που να μην λέει 500 ανοησίες μέσα καθώς οι κατασκευαστές έχουν το ίδιο manual για 100 διαφορετικά μοντέλα που βγάζουν, και συνέχεια βρίσκεις πράγματα που δεν ισχύουν στο δικό σου μοντέλο αλλά σε ένα άλλο, παραπλήσιο. Το ρεζουμέ είναι ότι όσο συμβαίνει το παραπάνω, και όσο έχουν μέσα 70 σελίδες με προειδοποιήσεις του στυλ "μην βάζετε το λαπτοπ στον πάτο σας, κίνδυνος τραυματισμού" και τις άλλες 30 μόνο με χρήσιμες πληροφορίες, ο κόσμος ασυναίσθητα τείνει να τα διαβάζει λιγότερο. Αυτό είναι πρόβλημα που θα έπρεπε κάποια στιγμή να ρυθμιστεί από τους ιθύνοντες μπας και γίνουν λίγο πιο χρήσιμα και ευκολοδιάβαστα, και όχι η ανάγνωσή τους να είναι ύστατη λύση όταν δεν βρίσκεις άκρη αλλιώς 1
haris_216 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Για να λέμε την αλήθεια πάντως, τα περισσότερα manual είναι εξαιρετικά δύσχρηστα, με μια τεράστια ποσότητα άχρηστης πληροφορίας, και συχνά μια μεγάλη ποσότητα λανθασμένων ή ελλιπών πληροφοριών. Ειδικά στα αυτοκίνητα δεν υπάρχει manual που να μην λέει 500 ανοησίες μέσα καθώς οι κατασκευαστές έχουν το ίδιο manual για 100 διαφορετικά μοντέλα που βγάζουν, και συνέχεια βρίσκεις πράγματα που δεν ισχύουν στο δικό σου μοντέλο αλλά σε ένα άλλο, παραπλήσιο. Το ρεζουμέ είναι ότι όσο συμβαίνει το παραπάνω, και όσο έχουν μέσα 70 σελίδες με προειδοποιήσεις του στυλ "μην βάζετε το λαπτοπ στον πάτο σας, κίνδυνος τραυματισμού" και τις άλλες 30 μόνο με χρήσιμες πληροφορίες, ο κόσμος ασυναίσθητα τείνει να τα διαβάζει λιγότερο. Αυτό είναι πρόβλημα που θα έπρεπε κάποια στιγμή να ρυθμιστεί από τους ιθύνοντες μπας και γίνουν λίγο πιο χρήσιμα και ευκολοδιάβαστα, και όχι η ανάγνωσή τους να είναι ύστατη λύση όταν δεν βρίσκεις άκρη αλλιώς Αν και ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα manual (πολύ τεμπέλης να τα διαβάσω ή πολύ βιαστικός να χρησιμοποιήσω το όποιο μηχάνημα) θα συμφωνήσω με το φίλο. Τα manual πλέον πάσχουν από ακατάσχετη φλυαρία σε θέματα ασφαλείας (προκειμένου να καλύψουν τον κ...λο του για κάθε πιθανό ή απίθανο σενάριο*), κακές μεταφράσεις (αν κάποιος διαβάζει την ελληνική εκδοχή), τρελό αριθμό με παραπομπές όπου πχ για τους υαλοκαθαριστήρες θα σου γράψει σε 3-4 σημεία και τέλος κακή δομή γενικότερα. Και όλα αυτά σε ένα συνδυασμό που διογκώνει τα manual αυτοκινήτου σε πάχος (αριθμό σελίδων) μικρού (έντυπου) "χρυσού οδηγού" *Όπως διάβασα και κάπου "παλιά το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σου έλεγε πως να αλλάξεις μπουζί ενώ τώρα σου επισημαίνει να μην πιεις το αντιψυκτικό" 1
Haldol Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 5 hours ago, sdikr said: ouch, ελπίζω να το έκανες για δοκιμή και όχι να το έμαθες κατα λάθος Βασικά μου το έκανε επίδειξη (προφανώς ελεγχόμενα) ο φρενομάστοράς μου. Με ρώτησε κιόλας πριν (μάλλον το 'χει καταλάβει ότι δε το ξέρει κανείς το «κόλπο») αν ξέρω ΠΩΣ μπορώ να κάνω φρενάρισμα πανικού με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο...
lector Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 52 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε έχουν μέσα 70 σελίδες με προειδοποιήσεις του στυλ "μην βάζετε το λαπτοπ στον πάτο σας, κίνδυνος τραυματισμού" Ναι αλλα μαντεψε για ποιο λογο αναγκαστηκαν να γραφουν στο manual τετοιες προειδοποιησεις... 4
panosno1com Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2023 Στις 20/7/2023 στις 10:58 ΜΜ, Ptolemaios1 είπε το εχω 7 χρόνια και το εμαθα τυχαια την προηγουμενη βδομαδα https://www.carandmotor.gr/idioktisia/patiso-paratetamena-koympi-kleidi-aytokinitoy Ωραιος ... εγω μετα απο απο 12 σχεδον χρονια ενεργοποιησα στο corsa D το να αναβει τα φωτα αμα πατησω δευτερη φορα το κουμπί ξεκλειδωματος (μαζι με το κατεβασμα παραθυρων)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα