Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gbras είπε

Για να κανεις σωστη επιλογη, ποιες ειναι οι αναγκες σου? 5 ατομα σε ενα αυτοκινητο, θα ειναι το μοναδικο? Μηπως εννοεις το volvo EX30?.. Γενικα τι γνωσεις εχεις για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα? Τα ρωταω για να σε βοηθησω. Αν παρεις κατι που δεν ξερεις που δεν θα καλυπτει τις αναγκες σου και δεν ξερεις να το χρησιμοποιησεις σωστα θα παραπονιεσαι οτι δεν μπορεις να φτασεις στην Σπαρτη :)

gbras  ευχαριστώ, Ναι typping error ΕΧ30 εννούσα.

Γενικά θα ειναι 2ο αυτοκίνητο για την γυναίκα μου σε αντικατάσταση ενός Terios.

Λιγα χλμ την ημέρα (~20) - Σπίτι - δουλειά - Σχολεία.

Γκαράζ στο σπίτι για την φόρτιση.

Θα μπαίνουν 4 άτομα μέσα - οδηγός + 3 παιδιά.

Το EX30 ίσως είναι μοναδικό στο είδος του. Μικρό μεν αλλά για μικρή χρήση μια χαρά θα είναι.

Για μεγάλο όχημα έχουμε peugeot 5008.....

 

Δημοσ.
11 minutes ago, vactirio said:

gbras  ευχαριστώ, Ναι typping error ΕΧ30 εννούσα.

Γενικά θα ειναι 2ο αυτοκίνητο για την γυναίκα μου σε αντικατάσταση ενός Terios.

Λιγα χλμ την ημέρα (~20) - Σπίτι - δουλειά - Σχολεία.

Γκαράζ στο σπίτι για την φόρτιση.

Θα μπαίνουν 4 άτομα μέσα - οδηγός + 3 παιδιά.

Το EX30 ίσως είναι μοναδικό στο είδος του. Μικρό μεν αλλά για μικρή χρήση μια χαρά θα είναι.

Για μεγάλο όχημα έχουμε peugeot 5008.....

 

Και τα δυο ωραια αυτοκινητα. Αν και χρειαζεσαι την μικρη μπαταρια για αυτο που το θες θα σου προτεινα να παρεις το ΕΧ30 με την μεγαλη . Συνηθως οσοι πανε ετσι σε λιγο καιρο παρατανε το θερμικο και θελουν να πηγαινουν μονο με το ηλεκτρικο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, gbras είπε

Και τα δυο ωραια αυτοκινητα. Αν και χρειαζεσαι την μικρη μπαταρια για αυτο που το θες θα σου προτεινα να παρεις το ΕΧ30 με την μεγαλη . Συνηθως οσοι πανε ετσι σε λιγο καιρο παρατανε το θερμικο και θελουν να πηγαινουν μονο με το ηλεκτρικο.

Ναι - Ισως (μεγαλη μπαταρία).

Το θέμα ειναι να το αφήσεις να κυκλοφορήσει λίγο για να βγάλεις τις παιδικές ασθένειες..... (να μην εισαι ο 1ος που θα το αγοράσει)

 

 

.....  παρατανε το θερμικο και θελουν να πηγαινουν μονο με το ηλεκτρικο .....

Ακόμα δεν έχω καταλάβει όσους ακόμα αγοράζουν υβριδικά....

- Η μείωση στην κατανάλωση ειναι αμελητέα

- Συντηρείς 2 κινητήρες άρα δεν γλυτωνεις από τα service.

- Το πληρώνεις ακριβά!

 

Το μόνο θετικό είναι οτι μπορεί να ειναι το "βασικό" αυτοκίνητο αντί το δευτερεύων καθότι δεν έχει περιορισμό χιλιομέτρων

 

 

Επεξ/σία από vactirio
Δημοσ.
12 minutes ago, vactirio said:

αι - Ισως (μεγαλη μπαταρία).

Το θέμα ειναι να το αφήσεις να κυκλοφορήσει λίγο για να βγάλεις τις παιδικές ασθένειες..... (να μην εισαι ο 1ος που θα το αγοράσει)

Αυτο ισχυει βεβαια οποιαδηποτε μπαταρια να παρεις. Απο την παραγγελια μεχρι να το παρεις θα περασει αρκετος καιρος ετσι και αλλιως.

 

13 minutes ago, vactirio said:

....  παρατανε το θερμικο και θελουν να πηγαινουν μονο με το ηλεκτρικο .....

Ακόμα δεν έχω καταλάβει όσους ακόμα αγοράζουν υβριδικά....

- Η μείωση στην κατανάλωση ειναι αμελητέα

- Συντηρείς 2 κινητήρες άρα δεν γλυτωνεις από τα service.

- Το πληρώνεις ακριβά!

Πολλοι λογοι, μπορει να μην υπαρχει θεση σταθμευσης η καποιος φορτιστης κοντα. Αλλες φορες υπαρχουν οι προυποθεσεις ( χρηματα, θεση σταθμευσης) αλλα υπαρχει φοβος η αγνοια. Υπαρχουν βεβαια και οι σουμαχερ που αν πηγαινουν κατω απο 150 ζαλιζονται... παντως τα υβριδικα σε συνθηκες πολης εχουν αρκετη οικονομια + την ανεση του αυτοματου

 

17 minutes ago, vactirio said:

Το μόνο θετικό είναι οτι μπορεί να ειναι το "βασικό" αυτοκίνητο αντί το δευτερεύων καθότι δεν έχει περιορισμό χιλιομέτρων

Κανενα αυτοκινητο δεν εχει περιορισμο χιλιομετρων. Η "ταλαιπωρια" αλλαζει..

Δημοσ.
8 minutes ago, vactirio said:

Ακόμα δεν έχω καταλάβει όσους ακόμα αγοράζουν υβριδικά....

- Η μείωση στην κατανάλωση ειναι αμελητέα

- Συντηρείς 2 κινητήρες άρα δεν γλυτωνεις από τα service.

- Το πληρώνεις ακριβά!

Η μείωση στην κατανάλωση ενός υβριδικού κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι, εκτός βέβαια και αν το χρησιμοποιείς κυρίως για ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες.

Όσο για τη συντήρηση κάνεις μεγάλο λάθος, ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει κάτι να συντηρήσεις, και το κόστος σέρβις του θερμικού κινητήρα είναι μειωμένο μια και απουσιάζουν πολλά εξαρτήματα που έχουν οι ΜΕΚ όπως μίζα, δυναμό, ιμάντες κτλ. Επίσης και η φθορά στα φρένα είναι μικρότερη λόγω της αναγεννητικής πέδησης.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...