Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

Ο τίτλος είναι γενικός και ζητάω εκ των προτέρων συγνώμη.

Εκανα μεταφορά γραμμής (Vodaphone ADSL 24mbps). Ηρθε τεχνικός στο σπίτι (δεν ήμουν παρών καθώς εργαζόμουν) , είπε πως το πρόβλημα είναι στην γραμμή και πως πρέπει να το διορθώσει ηλεκτρολόγος.  Ο ηλεκτρολόγος έκανε τα "μαγικά του και πλέον πιάνει 7Mpbs.  

Απ' την αρχή έχω δηλώσει βλάβη ενώ παράλληλα προσπάθησα να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα και δυστυχώς δεν έχω βγάλει άκρη. Στην αρχή μου είπαν πως είναι γενικό πρόβλημα της περιοχής (!) , ενώ ο τεχνικός ισχυρίζεται πως ενδεχομένως να είναι πρόβλημα στην γραμμή του χώρου. Κάνει πολλές αποσυνδέσεις και πραγματικά εχω απελπιστεί.

Θέλω να φέρω δικό μου ηλεκτρολόγο για να δεί που είναι το πρόβλημα.

Παρακάτω παραθέτω μερικά ερωτήματα

  • Παραθέτοντας την παρακάτω εικόνα, εν γένη το πρόβλημα που μπορεί να οφείλεται;
  • Αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη ή αν δεν βγάλω άκρη, τότε δικαιούμαι να μην πληρώσω την συνδρομή μου; (Μέχρι στιγμής έχω υπόλοιπο 71 ευρώ)
  • Αν βάλω Fiber (Cosmote) , θα έχω κάποια ελπίδα για ταχύτητερο internet;

Σας ευχαριστώ.

CleanShot2023-07-15at17_03_13.png.e1046072bffd9ad1f0aaf632a9d4c055.png

 

Επεξ/σία από Dr.MikeD
προσθήκη πληροφοριών
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα στατιστικα του router τι γραφουν;  Δοκιμασε 192.168.2.1 στον browser αν εχεις ρουτερ απο vf και οι κωδικοι που θα σου ζητησει ειναι στο πισω μερος του ρουτερ. Υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να μην ειναι βλαβη και απλα "τοσο παει η περιοχη"

Επεξ/σία από geoavlonitis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και εισαι σε ADSL, παιρνεις το νουμερο attenuation down σε dB και το βαζεις σε αυτο το calculator https://www.speedguide.net/dsl_speed_calc.php

Βεβαια ειναι κατα προσεγγιση. Αν ξερεις και την πραγματικη περιπου αποσταση απο το κεντρο του ΟΤΕ (οχι σε ευθεια, αλλα το πως παει ο δρομος) μπορεις να το επιβεβαιωσεις.

Επεξ/σία από geoavlonitis
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ. Δυστηχώς δεν μπορώ να γνωρίζω την πραγματική απόσταση απ το κέντρο του ΟΤΕ.

Αναφορικά με το "πέναλτι," ποια είναι η άποψη σου; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα στα πω αναλυτικά, όσο μπορώ γιατί τα λες και λίγο μπερδεμένα ίσως επειδή δεν κατέχεις.(;)

Η σύνδεση που έχεις στο ίντερνετ γίνεται με τεχνολογία ADSL.
Την τεχνολογία ADSL την διαχειρίζεται και την εκμισθώνει η Cosmote στους εναλλακτικούς παρόχους Nova και Vodafone. 
Το ADSL το έχεις επιλέξει εσύ, από την ώρα που διαλέγεις το συμβόλαιο και την τιμή που υπογράφεις,
και μπορείς να διαλέξεις το ADSL είτε μέσω Cosmote, είτε μέσω Nova, είτε μέσω Vodafone.
Δεν ευθύνεται κανένας πάροχος για την τυχόν επιλογή σου να συνδεθείς με το ADSL.

Ποιό είναι το πρόβλημα με το ADSL:
1.
Το ADSL ΔΕ σου δίνει εγγύηση ταχύτητας.
Συνεπώς ΔΕ δικαιούσαι να αποχωρήσεις λόγω ταχύτητας.

2>
Επίσης η ταχύτητα που πιάνεις εξαρτάται κι από την απόσταση από το κέντρο του ΟΤΕ.
Συγκεκριμένα μειώνεται η ταχύτητα που πιάνεις όσο απέχεις περισσότερο από το κέντρο.

3.
Εκτός αυτού, η ταχύτητα στο ADSL είναι εξ ορισμού χαμηλή.
Στο θεωρητικό σενάριο ιδανικά να πιάσεις 24 Mbps.

Συνολικά,
η ταχυτητα 7-9,5 Mbps της σύνδεσης
που to ADSL το έχεις ψωνίσει μόνος σου,
είναι μια χαρά ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ανεξαρτήτως παρόχου.
Και στο λέει κάποιος που έχει φάει ADSL με το κουτάλι στα 2-3 Mbps!

Η μόνη περίπτωση να δικαιούσαι αζήμια αποχώρηση είναι τεχνικοί λόγοι που θα πρέπει να τεκμηριωθούν.
Τα CRC error είναι ελάχιστα, αλλά έχεις SNR χαμηλό και υψηλή εξασθένηση.
Θα πρέπει να τεκμηριώσεις ανεπίλυτη βλάβη λόγω ενδεχόμενων αποσυνδέσεων
και όχι λόγω ταχύτητας (που δεν είναι χαμηλή για ADSL).

Τέλος με προβληματίζει η ερώτηση
 

5 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε
  • Αν βάλω Fiber (Cosmote) , θα έχω κάποια ελπίδα για ταχύτητερο internet;

Η απάντηση είναι πως ο,τιδήποτε άλλο εκτός από ADSL αν βάλεις
θα έχεις ταχύτερο ίντερνετ.
Και δεν είναι θέμα ότι «θα έχεις κάποια ελπίδα»,
σε όλες τις άλλες τεχνολογίες (VDSL, Fiber) έχεις εγγύηση ταχύτητας και εξ ορισμού υψηλότερη ταχύτητα.

Εσένα το AGSL ως τεχνολογία είναι που σου φταίει,
δε σου φταίει ούτε ο τωρινός πάροχος, ούτε κάτι άλλο.
Ας πούμε λχ αν στον τωρινό σου πάροχο πας και ζητήαεις Fiber, θα έχεις ταχύτερο ίντερνετ.
Μόνο που είναι άλλη η τιμή του Fiber και άλλη του ADSL.

Αλλά εσύ αν ήθελες τιμές Fiber, για ποιό λόγο διάλεξες εξ αρχής τιμές ADSL ;

Επεξ/σία από bicasa6184
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα @bicasa6184 σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. 

Οντως δεν κατέχω και πολλά από τηλεπικοινωνίες / δίκτυα. Σε προηγούμενες συνδέσεις/χώρους που είχα χρησιμοποιήσει ADSL εξ ορισμού με κάλυπτε (κυριολεκτικά/μεταφορικά). Κυριολεκτικά μιας και με συμπλήρωνε στα βασικά της δουλειάς , ακόμα και σε stream (έπιανα 12Mpbs και έλεγα και "ευχαριστώ"). Μεταφορικά μιας και δεν είχα ποτέ άλλοτε αποσυνδέσεις, όπως τώρα.

Είχα επαναπαφτεί πως δεν θα μου τύχαινε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet. Εκανα μεταφορά γραμμής (μετακόμιση νέας οικίας) και κράτησα την ADSL. Σε συζήτηση με συναδέλφους μου όρισαν VDSL ώς καλή επιλογή και πλέον ρωτώντας/διαβάζοντας και εδώ, είναι μονόδρομος.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Μεταφορικά μιας και δεν είχα ποτέ άλλοτε αποσυνδέσεις, όπως τώρα.

Είχα επαναπαφτεί πως δεν θα μου τύχαινε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet.

Πιθανότατα το μόνο πρόβλημα που έχεις είναι οι τυχόν αποσυνδέσεις.
Πρέπει να τεκμαίρονται ως ανεπίλυτο πρόβλημα, για να αποχωρήσεις αζημίως.
Που σημαίνει ότι πρέπει ο πάροχος να ενημερωθεί, να καταλήξει ότι το θέμα είναι στη γραμμή και όχι στο χώρο σου, να δοκιμάσει να διορθώσει και να μην τα καταφέρει να σου λύσει το πρόβλημα - όπου στο τέλος το τεχνικό και το νομικό τμήμα θα σου δώσουν την απάντηση ότι δικαιούσαι να λύσεις το συμβόλαιο αζημίως.

Σε πρώτη φάση πρέπει να δεις αν και η ταχύτητά σου αναγνωρίζεται ως πρόβλημα,
δες το συμβόλαιό σου αν τυχόν αναφέρει σχετικώς, πράγμα δύσκολο γιατί στο ADSL οι ταχύτητες είναι «ΕΩΣ 24 Mbps».

Στη συνέχεια, ελέγχεις την καλωδίωση του σπιτιού, τα καλώδια του ρούτερ, την πρίζα που πρέπει να είναι η κεντρική πρίζα του σπιτιού, τα φίλτρα, το ρούτερ, τις ρυθμίσεις του ρούτερ κλπ κλπ.

Μετά επικοινωνείς με τον πάροχο, ο οποίος ξέρει πχ να σου ρυθμίσει το SNR, το modulation κλπ ,
ή και να φωνάξει τεχνικό να ελέγξει τη γραμμή.

Στο τέλος, αν εξακολουθείς να έχεις αποσυνδέσεις (γιατί αυτό είναι το βασικό σου πρόβλημα, η ταχύτητα μάλλον είναι μια χαρά) τότε μόνο μπορείς να ζητήσεις το ελεύθερο από τον πάροχο να αποχωρήσεις και να σου δώσει ο πάροχος το ελευθέρας εννοείται.

6 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Είχα επαναπαφτεί πως δεν θα μου τύχαινε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το internet. Εκανα μεταφορά γραμμής (μετακόμιση νέας οικίας) και κράτησα την ADSL. Σε συζήτηση με συναδέλφους μου όρισαν VDSL ώς καλή επιλογή και πλέον ρωτώντας/διαβάζοντας και εδώ, είναι μονόδρομος.

Στο ADSL από σπίτι σε σπίτι η ταχύτητα διαφέρει. Δεν είναι εγγυημένη.
Και το ότι σε ένα σπίτι με ADSL πιάνεις διαφορετική ταχύτητα από ότι έπιανες σε άλλο σπίτι με ADSL
θεωρείται φυσιολογικό.

Κατά τη γνώμη μου μπορείς να εξετάσεις τις εναλλακτικές που έχεις, δηλαδή μπορείς να βάλεις VDSL και οπτική ίνα,
μέχρι και στον πάροχο που είσαι τώρα μπορείς να το ζητήσεις και να δεις αν σε συμφέρει
και το μόνο σίγουρο είναι πως ο τωρινός σου πάροχος δε θα έχει κανένα πρόβλημα αζημίως αν το ζητήσεις να αλλάξεις τη σύνδεσή σου σε VDSL ή οπτική.
Στο VDSL και την οπτική έχεις εξ ορισμού υψηλότερες ταχύτητες και εγγυημένες.
Οι αποσυνδέσεις δεν δικαιολογούνται σε καμία τεχνολογία συνδέσεων, απλά αλλάζοντας και τεχνολογία από ADSL σε VDSL ή οπτική ίνα,
θα έχεις και μια παραπάνω ευκαιρία να απαλλαγείς από τυχόν τεχνικά θέματα .
Στο VDSL και την οπτική ίνα, όποιον πάροχο και να επιλέξεις θα πάρεις τις ίδιες ταχύτητες σύνδεσης.

Μια απορία:
Πώς βρέθηκες να χρησιμοποιείς το ρούτερ Vodafone H300s
που ο πάροχός σου η Vodafone το δίνει μόνο σε συνδέσεις VDSL ;

Δημοσ.

@bicasa6184 σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναλυτική απάντηση. 

Εχω το αντίστοιχο χαρτί από τεχνικό του παρόχου που κατά κάποιο τρόπο τεκμηριώνει το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω.Διαπίστωσε το τεχνικό πρόβλημα απ' την πρώτη στιγμή .Επίσης έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για έλεγχο της γραμμής απ' τον πάροχο, και εδώ περίπου 7 ημέρες περιμένω ενημέρωση τους.

Δυστυχώς έχω απογοητευτεί πλήρως απ' το customer care.Αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας.Ακομα και αν μου πρότειναν αναβάθμιση γραμμής (VDSL) σκέπτομαι να την απορριψω μόνο και μόνο για την ωχαδερφισμό που δείχνουν.

Συμφωνώ πως αλλάζει η ταχύτητα από περιοχή σε περιοχή. Έμεινα με την εντύπωση πως δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Δυστυχώς δεν ο σκέφτηκα.

Κατά την σύνδεση μου, αυτό το modem μου έδωσαν.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Dr.MikeD είπε

@bicasa6184 σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναλυτική απάντηση. 

Εχω το αντίστοιχο χαρτί από τεχνικό του παρόχου που κατά κάποιο τρόπο τεκμηριώνει το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω.Διαπίστωσε το τεχνικό πρόβλημα απ' την πρώτη στιγμή .Επίσης έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για έλεγχο της γραμμής απ' τον πάροχο, και εδώ περίπου 7 ημέρες περιμένω ενημέρωση τους.

Δυστυχώς έχω απογοητευτεί πλήρως απ' το customer care.Αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας.Ακομα και αν μου πρότειναν αναβάθμιση γραμμής (VDSL) σκέπτομαι να την απορριψω μόνο και μόνο για την ωχαδερφισμό που δείχνουν.

Συμφωνώ πως αλλάζει η ταχύτητα από περιοχή σε περιοχή. Έμεινα με την εντύπωση πως δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Δυστυχώς δεν ο σκέφτηκα.

Κατά την σύνδεση μου, αυτό το modem μου έδωσαν.

Μου φαίνεται περίεργο να σου έδωσαν αυτό το ρούτερ
γιατί μέχρι πρότινος που ήξερα
στο ADSL δε δίνουν ρουτερ οι πάροχοι
και το ρούτερ το ψωνίζει ο πελάτης.

Τέλος πάντων, δεν είναι και ό,τι καλύτεερο το συγκεκριμένο ρούτερ
χωρίς αυτό που λέω να σημαίνει απαραίτητα πως το πρόβλημα εστιάζεται στο ρούτερ.

Εγώ να σου πω την αλήθεια για το customer care της Vodafone δεν έχω κακές εντυπώσεις.
Αλλά κατέχω και πέντε πράγματα ώστε να μπορώ να είμαι σίγουρος για αυτά που χρειάζεται να έχω τακτοποιήσει από τη μεριά μου και για αυτά που καταλαβαίνω να μου λένε από την εξυπηρέτηση.
Γενικά όμως, στο ADSL η ιδιοκτησία του δικτύου ανήκει στην Cosmote
και στην Cosmote επιμερίζεται κι ένα μέρος της ευθύνης για τα προβλήματα της γραμμής.

Από εκεί και πέρα.
Το χαρτί του τεχνικού δεν είναι αρκετό για οποιαδήποτε αζήμια καταγγελία συμβολαίου.
Το «κατά κάποιο τρόπο τεκμηριώνει το πρόβλημα»
δε στοιχειοθετεί ούτε το πρόβλημα ούτε το ανεπίλυτο.
Κι οι 7 μέρες δεν είναι πραγματικά χρόνος που σου κατακυρώνει αναμφίβολα το μονομερές δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας.
Χρειάζεται τελικά συγκεκριμένη απάντηση από το αρμόδιο τμήμα (νομικό-τεχνικό) του παρόχου.

Γενικώς διατηρώ και μια επιφύλαξη στο να εκφέρω άποψη με σιγουριά για το ιστορικό 
για το μοναδικό λόγο ότι έχεις και μια απόσταση από κάποια τεχνικά ζητήματα.

Ας πούμε δε δείχνεις ότι έχεις αντιληφθεί αυτό που σου είπε ούτε το τεχνικό τμήμα
«Στην αρχή μου είπαν πως είναι γενικό πρόβλημα της περιοχής (!) »
το οποίο κάλλιστα μπορεί να στέκει ειδικά στο ADSL

αλλά και μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί και αυτό που σου είπε ο τεχνικός που ήρθε από τον πάροχο
ή τουλάχιστον δε σου τα μετέφεραν σωστά καθότι απουσίαζες όπως λες
(παρεμπιπτόντως ο πάροχος σου έστειλε τεχνικό και δεν αδιαφόρησε ή τουλάχιστον αυτό μπορεί να ισχυρισθεί):
«Ηρθε τεχνικός στο σπίτι (δεν ήμουν παρών καθώς εργαζόμουν) , είπε πως το πρόβλημα είναι στην γραμμή και πως πρέπει να το διορθώσει ηλεκτρολόγος.  Ο ηλεκτρολόγος έκανε τα "μαγικά του και πλέον πιάνει 7Mpbs.  

...ο τεχνικός ισχυρίζεται πως ενδεχομένως να είναι πρόβλημα στην γραμμή του χώρου»
Αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα,
πως ο τεχνικός σου λέει ότι το πρόβλημα το έχει η καλωδίωση του δικού σου χώρου
και δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του παρόχου.
Κανένας πάροχος δεν πρόκειται να δεχθεί ευθύνη για πρόβλημα που εντοπίζεται στο δικό σου χώρο.
Επίσης δεν καταλαβαίνω σωστά,
εννοείς μάλλον ότι δεν έχεις φέρει ηλεκτρολόγο στο σπίτι που μετακόμισες για να διορθώσεις/ελέγξεις το πρόβλημα όπως σου είπε ο τεχνικός του παρόχου:
«Θέλω να φέρω δικό μου ηλεκτρολόγο για να δεί που είναι το πρόβλημα.»

Λοιπόν
όχι μόνο να θέλεις να φέρεις
αλλά επιβάλλεται να φέρεις δικό σου ηλεκτρολόγο
και αν έχεις πρόβλημα στην καλωδίωση του χώρου σου πρέπει να το επιδιορθώσεις
για τον παραπάνω λόγο ότι θα έχεις προβλήματα και στον άλλο πάροχο που τυχόν πας
ο οποίος θα σου πει ακριβώς τα ίδια που σου λέει κι ο τωρινός.
Και θα έχεις προβλήματα και στο VDSL, κι όχι μόνο στο ADSL. 

Τέλος ρίξε μια ματιά και στα υπόλοιπα που σου ανέφερεα παραπάνω:
ελέγχεις την καλωδίωση του σπιτιού, τα καλώδια του ρούτερ, την πρίζα που πρέπει να είναι η κεντρική πρίζα του σπιτιού, τα φίλτρα, το ρούτερ, τις ρυθμίσεις του ρούτερ κλπ κλπ.

Σε όποιον πάροχο να πας, θα αντιμετωπίσεις τα ίδια αν ο χώρος σου έχει το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κακό customer care δεν έχει ταμπέλα. Είναι το που θα πέσεις. 

Δυστυχώς έχω αντιληφθεί πως για τους δικούς του λόγους (προφανώς για να μην χάνουν πελάτες) δεν αναφέρουν αυτά που λέμε εδώ μεταξύ μας και βοηθάμε ο ένας τον άλλον.

Στο πρώτο τηλεφώνημα που δέχθηκα απ' τον τεχνικό τμήμα -και ενώ ήδη είχε προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικου - μου είπαν "πως το πρόβλημα είναι της περιοχής και σας προτείνουμε να κάνετε αναβάθμιση". 

Εδώ πάλι εμείς συζητάμε (και μου προτείνετε πως πρέπει να γίνει το αυτονόητο) ..ουσιαστικός έλεγχος. Ετσι θα δούμε το πρόβλημα από που προκύπτει και παράλληλα θα βεβαιωθω πως δεν θα αντιμετωπίσω μελλοντικό πρόβλημα (ανεξάρτητα σύνδεσης).

Εν κατακλείδι μπορεί ναι μεν να δείχνω μια δυσαρέσκεια απ' το customer care , αλλά πρωτίστως με ενδιαφέρει να μάθω αν το πρόβλημα είναι τελικά στην καλωδίωση του σπιτιού ή της περιοχής γενικότερα.

Μέσα στην εβδομάδα θα επανέλθω. Σα ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.🙏

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dr.MikeD είπε

Το κακό customer care δεν έχει ταμπέλα. Είναι το που θα πέσεις. 

Δυστυχώς έχω αντιληφθεί πως για τους δικούς του λόγους (προφανώς για να μην χάνουν πελάτες) δεν αναφέρουν αυτά που λέμε εδώ μεταξύ μας και βοηθάμε ο ένας τον άλλον.

Στο πρώτο τηλεφώνημα που δέχθηκα απ' τον τεχνικό τμήμα -και ενώ ήδη είχε προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικου - μου είπαν "πως το πρόβλημα είναι της περιοχής και σας προτείνουμε να κάνετε αναβάθμιση". 

Εδώ πάλι εμείς συζητάμε (και μου προτείνετε πως πρέπει να γίνει το αυτονόητο) ..ουσιαστικός έλεγχος. Ετσι θα δούμε το πρόβλημα από που προκύπτει και παράλληλα θα βεβαιωθω πως δεν θα αντιμετωπίσω μελλοντικό πρόβλημα (ανεξάρτητα σύνδεσης).

Εν κατακλείδι μπορεί ναι μεν να δείχνω μια δυσαρέσκεια απ' το customer care , αλλά πρωτίστως με ενδιαφέρει να μάθω αν το πρόβλημα είναι τελικά στην καλωδίωση του σπιτιού ή της περιοχής γενικότερα.

Μέσα στην εβδομάδα θα επανέλθω. Σα ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.🙏

Θα σου προτείνω και κάτι άλλο ,
εκτός από το να φέρεις δικό σου ηλεκτρολόγο που να σκαμπάζει όμως από δίκτυα (όχι δεν το έχουν όλοι οι ηλεκτρολόγοι)
και πέρα από το να τσεκάρεις αυτά που σου είπα παραπάνω.

Έχει πει πέρυσι το καλοκαίρι η Vodafone ότι δίνει δωρεάν διπλασιασμό ταχύτητας στους εν ενεργεία τότε συνδρομητές.
Αν δικαιούσαι αυτή την δωρεάν αναβάθμιση, 
θα σε μεταφέρουν δωρεάν σε VDSL (με ευρυζωνική τηλεφωνία υπόψιν)
και θα δεις αν σου λυθεί το πρόβλημα σε συνδυασμό πάντα με τον έλεγχο που θα κάνεις στο χώρο σου.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/7/2023 στις 12:11 ΜΜ, bicasa6184 είπε

Μου φαίνεται περίεργο να σου έδωσαν αυτό το ρούτερ
γιατί μέχρι πρότινος που ήξερα
στο ADSL δε δίνουν ρουτερ οι πάροχοι
και το ρούτερ το ψωνίζει ο πελάτης.

 

Aπο πότε δεν δινουν ρουτερ; παντα εδιναν, και συνεχιζουν να δινουν, παλιοτερα ως χρησιδανειο, πλεον στην ουσια στο χαριζουν.

ξερω τουλαχιστον 3-4 περιπτωσεις τα τελευταια 2 χρόνια που εδωσαν μοντεμ με καινουργια γραμμή ή σε βλάβη. adsl παντα, αλλά και στο vdsl το ιδιο ακριβως ισχυει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...