Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ALMPANIS είπε

Έχω όργανο obd και διάβασα το σφάλμα , η απορία που έχω είναι εάν σώζεται η εάν πάω για καινούργιο 

δεν εχει χαλασει και δεν σημαινει οτι επειδη λεει αισθητηρας φταιει αυτος.

Δημοσ.

Οι γνήσιοι της ΝΤΚ ( NGK ) για το 6L ( bbz 1,4 101Hp ) έχουν περίπου 140 ευρώ . Την τοποθέτηση μπορείς να την κάνεις και μόνος σου. ΄Αν αφαιρέσεις τη ποδιά αλουμινίου μπροστά απο το χταπόδι, θα τον βρείς μπροστά σου. Ξεβιδώνεις , βάζεις τον καινούριο και κουμπώνεις στη φυσά απο κάτω . Τι εννοείς αν σώζεται? Σου κράταγε αναμμένο μόνιμα το πορτοκαλί λαμπακι τυ κινητήρα?

Δημοσ.
9 ώρες πριν, maqqis είπε

Οι γνήσιοι της ΝΤΚ ( NGK ) για το 6L ( bbz 1,4 101Hp ) έχουν περίπου 140 ευρώ . Την τοποθέτηση μπορείς να την κάνεις και μόνος σου. ΄Αν αφαιρέσεις τη ποδιά αλουμινίου μπροστά απο το χταπόδι, θα τον βρείς μπροστά σου. Ξεβιδώνεις , βάζεις τον καινούριο και κουμπώνεις στη φυσά απο κάτω . Τι εννοείς αν σώζεται? Σου κράταγε αναμμένο μόνιμα το πορτοκαλί λαμπακι τυ κινητήρα?

Εννοώ εάν χάλασε ο αισθητήρας με το κόψιμο που μου έκανε στον καλώδιο η εάν μπορώ να τον ενόσω 

Δημοσ.

Δεν χάλασε, συνδέστε τον ξανά με μονωτικά υλικά για υγρασία και θερμοκρασίες και δοκίμασε τον. Ο γνήσιος κουμπώνει απευθείας στη φύσα χωρίς τροποποιήσεις. Κάποιοι άλλο ( ιμιτασιόν και aftermarket ) έχουν λιγότερα καλώδια γιαυτό και τα μαστόρια κάνουν την πατέντα με το κόψιμο. Εγώ προτίμησα να πάρω τον γνήσιο και τον αλλαξα μόνος μου χωρίς να επισκευθώ συνεργεία. 140 ναι τα πλήρωσα για να γλυτώσω ταλαιπωρίες.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...