Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένη μηχανής κυβισμός 400-700κυβικά


Sivag1221

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

να έλεγες πάρε καινουργιο vstrom (που οκ πλεον δεν ειναι made in japan αλλα ειναι καινουργιο) δεν θα έλεγε κιχ αλλά να δώσει τόσα λεφτά για ένα μουσείο με ρόδες ειναι τουλαχιστον ντροπη (μονο και μονο γιατι? επειδι το καινουργιο vstom δεν ειναι japan? η επειδι εχεις κινεζοφοβια?

δες ποιο πάνω ένα παιδί ποτειτε μια χαρά φρέσκα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά μια χαρά ειναι (ουτε αυτα ειναι japan αλλά ειναι φρέσκα)

ποιο vstrom δεν ειναι japan??

 

το 650 το παλιο καιει ακριβως 5,5 μεχρι 120χλμ και +1λιτρο ανα 1000rpm απο εκει και πανω. στην πολη παει απο 5 μεχρι 6 και σε αργο ταξιδακι βλέπει και κατω απο 5. Η συγκριση με τα κινεζικα ειναι ανουσια, ειναι τελειως διαφορετικη κατηγορια μοτοσυκλέτας πολύ πιο ακριβη. μονο το cf800 παιζει να ειναι κοντα σε ποιοτητα. 

 

το μοναδικο μεταχειρισμένο με λογικη τιμη αυτη τη στιγμη ειναι το sv650. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ το μόνο κινεζικο που έχω οδηγήσει ειναι ενα trk 250.Ενταξη δεν μπορώ να το πω χάλια για την τιμή που έχει.Δεν έχω οδηγήσει αλλά κινέζικα. Ποιοτικα δεν φτάνουν τα ιαπωνικά αλλά έχουν καλές τιμές.  Αν έπαιρνα Κινέζο μόνο cf moto θα κοίταζα . Ειδικά τώρα που έχει προσφορά το mt700 στα 6.6κ. Προσωπικά εγώ μόνο ιαπωνα( τα τέλευταια 5 μόνο χοντα )  αλλά δεν κρίνω γιατί ο άλλος παίρνει Κίνα.τα 2 3κ παραπανω που θες για ιαπωνικό μπορεί να φαίνονται πολλά για άλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, mp123 είπε

Εμένα θα ακούς. Μικρος φαινεσε για πρώτη μηχανή μιλάμε αν καταλαβα σωστα.θα βρεις ένα cb500 της 5 ετιας. Τίποτε άλλο πιο κάτω. Εδώ είσαι. 

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332838763-honda-cbr-500-r

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/326370423-honda-cbf-500

Το cbr δεν είναι τέρμα σκυφτό. Εάν έχεις εμπειρία σε παπιά σκουτερ κλπ τότε cb650f μετά του 12 η κανα sv650 η σε kawasaki sv 650.. Ναι καλά κάνεις και θες naked. Αυτο γουσταρεις αυτο θα παρεις .Εγω τώρα έχω μια touring 1100 αλλά θέλω και μια naked . Άλλη φάση τα naked. Προχώρα σε γυμνό.

Με κατανάλωση 1000ρας.

κάτι τέτοιο κοιτάω και εγώ προσ το cb500(δεν βρίσκω στη αττική κάτω από 4500)  ή cb600f που υπάρχουν αλλά είναι και 15ετίας έτσι ?!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Sivag1221 είπε

κάτι τέτοιο κοιτάω και εγώ προσ το cb500(δεν βρίσκω στη αττική κάτω από 4500)  ή cb600f που υπάρχουν αλλά είναι και 15ετίας έτσι ?!

 

Εκεί να κοιτάς. Όχι κάτω από 500ρι.Το χοντα είναι το ιδανικό. κάνα ρεμπελ , x , r f. Όλη η σειρά της χοντα στα 500 είναι το ιδανικό ξεκίνημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/7/2023 στις 6:15 ΜΜ, Sivag1221 είπε

κάτι τέτοιο κοιτάω και εγώ προσ το cb500(δεν βρίσκω στη αττική κάτω από 4500)  ή cb600f που υπάρχουν αλλά είναι και 15ετίας έτσι ?!

Στις 31/7/2023 στις 11:16 ΜΜ, mp123 είπε

Εκεί να κοιτάς. Όχι κάτω από 500ρι.Το χοντα είναι το ιδανικό. κάνα ρεμπελ , x , r f. Όλη η σειρά της χοντα στα 500 είναι το ιδανικό ξεκίνημα. 

Θα συμφωνήσω εδώ, τα 500άρια της Honda είναι πολύ καλή επιλογή. Δυστυχώς ζητάνε πολλά λεφτά και δύσκολα βρίσκεις κάτω απο 5κ. Το άσπρο F που έχεις στο λινκ φαίνεται αρκετά καλή επιλογή.

Θα ξαναπώ δες και SV650 (αν και είμαι biased), αλλά δεν βρίσκεις το καινούριο (2016+) με κάτω από 5-5.5κ. Και δυστυχώς πλέον δεν βρίσκεις παρά ελάχιστα gen 1/2. Εγώ όταν πήρα το δικό μου πριν 4 χρόνια υπήρχαν τουλάχιστον καμία 10αριά gen2 (2003-2012) στο car. Πολύ αξιόπιστες μηχανές αν συντηριθούν σωστά, μηχανικά είναι σαν V-Strom άλλωστε.

CB600F που αναφέρεις επίσης καλό, και βρίσκεις μοντέλα 2007-2012 και με ABS. Αλλά. Τα 100 άλογα είναι λίγο πολλά για πρώτη μηχανή, έχει γκάζι στις πολλές στροφές και μπορεί να σε τρομάξει πιο έυκολα. Προφανώς και γίνεται, και αν είσαι συνετός δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Να ρωτήσω, @Sivag1221, οταν λες €4500 μαξ, αυτά είναι λεφτά για τη μηχανή μόνο?
Εξοπλισμός υπάρχει? Εάν όχι, υπολόγισε ότι θες και €500-1000 για εξοπλισμό. 250-400 κράνος, 100-150 μπουφάν (και πιθανόν άλλα τόσα για χειμωνιάτικο, τα 4 εποχών δεν λειτουργουν στην Ελλάδα), 30-80 γάντια, 150 μποτάκια, 100-150 παντελόνι.
Επίσης, να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς ένα ποσό για σέρβις. Υποχρεωτικά αλλαγή λαδιών/παραφλού/υγρά φρένων -συν εργατικά αν δεν το κάνεις μόνος σου-, ακόμα και αν ο πωλητής υποστηρίζει ότι γίνανε πρόσφατα. Μικρό το κόστος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αν τα λάστιχα είναι πάνω απο 4 χρόνια, βάλε και αυτό μέσα, €200-300. Βέβαια εκεί μπορείς να παζαρέψεις ένα 200άρι στην τιμή εύκολα (τα λάστιχα έχουν πάνω ημερομηνία παραγωγής). Έλεγχος μπουζί/φίλτρο αέρα/γρανάζια/αλυσίδα και αλλαγή ότι χρειαστεί. Γρανάζια/αλυσίδα επίσης μπορείς να παζαρέψεις, μιας και φαίνεται εύκολα αν είναι φαγωμένα.

Τα γράφω όλα αυτά, γιατί αν έχεις σύνολο 4500, και βγάλεις 1000 για εξοπλισμό και 500 για μαστορέματα (υπερβολικά νούμερα, αλλά όχι ανήκουστα), μένεις με 3000 τα οποία πλέον δεν φτάνουν για αυτά τα μοντέλα που έχεις κατά νου.

Τέλος, μην πάρεις μηχανή χωρίς ABS. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Είναι υπερβολικά χρήσιμο εργαλείο. Μην πεις, έλα μωρέ, δεν πειράζει, θα γλιτώσω 300-500-όσα λεφτά στην αγορά. Δεν πάει έτσι.

 

Στις 31/7/2023 στις 6:33 ΠΜ, thanasisxask είπε

Εγώ θα σου πρότεινα κανένα ducati monster. 

Παρότι κι εγώ είμαι φαν και εύκολα θα έπαιρνα ένα, θα διαφωνήσω για πρώτη μηχανή. Μπορείς να βρείς 695/696 του 2007/8/9 με 4.5, αλλά θέλουν άλλη -πιο ακριβή- συντήρηση σε σχέση με ένα SV η CBF.

Επεξ/σία από apostolis159
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, apostolis159 είπε

Θα συμφωνήσω εδώ, τα 500άρια της Honda είναι πολύ καλή επιλογή. Δυστυχώς ζητάνε πολλά λεφτά και δύσκολα βρίσκεις κάτω απο 5κ. Το άσπρο F που έχεις στο λινκ φαίνεται αρκετά καλή επιλογή.

Θα ξαναπώ δες και SV650 (αν και είμαι biased), αλλά δεν βρίσκεις το καινούριο (2016+) με κάτω από 5-5.5κ. Και δυστυχώς πλέον δεν βρίσκεις παρά ελάχιστα gen 1/2. Εγώ όταν πήρα το δικό μου πριν 4 χρόνια υπήρχαν τουλάχιστον καμία 10αριά gen2 (2003-2012) στο car. Πολύ αξιόπιστες μηχανές αν συντηριθούν σωστά, μηχανικά είναι σαν V-Strom άλλωστε.

CB600F που αναφέρεις επίσης καλό, και βρίσκεις μοντέλα 2007-2012 και με ABS. Αλλά. Τα 100 άλογα είναι λίγο πολλά για πρώτη μηχανή, έχει γκάζι στις πολλές στροφές και μπορεί να σε τρομάξει πιο έυκολα. Προφανώς και γίνεται, και αν είσαι συνετός δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Να ρωτήσω, @Sivag1221, οταν λες €4500 μαξ, αυτά είναι λεφτά για τη μηχανή μόνο?
Εξοπλισμός υπάρχει? Εάν όχι, υπολόγισε ότι θες και €500-1000 για εξοπλισμό. 250-400 κράνος, 100-150 μπουφάν (και πιθανόν άλλα τόσα για χειμωνιάτικο, τα 4 εποχών δεν λειτουργουν στην Ελλάδα), 30-80 γάντια, 150 μποτάκια, 100-150 παντελόνι.
Επίσης, να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς ένα ποσό για σέρβις. Υποχρεωτικά αλλαγή λαδιών/παραφλού/υγρά φρένων -συν εργατικά αν δεν το κάνεις μόνος σου-, ακόμα και αν ο πωλητής υποστηρίζει ότι γίνανε πρόσφατα. Μικρό το κόστος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αν τα λάστιχα είναι πάνω απο 4 χρόνια, βάλε και αυτό μέσα, €200-300. Βέβαια εκεί μπορείς να παζαρέψεις ένα 200άρι στην τιμή εύκολα (τα λάστιχα έχουν πάνω ημερομηνία παραγωγής). Έλεγχος μπουζί/φίλτρο αέρα/γρανάζια/αλυσίδα και αλλαγή ότι χρειαστεί. Γρανάζια/αλυσίδα επίσης μπορείς να παζαρέψεις, μιας και φαίνεται εύκολα αν είναι φαγωμένα.

Τα γράφω όλα αυτά, γιατί αν έχεις σύνολο 4500, και βγάλεις 1000 για εξοπλισμό και 500 για μαστορέματα (υπερβολικά νούμερα, αλλά όχι ανήκουστα), μένεις με 3000 τα οποία πλέον δεν φτάνουν για αυτά τα μοντέλα που έχεις κατά νου.

Τέλος, μην πάρεις μηχανή χωρίς ABS. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Είναι υπερβολικά χρήσιμο εργαλείο. Μην πεις, έλα μωρέ, δεν πειράζει, θα γλιτώσω 300-500-όσα λεφτά στην αγορά. Δεν πάει έτσι.

 

Παρότι κι εγώ είμαι φαν και εύκολα θα έπαιρνα ένα, θα διαφωνήσω για πρώτη μηχανή. Μπορείς να βρείς 695/696 του 2007/8/9 με 4.5, αλλά θέλουν άλλη -πιο ακριβή- συντήρηση σε σχέση με ένα SV η CBF.

Φίλε μου τορεμπελ του 22 είχα   . Πριν είχα cb500f 2021. Πήγαινα για cb650r αλλά πήρα το ρεμπελ. Είναι και γαμω τις μηχανές  Ειδικά για αρχάριο και για μέσο και για προχωρημένο. Είναι τόσο fun to drive.. Απλώς ήθελε 15 20 άλογα παραπάνω.

Για τυχών παρεξηγήσεις τώρα έχω nt 1100 dct 2023 , μέτα το ρεμπελ . Το παλικάρι μακαρι να είχε 8.5κ να έπαιρνε το νέο χορνετ 750. Θα το εβαζε αρχη στο rain mode και θα μεγάλωνε μαζι του.Δεν θα ηθελε αλλαγη απο 500 πιο πανω μετα.Δεν τρομάζει καθόλου αλλά θέλει σεβασμό για νέο αναβάτη.

Δεν εχω οδηγήσει το cd650f αλλά αν είναι το ίδιο γκάζι με το χορνετ 2023 μπορεί να το πάρει με προσοχή. Εινσι φιλικά τα χοντα.Σεβασμο θέλουν. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζεύοντας στο car είδα αυτό και θυμήθηκα το θέμα εδώ.

Kawasaki ER-6f το συγκεκριμένο, ER-6n το γυμνό αδερφάκι του. Δυστυχώς το γυμνό έχει λίγο δύσκολο λουκ, δεν αρέσει σε πολλούς. Σε ένα τέτοιο έμαθα να οδηγώ, και είναι πολύ εύκολο και άνετο. Βρίσκεις και σε καλές τιμές με abs (σαν του λινκ που έβαλα). 

Και μιας και είπα για αμφιλεγόμενο λουκ, Suzuki Gladius aka SVF650. Μεταβατικό στάδιο ανάμεσα σε SV650 Gen2 και Gen3, που δεν πήγε πολύ καλά για τη Suzuk. Σχεδόν η ίδια μηχανή με το νέο sv650. Κοίταξέ το κι αυτό, αν σου κάνει εμφανισιακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, apostolis159 said:

Χαζεύοντας στο car είδα αυτό και θυμήθηκα το θέμα εδώ.

Kawasaki ER-6f το συγκεκριμένο, ER-6n το γυμνό αδερφάκι του. Δυστυχώς το γυμνό έχει λίγο δύσκολο λουκ, δεν αρέσει σε πολλούς. Σε ένα τέτοιο έμαθα να οδηγώ, και είναι πολύ εύκολο και άνετο. Βρίσκεις και σε καλές τιμές με abs (σαν του λινκ που έβαλα). 

Και μιας και είπα για αμφιλεγόμενο λουκ, Suzuki Gladius aka SVF650. Μεταβατικό στάδιο ανάμεσα σε SV650 Gen2 και Gen3, που δεν πήγε πολύ καλά για τη Suzuk. Σχεδόν η ίδια μηχανή με το νέο sv650. Κοίταξέ το κι αυτό, αν σου κάνει εμφανισιακά.

1, θα τα κάνει πάνω του η μηχανη έχει ξέσπασμα μετά από καποιες στροφές......
2, η έκδοση αυτή αν δεν κανό λάθος δεν έχει abs (Δεν βάζω και χέρι στην φωτιά κιόλας αλλά αν δεν εχει ουτε ενα στο 1000000 δεν θα την έδινα σε αρχάριο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Black Demis είπε

1, θα τα κάνει πάνω του η μηχανη έχει ξέσπασμα μετά από καποιες στροφές......
2, η έκδοση αυτή αν δεν κανό λάθος δεν έχει abs (Δεν βάζω και χέρι στην φωτιά κιόλας αλλά αν δεν εχει ουτε ενα στο 1000000 δεν θα την έδινα σε αρχάριο)

1. Δεν νομίζω ότι το ξέσπασμα που έχει αυτό είναι πιο απότομο από ένα CB600F/Hornet, ή όσο ροπάτο όσο το SV650. Βέβαια έχω να οδηγήσω ER-6n από το δίπλωμα, όπου η εμπειρία μου τότε ήταν ανύπαρκτη. Αλλά σίγουρα ήταν πιο ήπιο στις χαμηλές από το SV650 που πήρα αμέσως μετά ως πρώτη μηχανή.

2. Δεν ξέρω σε ποιο αναφέρεσαι, αλλά για παράδειγμα αυτό στο λινκ φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει ABS. 

Θα ήθελα να ξαναοδηγήσω ένα για να έχω μέτρο σύγκρισης, τώρα που έχω παραπάνω εμπειρία. Αλλά επιμένω ότι μια χαρά κάνει για αρχάριο -ειδικά αν έχει ABS-.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, apostolis159 said:

1. Δεν νομίζω ότι το ξέσπασμα που έχει αυτό είναι πιο απότομο από ένα CB600F/Hornet, ή όσο ροπάτο όσο το SV650. Βέβαια έχω να οδηγήσω ER-6n από το δίπλωμα, όπου η εμπειρία μου τότε ήταν ανύπαρκτη. Αλλά σίγουρα ήταν πιο ήπιο στις χαμηλές από το SV650 που πήρα αμέσως μετά ως πρώτη μηχανή.

2. Δεν ξέρω σε ποιο αναφέρεσαι, αλλά για παράδειγμα αυτό στο λινκ φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει ABS. 

Θα ήθελα να ξαναοδηγήσω ένα για να έχω μέτρο σύγκρισης, τώρα που έχω παραπάνω εμπειρία. Αλλά επιμένω ότι μια χαρά κάνει για αρχάριο -ειδικά αν έχει ABS-.

στης χαμηλός κοιμάται αυτό μετά βγάζει δαίμονα από μέσα

τα περρισοτερα δεν ειχαν abs αν βρει με abs και κατάσταση θα έλεγα καλή επηλογη ειδικά αυτό με το fairing

ο κινητηραςε χει φορεθει πολυ και στο er και στο versys αργοτερα το αγόρασε η cf (τα σχεδία) έχει βγαλει και αυτη 3 4 παραλλαγες του απο 400 εως 700cc τον 650 εχει δώσει στην motomorini και το 700 στην beneli (περα απο τα δικα της) και γενικός θεωρείτε απο τους καλους κινητήρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/8/2023 στις 8:48 ΜΜ, apostolis159 είπε

Θα συμφωνήσω εδώ, τα 500άρια της Honda είναι πολύ καλή επιλογή. Δυστυχώς ζητάνε πολλά λεφτά και δύσκολα βρίσκεις κάτω απο 5κ. Το άσπρο F που έχεις στο λινκ φαίνεται αρκετά καλή επιλογή.

Θα ξαναπώ δες και SV650 (αν και είμαι biased), αλλά δεν βρίσκεις το καινούριο (2016+) με κάτω από 5-5.5κ. Και δυστυχώς πλέον δεν βρίσκεις παρά ελάχιστα gen 1/2. Εγώ όταν πήρα το δικό μου πριν 4 χρόνια υπήρχαν τουλάχιστον καμία 10αριά gen2 (2003-2012) στο car. Πολύ αξιόπιστες μηχανές αν συντηριθούν σωστά, μηχανικά είναι σαν V-Strom άλλωστε.

CB600F που αναφέρεις επίσης καλό, και βρίσκεις μοντέλα 2007-2012 και με ABS. Αλλά. Τα 100 άλογα είναι λίγο πολλά για πρώτη μηχανή, έχει γκάζι στις πολλές στροφές και μπορεί να σε τρομάξει πιο έυκολα. Προφανώς και γίνεται, και αν είσαι συνετός δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Να ρωτήσω, @Sivag1221, οταν λες €4500 μαξ, αυτά είναι λεφτά για τη μηχανή μόνο?
Εξοπλισμός υπάρχει? Εάν όχι, υπολόγισε ότι θες και €500-1000 για εξοπλισμό. 250-400 κράνος, 100-150 μπουφάν (και πιθανόν άλλα τόσα για χειμωνιάτικο, τα 4 εποχών δεν λειτουργουν στην Ελλάδα), 30-80 γάντια, 150 μποτάκια, 100-150 παντελόνι.
Επίσης, να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς ένα ποσό για σέρβις. Υποχρεωτικά αλλαγή λαδιών/παραφλού/υγρά φρένων -συν εργατικά αν δεν το κάνεις μόνος σου-, ακόμα και αν ο πωλητής υποστηρίζει ότι γίνανε πρόσφατα. Μικρό το κόστος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αν τα λάστιχα είναι πάνω απο 4 χρόνια, βάλε και αυτό μέσα, €200-300. Βέβαια εκεί μπορείς να παζαρέψεις ένα 200άρι στην τιμή εύκολα (τα λάστιχα έχουν πάνω ημερομηνία παραγωγής). Έλεγχος μπουζί/φίλτρο αέρα/γρανάζια/αλυσίδα και αλλαγή ότι χρειαστεί. Γρανάζια/αλυσίδα επίσης μπορείς να παζαρέψεις, μιας και φαίνεται εύκολα αν είναι φαγωμένα.

Τα γράφω όλα αυτά, γιατί αν έχεις σύνολο 4500, και βγάλεις 1000 για εξοπλισμό και 500 για μαστορέματα (υπερβολικά νούμερα, αλλά όχι ανήκουστα), μένεις με 3000 τα οποία πλέον δεν φτάνουν για αυτά τα μοντέλα που έχεις κατά νου.

Τέλος, μην πάρεις μηχανή χωρίς ABS. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Είναι υπερβολικά χρήσιμο εργαλείο. Μην πεις, έλα μωρέ, δεν πειράζει, θα γλιτώσω 300-500-όσα λεφτά στην αγορά. Δεν πάει έτσι.

 

Παρότι κι εγώ είμαι φαν και εύκολα θα έπαιρνα ένα, θα διαφωνήσω για πρώτη μηχανή. Μπορείς να βρείς 695/696 του 2007/8/9 με 4.5, αλλά θέλουν άλλη -πιο ακριβή- συντήρηση σε σχέση με ένα SV η CBF.

Καταρχάς σευχαριστώ πολύ που είσαι έτσι αναλυτικός 
κατα δέυτερων ναι το μπατζετ μεχρι 4500 είνια χωρίς τουσ εξοπλισμούς και επισκευές που μπορεί να γίνουν εννοείτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2023 στις 8:05 ΜΜ, Sivag1221 είπε

Καταρχάς σευχαριστώ πολύ που είσαι έτσι αναλυτικός 
κατα δέυτερων ναι το μπατζετ μεχρι 4500 είνια χωρίς τουσ εξοπλισμούς και επισκευές που μπορεί να γίνουν εννοείτε.

Να ρωτήσω, έχεις καθόλου εμπειρία από μηχανή -πλην διπλώματος-, ή αυτή θα είναι η πρώτη? Προς τα που κοιτάς τελικά? Όπως έχω ξαναγράψει, μη "κλειδώσεις" σε ένα μοντέλο ντε και καλά. Πάρε μία καλή (σωστή συντήρηση δλδ) μηχανή, και όχι μια συγκεκριμένη μηχανή.
Είχες κάτι μικρότερο, παπί, 125, δεν-ξερω-γω-τι?
Στο δίπλωμα με τι έκανες μαθήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...