Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα μάγκες
Είμαι σε διαδικασία να πάρω μηχανή και έχω καταλήξει σε 700 κυβικά 
Καμία καλή συμβουλή για το τί να προσέξω κατά το έλεγχο της μηχανής ? (σημεία που μπορεί να έχουν θέμα, ή οτιδήποτε)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό που είπε ο απο πάνω, να την δει κάποιος γνώστης. Μηχανικός, και κατά προτίμηση σχετικός με το συγκεκριμένο μοντέλο (όταν καταλήξεις σε αυτό). 
Να δεις το αρχείο σέρβις του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Είτε είναι το βιβλίο σέρβις της μάνας του, είτε τα γράφει σε μπλοκάκι/τεφτέρι/excel/δεν-ξερω-γω-τι. Φαίνεται όταν το όχημα είναι καλοσυντηρημένο.

Από κει και πέρα, λες 400-700 στον τίτλο αλλά γράφεις κατέληξες στα 700. Τι στυλ κοιτάς?  Γυμνό (SV650/MT-07/κλπ), πιο ταξιδιάρικο (V-Strom/Transalp/κλπ)? Έχεις καταλήξει σε μοντέλο και ψάχνεις, ή κοιτάς γενικά?

Έχω να προτείνω το εξής, ειδικά αν δεν έχεις καταλήξει σε μοντέλο. Να πάρεις μία καλή (από πλευράς συντήρησης) μηχανή και όχι μία συγκεκριμένη μηχανή.
Τι εννοώ. Παράδειγμα αν ψάχνεις για Transalp/V-Strom/κλπ, μη κολλήσεις με κάποιο συγκεκριμένο. Δες και τα 2 μοντέλα. Δες 3-4 μηχανές. Πάρε όποιο είναι σε καλύτερη κατάσταση, πιο συντηρημένο, λιγότερες φθορές κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

Φρενα,λαστιχα,αλυδιδογραναζα,ντιζες,φωτα,πλαστικα αν τριζουν η αν ειναι σπασμενα.

Αυτα φαινονται με μια πρωτη ματια κι αναλογα με το ευρος των φθορων μειωνεται αναλογα κ η τιμη.

Μετα θελει σηκωμα αε μηχανικο γνωστο εμπιστοσυνης.να τη παει βολτα κ να την ακουσει.

Εγω αυτα κανω οταν αγοραζω μηχανη

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, θα προτιμούσα κινεζικό καινούργιο παρά Ιάπωνα μεταχειρισμένο.

Π.χ. το μεταχειρισμένο transalp έχει ίδια τιμή με srk 700 καινουργιο.

 

Ο Κινέζος έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια. Επίσης το καινούργιο ξέρεις ότι θα σου κρατήσει. Έχει εγγυήσεις και reviews από πολλούς.

 

Τα μεταχειρισμένα τα φοβάμαι γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβουν. 

Κατά 80%, για να το πουλάει ο ιδιοκτήτης, κάτι θα του βγάζει...

Να το πας μια βόλτα δεν λέει και παρά πολλα. Μπορεί ανά 1000 χιλιόμετρα να βγάζει βλάβες. Μπορεί σε μεγάλες διαδρομές να βγάζει βλαβες.

Και τελικά να του είναι ασυμφορο.

Φυσικα υπάρχει και το 20% που το πουλάει για διάφορους λόγους....

Μόνο σε χαμηλού κυβισμού μηχανάκια , τα πουλάνε για να πάρουν μεγαλύτερο κυβισμό.

Γιατί ο άλλος να πουλήσει transalp? Για να πάρει hayabusa? Δεν βγάζει νόημα....

 

Επεξ/σία από Gkns
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Gkns είπε

Γιατί ο άλλος να πουλήσει transalp? Για να πάρει hayabusa? Δεν βγάζει νόημα....

 

Έκανα αυτό το πράγμα... έδωσα το ΤΑ700 και πήγα σε Triumph Sprint ST για την καύλα μου... Καλό το ΤΑ700 αλλά δεν είχε δύναμη.

  • Like 3
Δημοσ.
2 minutes ago, Mpiftekis said:

Έκανα αυτό το πράγμα... έδωσα το ΤΑ700 και πήγα σε Triumph Sprint ST για την καύλα μου... Καλό το ΤΑ700 αλλά δεν είχε δύναμη.

Γενικά άμα έχεις τα μαμαλα, όλα τα κάνεις....

 

Αλλά από οικονομικής άποψης, δεν αξίζει να αγοράζεις και να πουλάς...

 

Εκτός και εάν πουλάς μεταχειρισμένο και αγοράζεις πάλι μεταχειρισμένο. Εκεί είναι μικρή η χασουρα.

 

Πάντα παίζει ρόλο και τα γούστα του καθενός...

 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Gkns said:

Προσωπικά, θα προτιμούσα κινεζικό καινούργιο παρά Ιάπωνα μεταχειρισμένο.

Π.χ. το μεταχειρισμένο transalp έχει ίδια τιμή με srk 700 καινουργιο.

 

Ο Κινέζος έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια. Επίσης το καινούργιο ξέρεις ότι θα σου κρατήσει. Έχει εγγυήσεις και reviews από πολλούς.

 

Τα μεταχειρισμένα τα φοβάμαι γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβουν. 

Κατά 80%, για να το πουλάει ο ιδιοκτήτης, κάτι θα του βγάζει...

Να το πας μια βόλτα δεν λέει και παρά πολλα. Μπορεί ανά 1000 χιλιόμετρα να βγάζει βλάβες. Μπορεί σε μεγάλες διαδρομές να βγάζει βλαβες.

Και τελικά να του είναι ασυμφορο.

Φυσικα υπάρχει και το 20% που το πουλάει για διάφορους λόγους....

Μόνο σε χαμηλού κυβισμού μηχανάκια , τα πουλάνε για να πάρουν μεγαλύτερο κυβισμό.

Γιατί ο άλλος να πουλήσει transalp? Για να πάρει hayabusa? Δεν βγάζει νόημα....

 

Δεν ξερω τι κανουν οι κινεζοι τα τελευταια χρονια αλλα το 2013 ξεκινησα με την ιδια λογικη (λαλακας ειμαι?με την ιδια τιμη παιρνω καινουργιο κινεζικο και 10 ετιας μαρκα).Μετα απο δυο χρονια ξεκινησαν τα προβληματα μια το ρελαντι το οποιο κανεις ποτε δεν καταφερε να ρυθμισει μια εσβηνε χωρις καποιο προφανη λογο μια υπολειτουργουσε και το γκαζι ηταν ανυπαρκτο σε συγκριση με τα αλογα και τα κυβικα.Εν τελει το πουλησα για ενα κλασμα της τιμης που το πηρα μονο και μονο για να το ξεφορτωθω.Τωρα αν εχουν αλλαξει τα πραγματα δεν το ξερω αλλα εγω δεν θα το ξαναρισκαρα

 

edit να μην ξεχασω και τις υπεροχες αναρτησεις που σε καθε λακουβα αναδιοργανωντουσαν τα οργανα μεσα μου

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 1
Δημοσ.

Γενικα ξέρω άτομα με zontes και κινεζικές που ειναι ευχαριστημένοι.

Αυτοί τα έχουν πάρει από 2019 και μετά τις μηχανές τους...

Το 2013 ίσως ήταν σε πρώιμο στάδιο τα κινέζικα.

 

Φυσικά και δεν σου τα βαφτιζω για japan.

Αλλά έχουν μικρότερες καταναλώσεις, φτηνότερα service και ανταλλακτικά. Και έχουν και μεγάλο δίκτυο συνεργατών ( π.χ. για τα zontes ). Τώρα ήρθε και η qj motors στην Ελλάδα. Εμένα μου έχει μπει στο μάτι η srk 700 αλλά δεν ξέρω εάν αξίζει για πόλη. Μου φένεται γκαζιαρα μηχανή...

Εντός πόλης νομίζω μέχρι 400 είσαι κομπλέ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 14/7/2023 στις 10:13 ΠΜ, apostolis159 είπε

Αυτό που είπε ο απο πάνω, να την δει κάποιος γνώστης. Μηχανικός, και κατά προτίμηση σχετικός με το συγκεκριμένο μοντέλο (όταν καταλήξεις σε αυτό). 
Να δεις το αρχείο σέρβις του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Είτε είναι το βιβλίο σέρβις της μάνας του, είτε τα γράφει σε μπλοκάκι/τεφτέρι/excel/δεν-ξερω-γω-τι. Φαίνεται όταν το όχημα είναι καλοσυντηρημένο.

Από κει και πέρα, λες 400-700 στον τίτλο αλλά γράφεις κατέληξες στα 700. Τι στυλ κοιτάς?  Γυμνό (SV650/MT-07/κλπ), πιο ταξιδιάρικο (V-Strom/Transalp/κλπ)? Έχεις καταλήξει σε μοντέλο και ψάχνεις, ή κοιτάς γενικά?

Έχω να προτείνω το εξής, ειδικά αν δεν έχεις καταλήξει σε μοντέλο. Να πάρεις μία καλή (από πλευράς συντήρησης) μηχανή και όχι μία συγκεκριμένη μηχανή.
Τι εννοώ. Παράδειγμα αν ψάχνεις για Transalp/V-Strom/κλπ, μη κολλήσεις με κάποιο συγκεκριμένο. Δες και τα 2 μοντέλα. Δες 3-4 μηχανές. Πάρε όποιο είναι σε καλύτερη κατάσταση, πιο συντηρημένο, λιγότερες φθορές κλπ.

Για naked-δρόμου κοιτάω , μάλλον πάω για cbf600 ή mt07 να και μάλλον για το cbf θα πάω και λόγω budget.

Στις 14/7/2023 στις 2:18 ΜΜ, Gkns είπε

Προσωπικά, θα προτιμούσα κινεζικό καινούργιο παρά Ιάπωνα μεταχειρισμένο.

Π.χ. το μεταχειρισμένο transalp έχει ίδια τιμή με srk 700 καινουργιο.

 

Ο Κινέζος έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια. Επίσης το καινούργιο ξέρεις ότι θα σου κρατήσει. Έχει εγγυήσεις και reviews από πολλούς.

 

Τα μεταχειρισμένα τα φοβάμαι γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβουν. 

Κατά 80%, για να το πουλάει ο ιδιοκτήτης, κάτι θα του βγάζει...

Να το πας μια βόλτα δεν λέει και παρά πολλα. Μπορεί ανά 1000 χιλιόμετρα να βγάζει βλάβες. Μπορεί σε μεγάλες διαδρομές να βγάζει βλαβες.

Και τελικά να του είναι ασυμφορο.

Φυσικα υπάρχει και το 20% που το πουλάει για διάφορους λόγους....

Μόνο σε χαμηλού κυβισμού μηχανάκια , τα πουλάνε για να πάρουν μεγαλύτερο κυβισμό.

Γιατί ο άλλος να πουλήσει transalp? Για να πάρει hayabusa? Δεν βγάζει νόημα....

 

ισχύει αυτό που λες ωστόσο επειδή και εγώ δεν ξέρω αν θα το κρατήσω για πάνω απο 5ετια δεν θέλω/μπορώ να πάρω καινούργια οπότε γιαυτό κοιτάω και μεταχειρισμένη, + ότι γενικά θεωρώ μια καλή γιαπωνέζικη πχ θα έχει καλύτερη μεταπωλιτική αξία σε σχέση με τα κινέζικα .

 

Δημοσ.

Κοιτάς μπουκάλες αν τρέχουν λάδια.

Κοιτάς αλυσίδα γρανάζια αν είναι καλά.

Κοιτάς από κάτω να δεις αν υπάρχουν και διαρροές λαδιών .

Ρίχνεις νερό στην άσφαλτο και περνάς με την μηχανή από πάνω σε ευθεία αν είναι οι γραμμές που αφήνει ευθείες τότε είναι και ίσιο το μηχανάκι αν όχι το παρατάς και κοιτάς άλλο .

Κοιτάς αν υπάρχει σέρβις book .

Αυτά κυρίως και φυσικά μηχανικός να το δει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 14/07/2023 at 15:35, chrisxkar said:

Δεν ξερω τι κανουν οι κινεζοι τα τελευταια χρονια αλλα το 2013 ξεκινησα με την ιδια λογικη (λαλακας ειμαι?με την ιδια τιμη παιρνω καινουργιο κινεζικο και 10 ετιας μαρκα).Μετα απο δυο χρονια ξεκινησαν τα προβληματα μια το ρελαντι το οποιο κανεις ποτε δεν καταφερε να ρυθμισει μια εσβηνε χωρις καποιο προφανη λογο μια υπολειτουργουσε και το γκαζι ηταν ανυπαρκτο σε συγκριση με τα αλογα και τα κυβικα.Εν τελει το πουλησα για ενα κλασμα της τιμης που το πηρα μονο και μονο για να το ξεφορτωθω.Τωρα αν εχουν αλλαξει τα πραγματα δεν το ξερω αλλα εγω δεν θα το ξαναρισκαρα

 

edit να μην ξεχασω και τις υπεροχες αναρτησεις που σε καθε λακουβα αναδιοργανωντουσαν τα οργανα μεσα μου

ποιο μηχανάκι είχες και σου έκανε αυτό εχω το cfmoto 650 εδω και 2 και χρονια 25,000++ χιλομετρα τπτ απο ολα  αυτα που αναφερεις επεσε και πολυ σκησημμο και πολυ δικαβαλω πέρα από τα αναλώσιμα δεν άλλαξα κάτι
το μόνο πράγμα που άλλαξα στην εγγύηση ειναι το ντεπόζιτο που από την πρώτη μέρα είχε μια ατέλεια στην μπογιά (λογικά από το εργοστάσιο) που μου το άλλαξαν με καινουργιο (ήρθε σε 25 μέρες) α και έναν καθρέφτη που ειχε θέμα με τον σφιγκτήρα  αυτααααα, (απο αναλώσιμα άλλαξα αλυσίδα γρανάζια (με ενισχυμένη αλυσίδα αφου λόγο δικαβαλου με ζόρια η did που φορούσε μας άφησε στα 17,000) τα παραφλου οταν αλλάχθηκαν πρόσφατα μπικε engine ice (που έδειξε τα δόντια και τι μπορει να κάνει  του στα 45 που ειχα με τώρα) και μαζι με την αλυσίδα άλλαξα και τα συνεμπλοκ τροχού καθώς άργησα να τεντώσω την αλυσίδα και τα βίασα με δικαβαλο (αυτα τα πλήρωσα 20 ευρω) και στα 17,000 αλλάχθηκαν και τα τακάκια ( τα πισω έφαγα πάλι λόγο δικαβαλου) τα μπροστα ειχαν ψωμί αλλάχθηκαν απλα για ψυχολογικούς λογους

αναρτήσεις πάντως άψογες έχει (Αρκεί να κάτσεις να της ρυθμίσεις για την χρήση που κανείς (ειναι ρυθμιζόμενες πείσω μπρος)

 

α ναι και προφανώς τα λάστιχα αλλάχθηκαν τα pireli gt που φορούσε απο μαμα μετά από τόσα χιλομετρα ειχαν γινει οχι απλά τετράγωνα αλλά τρίγωνα

 

οπως βλέπεις αν εξαιρέσουμε το ρεζερβουάρ που είχε θέμα από το εργοστάσιο ολα τα άλλα ειναι τα κλασσικά service , πριν από αυτο είχα το versys 650 πάνω κάτω τα ιδια και εκει οτι αφορά αναλώσιμα και τον χρόνο που χαλούσαν αλλαζα

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
Στις 28/7/2023 στις 10:13 ΜΜ, Sivag1221 είπε

Για naked-δρόμου κοιτάω , μάλλον πάω για cbf600 ή mt07 να και μάλλον για το cbf θα πάω και λόγω budget.

 

Ωραία και τα 2, MT δεν έχω οδηγήσει δυστυχώς. Το CBF έχει αρκετό γκάζι, ειδικά αν είναι η πρώτη σου μηχανή. Όχι ότι δεν είναι διαχειρίσιμο ή αδύνατο να το οδηγήσεις. Εγώ θα κοιτούσα και SV650 σε αυτή την κατηγορία. Πιο ομαλό γκάζι και πιο πολύ ροπή χαμηλά.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 14/7/2023 στις 2:18 ΜΜ, Gkns είπε

Προσωπικά, θα προτιμούσα κινεζικό καινούργιο παρά Ιάπωνα μεταχειρισμένο.

Π.χ. το μεταχειρισμένο transalp έχει ίδια τιμή με srk 700 καινουργιο.

 

Ο Κινέζος έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια. Επίσης το καινούργιο ξέρεις ότι θα σου κρατήσει. Έχει εγγυήσεις και reviews από πολλούς.

 

Τα μεταχειρισμένα τα φοβάμαι γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβουν. 

Κατά 80%, για να το πουλάει ο ιδιοκτήτης, κάτι θα του βγάζει...

Να το πας μια βόλτα δεν λέει και παρά πολλα. Μπορεί ανά 1000 χιλιόμετρα να βγάζει βλάβες. Μπορεί σε μεγάλες διαδρομές να βγάζει βλαβες.

Και τελικά να του είναι ασυμφορο.

Φυσικα υπάρχει και το 20% που το πουλάει για διάφορους λόγους....

Μόνο σε χαμηλού κυβισμού μηχανάκια , τα πουλάνε για να πάρουν μεγαλύτερο κυβισμό.

Γιατί ο άλλος να πουλήσει transalp? Για να πάρει hayabusa? Δεν βγάζει νόημα....

 

Ειναι σιγουρο οτι δεν εχεις μηχανή, και μαλλον δεν εχεις καν φιλους με μηχανές.

 

Στις 13/7/2023 στις 9:04 ΜΜ, Sivag1221 είπε

Καλημέρα μάγκες
Είμαι σε διαδικασία να πάρω μηχανή και έχω καταλήξει σε 700 κυβικά 
Καμία καλή συμβουλή για το τί να προσέξω κατά το έλεγχο της μηχανής ? (σημεία που μπορεί να έχουν θέμα, ή οτιδήποτε)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

γιαπωνεζικο παρε και οτι θέλεις πάρε. Να το πας σε συνεργειο να το δουνε. Τα μηχανακια ειναι πολυ πιο ευκολα απο τα αυτοκινητα στον ελεγχο για ενα συνεργειο.

 

  • Like 2

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...