Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Αν άπτονται στις απαντήσεις τότε θα άπτονται και επί του θέματος και επί της ουσίας! Το ένα Δεν αναιρεί το άλλο,είναι αμφίσημο!

Ψυκτικός εβαλε φρέον. Του είπα τον προβληματισμό μου.. Μέτρησε και θερμοκρασία εξόδου. Δεν μπόρεσε να πέσει κάτω από 7,5β

Και μετά αυτό που αναφέρω στο αρχικό post κάποια στιγμή είχε και κρατησε καλύτερη απόδοση σίγουρα 6β!

https://www.acdiagnosis.com/post/proper-auto-a-c-vent-temperature-what-temperature-should-the-a-c-blow

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ψυκτικός εβαλε φρέον. Του είπα τον προβληματισμό μου.. Μέτρησε και θερμοκρασία εξόδου. Δεν μπόρεσε να πέσει κάτω από 7,5β

Και μετά αυτό που αναφέρω στο αρχικό post κάποια στιγμή είχε και κρατησε καλύτερη απόδοση σίγουρα 6β!

Θα ελεγα ότι ο συμπιεστής είναι στα τελευταία του.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Θα ελεγα ότι ο συμπιεστής είναι στα τελευταία του.

Ναι επειδη ειδα οτι υποτροπιασε μηπως δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα καποιο αλλο εξαρτημα του συστηματος ψυξης.

Ειμαι Κηφισο για 5 λεπτα με 60-80χλμ και η αποδοση ντεμη.. Βγαινω απο Κηφισο συνανταω κινηση η αποδοση στο ιδιο level.. Καποια στιγμη κανει ανοιγμα και παω για 300μετρα  με 50-60χλμ 3-3500στρ. και εκει αλλαζει συμπεριφορα και ξεκιναει και δινει αρκετα ικανοποιητικα! Μετα για τα επομενα 10 λεπτα που ημουν στην κινηση κρατησε αυτη την αποδοση!!??!!  Παρκαρα.. μετα απο λιγα λεπτα το ξαναεβαλα παλι αποδοση ντεμη!

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Ναι επειδη ειδα οτι υποτροπιασε μηπως δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα καποιο αλλο εξαρτημα του συστηματος ψυξης.

Ειμαι Κηφισο για 5 λεπτα με 60-80χλμ και η αποδοση ντεμη.. Βγαινω απο Κηφισο συνανταω κινηση η αποδοση στο ιδιο level.. Καποια στιγμη κανει ανοιγμα και παω για 300μετρα  με 50-60χλμ 3-3500στρ. και εκει αλλαζει συμπεριφορα και ξεκιναει και δινει αρκετα ικανοποιητικα! Μετα για τα επομενα 10 λεπτα που ημουν στην κινηση κρατησε αυτη την αποδοση!!??!!  Παρκαρα.. μετα απο λιγα λεπτα το ξαναεβαλα παλι αποδοση ντεμη!

μπορεί να είναι και ηλεκτρολογικό , συνεργείο εξειδικευμένο πάντως δεν το γλυτώνεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Ναι επειδη ειδα οτι υποτροπιασε μηπως δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα καποιο αλλο εξαρτημα του συστηματος ψυξης.

Ειμαι Κηφισο για 5 λεπτα με 60-80χλμ και η αποδοση ντεμη.. Βγαινω απο Κηφισο συνανταω κινηση η αποδοση στο ιδιο level.. Καποια στιγμη κανει ανοιγμα και παω για 300μετρα  με 50-60χλμ 3-3500στρ. και εκει αλλαζει συμπεριφορα και ξεκιναει και δινει αρκετα ικανοποιητικα! Μετα για τα επομενα 10 λεπτα που ημουν στην κινηση κρατησε αυτη την αποδοση!!??!!  Παρκαρα.. μετα απο λιγα λεπτα το ξαναεβαλα παλι αποδοση ντεμη!

 

 

Αν είναι κλίμα ίσως γίνεται κάτι με τους αισθητήρες. Ο συμπιεστής δεν φτιάχνει μαγικά μόνος του. Από μηχανικά κοιτάς τον ιμάντα μήπως χάνει στροφές και μετά έλεγχο στα ηλεκτρονικά. Δεν έχεις βάλει τίποτα 25 βαθμούς αν είναι κλίμα έτσι;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Klausx είπε

Αν είναι κλίμα ίσως γίνεται κάτι με τους αισθητήρες. Ο συμπιεστής δεν φτιάχνει μαγικά μόνος του. Από μηχανικά κοιτάς τον ιμάντα μήπως χάνει στροφές και μετά έλεγχο στα ηλεκτρονικά. Δεν έχεις βάλει τίποτα 25 βαθμούς αν είναι κλίμα έτσι;

Εχει ματι/αισθητηρα που διαβαζει θερμοκρασια σωματος του οδηγου! Λες να εχει χαλασει αυτο και να κανει τα δικα του??? 

ΥΓ. Το λεει και ο τιτλος a/c!

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εχει ματι/αισθητηρα που διαβαζει θερμοκρασια σωματος του οδηγου! Λες να εχει χαλασει αυτο και να κανει τα δικα του??? 

ΥΓ. Το λεει και ο τιτλος a/c!

Αν το κρύο/ζεστό είναι με ντίζα δεν νομίζω. Πως ακριβώς σου άλλαξαν λάδια και γιατί άλλαξες φρεον; Δεν πρέπει να θέλει ποτέ συμπλήρωμα ούτε λάδια. Μόνο αλλαγή στο φίλτρο καμπίνας και καθαρισμό του εξατμιστή. Άλλο εξάρτημα που μπορεί να έχει θέμα είναι η εκτονωτική βαλβίδα.

Πριν κάνεις αλλαγή ήταν καλύτερα;

Δημοσ.
17 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ψυκτικός εβαλε φρέον. Του είπα τον προβληματισμό μου.. Μέτρησε και θερμοκρασία εξόδου. Δεν μπόρεσε να πέσει κάτω από 7,5β

Και μετά αυτό που αναφέρω στο αρχικό post κάποια στιγμή είχε και κρατησε καλύτερη απόδοση σίγουρα 6β!

δηλαδη ποσο φανταζεσαι οτι θα πρεπει να βγαζει ? 0 ? να πετάει παγάκια ?

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Εχει ματι/αισθητηρα που διαβαζει θερμοκρασια σωματος του οδηγου!

Yπάρχει τέτοιο πράγμα;Πρώτη φορά το ακούω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Αν το κρύο/ζεστό είναι με ντίζα δεν νομίζω. Πως ακριβώς σου άλλαξαν λάδια και γιατί άλλαξες φρεον; Δεν πρέπει να θέλει ποτέ συμπλήρωμα ούτε λάδια. Μόνο αλλαγή στο φίλτρο καμπίνας και καθαρισμό του εξατμιστή. Άλλο εξάρτημα που μπορεί να έχει θέμα είναι η εκτονωτική βαλβίδα.

Πριν κάνεις αλλαγή ήταν καλύτερα;

Τωρα αρχιζεις και μπαινεις στις δικες μου συχνοτητες!!!  Το φαν μου ειναι μια χαρα και ο εξατμιστης αν ειχε θεμα δεν θα εβλεπα υποτροπιασμο.. 

Μηπως κατι παιζει με την εκτονωτικη?Να μην δουλευει σωστα στο 100%.  Απο την αλλη αμα ειχε θεμα ο συμπυκνωτης στην εθνικη με χιλιομετρα θα εβλεπα κατευθειαν διαφορα!  Με τον ξηραντηρα τι παιζει???

Σε σχεση με πριν ενα κλικ καλυτερα. Επειδη ειχα να αλλαξω χρονια θεωρησα,προφανως θα εχει χασει και μια χ ποσοτητα οποτε μετα την αλλαγη περιμενα οπως το γνωριζα παλια δηλαδη με στροφες να βγαζει ''παγακια''!!!

17 λεπτά πριν, andreaspA είπε

δηλαδη ποσο φανταζεσαι οτι θα πρεπει να βγαζει ? 0 ? να πετάει παγάκια ?

 

5-6β

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τωρα αρχιζεις και μπαινεις στις δικες μου συχνοτητες!!!  Το φαν μου ειναι μια χαρα και ο εξατμιστης αν ειχε θεμα δεν θα εβλεπα υποτροπιασμο.. 

Μηπως κατι παιζει με την εκτονωτικη?Να μην δουλευει σωστα στο 100%.  Απο την αλλη αμα ειχε θεμα ο συμπυκνωτης στην εθνικη με χιλιομετρα θα εβλεπα κατευθειαν διαφορα!  Με τον ξηραντηρα τι παιζει???

5-6β

Δεν πετανε 5-6 και δεν ειναι στανταρ τι θα πεταξουν. Με 40 εξωτερικη, δεν ειναι ευκολο να βγαλει 5-6. Μια χαρα λειτουργει το aircondition σου. Κανει πολύ ζέστη απλά.

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τωρα αρχιζεις και μπαινεις στις δικες μου συχνοτητες!!!  Το φαν μου ειναι μια χαρα και ο εξατμιστης αν ειχε θεμα δεν θα εβλεπα υποτροπιασμο.. 

Μηπως κατι παιζει με την εκτονωτικη?Να μην δουλευει σωστα στο 100%.  Απο την αλλη αμα ειχε θεμα ο συμπυκνωτης στην εθνικη με χιλιομετρα θα εβλεπα κατευθειαν διαφορα!  Με τον ξηραντηρα τι παιζει???

5-6β

Μόνο αν είναι εκτονωτική μπορεί να κάνει τέτοιες απότομες αλλαγές. Κάνε μία μέτρηση με δύο θερμόμετρα, ένα στον αεραγωγό συνοδηγού και ένα χαμηλά στα πόδια του συνοδηγού αν έχεις 15 βαθμούς διαφορά είσαι οκ.

Άλλος παράγοντας είναι και οι ποιότητα "φρεον" που μπήκε μέσα, αν είναι από την μαύρη αγορά...

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Δεν πετανε 5-6 και δεν ειναι στανταρ τι θα πεταξουν. Με 40 εξωτερικη, δεν ειναι ευκολο να βγαλει 5-6. Μια χαρα λειτουργει το aircondition σου. Κανει πολύ ζέστη απλά.

 

Στη μετρηση με στροφες ειδαμε 7.5β. Ρελαντι 10β. 

Το 7.5 με το 6 εχει καλη διαφορα οπως και το 6 με το 5!

Μπορει να κανω ελαχιστη χρηση του a/c αλλα εχω γνωση το πως μπορει να αποδιδει. Εκεινη τη μερα μετα την αλλαγη του φρεον και τοσα λεπτα που ειχε δουλεψει επρεπε να εδειχνε τουλαχιστον 6 με 6.3β γι αυτο και ο ψυκτικος εστω και ''επιπολαια'' το στηριξε στο πεσμενο συμπιεστη.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Στη μετρηση με στροφες ειδαμε 7.5β. Ρελαντι 10β. 

Το 7.5 με το 6 εχει καλη διαφορα οπως και το 6 με το 5!

Μπορει να κανω ελαχιστη χρηση του a/c αλλα εχω γνωση το πως μπορει να αποδιδει. Εκεινη τη μερα μετα την αλλαγη του φρεον και τοσα λεπτα που ειχε δουλεψει επρεπε να εδειχνε τουλαχιστον 6 με 6.3β γι αυτο και ο ψυκτικος εστω και ''επιπολαια'' το στηριξε στο πεσμενο συμπιεστη.

δεν εχει καποιο προβλημα το aircondition σου.

 

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...