Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω κανει γυρω στις 6-7 αγορές με tbi bank, ολες μεσω σκρουτζ. Σχεδον ολες πραγματοποιηθηκαν εως και αρχές του '23. Προχθες πηγα να κανω μετα απο καιρο αλλη μια και παρατηρω να εχει αλλαξει πολυ η πολιτικη τους. Παλαιοτερα προχωρουσες απο το καλαθι σκρουτζ, τους εβαζες ενδεικτικά καποιες πληροφοριες για εσενα, σε επαιρναν τηλεφωνο την επομενη, ζητούσαν εκκαθαριστικό, το εστελνες και ησουν ετοιμος. Προχθες λοιπον πηγα να κανω ξανα το ιδιο και πραγματικά η διαδικασία έχει ξεφύγει. Παω καλαθι σκρουτζ, προχωραω κανονικά, μεταβαινω στο σαιτ τους, συμπληρώνω, με παιρνει τηλεφωνο την ιδια μερα μια κοπελα για να με ενημερωσει πως περασα στο επομενο σταδιο και πρεπει να υποβάλλω εκκαθαριστικό ή εστω να εξουσιοδοτήσω μεσα GOV KYC. Λεω ολα καλά, το προχωράω, με ξανα παιρνει την ιδια μερα... "Πρεπει να στείλετε μια βεβαιωση μισθοδοσίας"... Μπαίνω στο online banking της τραπεζας μου, εκτυπώνω μια κίνηση λογαριασμού που ηταν η μισθοδοσία μου, με αριθμο πρωτοκολλου, στοιχεια εταιρίας κτλ κτλ κτλ. Με ΞΑΝΑ παίρνει τηλεφωνο να μου πει οτι δεν ειναι αποδκτη. Με λεει πως χρειάζεται ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΣΔΘΟΔΟΣΙΑΣ απο το λογιστηριο της εταιρίας (?!)... Με λεει να ρωτησω τον εργοδότη μου. Ξέρετε, δεν ειναι τοσο ευκολο σε πολυ μεγάλες εταιρίες να έρθεις σε αμεση επαφη με τον CEO (θεωρητικα για αυτους εργοδότη) για να του ζητησεις κατι τοσο ασήμαντο, οποτε σου καπνίσει... Τους λεω θα δω τι θα κανω. Ε τα σκυλια απο το μεσημέρι μεχρι τις 11 το βράδυ με πήραν 4 φορές τηλέφωνο να με λενε ξανα τα ιδια και τα ιδια. Αμα εχετε το εγγραφο, που είναι το έγγραφο, στείλτε μας το έγγραφο. Και μαλιστα τις 2 φορές μια κοπέλα, και τις αλλες δυο πάλι μια άλλη. Ιδια ατομα δηλαδη να σε πρίζουν για να προχωρήσεις! Αρπάχτηκα ττοσο άσχημα, που τα ακύρωσα ολα αντιο. Μάλιστα, με ΞΑΝΑ πηραν την επομενη να με πουν οτι η προηγουμενη αιτηση λογω του οτι περασε το 24ωρο χωρις ενημερωση απο μέρους μου ακυρώθηκε, και με ζητησαν να κανουμε καινούργια ΜΑΖΙ... Για εμενα λοιπόν, αυτη η εταιρία δειχνει "αρπακόλλα" να το πω με απλα λόγια, δεν εμπνέει καμια αξιοπιστία, και εκτος αυτου μετανιωνεις που κανεις μια προσπαθεια να συνεργαστεις μαζι τους, με το να σε παιρνουν τηλεφωνα ολη την ώρα. Οι τηλεφωνητές/τριες, ολοι νεαρης ηλικίας και ακατατόπιστοι. Δεν κατηγορώ φυσικα το νεαρό της ηλικίας τους, απλως σε δεινουν την εντυπωση οτι δεν εχουν κανενα ενδιαφέρον για την δουλεία και το βλεπουν σαν χαρτζιλίκι. Ακούς ανεμιστήρες και φωνές τρίτων στα μικρόφωνα, και επιστροφη στην φωνη σου!!!!! Για να μη τα πολυλογώ (οχι οτι δε το εκανα), πριν κανενα χρονο τα πραγματα ηταν πιο απλα για αγορες με αυτούς, πλεον ομως αποδείχτηκε πως ηταν μια φούσκα που δεν κρατησε και πολυ... Η εταιρία είναι βασισμένη σε βουλγαρική τράπεζα, βουλγαρικό καθεστώς, και το πελατολόγιο της περιορίζεται σε βουλγαρους, ρουμάνους και έλληνες... Αυτά ειναι τα συμπεράσματα μου μετά απο 6 αγορές που έκανα μεσω αυτών.

  • Sad 1
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MikeMike21 είπε

Εχω κανει γυρω στις 6-7 αγορές με tbi bank, ολες μεσω σκρουτζ. Σχεδον ολες πραγματοποιηθηκαν εως και αρχές του '23. Προχθες πηγα να κανω μετα απο καιρο αλλη μια και παρατηρω να εχει αλλαξει πολυ η πολιτικη τους. Παλαιοτερα προχωρουσες απο το καλαθι σκρουτζ, τους εβαζες ενδεικτικά καποιες πληροφοριες για εσενα, σε επαιρναν τηλεφωνο την επομενη, ζητούσαν εκκαθαριστικό, το εστελνες και ησουν ετοιμος. Προχθες λοιπον πηγα να κανω ξανα το ιδιο και πραγματικά η διαδικασία έχει ξεφύγει. Παω καλαθι σκρουτζ, προχωραω κανονικά, μεταβαινω στο σαιτ τους, συμπληρώνω, με παιρνει τηλεφωνο την ιδια μερα μια κοπελα για να με ενημερωσει πως περασα στο επομενο σταδιο και πρεπει να υποβάλλω εκκαθαριστικό ή εστω να εξουσιοδοτήσω μεσα GOV KYC. Λεω ολα καλά, το προχωράω, με ξανα παιρνει την ιδια μερα... "Πρεπει να στείλετε μια βεβαιωση μισθοδοσίας"... Μπαίνω στο online banking της τραπεζας μου, εκτυπώνω μια κίνηση λογαριασμού που ηταν η μισθοδοσία μου, με αριθμο πρωτοκολλου, στοιχεια εταιρίας κτλ κτλ κτλ. Με ΞΑΝΑ παίρνει τηλεφωνο να μου πει οτι δεν ειναι αποδκτη. Με λεει πως χρειάζεται ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΣΔΘΟΔΟΣΙΑΣ απο το λογιστηριο της εταιρίας (?!)... Με λεει να ρωτησω τον εργοδότη μου. Ξέρετε, δεν ειναι τοσο ευκολο σε πολυ μεγάλες εταιρίες να έρθεις σε αμεση επαφη με τον CEO (θεωρητικα για αυτους εργοδότη) για να του ζητησεις κατι τοσο ασήμαντο, οποτε σου καπνίσει... Τους λεω θα δω τι θα κανω. Ε τα σκυλια απο το μεσημέρι μεχρι τις 11 το βράδυ με πήραν 4 φορές τηλέφωνο να με λενε ξανα τα ιδια και τα ιδια. Αμα εχετε το εγγραφο, που είναι το έγγραφο, στείλτε μας το έγγραφο. Και μαλιστα τις 2 φορές μια κοπέλα, και τις αλλες δυο πάλι μια άλλη. Ιδια ατομα δηλαδη να σε πρίζουν για να προχωρήσεις! Αρπάχτηκα ττοσο άσχημα, που τα ακύρωσα ολα αντιο. Μάλιστα, με ΞΑΝΑ πηραν την επομενη να με πουν οτι η προηγουμενη αιτηση λογω του οτι περασε το 24ωρο χωρις ενημερωση απο μέρους μου ακυρώθηκε, και με ζητησαν να κανουμε καινούργια ΜΑΖΙ... Για εμενα λοιπόν, αυτη η εταιρία δειχνει "αρπακόλλα" να το πω με απλα λόγια, δεν εμπνέει καμια αξιοπιστία, και εκτος αυτου μετανιωνεις που κανεις μια προσπαθεια να συνεργαστεις μαζι τους, με το να σε παιρνουν τηλεφωνα ολη την ώρα. Οι τηλεφωνητές/τριες, ολοι νεαρης ηλικίας και ακατατόπιστοι. Δεν κατηγορώ φυσικα το νεαρό της ηλικίας τους, απλως σε δεινουν την εντυπωση οτι δεν εχουν κανενα ενδιαφέρον για την δουλεία και το βλεπουν σαν χαρτζιλίκι. Ακούς ανεμιστήρες και φωνές τρίτων στα μικρόφωνα, και επιστροφη στην φωνη σου!!!!! Για να μη τα πολυλογώ (οχι οτι δε το εκανα), πριν κανενα χρονο τα πραγματα ηταν πιο απλα για αγορες με αυτούς, πλεον ομως αποδείχτηκε πως ηταν μια φούσκα που δεν κρατησε και πολυ... Η εταιρία είναι βασισμένη σε βουλγαρική τράπεζα, βουλγαρικό καθεστώς, και το πελατολόγιο της περιορίζεται σε βουλγαρους, ρουμάνους και έλληνες... Αυτά ειναι τα συμπεράσματα μου μετά απο 6 αγορές που έκανα μεσω αυτών.

Μου θύμισε προχθές την εμπειρία μουε την airbnb που για να κλείσω ένα κατάλυμα μου ζητούσαν φωτογραφία την ταυτότητα μπρος πίσω και μετά μου ζήτησαν σελφι για να συγκρίνουν.Αφου τους τα έστειλα,δεν μπορούσε να γίνει η ταυτοποίηση και πάλευα κανένα μισάωρο.Τελικα μπήκα booking,έκλεισα το ίδιο ακριβώς κατάλυμα,έβαλα τα στοιχεία της κάρτας,πλήρωσα και το Σάββατο με περιμένει.

Ίσως για καλύτερα να κάνουν τόσο ενδελεχή έλεγχο στην οικονομική κατάσταση του καθενός αλλά όντως είναι λίγο κουραστικό για τον πελάτη.Klarna πολύ καλύτερη εμπειρία.Ασχετο το ένα με το άλλο βέβαια αλλά δάνεια είναι και τα δύο.

  • Like 2
Δημοσ.
3 hours ago, MikeMike21 said:

Εχω κανει γυρω στις 6-7 αγορές με tbi bank, ολες μεσω σκρουτζ. Σχεδον ολες πραγματοποιηθηκαν εως και αρχές του '23. Προχθες πηγα να κανω μετα απο καιρο αλλη μια και παρατηρω να εχει αλλαξει πολυ η πολιτικη τους. Παλαιοτερα προχωρουσες απο το καλαθι σκρουτζ, τους εβαζες ενδεικτικά καποιες πληροφοριες για εσενα, σε επαιρναν τηλεφωνο την επομενη, ζητούσαν εκκαθαριστικό, το εστελνες και ησουν ετοιμος. Προχθες λοιπον πηγα να κανω ξανα το ιδιο και πραγματικά η διαδικασία έχει ξεφύγει. Παω καλαθι σκρουτζ, προχωραω κανονικά, μεταβαινω στο σαιτ τους, συμπληρώνω, με παιρνει τηλεφωνο την ιδια μερα μια κοπελα για να με ενημερωσει πως περασα στο επομενο σταδιο και πρεπει να υποβάλλω εκκαθαριστικό ή εστω να εξουσιοδοτήσω μεσα GOV KYC. Λεω ολα καλά, το προχωράω, με ξανα παιρνει την ιδια μερα... "Πρεπει να στείλετε μια βεβαιωση μισθοδοσίας"... Μπαίνω στο online banking της τραπεζας μου, εκτυπώνω μια κίνηση λογαριασμού που ηταν η μισθοδοσία μου, με αριθμο πρωτοκολλου, στοιχεια εταιρίας κτλ κτλ κτλ. Με ΞΑΝΑ παίρνει τηλεφωνο να μου πει οτι δεν ειναι αποδκτη. Με λεει πως χρειάζεται ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΣΔΘΟΔΟΣΙΑΣ απο το λογιστηριο της εταιρίας (?!)... Με λεει να ρωτησω τον εργοδότη μου. Ξέρετε, δεν ειναι τοσο ευκολο σε πολυ μεγάλες εταιρίες να έρθεις σε αμεση επαφη με τον CEO (θεωρητικα για αυτους εργοδότη) για να του ζητησεις κατι τοσο ασήμαντο, οποτε σου καπνίσει... Τους λεω θα δω τι θα κανω. Ε τα σκυλια απο το μεσημέρι μεχρι τις 11 το βράδυ με πήραν 4 φορές τηλέφωνο να με λενε ξανα τα ιδια και τα ιδια. Αμα εχετε το εγγραφο, που είναι το έγγραφο, στείλτε μας το έγγραφο. Και μαλιστα τις 2 φορές μια κοπέλα, και τις αλλες δυο πάλι μια άλλη. Ιδια ατομα δηλαδη να σε πρίζουν για να προχωρήσεις! Αρπάχτηκα ττοσο άσχημα, που τα ακύρωσα ολα αντιο. Μάλιστα, με ΞΑΝΑ πηραν την επομενη να με πουν οτι η προηγουμενη αιτηση λογω του οτι περασε το 24ωρο χωρις ενημερωση απο μέρους μου ακυρώθηκε, και με ζητησαν να κανουμε καινούργια ΜΑΖΙ... Για εμενα λοιπόν, αυτη η εταιρία δειχνει "αρπακόλλα" να το πω με απλα λόγια, δεν εμπνέει καμια αξιοπιστία, και εκτος αυτου μετανιωνεις που κανεις μια προσπαθεια να συνεργαστεις μαζι τους, με το να σε παιρνουν τηλεφωνα ολη την ώρα. Οι τηλεφωνητές/τριες, ολοι νεαρης ηλικίας και ακατατόπιστοι. Δεν κατηγορώ φυσικα το νεαρό της ηλικίας τους, απλως σε δεινουν την εντυπωση οτι δεν εχουν κανενα ενδιαφέρον για την δουλεία και το βλεπουν σαν χαρτζιλίκι. Ακούς ανεμιστήρες και φωνές τρίτων στα μικρόφωνα, και επιστροφη στην φωνη σου!!!!! Για να μη τα πολυλογώ (οχι οτι δε το εκανα), πριν κανενα χρονο τα πραγματα ηταν πιο απλα για αγορες με αυτούς, πλεον ομως αποδείχτηκε πως ηταν μια φούσκα που δεν κρατησε και πολυ... Η εταιρία είναι βασισμένη σε βουλγαρική τράπεζα, βουλγαρικό καθεστώς, και το πελατολόγιο της περιορίζεται σε βουλγαρους, ρουμάνους και έλληνες... Αυτά ειναι τα συμπεράσματα μου μετά απο 6 αγορές που έκανα μεσω αυτών.

με το λογιστήριο μιλάς όχι με τον CEO για τέτοια θέματα, και έπρεπε κανονικά να την στέλνουν μονοι τους κάθε μηνα

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/7/2023 στις 8:37 ΠΜ, MikeMike21 είπε

Εχω κανει γυρω στις 6-7 αγορές με tbi bank, ολες μεσω σκρουτζ. Σχεδον ολες πραγματοποιηθηκαν εως και αρχές του '23. Προχθες πηγα να κανω μετα απο καιρο αλλη μια και παρατηρω να εχει αλλαξει πολυ η πολιτικη τους. Παλαιοτερα προχωρουσες απο το καλαθι σκρουτζ, τους εβαζες ενδεικτικά καποιες πληροφοριες για εσενα, σε επαιρναν τηλεφωνο την επομενη, ζητούσαν εκκαθαριστικό, το εστελνες και ησουν ετοιμος. Προχθες λοιπον πηγα να κανω ξανα το ιδιο και πραγματικά η διαδικασία έχει ξεφύγει. Παω καλαθι σκρουτζ, προχωραω κανονικά, μεταβαινω στο σαιτ τους, συμπληρώνω, με παιρνει τηλεφωνο την ιδια μερα μια κοπελα για να με ενημερωσει πως περασα στο επομενο σταδιο και πρεπει να υποβάλλω εκκαθαριστικό ή εστω να εξουσιοδοτήσω μεσα GOV KYC. Λεω ολα καλά, το προχωράω, με ξανα παιρνει την ιδια μερα... "Πρεπει να στείλετε μια βεβαιωση μισθοδοσίας"... Μπαίνω στο online banking της τραπεζας μου, εκτυπώνω μια κίνηση λογαριασμού που ηταν η μισθοδοσία μου, με αριθμο πρωτοκολλου, στοιχεια εταιρίας κτλ κτλ κτλ. Με ΞΑΝΑ παίρνει τηλεφωνο να μου πει οτι δεν ειναι αποδκτη. Με λεει πως χρειάζεται ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΣΔΘΟΔΟΣΙΑΣ απο το λογιστηριο της εταιρίας (?!)... Με λεει να ρωτησω τον εργοδότη μου. Ξέρετε, δεν ειναι τοσο ευκολο σε πολυ μεγάλες εταιρίες να έρθεις σε αμεση επαφη με τον CEO (θεωρητικα για αυτους εργοδότη) για να του ζητησεις κατι τοσο ασήμαντο, οποτε σου καπνίσει... Τους λεω θα δω τι θα κανω. Ε τα σκυλια απο το μεσημέρι μεχρι τις 11 το βράδυ με πήραν 4 φορές τηλέφωνο να με λενε ξανα τα ιδια και τα ιδια. Αμα εχετε το εγγραφο, που είναι το έγγραφο, στείλτε μας το έγγραφο. Και μαλιστα τις 2 φορές μια κοπέλα, και τις αλλες δυο πάλι μια άλλη. Ιδια ατομα δηλαδη να σε πρίζουν για να προχωρήσεις! Αρπάχτηκα ττοσο άσχημα, που τα ακύρωσα ολα αντιο. Μάλιστα, με ΞΑΝΑ πηραν την επομενη να με πουν οτι η προηγουμενη αιτηση λογω του οτι περασε το 24ωρο χωρις ενημερωση απο μέρους μου ακυρώθηκε, και με ζητησαν να κανουμε καινούργια ΜΑΖΙ... Για εμενα λοιπόν, αυτη η εταιρία δειχνει "αρπακόλλα" να το πω με απλα λόγια, δεν εμπνέει καμια αξιοπιστία, και εκτος αυτου μετανιωνεις που κανεις μια προσπαθεια να συνεργαστεις μαζι τους, με το να σε παιρνουν τηλεφωνα ολη την ώρα. Οι τηλεφωνητές/τριες, ολοι νεαρης ηλικίας και ακατατόπιστοι. Δεν κατηγορώ φυσικα το νεαρό της ηλικίας τους, απλως σε δεινουν την εντυπωση οτι δεν εχουν κανενα ενδιαφέρον για την δουλεία και το βλεπουν σαν χαρτζιλίκι. Ακούς ανεμιστήρες και φωνές τρίτων στα μικρόφωνα, και επιστροφη στην φωνη σου!!!!! Για να μη τα πολυλογώ (οχι οτι δε το εκανα), πριν κανενα χρονο τα πραγματα ηταν πιο απλα για αγορες με αυτούς, πλεον ομως αποδείχτηκε πως ηταν μια φούσκα που δεν κρατησε και πολυ... Η εταιρία είναι βασισμένη σε βουλγαρική τράπεζα, βουλγαρικό καθεστώς, και το πελατολόγιο της περιορίζεται σε βουλγαρους, ρουμάνους και έλληνες... Αυτά ειναι τα συμπεράσματα μου μετά απο 6 αγορές που έκανα μεσω αυτών.

Εντάξει κάθε τράπεζα λίγο πολύ έχει κάνει τους ίδιους ελέγχους.

Εγώ ρώτησα για το αν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.

Πχ τώρα λέει για επιτόκιο 0,6%

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, orfeas26 είπε

Πχ τώρα λέει για επιτόκιο 0,6%

Αυτο ισχυει μεχρι τελος ιουλιου (και υπαρχει μια πιθανοτητα να ειναι μονο για μελη)

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Αυτο ισχυει μεχρι τελος ιουλιου (και υπαρχει μια πιθανοτητα να ειναι μονο για μελη)

Ναι για αγορές μέχρι 30/07.

Είμαι μέλος Skroutz Plus

Δημοσ.
2 ώρες πριν, orfeas26 είπε

Εντάξει κάθε τράπεζα λίγο πολύ έχει κάνει τους ίδιους ελέγχους.

Εγώ ρώτησα για το αν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.

Πχ τώρα λέει για επιτόκιο 0,6%

Ναι πράγματι το 0,6% είναι πολυ δελεαστικό για να τους προτιμησεις, και οντως ισχύει. Προσοχή όμως, σου βάζει μια σταθερά η οποια ισουται με 40 ευρώ, το ονομαζουν έξοδα ελέγχου αιτησης (καπως έτσι). Στην ουσια ταρίφα ειναι, ομως και πάλι συμφέρει για μεγάλες αγορές των 300 ευρώ και πάνω βγάζει πολυ χαμηλοτοκες δόσεις, τόσο χαμηλες που ειναι σχεδον  σαν ατοκες. Σκεψου δηλαδη πληρωνεις τα 40 ευρώ συν ενα πολυ μικρο ποσό. το οποίο ειτε το μοιρασεις σε 12, ειτε σε 24 ή 36 δόσεις, μεταβάλλεται απειροελαχιστα το τελικο σύνολο και ο παράγοντας που μεταβάλλει την τελικη τιμη ειναι κατα 90% η "ταρίφα" των 40 ευρώ. Γενικά, συμφέρει η προσφορά που βγάλαν, δε ξερω ομως αν ειναι μόνο για μελη σκρουτζ  πλας...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MikeMike21 είπε

Ναι πράγματι το 0,6% είναι πολυ δελεαστικό για να τους προτιμησεις, και οντως ισχύει. Προσοχή όμως, σου βάζει μια σταθερά η οποια ισουται με 40 ευρώ, το ονομαζουν έξοδα ελέγχου αιτησης (καπως έτσι). Στην ουσια ταρίφα ειναι, ομως και πάλι συμφέρει για μεγάλες αγορές των 300 ευρώ και πάνω βγάζει πολυ χαμηλοτοκες δόσεις, τόσο χαμηλες που ειναι σχεδον  σαν ατοκες. Σκεψου δηλαδη πληρωνεις τα 40 ευρώ συν ενα πολυ μικρο ποσό. το οποίο ειτε το μοιρασεις σε 12, ειτε σε 24 ή 36 δόσεις, μεταβάλλεται απειροελαχιστα το τελικο σύνολο και ο παράγοντας που μεταβάλλει την τελικη τιμη ειναι κατα 90% η "ταρίφα" των 40 ευρώ. Γενικά, συμφέρει η προσφορά που βγάλαν, δε ξερω ομως αν ειναι μόνο για μελη σκρουτζ  πλας...

Στον Κωτσόβολο έδωσα 70€ έξοδα φακέλου.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δοκιμασε κανένας σήμερα να αγοράσει κάτι μέσω skroutz. 

Δεν λαμβάνω ποτέ sms στο κινητό για να ξεκινήσει η διαδικασία της δανειοδότησης. Προσπάθησα με 3!!! διαφορετικούς αριθμούς, το ίδιο. 

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ αγόρασα δύο φορές από Πλαίσιο μέσω tbi bank με άτοκες δόσεις (χρεώνει μόνο 4€ επιπλέον ανά αγορά σπασμένα σε 4 δόσεις του 1€) αρχές Νοέμβρη και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Επεξ/σία από sarisn
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 4/12/2023 στις 5:02 ΜΜ, sarisn είπε

Εγώ αγόρασα δύο φορές από Πλαίσιο μέσω tbi bank με άτοκες δόσεις (χρεώνει μόνο 4€ επιπλέον ανά αγορά σπασμένα σε 4 δόσεις του 1€) αρχές Νοέμβρη και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Καλησπέρα φίλε,

Να σε ρωτήσω αν έχεις χρόνο. Οι 4 άτοκες δόσεις, η πρώτη είναι σαν αγορά με χρεωστικές ας πούμε. Οι υπόλοιπες τρεις που είναι πληρωμές, τις έκανες μέσω της σελίδας τους ή του app τους ή με πάγια εντολή; Γιατί πήρα τηλέφωνο και στο skroutz και στην TBI για να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια προμήθεια από την δική μου τράπεζα όταν τραβήξουν τα χρήματα των τριών δόσεων από την χρεωστικές μου και δεν γνώριζαν. Με την δική μου τράπεζα ήμουν 50 λεπτά στην αναμονή και στο τέλος έκλεισε το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης για σήμερα.. Για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ. 

Η διαδικασία από ότι είδα πάντως για αγορά από 20-300€ με 4 άτοκες δόσεις κι 1€ προμήθεια πληρωμής ανά δόση είναι συμπληρώνεις ΑΦΜ, τηλέφωνο, email, επάγγελμα, στέλνεις φωτογραφια ταυτότητας κι ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων, μου θύμισε λίγο διαδικασία Payzy PayPal ή σύμβαση συμβολαιου τηλεφωνικής σύνδεσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, NSR00 είπε

Καλησπέρα φίλε,

Να σε ρωτήσω αν έχεις χρόνο. Οι 4 άτοκες δόσεις, η πρώτη είναι σαν αγορά με χρεωστικές ας πούμε. Οι υπόλοιπες τρεις που είναι πληρωμές, τις έκανες μέσω της σελίδας τους ή του app τους ή με πάγια εντολή; Γιατί πήρα τηλέφωνο και στο skroutz και στην TBI για να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια προμήθεια από την δική μου τράπεζα όταν τραβήξουν τα χρήματα των τριών δόσεων από την χρεωστικές μου και δεν γνώριζαν. Με την δική μου τράπεζα ήμουν 50 λεπτά στην αναμονή και στο τέλος έκλεισε το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης για σήμερα.. Για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ. 

Η διαδικασία από ότι είδα πάντως για αγορά από 20-300€ με 4 άτοκες δόσεις κι 1€ προμήθεια πληρωμής ανά δόση είναι συμπληρώνεις ΑΦΜ, τηλέφωνο, email, επάγγελμα, στέλνεις φωτογραφια ταυτότητας κι ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων, μου θύμισε λίγο διαδικασία Payzy PayPal ή σύμβαση συμβολαιου τηλεφωνικής σύνδεσης.

Καλησπέρα, έχω κάνει και άλλες αγορές με τον ίδιο τρόπο και σε όλες πληρώνω τις δόσεις μέσω του app. Κανένα πρόβλημα έως τώρα. Σου στέλνουν τις αποδείξεις μέσω email και μέσω app μπορείς να δεις ανά πάσα στιγμή τις τρέχουσες δόσεις, τι έχεις πληρώσει και τι πρόκειται να πληρώσεις. Μέσω του app επίσης υπάρχει και η επιλογή της πάγιας εντολής.

Δεν υπάρχει καμία προμήθεια από τις τράπεζες. Τουλάχιστον από την Eurobank.

Επεξ/σία από sarisn

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...